Ko Tu izdarīji savam e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- …
- 292
- chevron_right
Šodien nopirku abus priekšējos lukturus, jo iepriekšējie savu nokalpojuši.
Nokrāsoju nāsis, dabuju ļitakus R17.
Pasūtīju spilgti violētus enģeļus.
Pēc jaunās TA būs ieliktas miglas ar 6000k xeonu.
Pasūtīju spilgti violētus enģeļus.
Pēc jaunās TA būs ieliktas miglas ar 6000k xeonu.
Instagram--- toms_ko
Kā jūs raugaties ja motorā ieliktu ne ngk, bet irīdijum sveces?
Vakar samainīta eļļa, eļļas filtrs un degvielas filtrs.
Šodien sagooglēju un atjaunoju oil service light spidometrā.
Šodien sagooglēju un atjaunoju oil service light spidometrā.
Miglinieki nav paredzēti xenonam Lai pats visu varenais žēlo tavu pretīmbraucēju acis.Fizzy rakstīja:Pēc jaunās TA būs ieliktas miglas ar 6000k xeonu.
Man arī sveču jautājums aktuāls, bet vēl domāju par Bosch Platinum Ko teiksiet?markskise rakstīja:Kā jūs raugaties ja motorā ieliktu ne ngk, bet irīdijum sveces?
Vai tad miglas nespīd uz zemi un sāniem..? Cik braukāju ar xenoniem miglās un tuvajos, tad neveins tālos pretī neslēdz...RF_ rakstīja:Miglinieki nav paredzēti xenonam Lai pats visu varenais žēlo tavu pretīmbraucēju acis.Fizzy rakstīja:Pēc jaunās TA būs ieliktas miglas ar 6000k xeonu.
Tuvie ir cits stāsts. Neesmu ksenonu eksperts un var jau būt, ka tie jūsu 6k ir baigi labie. Esmu redzējis daudz gadījumus, kad ksenonisti ar tuvajiem + miglām močī pretī un var droši stāties malā pēc tam, lai atietu no tā apžilbinājuma.
Mani jau tracina tādi kas brauc ar halogēna spuldzēm tuvie + miglas. Ne jau tāpat vien tas ar likumu ir aizliegts, izņemot gadījumus kad ir biez migla. Un vēl zinot to, ka lielais vairums lukturus neregulē un tie pie katras svārstības kratās.
Mani jau tracina tādi kas brauc ar halogēna spuldzēm tuvie + miglas. Ne jau tāpat vien tas ar likumu ir aizliegts, izņemot gadījumus kad ir biez migla. Un vēl zinot to, ka lielais vairums lukturus neregulē un tie pie katras svārstības kratās.
samainīts bendzīna filtrs, zonde un nomazgāts.
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
Parastais gaisa filtrs nomainits pret konisko.
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
un tagad koniskais raus iekšā silto gaisu no motora??? Vai arī ir uztaisīta kāda siena? Metāla plāksne starp motoru un konisko neder
bez normālas kastes koniskajam, kurā velk iekša auksto gaisu braucot, koniskais der tikai jaudas samazināšanai un niknākai indukcijas skaņai
bez normālas kastes koniskajam, kurā velk iekša auksto gaisu braucot, koniskais der tikai jaudas samazināšanai un niknākai indukcijas skaņai
BMW-Big Money Waste
Man arī sveču jautājums aktuāls, bet vēl domāju par Bosch Platinum Ko teiksiet?pavljuks rakstīja:markskise rakstīja:Kā jūs raugaties ja motorā ieliktu ne ngk, bet irīdijum sveces?
Es teiktu ka jāliek ir tādas sveces kā ir paredzējis ražotājs,proti ar tik stariem,jaudu,pretestību un hvz ko vel var tur salīdzināt un atšķirties. Pats lieku tādas kā paredzēts. Pērkot Bosch sveces ir jābūt pārliecinātam ka tās tiešām ir īstās un nav kkāds ķīnas ražojums. Es kaut kādu nezināmu iemeslu dēļ esmu uzticīgs NGK svecēm.
coupe 2.8
Sametināts izpūtējs (nolūza )
Nomainīta stūre uz smuko 3 staru ar ādu. (vecā jau bija kļuvusi lipīga un pretīga) Kaifs turēt stūri rokās :)
Nomainīta stūre uz smuko 3 staru ar ādu. (vecā jau bija kļuvusi lipīga un pretīga) Kaifs turēt stūri rokās :)
Paldies par viedokli! NGK ja nemaldos arī nāca oriģināli iekš e36.Martinez rakstīja:Es teiktu ka jāliek ir tādas sveces kā ir paredzējis ražotājs,proti ar tik stariem,jaudu,pretestību un hvz ko vel var tur salīdzināt un atšķirties. Pats lieku tādas kā paredzēts. Pērkot Bosch sveces ir jābūt pārliecinātam ka tās tiešām ir īstās un nav kkāds ķīnas ražojums. Es kaut kādu nezināmu iemeslu dēļ esmu uzticīgs NGK svecēm.
nu skaņa tagad ļoti laba,auto rūc un jauda tāa pati kā bija.Man jau nav jāved kartupeļu kastes,ka vajag nenormālu jaudu.Slim rakstīja:un tagad koniskais raus iekšā silto gaisu no motora??? Vai arī ir uztaisīta kāda siena? Metāla plāksne starp motoru un konisko neder
bez normālas kastes koniskajam, kurā velk iekša auksto gaisu braucot, koniskais der tikai jaudas samazināšanai un niknākai indukcijas skaņai
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
sporta jau visi koniskos liek tikai jaudas samazināšanai pēc tavas runas.Slim rakstīja:un tagad koniskais raus iekšā silto gaisu no motora??? Vai arī ir uztaisīta kāda siena? Metāla plāksne starp motoru un konisko neder
bez normālas kastes koniskajam, kurā velk iekša auksto gaisu braucot, koniskais der tikai jaudas samazināšanai un niknākai indukcijas skaņai
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
Sporta mašīnām ir ne tikai koniskais uzlikts un tos pašus tur neliek lētučusGuncis rakstīja:sporta jau visi koniskos liek tikai jaudas samazināšanai pēc tavas runas.Slim rakstīja:un tagad koniskais raus iekšā silto gaisu no motora??? Vai arī ir uztaisīta kāda siena? Metāla plāksne starp motoru un konisko neder
bez normālas kastes koniskajam, kurā velk iekša auksto gaisu braucot, koniskais der tikai jaudas samazināšanai un niknākai indukcijas skaņai
pilnīgi saprotu ka šajā gadījumā koniskais uzlikts tikai dēļ skaņas, pakārts netālu no motora
p.s ja kas tāpēc jau koniskā setupi saucas cold air intake, cold cold
un lai diskusija neturpinātos nepatīkamā virzienā, man pilnīgi vienalga ko katrs dara ar savu auto, bet ja kko dara tad jādara kaut cik pareizi
Pēdējais labojis Slim - 19 Sep 2013, 19:28, kopā labots 1 reizi.
BMW-Big Money Waste
Nixon rakstīja:Es nelieku... Un no noname tiešām nav jēgas. Neticu, ka Tev ir K&N.
nu protams,ka visus nolikt visiem ir liels prieks. Laikam tad man jau viss e36 ir ķīnietis pēc komentāriem. nu ok.Neiešu jau te strīdēties par taisnību.
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
pakārts uz pakas šņorēm ,piestiprināts arī ar viņām.Turās,ka punkis tas ķīnietis bet skats labs. domā tik tā tālāk.Man tavi komenti neinterese.Tikai kādu nolikt.Varēji pajautāt kā ir uzlikts un kuras firmas nevis filozofēt,ka visi nemāk neko piliekt tikai tu te viens gudrs!Slim rakstīja:Sporta mašīnām ir ne tikai koniskais uzlikts un tos pašus tur neliek lētučusGuncis rakstīja:sporta jau visi koniskos liek tikai jaudas samazināšanai pēc tavas runas.Slim rakstīja:un tagad koniskais raus iekšā silto gaisu no motora??? Vai arī ir uztaisīta kāda siena? Metāla plāksne starp motoru un konisko neder
bez normālas kastes koniskajam, kurā velk iekša auksto gaisu braucot, koniskais der tikai jaudas samazināšanai un niknākai indukcijas skaņai
pilnīgi saprotu ka šajā gadījumā koniskais uzlikts tikai dēļ skaņas, pakārts netālu no motora
p.s ja kas tāpēc jau koniskā setupi saucas cold air intake, cold cold
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
MCM arī testēja koniskos, bezjēdzīgs pasākums maksimālais ko ieguva bija gandrīz nekas kkāds 1hp laikam un tas pat bija ar kkādu hi end konisko n stuff.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- …
- 292
- chevron_right