Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- …
- 470
- chevron_right
Nu man čomam tā pat, ir 320i, pasē ierakstīts tilpums un jauda. Uz kāda pamata viņi sāks meklēt motora kodu, un, vai neatrodot motora kodu, jo, cik zinu, nav pārāk viegli saskatāms viņš, tāpat liek divi? Vizuāli jau tie motori ir vienādi.
Kādi jaudas/tilpuma dati, ja viņai tehniskajā nav jauna jaudas ieraksta (Lindas gadījumā nav vispār jaudas ieraksta) un tilpums joprojām paliek 2.0?Mikuzz rakstīja: ↑17 Dec 2018, 07:30Jā, bet kur to ierakstīja pats zini? Numuru salīdzināšanā, jo vajag pamatojumu kapēc jāizņem jaudas/tilpuma dati,attiecīgi uzstādīts CITS 6cil motors, no tās pašas markas un modeļa.TomSkarsts rakstīja: ↑17 Dec 2018, 00:21
Gāja runa par to, ka viņa šobrīd saņēmusi ierakstu jau 6cyl uz 6cyl. Uz nākamo TA ieliks M54, ko viņai pateiks? Nekur nav rakstīts kāds 6cyl viņai ir ielikts un apstiprināts. Nav bilžu, nav kodu, nav tilpuma, nav jaudas.
Kas skaitās 'tipa apstiprinājums'? Tehniskajos papīros nekāds tips neuzrādās. Kur tad ir publicēts kas skaitās tips, kādi tie ir, kā ir iedalīts katrs auto? Ja jau M3 neskaitās, tad kur ir pamatojums kāpēc ar visiem parametriem, ar ko M3 ir savādāka šasija, ka M3 E36 ir ok, bet ielikt 3.0 iekš 328 bundžas nav ok?!
Tipa apstiprinājums ir rūpnicas sertifikācija ko dīleris izdod, veciem auto pasē nerakstīja, un ar jautājumu par pamatojumu, kāpec M3 ir cits tipa apstipr.nr, vari doties pie ražotāja.
Ja es eju TA un man piesienās, CSDD ir jāvar pierādīt un jābūt publiski pieejamiem datiem par to, kāpēc mani izdrāž par M54 swapu, nevis man jābrauc pie dīlera un jāmeklē 90to gadu sertifikācija. (Lindai pat apstiprinājuma nr nav ierakstīts)
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Es tak viņai blakus nestāvēju, izstāstīju savu viedokli un rīcības plānu pēc tā ko te forumā paši sarakstīja.
Ok, rakstu vēlreiz, ja ar pirmo nesaproti-ja Tev būs ielikts piem.M54B28, jāreģistrē pārbūvi , par pārbūvi apliecībā būs motora maiņas kods, pārējais info datubāzē.
Ok, rakstu vēlreiz, ja ar pirmo nesaproti-ja Tev būs ielikts piem.M54B28, jāreģistrē pārbūvi , par pārbūvi apliecībā būs motora maiņas kods, pārējais info datubāzē.
Kw ir jabut obligati ierakstitam un attiecigi pec kw var izspriest dzineja jaudu pec kodiem
Bet šaubos,ka kādam gribēsies tur ar to čakarēties un kko rēķinās
Man bija 10 gadus atpakaļ audi 90 ar 10vt dzineju ieliktu.
Es kad reğistrēju uz sava vārda,gribēju ta pasē lai ir audi 90 quattro-ļoti nācās par to pacīnīties
Un iekš TA ,kad gāju TA,inspektors uzjautaja cik ir jauda un pec tam pateica,lai lieku 4 cilindru bremzes jo oem neturēs jaudu
Ja Tu ar viņiem cilvēcīgi runāsi,vińiem bus pohuj vai tev stav n50,m52 vai m54,galvenais,lai viss ir civili
Bet šaubos,ka kādam gribēsies tur ar to čakarēties un kko rēķinās
Man bija 10 gadus atpakaļ audi 90 ar 10vt dzineju ieliktu.
Es kad reğistrēju uz sava vārda,gribēju ta pasē lai ir audi 90 quattro-ļoti nācās par to pacīnīties
Un iekš TA ,kad gāju TA,inspektors uzjautaja cik ir jauda un pec tam pateica,lai lieku 4 cilindru bremzes jo oem neturēs jaudu
Ja Tu ar viņiem cilvēcīgi runāsi,vińiem bus pohuj vai tev stav n50,m52 vai m54,galvenais,lai viss ir civili
ar kompatu pa brugji
Paga, man jau no paša sākuma tehniskajā pasē bija ** gan jaudai, gan tilpumam, saņēmu atpakaļ tādu pašu tehnisko pasi ar citu izgatavošanas datumu un tik cik jūs ķipa sistēmā ielikāt izmaiņas.
Rekur cita mana bmw teh. pasei (skat. iepriekšējo postu), kurai tieši tāpat ir ** , jau 10 gadus. Iebraucot apskatē ar citu motoru ķip nebūtu jāiet šī procedūra? Protams, ka būtu, jo sistēmā nav ieraksta. Tīri tas, ka saki man pasi bija jāmaina lai tiktu pie **, jo motora jauda tur nesakrita, bet ** jau tur bija. Motors bija jāmaina, jo jums sistēmā nebija par to atzīmes, nevis tāpēc, ka jauda ar kaut ko nesakristu. Tik tad tas 2 sanāk kaut kāds jocīgs, ka jauda nesakrīt ar faktisko, bet faktiskās ta nav
Ok, man šis jau zb, galvenā doma bija te visiem pateikt, ka cerat, ka mainot motoru tiksiet pie kaut kādas vismazākās atzīmes par jaudu vai ko citu, varat nesapņot
Rekur cita mana bmw teh. pasei (skat. iepriekšējo postu), kurai tieši tāpat ir ** , jau 10 gadus. Iebraucot apskatē ar citu motoru ķip nebūtu jāiet šī procedūra? Protams, ka būtu, jo sistēmā nav ieraksta. Tīri tas, ka saki man pasi bija jāmaina lai tiktu pie **, jo motora jauda tur nesakrita, bet ** jau tur bija. Motors bija jāmaina, jo jums sistēmā nebija par to atzīmes, nevis tāpēc, ka jauda ar kaut ko nesakristu. Tik tad tas 2 sanāk kaut kāds jocīgs, ka jauda nesakrīt ar faktisko, bet faktiskās ta nav
Ok, man šis jau zb, galvenā doma bija te visiem pateikt, ka cerat, ka mainot motoru tiksiet pie kaut kādas vismazākās atzīmes par jaudu vai ko citu, varat nesapņot
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Sākumā sapratu ka bija arī pasē, tad sanāk ka bijusi bāzē vai citos reģistrācijas dokumentos, tā kā blakus nestāvēju izeju no šeit esošā info.
Līdz 2001.gadam nevienam nebūs nekādi ieraksti, ja vien nebūs pārbūve ar M54 vai citu motoru.
Līdz 2001.gadam nevienam nebūs nekādi ieraksti, ja vien nebūs pārbūve ar M54 vai citu motoru.
un ka tad sanāk ja ieliek parastā E36 (ok piemēram 328) E36 M3 motoru ,tad jau arī jāiet bremžu tests
Smieklīgi būtu, ja parastā 328 ieliktu emkas motoru un saliktu emkas bremzes un neizietu bremžu testu
Lai gan, pieļauju, ka ar emkas bremzēm nevajadzētu būt nekādai problēmai.
Lai gan, pieļauju, ka ar emkas bremzēm nevajadzētu būt nekādai problēmai.
Un kas tur tik traks uztaisit to otras pakapec parbuvi un iziet bremzu test? Tada sajuta, ka aizbrauksu uz tehnisko ar e30 m54, mani vispar arestes
Runā ka tas bremžu tests ir diezgan drastisks + tāa ir papildus izmaksas kas pirmstam nebija... Kkas ap 600eur?
Kaut kas tāds, jā
Raimis ar v8 e36 izgāja to testu ar mazajām 318is bremzēm un ielas klučiem.
Problēma ir tas cipars kas jānoloca par pašu testu
Ja agrāk m54b30 bija labākais price/performance swaps, tad tagad būs ~2x jāpārmaksā salīdzinot ar b28
Redzēs kā tas iespaidos m54b30 tirgu. Vēl ir variants ka čaļi iemācīsies kaut kā apšmaukt csdd.
forums kādu laiku nav bijis tik dzīvs kā pēdējās dienās, kad šie jaunumi pāršalca auto (nu būsim reāli - bmw) īpašniekus.
jāpērk sitamo ciparu komplektu un jāsit kodi, ko citu darīt.
EDIT: man vēl jātiek cauri ar tiem pakaļējiem plauktiem, par kuriem noteikti kaut ko gribēs piesiet + vēl kurš teica, ka nepatīkot, ka visur poly sabāzts arī.
jāpērk sitamo ciparu komplektu un jāsit kodi, ko citu darīt.
EDIT: man vēl jātiek cauri ar tiem pakaļējiem plauktiem, par kuriem noteikti kaut ko gribēs piesiet + vēl kurš teica, ka nepatīkot, ka visur poly sabāzts arī.
Domāju, ka tagad parādīsies lielākspieprasījums sadalenēm M50B25 un M54B30. Kas ir ar jaunām? Tādiem Audi 2.5 TDI V6 liek jaunas sadalenes, tad jau tik dārgi nemaz nevajadzētu maksāt arī M54 sadalenei. Lētākais, ko atradu jaunu bija virs 200 eiro bez piegādes M54 sadalenei.
Biķernieku trases slēgšana sastāda to ciparu, viņi tos testus mierīgi varēja veikt iekš 333 vai kādā citā poligonā, bet tā kā csdd pieder Biķernieku trase un noteikumus izdomā viņi, tad nav variantu
protams no vienas puses tas ir labi, jo ir daudzi, kas ieceļ 2.8 un brauc ar 1.6 bremzēm (kaut gan šis joprojām paliek legāli)
Tas bremžu tests gan ir pārspīlēts. Jo rekur 2.8 vietā ieliekot 3.0 tev jānoloka 300e un bremzes moka kā trasē kapājot (kur pat visu laiku nesanāk no tādiem ātrumiem bremzēt, kur nu vēl līdz 0), tajā pašā laikā ar neswapotu auto skati var iziet ar bremzēm kas met, pedālim pie lieliem ātrumiem ir 'fade'(latviski laikam būtu 'peld' jeb paliek mīksts) utt.
Kārtējā nevienlīdzība un naudas smelšana. Ja viss būtu normas robežās, normālām izmaksām un bremzes tiktu pārbaudītas nemokot to auto kā trases auto, tad jau būtu cilvēcīgi. Stock e46 3.0 tāpat ar stock bremzēm to testu normāli nepavilktu, ņirgāšanās tā ir.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tās bremzes pat varētu ejot TA pārbaudīt, palielinot slodzi vai tamlīdzīgi.TomSkarsts rakstīja: ↑17 Dec 2018, 21:23protams no vienas puses tas ir labi, jo ir daudzi, kas ieceļ 2.8 un brauc ar 1.6 bremzēm (kaut gan šis joprojām paliek legāli)
Tas bremžu tests gan ir pārspīlēts. Jo rekur 2.8 vietā ieliekot 3.0 tev jānoloka 300e un bremzes moka kā trasē kapājot (kur pat visu laiku nesanāk no tādiem ātrumiem bremzēt, kur nu vēl līdz 0), tajā pašā laikā ar neswapotu auto skati var iziet ar bremzēm kas met, pedālim pie lieliem ātrumiem ir 'fade'(latviski laikam būtu 'peld' jeb paliek mīksts) utt.
Kārtējā nevienlīdzība un naudas smelšana. Ja viss būtu normas robežās, normālām izmaksām un bremzes tiktu pārbaudītas nemokot to auto kā trases auto, tad jau būtu cilvēcīgi. Stock e46 3.0 tāpat ar stock bremzēm to testu normāli nepavilktu, ņirgāšanās tā ir.
Laiku atpakaļ bija baigā ideja uztaisīt EV e36, man šķiet tad vispār TA neredzēt kā savas ausis.
- ikey07
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- …
- 470
- chevron_right