Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- …
- 470
- chevron_right
Lielai daļai e36 uz TA jāizņemas riepas, jāiemetina kāds lieks bundulis pūtejā, reduktors jāpārskrūvē, ķīnas omp stūre jāsamaina pret stock lai pīpinās un tad vēl visam nāk klāt taburetes pārskrūvēšana.
diemžēl, bet daudziem tā ir, skumji.
diemžēl, bet daudziem tā ir, skumji.
Tieši par to es runāju.
Lēts kauss ir sākot no 70€, lietots un bez sliedēm. Plus zem tiem 100€ ir krietni jāpameklē tas sēdeklis.
E36 lietotājs parastais viņu nepirks jo vel pišaks ar sliedēm, neregulējas utt, tapec labāk pa tiem 70€ nopirks ķīnas stūri.
Lēts kauss ir sākot no 70€, lietots un bez sliedēm. Plus zem tiem 100€ ir krietni jāpameklē tas sēdeklis.
E36 lietotājs parastais viņu nepirks jo vel pišaks ar sliedēm, neregulējas utt, tapec labāk pa tiem 70€ nopirks ķīnas stūri.
Viņš regulējās un kā vēl, var saregulēt tā kā oem nav iespējams (manā gadijumā par gandrīz ~10cm zemāk)
sliedes 35e - https://adparts.eu/lv/auto/seats-access ... 43611.html ebay gan jau ka lētāk var dabūt
*vari arī taisīt pats
Nu, kad man bija kauss, draudzenei auto stūrēt nebija iespējams, jo netika pie pedāļiem.
Esmu 1,90m un viņa ~1,64m.
Katrām sliedēm jau regulēšanas iespējas ir savādakas.
Bet nu man anyway regulējamie bucketseats ir to do listaa
Esmu 1,90m un viņa ~1,64m.
Katrām sliedēm jau regulēšanas iespējas ir savādakas.
Bet nu man anyway regulējamie bucketseats ir to do listaa
Es gan domāju ka galvenais iemesls ir taburetes forma kā tāda. Taisnu muguru u.t.t. vienam vakaram pakrāmēt pa ielām vai trasē ir ok, bet ja ar to auto dienā ir vismaz 100 km jānobrauc tad nu spriediet paši.
Pats pamēģināju un sapratu, ka tas ir vajadzīgs ikai ub vienīgi track caram..regulēhams sporta benķis jau ir cita opera..
Pats pamēģināju un sapratu, ka tas ir vajadzīgs ikai ub vienīgi track caram..regulēhams sporta benķis jau ir cita opera..
Sagāz to benķi nedaudz slīpi un nebūs taisna mugura Varbūt pats benķis tev pagadijies neērts, vai regulējumu vaina.poweredgarage rakstīja: ↑23 Nov 2017, 22:15 Es gan domāju ka galvenais iemesls ir taburetes forma kā tāda. Taisnu muguru u.t.t. vienam vakaram pakrāmēt pa ielām vai trasē ir ok, bet ja ar to auto dienā ir vismaz 100 km jānobrauc tad nu spriediet paši.
Pats pamēģināju un sapratu, ka tas ir vajadzīgs ikai ub vienīgi track caram..regulēhams sporta benķis jau ir cita opera..
Nu hz cik tie kausi ir eerti, man gadījies ar žurky nobraukt 17 stundas(3reiz apstajos paest) nonstopā un oem rekaro uzregulējās tik ērti ka nekas nesapeja un nenidēja, ka butu jebkurā citā auto atceros kad ar preludi braucu 11stundas nonstopā un tur bij kapi katru stundu bij janjem pīpauze
Sakuma žurkā vilka krampi labai kājsi bet tas bij tapēc ka kāja bija piepacelta, kad apakšejo spilvenu zem celi izvilku ārā viss atspiedas pret spilvenu un bij pirmo reiz ta safanojos par oem benkjiem - tapec ari neliek kausus jo lielakai daljai tas ir deily
Sakuma žurkā vilka krampi labai kājsi bet tas bij tapēc ka kāja bija piepacelta, kad apakšejo spilvenu zem celi izvilku ārā viss atspiedas pret spilvenu un bij pirmo reiz ta safanojos par oem benkjiem - tapec ari neliek kausus jo lielakai daljai tas ir deily
Izskatās ka te tas pats, nebūtu vakar piebraucis apjautāties, tā arī gaidītu savus dubļu sargus, tur laikam apgrozījums tik mazs ka viņš pat zināja kad prece būs pēc tā nosaukuma, nevis Vārda vai pasūtījuma nr un šodien atnāca sms no privāta nr par to ka ir atnācis.
Tapēc man patīk trodo.lv kur viss notiek tā pat kā 1a.lv
- ikey07
Apsveicu to, kurš piezvanīja kādas 5min pirms manis un nopirka šo pa sviestmaizi
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... cooik.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... cooik.html
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kas tieši tev tur liekas sviestmaize??
Pa tēmu
Kur var nopirkt riepas ar baltiem uzrakstiem uz sāniem?
Pa tēmu
Kur var nopirkt riepas ar baltiem uzrakstiem uz sāniem?
ar kompatu pa brugji
Tas, ka es pa tādu un lielāku cenu jau kādu mēnesi meklēju kupeju kaut ar nopunķojušos dzinēju, bez M pakas un saplēstu salonu - NAV. Visas sapuvušām arkām un sliekšņiem. Te boa boa salons, OEM M paka, 98g un kam negribas ticēt, bet csdd rādīja 140k nobraukumu (nu tas tā). Ja ir tik dzīvs kā bildēs, es tādu vēl citu pa tādu cenu nevaru atrast. Ne SS, ne forumos, ne auto24, ne autogidas, ne mobile.de. Hz kur vēl meklēt.
edit: pie reizes kāds var piedāvāt, kur ārzemēs var meklēt auto un vai vispār jēga to darīt, jo šis eksemplārs bija perfekts (oem M paka). Dzinējs vienalga kāds un salons arī, bet man neviens neko nepiedāvā LV un SS nekā nav.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tepat LV jāvaktē, kaut kas parādās ik pa laikam kāds sterils nemotors uzpeld, vai vēl labāk no kāda e36 entuziasta nopirkt, kurš jau tur sagrūdis dafiga darba un līdzekļus
Pēdējais labojis kars - 26 Nov 2017, 18:17, kopā labots 1 reizi.
Apskaties to angļi pa 2.5k laikam viņš bija.ja grib labu auto,tas izskatījās tīri Ok un stūrī arī var civilo parlikt
ar kompatu pa brugji
Zinu, ka labs auto, bet negribu tērēt 2.5k, ja salons man jau ir un dzinējs arī. Tāpēc pārsvarā visādus nemotorus skatos. Bet LV kupejas pamirušas, vismaz šī brīža tirdziņā
Being second is being the first of the losers. /Senna/
ir uzradies e34, kura saimnieks nodzēris tiesības tālajā 2007. un tagad izvilkts no garāžas uz pārdošanu. biju skatīties - kā jau varēja gaidīt, tad salonā savilkusies smaka, vietām eiro monētas lieluma pelējuma pleķi. visvairāk pārsteidza virsbūve - sliekšņi un grīda taisni, bez caurumiem, viss ciets un stingrs, tāpat arī visas arkas, bagažnieks vesels. vienīgā vieta, kur ir rūsa, ir pie bākas vāciņa un divām durvīm apakšas no iekšpuses, bet nav caurrūsējis. motors m50b25 - mašīna brauc un tā viss ok. jautājums - vai ir jēga ņemt? saimnieks grib nedaudz virs štukas.
viena pieredze jau ir ar 2 gadus stāvējušu e30, bet ne garāžā. to atdzīvināju, bet nu kad sāka vairākas reizes to mašīnu mazgāt, tad rūsindžers līda ārā uz visiem virsbūves paneļiem. pirkts gan bija pa 200eur tobrīd.
protams, saprotu, ka būs jāmaina visi piekares mezgli, ūdenssūknis + visādas blīves un šļaukas un vēl viskaut kas, kas sastāvējies.
viena pieredze jau ir ar 2 gadus stāvējušu e30, bet ne garāžā. to atdzīvināju, bet nu kad sāka vairākas reizes to mašīnu mazgāt, tad rūsindžers līda ārā uz visiem virsbūves paneļiem. pirkts gan bija pa 200eur tobrīd.
protams, saprotu, ka būs jāmaina visi piekares mezgli, ūdenssūknis + visādas blīves un šļaukas un vēl viskaut kas, kas sastāvējies.
Ja vari nosist cenu mazliet zem štukas tad jā ķer ciet bet savādāk nezinu padārgi pat ja pati virsbūve labā stāvoklī.thecadet rakstīja: ↑26 Nov 2017, 20:29 ir uzradies e34, kura saimnieks nodzēris tiesības tālajā 2007. un tagad izvilkts no garāžas uz pārdošanu. biju skatīties - kā jau varēja gaidīt, tad salonā savilkusies smaka, vietām eiro monētas lieluma pelējuma pleķi. visvairāk pārsteidza virsbūve - sliekšņi un grīda taisni, bez caurumiem, viss ciets un stingrs, tāpat arī visas arkas, bagažnieks vesels. vienīgā vieta, kur ir rūsa, ir pie bākas vāciņa un divām durvīm apakšas no iekšpuses, bet nav caurrūsējis. motors m50b25 - mašīna brauc un tā viss ok. jautājums - vai ir jēga ņemt? saimnieks grib nedaudz virs štukas.
viena pieredze jau ir ar 2 gadus stāvējušu e30, bet ne garāžā. to atdzīvināju, bet nu kad sāka vairākas reizes to mašīnu mazgāt, tad rūsindžers līda ārā uz visiem virsbūves paneļiem. pirkts gan bija pa 200eur tobrīd.
protams, saprotu, ka būs jāmaina visi piekares mezgli, ūdenssūknis + visādas blīves un šļaukas un vēl viskaut kas, kas sastāvējies.
Taada lieta ka manam e46 ir ciets pedalis gaazes , pa reizem liekas paliek vieglaaks,bet parsvaraa ļoti ciets.
Kaadam kaadas idejas kas pa vainu varetu buut ? 323i
Kaadam kaadas idejas kas pa vainu varetu buut ? 323i
Pēdējais labojis xess11 - 26 Nov 2017, 21:53, kopā labots 2 reizes.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- …
- 470
- chevron_right