Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- …
- 470
- chevron_right
Ui kā tracina. Kad dien dienā čekoju ss, lai redzētu moš kādu jaunu kupeju, nācās saskarties ar sedaniem un kompaktiem kupeju sadaļā.
Šis ar :
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... bkcdb.html
Kupeja..jēziņ
Zilais unītis ir kūlenis un swaps un par tādu naudu vaše var aizmirst viņu pārdot.
Kādu laiku atpakaļ stāvēja oem 323 unītis, melns, pa 1.7k.. vot ap to man gan nagi niezēja.
Pareizos eksemplārus jau izķer salīdzinoši ātri.
Edit : es tad jau drīzāk teiktu ka ir bueno, ja jau tirgū pa lielam palikuši swapi un kūleņi.
Varat heitot vai par mani pasmieties, bet oem lielmotori pazūd ātri no turienes.
Šis ar :
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... bkcdb.html
Kupeja..jēziņ
Zilais unītis ir kūlenis un swaps un par tādu naudu vaše var aizmirst viņu pārdot.
Kādu laiku atpakaļ stāvēja oem 323 unītis, melns, pa 1.7k.. vot ap to man gan nagi niezēja.
Pareizos eksemplārus jau izķer salīdzinoši ātri.
Edit : es tad jau drīzāk teiktu ka ir bueno, ja jau tirgū pa lielam palikuši swapi un kūleņi.
Varat heitot vai par mani pasmieties, bet oem lielmotori pazūd ātri no turienes.
Ja cilvēks nomaina nojātu 2,5 uz 2,8 tas uzreiz ir swaps un masīna ir nebraucams sūds? Šitā anti swapistu loģika nesaiet, ta moš bremzes ar uz labākām nemanīt. Bet tā čil katram savi putni .
e36
Es domāju, ka šeit uzsvars tiek likts uz to, ka tā kūts ir bijusi narmal uz jumta, kaut kur šeit bija ar topiks. Un ļoti ļoti bieži tie swapi ir uztaisīti gateriski.
viewtopic.php?f=249&t=1103
Nu cmoon..
Nav man heita pret teiksim 2.8 motoru 1.6 kuzavā.
Padomājot loģiski, kur ir garantija ka swaps ir bijis kārtīgi izdarīts? Tu ej pērc 316 bundžu ar 2.8, kuram cena defaultā ir par 1500eur lielāka, jo redz iekšā iemests 2.8, vadi notīti ar izoleni, kaut kas graizīts, blīves nav mainītas. Toties pārdevējs saka ka dzinējs ņemts no e39 angļa(kuram gan jau ka anglijā ne reizi nav veikta eļļas maiņa) ar 60k jūdžu noskrējienu.
Izklausās ļoti tuvu patiesībai .Kaktuss rakstīja: ↑30 Mai 2019, 10:13Nu cmoon..
Nav man heita pret teiksim 2.8 motoru 1.6 kuzavā.
Padomājot loģiski, kur ir garantija ka swaps ir bijis kārtīgi izdarīts? Tu ej pērc 316 bundžu ar 2.8, kuram cena defaultā ir par 1500eur lielāka, jo redz iekšā iemests 2.8, vadi notīti ar izoleni, kaut kas graizīts, blīves nav mainītas. Toties pārdevējs saka ka dzinējs ņemts no e39 angļa(kuram gan jau ka anglijā ne reizi nav veikta eļļas maiņa) ar 60k jūdžu noskrējienu.
Izklausās ļoti tuvu patiesībai .Kaktuss rakstīja: ↑30 Mai 2019, 10:13Nu cmoon..
Nav man heita pret teiksim 2.8 motoru 1.6 kuzavā.
Padomājot loģiski, kur ir garantija ka swaps ir bijis kārtīgi izdarīts? Tu ej pērc 316 bundžu ar 2.8, kuram cena defaultā ir par 1500eur lielāka, jo redz iekšā iemests 2.8, vadi notīti ar izoleni, kaut kas graizīts, blīves nav mainītas. Toties pārdevējs saka ka dzinējs ņemts no e39 angļa(kuram gan jau ka anglijā ne reizi nav veikta eļļas maiņa) ar 60k jūdžu noskrējienu.
Nevienam nepatīk pirkt swapus, bet kad kāds braukā ar 1.8 visi bļauj ka vajag swapu
Bet tas zilais tourings man liekas tik pret riepām atdūrās nevis uz jumta.
Bet tas zilais tourings man liekas tik pret riepām atdūrās nevis uz jumta.
- ikey07
Tik ļoti jā
Pats braukāju ar 2.0 un entās reizes visādi pipari ir jautājuši, cik ta liels matars. Pēc pateikšanas, ka 2.0, 95% gadījumos seko teksts “pff, kapec nav 2.5?” vai “vajag vismaz 2.5/2.8”
Eksperimenta kārtā citiem esmu atbildējis, ka man 2.5, tad gan argumentu nav vairs.
Daudziem tāpat tas tilpums ir tikai krāna garumam
Vai ne, tikpat labi pērkot "oriģinālu 2.5" pa šiem, teiksim, 25 gadiem tam motoram visi mezgli tāpat ir apčubināti, izjaukti un atpakaļ salikti.
Cik esmu pats novērojis, ir tādi "bembisti" kuri paši sev nejēdz/negrib/baidās pat eļļu samainīt, un tie arī mīž no swapotajiem
Kad kupejai bija 2.0 ar līdzīgi gadījumi bijaNixon rakstīja: ↑30 Mai 2019, 13:35Tik ļoti jā
Pats braukāju ar 2.0 un entās reizes visādi pipari ir jautājuši, cik ta liels matars. Pēc pateikšanas, ka 2.0, 95% gadījumos seko teksts “pff, kapec nav 2.5?” vai “vajag vismaz 2.5/2.8”
Eksperimenta kārtā citiem esmu atbildējis, ka man 2.5, tad gan argumentu nav vairs.
Daudziem tāpat tas tilpums ir tikai krāna garumam
e36
Ja cilvēks var atļauties nesmērēt rokas, jo nestrādā gaterī, servī vai mahimā, dzen uz uzticamu servi lai nomainītu eļļu, uzreiz nozīmē ka viņam uz pieres rakstīts ka mīž no swapotajiem?Valtmeikers rakstīja: ↑30 Mai 2019, 14:39Vai ne, tikpat labi pērkot "oriģinālu 2.5" pa šiem, teiksim, 25 gadiem tam motoram visi mezgli tāpat ir apčubināti, izjaukti un atpakaļ salikti.
Cik esmu pats novērojis, ir tādi "bembisti" kuri paši sev nejēdz/negrib/baidās pat eļļu samainīt, un tie arī mīž no swapotajiem
(Eļļu mainu pats )
Cilvēki ir dažādi, ar dažādiem viedokļiem, kā jau 540i teica, katrs ar saviem putniem.
Pa lielam tā arī ir, ja Tu brauc ar swapotu dzinēju ir jābūt nedaudz fanātismam arī pašam piesekot līdzi kas tur notiekas motortelpā. Realitātē tie swapotie prasa par sevi uzmanību vairāk kā orizhinal
Ja tu pērc tādu, kuru swapojis ir kāds līkrocis un kā iepriekš minēja - nav nekas mainīts, tad varbūt prasa vairāk uzmanības.Valtmeikers rakstīja: ↑30 Mai 2019, 15:59 Pa lielam tā arī ir, ja Tu brauc ar swapotu dzinēju ir jābūt nedaudz fanātismam arī pašam piesekot līdzi kas tur notiekas motortelpā. Realitātē tie swapotie prasa par sevi uzmanību vairāk kā orizhinal
Ja swaps ir izpildīts korekti (ne tikai dzinējs bet visas pārējās pozīcijas, kas atšķiras 323/325/328 no 316/318), tad kur problēma? Problēmas rodas tikai kapeikpisēju swapu dēļ. Kam ir 316 ar izpistu piekari, bet "eu davaj veči metam iekša m50 bezvanosu, bus zajebis"
Visādi citādi jebkurš auto prasa uzmanību samainīt dilstošās detaļas un prasa vairāk uzmanības, ja tas nav darīts laicīgi vai arī ir, bet čerez žopu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Konstanti runāju tikai par swapu pirkšanu. Bet es nezinu, moš cilvēki nemāk lasīt, iespītējas vai paši brauc ar swpiem.
Ir jau forši ka ir atkal "cepiens" un kaut kāda diskusija.
Bet kā jau minēju, runa gāja tikai par tāda veida auto iegādi, reāli tur var būt jebkāds gateris, un kaudze ar lietām var tikt neizdarīta.
-Ja tu pats pārmet dzinēju un visu izdari nu top zustand, pabrauc 3 gadus un finansiālu apstākļu dēļ nolem pārdot savu 316 sedanu ar 2.8 iekšā. Tu domā es ticētu katram tavam vārdam, ka dzinējs bijis no automata, visas blīves nomainītas, eļļa mainīta regulāri, vados nav gatetis, utt utt? Nu netak...
Edit:
Un te jau sākumā gaja tik runa par šo:
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... ahoeb.html
Nepamatoti dārgi par universāli, kūleni un tavām acīm neredzējušu profesionāļu vai līkroču veiktu dzinēja maiņu.
a kas tas vispār pa faktoru ir? tas tāpat kā "braukusi sieviete", kas tieši atbaida pircēju, jo tur ir skaidrs ka pirms sliedēm nekad nav bremzēts un no bedrēm arī neizvairās lol
t.i. pat ja OEM 328 automāta vietā uzlikts manuālis, kur garantija ka viss mint? Tāpat kā ar nobraukumu, var nopist pa 50k un būt mint ar 300k. Vecu miseni pērkot vienkārši ir jārēķinās ar faktu, ka jāpāriet būs pāri pilnīgi visiem mezgliem. Ja nav vēlmes to darīt, atliek 2 varianti - pirkt pa kosmosu tādu, kam tas viss ir nesen izdarīts un ticības faktoram dokumentēts vai arī nopirkt kāds ir, pabraukt pusgadu un kādam loham pārdot tālāk
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ko tu man prasi kas tas par faktoru?TomSkarsts rakstīja: ↑30 Mai 2019, 16:57a kas tas vispār pa faktoru ir? tas tāpat kā "braukusi sieviete", kas tieši atbaida pircēju, jo tur ir skaidrs ka pirms sliedēm nekad nav bremzēts un no bedrēm arī neizvairās lol
t.i. pat ja OEM 328 automāta vietā uzlikts manuālis, kur garantija ka viss mint? Tāpat kā ar nobraukumu, var nopist pa 50k un būt mint ar 300k. Vecu miseni pērkot vienkārši ir jārēķinās ar faktu, ka jāpāriet būs pāri pilnīgi visiem mezgliem. Ja nav vēlmes to darīt, atliek 2 varianti - pirkt pa kosmosu tādu, kam tas viss ir nesen izdarīts un ticības faktoram dokumentēts vai arī nopirkt kāds ir, pabraukt pusgadu un kādam loham pārdot tālāk
Ļoti daudzi sludinājumos raksta tekstus "dzinējs no e39 automāta ar mazu nobraukumu" . Un gan jau ka daudzi uz to pavelkās.
Tas gan, pērkot šitās visas vecās lamatas, 90% jārēķinās, ka būs jāpārlasa ļoti daudz, lai gribi visu labā kondīcijā, jo ir daudz detaļas, par kurām cilvēki pat nezin, ka tādas vajag mainīt(lasīt: tilta bukses)
Gribi auto bez problēmām - jāpērk no salona
Gribi auto bez problēmām - jāpērk no salona
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- …
- 470
- chevron_right