Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- …
- 470
- chevron_right
MSR ir zbis ar konkrētajām modifikācijām, bet par cik esmu braucis daily ar abiem, piekrītu, ka daily mazāk galvassāpju bija ar TA setupu un stock buksēm piekarē. Auto arī max stabils bija uz 180kmh+Garaisss rakstīja: ↑14 Mar 2019, 07:12 Tu kkadas sacensības brauc utt ka tev vajag kko labāku par TA?
Gadu nobraucu ikdienā ar TA un gads tūlīt būs ar MSR(atbalsti sūds gan priekšā gan aizmugurē, aizmugurē amitim apakšā bukse uzreiz poly jāliek, skrūves arī pašam koilam pareizās nebija, vismaz man) un atšķirība no TA koilam tikai to ka mašīna ir cietāka, aizmugurē amitis ar iiso štoku. Padomā vai gribi pisties ar kkadam MSR ja var uzlikt TA un braukt laimīgs
MSR + poly it sevišķi pa super rīgas bedrēm un risēm neiesaku kā daily
edit: protams ja patīk fetish, tad MSR ir labāk.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Sacensībās nebraucu, vajag ikdienas stancītei.Garaisss rakstīja: ↑14 Mar 2019, 07:12 Tu kkadas sacensības brauc utt ka tev vajag kko labāku par TA?
Gadu nobraucu ikdienā ar TA un gads tūlīt būs ar MSR(atbalsti sūds gan priekšā gan aizmugurē, aizmugurē amitim apakšā bukse uzreiz poly jāliek, skrūves arī pašam koilam pareizās nebija, vismaz man) un atšķirība no TA koilam tikai to ka mašīna ir cietāka, aizmugurē amitis ar iiso štoku. Padomā vai gribi pisties ar kkadam MSR ja var uzlikt TA un braukt laimīgs
No sākuma domāju MSR ņemt, bet tagad kad jāsūta, sāk likties vai es gribu to čakaru, ko lielākā daļa ir piedzīvojusi.
Manā variantā TA būtu labs variants, tad tikai cietāku aizmuguri vajag.
FK koilas arī neslikti izskatās, jāpameklē angļu fb grupās atsauksmes, gan jau viņi ir vairāki, kas tādas uzlikuši.
Paldies par viedokļiem
FK ir tādas pašas ja ne sliktākas par TA.
Tas, kas jāskatās pērkot TA - lai regulējas statne. Citiem regulējas uz augšu/leju tikai atspere, kas praktiski sēdinot auto, to padara mīkstāku. Normāli regulējas atspere gan statnes garums.
un MSR jau nav gemars, kam jāiet cauri. recepte jau ir galdā. Jāeļļo/jāsmērē priekšējie atbalsti, jāmaina aizmugurējie atbalsti un amja bukses. To vienkārši jārēķina klāt pie viņu cenas. Otra lieta - nav jēga no tiem MSR, kam regulējas cietība. Tur tāpat absolūti nekas nemainās. + Iesaku sūtīt no ārzemēm, nevis no kāda, no LV izplatītājiem, jo tie visi tirgo 100e dārgāk.
Tas, kas jāskatās pērkot TA - lai regulējas statne. Citiem regulējas uz augšu/leju tikai atspere, kas praktiski sēdinot auto, to padara mīkstāku. Normāli regulējas atspere gan statnes garums.
un MSR jau nav gemars, kam jāiet cauri. recepte jau ir galdā. Jāeļļo/jāsmērē priekšējie atbalsti, jāmaina aizmugurējie atbalsti un amja bukses. To vienkārši jārēķina klāt pie viņu cenas. Otra lieta - nav jēga no tiem MSR, kam regulējas cietība. Tur tāpat absolūti nekas nemainās. + Iesaku sūtīt no ārzemēm, nevis no kāda, no LV izplatītājiem, jo tie visi tirgo 100e dārgāk.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Es savējos MSR priekšā smērēju, mēģināju piebraukt 2k un tpt viens ķērās, paņēmu uzliku parastos atbalstus un miers bet tas ir ja nav regulējams cietums, ja regulējas tad parasto atbalstu man šķiet uzlikt nevarēja.
TA skaitījās lkm evo versija(sarkanā krāsā) kuram var regulēt augstumu statne, paziņam tādas ir.
TA skaitījās lkm evo versija(sarkanā krāsā) kuram var regulēt augstumu statne, paziņam tādas ir.
Man bija pirms 3-4g pirktas zilā krāsā, kam varēja. Pēctam gan visas zilās redzētas bez statnes regulācijām. Lieki piebilst, ka pēc tiem 3g izjaucu ārā un amīšiem nebija ne vainas. Hz kas ar tiem, kas stāsta, ka pēc 1g viss beigts un metams.Garaisss rakstīja: ↑14 Mar 2019, 10:23 Es savējos MSR priekšā smērēju, mēģināju piebraukt 2k un tpt viens ķērās, paņēmu uzliku parastos atbalstus un miers bet tas ir ja nav regulējams cietums, ja regulējas tad parasto atbalstu man šķiet uzlikt nevarēja.
TA skaitījās lkm evo versija(sarkanā krāsā) kuram var regulēt augstumu statne, paziņam tādas ir.
Izmērcēju, atdevu tālāk ar praktiski jauniem LC amjiem pa 100e kopā, cik zinu problēmu nebija.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Gultnji dabuti visi 4 nostajas 75 eur
[/quote] nice, kur pirki?
[/quote]
aizbraucu uz tuvako gultnju bodi, kas man sanak rumbula, maskavas iela, blakus mogo placim.
[/quote] nice, kur pirki?
[/quote]
aizbraucu uz tuvako gultnju bodi, kas man sanak rumbula, maskavas iela, blakus mogo placim.
Nu ja par koilām vēl te runā.
Tad kāda ir starpība starp TA sarkanajām (kādam man ir pašlaik) un zilajām (redzētas citiem)
Un tur vēl bija cilvēki kas ņēma āra komforta atsperi (to mazo) lika augšā, nevis atstāja apakšā. Citi vispār ņēma ārā.
Tad kāda ir starpība starp TA sarkanajām (kādam man ir pašlaik) un zilajām (redzētas citiem)
Un tur vēl bija cilvēki kas ņēma āra komforta atsperi (to mazo) lika augšā, nevis atstāja apakšā. Citi vispār ņēma ārā.
Nu nezinu vai sliktākas, FK arī ražo vācijā, ir TUV sertifikāts utt. Bet nu budžeta variants jau pa lielam tas vien ir. Nekā grandioza tur navTomSkarsts rakstīja: ↑14 Mar 2019, 09:55 FK ir tādas pašas ja ne sliktākas par TA.
Tas, kas jāskatās pērkot TA - lai regulējas statne. Citiem regulējas uz augšu/leju tikai atspere, kas praktiski sēdinot auto, to padara mīkstāku. Normāli regulējas atspere gan statnes garums.
un MSR jau nav gemars, kam jāiet cauri. recepte jau ir galdā. Jāeļļo/jāsmērē priekšējie atbalsti, jāmaina aizmugurējie atbalsti un amja bukses. To vienkārši jārēķina klāt pie viņu cenas. Otra lieta - nav jēga no tiem MSR, kam regulējas cietība. Tur tāpat absolūti nekas nemainās. + Iesaku sūtīt no ārzemēm, nevis no kāda, no LV izplatītājiem, jo tie visi tirgo 100e dārgāk.
Tās komforta tāpat 90% gadījumu visiem ir sasēdušās un funkciju nepilda.
Līdzīgi kā agrāk liet. nixon aprakstīja, ka aizmugurējās vmax, fk, ta atspres saspiežas kopā zem slodzes.
No idea par krāsas atšķirību. Tagad jau laikam sarkanajām regulējas statne un zilajām nē. Agrāk arī zilajām man regulējās. Atsperu 'kg' par cik viņi nenorāda (laikam), tad ganjau nekas tur neatšķiras starp krāsām.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tā nav nekāda "komforta" atspere, bet gan palīgatspere (helper spring), kura pilda tikai un vienīgi atsperes centrēšanas funkciju, kad auto ir pacelts gaisā, lai atspere nekristu ārā no paredzētās vietas
Līdz ar to, likt viņu augšā nav vajadzības.
Pilnīgi pretējs un daudz nopietnāks gadījums ir "dual rate/triple rate/etc." coiloveri, kad katra atspere pilda savu darbu konkrētajā diapozonā. Tur arī acīmredzami nopietnāka ir progresīvā atspere, kas cilvēkam no malas varbūt izskatās tāda pati kā plānā palīgatspere jebkuros koiloveros.
Līdz ar to, likt viņu augšā nav vajadzības.
Pilnīgi pretējs un daudz nopietnāks gadījums ir "dual rate/triple rate/etc." coiloveri, kad katra atspere pilda savu darbu konkrētajā diapozonā. Tur arī acīmredzami nopietnāka ir progresīvā atspere, kas cilvēkam no malas varbūt izskatās tāda pati kā plānā palīgatspere jebkuros koiloveros.
marketplace ar custom lokāciju. Tā skatījos Itālijā/PT/ES, bet arī nebija lēti. Portugālē ar viņu noteikumiem vispār 318is pat pa 3-4k iet
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Itālijā ir salīdzinoši vienādās cenās ar LV, bet no rūsas nebūs ne miņas, tik tas ka atgādāšana izmaksā diezgan.TomSkarsts rakstīja: ↑14 Mar 2019, 14:14marketplace ar custom lokāciju. Tā skatījos Itālijā/PT/ES, bet arī nebija lēti. Portugālē ar viņu noteikumiem vispār 318is pat pa 3-4k iet
- ikey07
No Itālijas nebūs kā ar tiem 1.8is sedaniem, kuri ir cauri kā sieri, ko līdz pirmo sāli ierauga, jo paredzēti citam tirgum un ar citu apstrādi?ikey07 rakstīja: ↑14 Mar 2019, 15:14Itālijā ir salīdzinoši vienādās cenās ar LV, bet no rūsas nebūs ne miņas, tik tas ka atgādāšana izmaksā diezgan.TomSkarsts rakstīja: ↑14 Mar 2019, 14:14marketplace ar custom lokāciju. Tā skatījos Itālijā/PT/ES, bet arī nebija lēti. Portugālē ar viņu noteikumiem vispār 318is pat pa 3-4k iet
e36
Nedomāju ka tā vairs ir e36 problēma, jo ja tu meklē labu e36 un esi gatavs vest no Itālijas, diezvai viņu izmantosi ikdienas braukšanai.
- ikey07
Kurš auto gan mūsu superzemē nenopūst
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Visi jau nopūst jā! Par tiem is sedaniem nenoslinkoju pačekoju realoem īpaši pūstošie bija Dienvidāfrikas tirgum, Itālijā teorētiski jābūt normālam e36.
e36
Es to melno paskatītos ja tagad meklētu imho cena laba
Rottus rakstīja: ↑10 Mar 2019, 22:01 pārdodu tehniski sterilu e36 328i kupeja cosmoschwarz krāsā.
Rūsas nav, jo ziemā nestāv lietot.
LV otrais īpašnieks, nobraukums 100% īsts 160k
cena kosmoss 3.8k, ja grib ar OZ racing Cesar R17 diskiem ar plauktu
Ja grib lētāk tad 3.5k un iespēja uz vietas man pierunāt pārdot lētāk.
virsū ir
LSD 3.15
coili,
polibukses,
sadalenes niknākas,
taisnā izplūde ar kaptēņa Orgazmo cienīgu skaņu, priekš TA ir custom svilpe
zirneklis izplūdei,
shortshifteris ar pagarināto kātu un driftworks stūre
sīkāk PM, ja kādam parādas mistiska interese uz 97 gada vienu no pēdējiem žurkiem.
bilde morālam ieskatam uz alumīnija diskiem ar bleķu disku dizainu.
“Rūsas nav, jo ziemā nestāv lietot.”
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- …
- 470
- chevron_right