Uzmetēju topiks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- …
- 92
- chevron_right
Vienkarsi kas nepatika,ta ir atteiksme. Jo,reali izkruvejam visu,parbaudijam un patiesam izradijas ka ir galigi beigti.Man ar nav pa prikolu likt atpakal un braukt atdot.Ta ir laika un benzina teresana. Tas ka vini staveja uz autina negarante ka vini ir normali.
As real as it gets
Tas bija domats, ka prikols, ja hujovs utt, bet po..TheAsTy rakstīja:amisi ir atrasti.ja tu gribeji pajokoties un kjip prikolu uztaisit.tad hujovijs prikols.
ja tu tjip doma,ka 60 tas ir baigi leti prieks amisiem.tad nu hz,Hello kosmonavts Gagarins.Jo par 40 euro,abos var dabut normala stavokli.te biju domajis,ja ir dargak tad tocna ir baigi labie.
Galvena doma, kada hu*a pec, vins Tev neatdeva visu summu?
Es reali tirgoju pilna komplekta amisus, pa 40€ labus, ar kuriem nebija problema..
60 ir jabut toc labiem amisiem
Ar lietotaju Gints ir visadi gadijumi dzirdeti. No pieredzes varu teikt ka pie viņa ņemot ir iespēju robežās jāpārbauda prece.
Nesen no vinja - Ginta - pirku pilno OBC un durvis, nekādu problēmu oagaidām nav :)
Es protams neko nesaprotu utt bet imho amis ir beigts nevis tad, kad štoks nelien ārā pats, bet tad kad parādās lufte.. Ja dročījot amja štoku iekšā ārā viņš kustās vienmerigi un bez luftes tad viss ir ok. Galu galā amortizatora uzdevums ir amortizēt auto lēkāšanu ko rada atsperu darbība nevis spiest auto uz augšu. Un tas vai štoks lien ārā vai nē ir tikai atkarīgs no amīšu tipa. Protams, ja amis ir beigts, tad jaa viņš ārā nelīdīs pats jebkurā gadījumā, bet tikai pēc tā lien vai nelien nevar pateikt ir beigts vai nav.
Karoch LLP un uzmestais kļūst par uzmetēju.
Karoch LLP un uzmestais kļūst par uzmetēju.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Vins neliena ara.Iespiedam ieksa,tur ari palika.Vienkarsi bija tadas labas atsauksmes par vinu,tagad hz.
As real as it gets
Piedod.nesapratu.nervas bijaPacha rakstīja:Tas bija domats, ka prikols, ja hujovs utt, bet po..TheAsTy rakstīja:amisi ir atrasti.ja tu gribeji pajokoties un kjip prikolu uztaisit.tad hujovijs prikols.
ja tu tjip doma,ka 60 tas ir baigi leti prieks amisiem.tad nu hz,Hello kosmonavts Gagarins.Jo par 40 euro,abos var dabut normala stavokli.te biju domajis,ja ir dargak tad tocna ir baigi labie.
Galvena doma, kada hu*a pec, vins Tev neatdeva visu summu?
Es reali tirgoju pilna komplekta amisus, pa 40€ labus, ar kuriem nebija problema..
60 ir jabut toc labiem amisiem
As real as it gets
Nu es saku, tas nav rādītājs, ka amis ir beigts..TheAsTy rakstīja:Vins neliena ara.Iespiedam ieksa,tur ari palika.Vienkarsi bija tadas labas atsauksmes par vinu,tagad hz.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Ka nav? tjip gazes amitim nav jalen pasam ar? tur tjip ir gazes spiediens ieksa,ka ne ka.tapec vinam jalen.
Ne prosto tak vinus pardod tada veida.
Un domaju mehanikis,kuram ir vairak neka 15 gadu pieredze,kurs ir redzejis loti daudz amisus,zin kadiem viniem jabut.
Ne prosto tak vinus pardod tada veida.
Un domaju mehanikis,kuram ir vairak neka 15 gadu pieredze,kurs ir redzejis loti daudz amisus,zin kadiem viniem jabut.
As real as it gets
Kā tas var nebūt rādītājs? Tad jautājums kāda ir amīša funcija? Ja viņu var iespiest ar roku iekšā un viņš tur paliek, tas nozīmē, ka viņš ir tukšs un viņu var izmest miskastē. Tikko pats nopirku jaunus amīšus, jo vecie bija tieši šādā veidā nobeigušies! Grosā ar zelta atlaidi 75 eur gabalā bilsteini, labs variants
nav, nav tas rādītājs, kā jau te minēja viss atkarīgs no amja konstrukcijas, tā ka mazāk vajag paļauties uz youtubi, 90% to video radītāju ir pašdarbnieki ar pavisam virspusējām zināšanām, daudz aplamību ir redzēts.
Jā, protams, ami, kuru iespiežot līdz lejai, nav absolūti nekādas reakcijas, nenosauksi par jaunu, bet apgalvot, ka tas ir beigts, noteikti nevar, jāskatās ir gājiena vienmērība, lai nebūtu "pārlecienu".
Bmw oem sachs/boge amji vispār tiecas uz vidus stāvokli, tb atlaižot štoks aiziet uz vidu nevis līdz galam ārā
Jā, protams, ami, kuru iespiežot līdz lejai, nav absolūti nekādas reakcijas, nenosauksi par jaunu, bet apgalvot, ka tas ir beigts, noteikti nevar, jāskatās ir gājiena vienmērība, lai nebūtu "pārlecienu".
Bmw oem sachs/boge amji vispār tiecas uz vidus stāvokli, tb atlaižot štoks aiziet uz vidu nevis līdz galam ārā
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Correct.he9600 rakstīja:nav, nav tas rādītājs, kā jau te minēja viss atkarīgs no amja konstrukcijas, tā ka mazāk vajag paļauties uz youtubi, 90% to video radītāju ir pašdarbnieki ar pavisam virspusējām zināšanām, daudz aplamību ir redzēts.
Jā, protams, ami, kuru iespiežot līdz lejai, nav absolūti nekādas reakcijas, nenosauksi par jaunu, bet apgalvot, ka tas ir beigts, noteikti nevar, jāskatās ir gājiena vienmērība, lai nebūtu "pārlecienu".
Bmw oem sachs/boge amji vispār tiecas uz vidus stāvokli, tb atlaižot štoks aiziet uz vidu nevis līdz galam ārā
Amīša funkcija nav spiest auto uz augšu, to dara atsperes. Amim jāpretojās svārstībām, ko rada atsperes.
Jā, beigtam amim štoks paliks iekšā, bet ja štoks paliek iekšā nav teikts, ka amis ir beigts.
Reāli vajag padročīt štoku uz iekšu un uz āru. Ja ir luftes, amis ir beigts. Ja tas kustās vienmērīgi (un, protams, ar pretestību), tad pofig nāk ārā vai nē, amis ir ok un savu funkciju pilda.
Pēdējais labojis ch. - 15 Okt 2014, 13:05, kopā labots 2 reizes.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Vispar jau amortizatorus parbauda gruzot ieksa un velkot ara stoku, nedrikst but brivkustiba un spiezot ieksa jabut pretestibai, tapat ka velkot ara, gazes amisiem pasiem janak ara, gruzot ieksa pretestibai jabut tapat ari velkot ara.
Kaut ka ta bija jabut ja atmina nevil.
P.s jaunus amortizatorus nosakuma jaiegruz ieksa un jaizvelk ara aka viens pilns gajiens jauztaisa :roll: nekada kosmiska zinatne tur nav
Kaut ka ta bija jabut ja atmina nevil.
P.s jaunus amortizatorus nosakuma jaiegruz ieksa un jaizvelk ara aka viens pilns gajiens jauztaisa :roll: nekada kosmiska zinatne tur nav
Eļļinieki tur var nenākt, īsti nezinu kā viņi tur strādā. Bet gāzes amītis nāks ārā un ja viņš nenāk, viņš ir beigts! Ne par velti viņi iepakojumā ir aptīti ar to lentu
sorry, bet nuTheAsTy rakstīja:Jo par 40 euro,abos var dabut normala stavokli.te biju domajis,ja ir dargak tad tocna ir baigi labie.
Tieši to gribēju teikt tikai saskatījos tos sasodītos youtūba meistarus un sāku pats sevi apšaubīt, piekrītu jums abiem.
Cik esmu strādājis ar amīšiem, uz velo, pilnīgi normāli, ka nenāk pats ārā un atspere velk to ārā. :)
Cik esmu strādājis ar amīšiem, uz velo, pilnīgi normāli, ka nenāk pats ārā un atspere velk to ārā. :)
ch. rakstīja:Correct.he9600 rakstīja:nav, nav tas rādītājs, kā jau te minēja viss atkarīgs no amja konstrukcijas, tā ka mazāk vajag paļauties uz youtubi, 90% to video radītāju ir pašdarbnieki ar pavisam virspusējām zināšanām, daudz aplamību ir redzēts.
Jā, protams, ami, kuru iespiežot līdz lejai, nav absolūti nekādas reakcijas, nenosauksi par jaunu, bet apgalvot, ka tas ir beigts, noteikti nevar, jāskatās ir gājiena vienmērība, lai nebūtu "pārlecienu".
Bmw oem sachs/boge amji vispār tiecas uz vidus stāvokli, tb atlaižot štoks aiziet uz vidu nevis līdz galam ārā
Amīša funkcija nav spiest auto uz augšu, to dara atsperes. Amim jāpretojās svārstībām, ko rada atsperes.
Jā, beigtam amim štoks paliks iekšā, bet ja štoks paliek iekšā nav teikts, ka amis ir beigts.
Reāli vajag padročīt štoku uz iekšu un uz āru. Ja ir luftes, amis ir beigts. Ja tas kustās vienmērīgi (un, protams, ar pretestību), tad pofig nāk ārā vai nē, amis ir ok un savu funkciju pilda.
Nav teikts ka viņi ir beigti, ja nav luftes un nav iztecējuši t.i nosulojušies.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- …
- 92
- chevron_right