Ko Tu izdarīji savam e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- …
- 292
- chevron_right
Saņemts no labošanas dzinēja vadības bloks,uzlikts un izbraukts! Paldies visiem,kas palīdzēja un kas piedāvāja palīdzību!
Tas noteikti bija grūti izdarāmsRiks* rakstīja:Konstatēta bukte
Konstatēju, ka auto stāv stāvvietā, secināts, ka jāpiedarbina un realizēta taisnvirziena kustība.
Uzliku elkoņbalstu, pārvilku AUX un audio vadus, salaboju vadus spārna pagriezienam.
Tu pat to proti?Alpine rakstīja:Tas noteikti bija grūti izdarāmsRiks* rakstīja:Konstatēta bukte
Konstatēju, ka auto stāv stāvvietā, secināts, ka jāpiedarbina un realizēta taisnvirziena kustība.
Sagaidītas beidzot un saliktas baltais diožu apgaismojums kāju apgaismojumam un pasažieru apgaismojumam. Besī, ja kaut ko dari, kāju apgaismojums ilgi nedziest, tagad vismaz 10w vietā tik 2w, un arī gaišāks.
Sagaidīts sūtījums, nomainīta gofra, jauna. Jauna atgaisošanas skrūve, gāzes iekārtai jauni filtri. Drīz jādomā par eļļas maiņu, filtrs no champion, eļļa vēl jāsamklē.
ielēju pilnu bāku un iztērēju
vismaz zinu, ka ēd mazāk kā pēc rūpnīcas datiem
vismaz zinu, ka ēd mazāk kā pēc rūpnīcas datiem
Šodien daudz padarīts darba dienas garumā ik pa laikam savai mašīnai pieķeroties.
Nomainīta eļļas korpusa blīve, nomainīti vanosa caurules gredzeni, kārtīgi noglušīta droseles apsildes caurule (jāskatās vai nesulos, jo HansaFlexā trakie savilcēji, pa traku laikam nožmiedzu), jauna dzesēšanas caurule no radiatora uz termostatu filtra pusē, uzlikts jauns spriegotājs, jauns parazītrullis un uzlikts cits atrestaurēts ģenerators. No motora tagad kapa klusums.
Šīs nedēļas laikā vēl jāpaspēj izdarīt:
*Jāuztaisa engine flush
*Jānomaina eļļa (10W50) ar filtru
*Jāieliek 6 cyl speedo un japievelk vads uz ekonometru, lai tas strādā
*Jāpārkodē OBC no M52B28 uz M52B25
*Jāpabraukā un jāsaprot vai viss sataisītais nav pievīlis
*Mož vēl pakaļa jāpiesēdina, tad manīs.
Kaut kad vajadzētu pieķerties arī izplūdei un uzmetināt visu, kā arī pārlasīt pilnīgi visu stūres iekārtu, bet tur atkal dafiga nauda aiziet. Tagad, kad visas sūces sataisītas jānopļeš iekrātie riepu komplekti.
Nu jā, Getrags kliedz pēc maiņas, pirmā roba sinhranizators ir pilnīgi pizda, bet nevaru saņemties nomainīt, tā kā tas būs tikai tad, kad izjuks pilnīgi un galīgi.
Nomainīta eļļas korpusa blīve, nomainīti vanosa caurules gredzeni, kārtīgi noglušīta droseles apsildes caurule (jāskatās vai nesulos, jo HansaFlexā trakie savilcēji, pa traku laikam nožmiedzu), jauna dzesēšanas caurule no radiatora uz termostatu filtra pusē, uzlikts jauns spriegotājs, jauns parazītrullis un uzlikts cits atrestaurēts ģenerators. No motora tagad kapa klusums.
Šīs nedēļas laikā vēl jāpaspēj izdarīt:
*Jāuztaisa engine flush
*Jānomaina eļļa (10W50) ar filtru
*Jāieliek 6 cyl speedo un japievelk vads uz ekonometru, lai tas strādā
*Jāpārkodē OBC no M52B28 uz M52B25
*Jāpabraukā un jāsaprot vai viss sataisītais nav pievīlis
*Mož vēl pakaļa jāpiesēdina, tad manīs.
Kaut kad vajadzētu pieķerties arī izplūdei un uzmetināt visu, kā arī pārlasīt pilnīgi visu stūres iekārtu, bet tur atkal dafiga nauda aiziet. Tagad, kad visas sūces sataisītas jānopļeš iekrātie riepu komplekti.
Nu jā, Getrags kliedz pēc maiņas, pirmā roba sinhranizators ir pilnīgi pizda, bet nevaru saņemties nomainīt, tā kā tas būs tikai tad, kad izjuks pilnīgi un galīgi.
iestutēts atpakaļ sliedēs izkritušais logs
kārtējo reizi nomainīju stūres pastiprinātāja šķidrumu, mainot pastiprinātāja bačoku.
shit happensZiggy rakstīja:geniusLaurikbmw rakstīja:Aizlimeju arkai caurumu ar uzlīmi
Nomainīta signāl taure, pie reizes atkal sapucēta motortelpa. Un bildes, ar jau nomainīto gofru, gāzes iekārtas filtriem.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sen nebiju savam mazulim neko taisījis un tad pienāca lielā diena...
Nomainīta eļļa
aizmugurējā tilta visas bukses
radiators
termomufte
plaukta bukse
abi aizmugurējie gūltņi
plus jaunas vasaras riepas uz priekšējiem ratiem
un būs jauns priekšējais spārns tik jāsakrāso
Nomainīta eļļa
aizmugurējā tilta visas bukses
radiators
termomufte
plaukta bukse
abi aizmugurējie gūltņi
plus jaunas vasaras riepas uz priekšējiem ratiem
un būs jauns priekšējais spārns tik jāsakrāso
Jāatdzīvina kondicionieris, tādēļ iepirkts ventilators ar visu difuzoru.
Atnāca no Ķīnas lampačkas, kā vienmēr čainis melo, ka der 46mm, nācās piemeisatarot un likvidēt divas parastās kvēldiegu, tagad varēs ielikt bagāžnieka apgaismojumu, būs gaišs, 5w led.
Kā arī, gabarītos led 5w t8, izskatās interesanti.
Kā arī, gabarītos led 5w t8, izskatās interesanti.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Metu arā isu un lieku 2,5
Riebeklim:
Tiem masveida lediem ir viens mīnuss (manā skatījumā) - viņi ir auksti zilgani. Maksimas tūnings, tā teikt. Kad ko tādu ieraugu, tad ir tāds - mļeh... wtf
Intereses pēc uzsūtīju warm white, lai redzētu kā iet kopā ar kvēldiegu.
īstenībā uzsūtīju visas mazjaudas spuldžu ekvivalentus. Nāksies modificēt pagriezienu releju. Gan jau izdosies un nepaskopošos ar modifikāciju
Tiem masveida lediem ir viens mīnuss (manā skatījumā) - viņi ir auksti zilgani. Maksimas tūnings, tā teikt. Kad ko tādu ieraugu, tad ir tāds - mļeh... wtf
Intereses pēc uzsūtīju warm white, lai redzētu kā iet kopā ar kvēldiegu.
īstenībā uzsūtīju visas mazjaudas spuldžu ekvivalentus. Nāksies modificēt pagriezienu releju. Gan jau izdosies un nepaskopošos ar modifikāciju
Samainīts salona gaisa filtrs , beidzot zinu kas ir pečka un ka no viņas arī gaiss nāk ārā ;D pielikts pagrieziena štekeris , ieliets logu šķidrums
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- …
- 292
- chevron_right