Ko Tu izdarīji savam e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- …
- 292
- chevron_right
Pārlīmēju vējstiklu;)
Apmainīta spuldzīte gaismas slēdzim un tas vidējais sūds kam vārdu nezinu pa kuru pūš gaisu.
Sapirktas daudz daļas, tanī skaitā 18 button OBC
sapūdēju slieksni. tā viņam vajag.
Noskrūveju nost/izņēmu visādus nevajadzīgus sīkumus, pašaziera saules sargu, visus salona rokturīšus pie griestiem, no jostām tie plastmasas klipši, aizm paklājiņi + izvācu visu nevajadzīgo no bagažnieka, instrumentus, u,c.
Kopā -8,1kg ,bet tas vēl ir tikai sākums, paliks siltāks daudz kas lidos ārā
e36 paliek ātrāks un ekonomiskāks = win win
Kopā -8,1kg ,bet tas vēl ir tikai sākums, paliks siltāks daudz kas lidos ārā
e36 paliek ātrāks un ekonomiskāks = win win
un tas ir domāts ikdienā braukt?
Protams būs 328 LTWpeldpleeve rakstīja:un tas ir domāts ikdienā braukt?
Būtu man daudz naudas ikdienā braukātu ar šādu, tā kā apmēram vari iedomāties kādas ir manas prasības pret komfortu.
Slēpts saturs: Parādīt
bet bet bet bet... vai tad nav kka pastulbi iesēsties un redzet to kā nav, bet forši ja būtu?
ai es nezinu, nesaprotu vienkārši :/
ai es nezinu, nesaprotu vienkārši :/
Pirms darba izārdīts M44 kolektors, nomērīts degvielas spiediens reikā(virs 3bar), kā arī uzmesta acs sprauslām otro reizi.
Dīvaini, ka sūknis 3 pozīcijā vispār nepumpē, bet pie starta/iedarbināts pumpē.
Izmeklēts viss, kādēļ varētu neiet, raustīties un būt mega jaudas zudums, bet bez panākumiem.
Dīvaini, ka sūknis 3 pozīcijā vispār nepumpē, bet pie starta/iedarbināts pumpē.
Izmeklēts viss, kādēļ varētu neiet, raustīties un būt mega jaudas zudums, bet bez panākumiem.
es arī baigi vēlu sapratupeldpleeve rakstīja:bet bet bet bet...
ai es nezinu, nesaprotu vienkārši :/
Numainiju citu m54b25, bet izrādijās, ka lieki, jo vajadzēja sākt ar kartera ventelāciju!
Sita baltus dūmus ārā un zuda eļļa!
izrādās bija ventilācijas blīve pušu!
bet viens labums motors 2003 gada!
Sita baltus dūmus ārā un zuda eļļa!
izrādās bija ventilācijas blīve pušu!
bet viens labums motors 2003 gada!
nomainīts radiātors
Nokrāsoju M priekšējo bamperi
Nokrāsoju lūpu bamerim
Norefreshoju moldingus
Samainīju apšuvumus samorez edišen pret stock
Nokrāsoju lūpu bamerim
Norefreshoju moldingus
Samainīju apšuvumus samorez edišen pret stock
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
kars rakstīja:Protams būs 328 LTWpeldpleeve rakstīja:un tas ir domāts ikdienā braukt?
Būtu man daudz naudas ikdienā braukātu ar šādu, tā kā apmēram vari iedomāties kādas ir manas prasības pret komfortu.Slēpts saturs: Parādīt
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
James Dean mega petrolheads btw.
bet jā draudzene katastrofāli sagrauj power to weight ratio
bet jā draudzene katastrofāli sagrauj power to weight ratio
Un tomēr nevaru nepajautāt - kad pabeigsi atvieglināt auto pats uz diētas sēdīsies?
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
nopirku prieksejo jaunu M bamperu ar moldingiem un resti,aizmugurejas arkas jaunas,prieksejos DEPO pagriezienus,jaunu brilli,jaunus arkas dublsargus prieksejos!
Pēdējais labojis krists21 - 23 Mar 2016, 00:34, kopā labots 1 reizi.
Esmu tievs, bet jā ~5kg varētu nomest teorētiskiLinda rakstīja:Un tomēr nevaru nepajautāt - kad pabeigsi atvieglināt auto pats uz diētas sēdīsies?
*skat no 1:40min
Jauns ūdenssūknis, jauns rullītis tam un jauns termostats pievienojas jaunajam radiatoram, korķim un termostata korpusam, viena sistēma mazāk, par kuru uztraukties.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Izgriezu labo slieksni, otrs vēl priekšā , jaunie protams gaida kad varēs vārīties klāt un sākt rūsēt.
Nometu mašinai pāris labu kilo.
Nometu mašinai pāris labu kilo.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- …
- 292
- chevron_right