Par un ap CSDD un TA
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 68
- chevron_right
Tur jau tā lieta, kā var drāzt par aķi atkārtotā skatē, ja pirmreizējajā par to netika nekas piebilsts?bendzingalva rakstīja:drāzt var tikai par to, kas ir minēts uz lapas, nekādi citi defekti vairs netiek skatīti, un to vajadzētu gan pašiem zināt, gan arī TA darbiniekiem atgādināt, tāpēc jau arī eksistē atkārtotā skate, savādāk katru reizi Jums kaut ko jaunu var atklāt un varēsiet braukāt ar 1 dienas atļaujām. Atkārtotajā skatē ir tieši tāda pati procedūra, tikai iet cauri defektu lapai, lai pārbaudītu, vai bojājumi ir novērsti.evaness2 rakstīja:Nu, pirms tam skate ieta Rīgā, tad par aķi ne vārda nebija.
Tad Ogrē, arī ne vārda par aķi, pēc tam ieta atkārtotā, un še tev, iegāž ar aķi.
Jāatzīst, ka tas tak nav normāli.
P.S. Protams gadās visādi gudrinieki, un labāk ar viņiem nelekties. Es tikai nesapratu momentu par aķi, viņš man bagāžniekā tajā kabatā tā i mētājās, neviens viņu tur neskatījās TA, hvz kas tie par stiprinājumiem speciālajiem.
Tas būtu tas pats, ka pirmajā pārbaudē būtu ieplaisājis vējstikls, par ko neko neteiktu, bet otrreiz, ieliktu 2, jo nevar taču zināt, vai tas pēc viņu domām traucē redzamībai, vai netraucē.
Tas ir tīrākais debīlisms.
pasaki ka ir svaigi sašaibots LSD un viss! obligāti pasaki, ka ja netici, var izjaukt reduktoru! tad izlaidīs! vienīgi piezīmēm parādīsie ka nevar izmērīt bremžu attiecību jo ir LSD!Aureora rakstīja:Iespējams ir jau tāds jautājums te skanējis, bet šoreiz noslinkoju un neizlasīju visu.
Ir kāds CSDD, kur ir iespēja izziet T.A. ar metināto 100% bloķi? (līdz skatei man vēl tālu ir, tas tik interesei, zināšanai)
Esmu kaut ko dzirdējis, ka Jelgavā it kā varot, jo tur ka mēra bremzes it kā griež uzreiz abas reizē. (bet varbūt tās ir muļķības ko dzirdēju)
Ja stikls būs ieplaisājis, tad 1 garantēts. Ja būs 1 par stiklu, tad atkārtotajā neko neteiks, kā tikai pieminēs, lai padomā par stikla maiņu. Tas, protams, ja jau nebūs zirneklīts aizgājis pa visu stiklu. Visam ir savas robežas.
Tas ir saprotams, tā pat, kā man ielika 1 par lukturiem, kur jau apdegums bija par daudz, tāpēc tos nomainīju.
Bet runa iet par to, kā pirmreizējā skatē par acīmredzamu lietu neko nesaka, un atkārtotajā ar to izgāž?
Bet runa iet par to, kā pirmreizējā skatē par acīmredzamu lietu neko nesaka, un atkārtotajā ar to izgāž?
Nu tur jabūt izcili stulbam,ka neredz ka tie caurumi nav puvuma rezultātā. Nākamreiz kad iesi atkārtoto nofočē un parādi to idiotu.
Vajadzēja teikt , lai sauc vecāko imspektoru.
Vajadzēja teikt , lai sauc vecāko imspektoru.
Viņi , protams, ir nedaudz aprūsējuši, bet tā pat var redzēt, ka abi caurumi ir ovāli, identiski, kā jau tehniskie caurumi.
psc...un tu pieļāvi ka tevi izdrāž ne par ko???
man tad jāsāk baidīties, ka neizdupsē mani par donkrata caurumiem, jo ap tiem drusku aprūsējis ir.
CSDD šobrīd lemj par poly bukšu neatbilstību csdd noteikumiem. uz poly buksēm vajadzēs uzspiest kaut kādu sērijas nr., jo bez nr. nelaidīšot cauri!
Lēmums līdz galam nav pieņemts, bet vairākums to atbalsta! takā, prasiet saviem ražotājiem, lai uzspiež kaut vai savu tel.nr uz viņām, vai pērciet powerflex!
Lēmums līdz galam nav pieņemts, bet vairākums to atbalsta! takā, prasiet saviem ražotājiem, lai uzspiež kaut vai savu tel.nr uz viņām, vai pērciet powerflex!
vienkārši tirgotāju lobēšana būs. aiz visiem aizliegumiem slēpjas normāla lobēšana un otkats
nu galiigi jau aiziet auzaas un ko reali dos tie ciparinji? neko tapatas inspektoram nebus ar visu seriju numuru katalogs pie rokas
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
tad jaaiet TA ar mashiinu kura ir liidz pusei dubljos neredzees ne ciparinjus ne ruslanu
tie cipariņi norāda par serijveida ražošanu, tas viss domāts lai tu neliec Vasja&Koļa pradakšn bukses. bet reāli, gribēšu redzēt kā viņi noteiks vai man aizmugurējā tilta priekšējām buksēm ir vai nav sērijas kods!KLAVINS rakstīja:nu galiigi jau aiziet auzaas un ko reali dos tie ciparinji? neko tapatas inspektoram nebus ar visu seriju numuru katalogs pie rokas
nu uzliec tad tās plastmasas kam tur jaabuut un neko neredzeesV1Beta rakstīja:man tad jāsāk baidīties, ka neizdupsē mani par donkrata caurumiem, jo ap tiem drusku aprūsējis ir.
Nu CSDD ...
Dugas nu labi saprotu
Henonus no ķīniešiem saprotu
Diodes numurā kādēļ nevar nesaprotu ? Jaunajos auto ir te nevar.
Tagat poli bukses nevarēs ? kādēļ ?
Kas tālāk ? Vispār autiņu nevarēs aiztikt ? tikai OEM pārts only ?
Dugas nu labi saprotu
Henonus no ķīniešiem saprotu
Diodes numurā kādēļ nevar nesaprotu ? Jaunajos auto ir te nevar.
Tagat poli bukses nevarēs ? kādēļ ?
Kas tālāk ? Vispār autiņu nevarēs aiztikt ? tikai OEM pārts only ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
ir jau plastmasi. ap tiem ir šaura līnija apkārt.guzlis rakstīja:nu uzliec tad tās plastmasas kam tur jaabuut un neko neredzeesV1Beta rakstīja:man tad jāsāk baidīties, ka neizdupsē mani par donkrata caurumiem, jo ap tiem drusku aprūsējis ir.
Laicīgi likvidēju visu poly
varētu padomāt, ka tās ķīnīzeru bukses ko lielākā daļa LV lieto ir kkur sertificētas
Ne gluži,bija vēl šarnīri, tā kā par tiem sliekšņu tehniskajiem caurumiem nesatraucos, nemaz netaisos metināt ciet. Likvidēšu rūsu, un ja vēl ko teiks, parādīšu tehniskās lapas, ka ražotājs tos tur ir paredzējis, ja vēl nesapratīs, protams, saukšu kādu augstākstāvošu, cerībā, ka tam būs smadzenes.guzlis rakstīja:psc...un tu pieļāvi ka tevi izdrāž ne par ko???
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 68
- chevron_right