Sludinājumi SS, Mobile.de u.c.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- …
- 451
- chevron_right
Gan pēc vēl 10 gadiem sapratīsi ko ar to biju domājis.
Linda vēljoprojām mēs nesaprotamies.Linda rakstīja:Jā, jā neizlasīju līdz galam, vajadzēja uz mirkli izskriet, nepaspēju domu pabeigt, bet nu nesāksim uzreiz mētāties ar personīgiem apvainojumiem.Par motora maiņu runājot - tam vai motors ir orģināls vai tas ir 1.8i ar 2.8 ir nozīme tik ilgi līdz Tu pērc to mašīnu kolekcijai, kā daudzi ārzemēs dara, bet šeit jāņem fakts, ka vietējā LV tirgū nav kolekcijas vērti auto, vismaz ne tirgošanā. (Par Valta m3 nerunājot). Labs, vēlreiz uzsveru, labs swaps ikdienas braukšanai ne ar ko nav sliktāks par orģinālu 328. Tad kāpēc, lai Zzevs auto nevarētu maksāt tikpat cik orģināls latviešu 328, ja swaps uztaisīts kārtīgi un neviens neredzot vin kodu pat nepateiktu, ka tas tā nav bijis no rūpnīcas? Iespējams, tas pat iespējams ir labāks variants, jo cilvēks pērkot motoru bieži pārbauda/pārlasa utt.Man visvairāk smiekli nāk par tiem visiem vīriņiem kuri saswapo motorus, nemotoros un domā ka viņiem viss ir tāds pats kā orģināli nākot ar tādu motoru
Un Tu manu postu arī līdz galam neizlasīji. Es neteicu, ka ventilējamie diski neietekmē apstāšanos, es teicu, ka ne tik ļoti lai Tu to ikdienā (!!!) justu, nerunājot par minošoseju, un citiem sporta veidiem, kur diski bieži vien mēdz uzkarst un bremzes uzvārīties. Padomā pats, kas vairāk nodrošina auto apstāšanos darba virsma (diska diametrs+kluču laukums) vai caurumi starp diska plāksnēm? Tie caurumi tur ir paredzēti, lai disks labāk dzesētos -> nekarstu. Atšķirību starp labiem parastajiem bremžu diskiem ar lieliskiem klučiem un ventilējamiem diskiem ikdienā ir teju nejūtama. Jūtamas izmaiņas dod lielāka diametra bremzes, strādājošs ABS utt., ja ventilējamie e36 diski diametrā ir lielāki, nekā parastie, tad jā, sorry uzbrauciens nevietā.
Tad varbūt paskaidrojiet man muļķei, ar ko kārtīgs swaps ar lielām pusasīm/disku bremzēm ir sliktāks par orģinālu? Bet nu tā argumentēti nevis - jo man tā patīk, tad ņemu savu bezvērtīgo spamu atpakaļ . Šeit nerunāju par auto kolekcionāriem un līkrocīgi uztaisītām motoru maiņām.
Pēc jūsu loģikas sanāk, ka manu strokeri ieliekot sterilā 1.8 bundžā būtu jātirgo lētāk par 2k, jo tas tak ir swaps
Pirmais atbildot uz to kā pieejot pateikt vai orģināls, ja ielikts 2.8 aizmugure jābūt ventilējamiem diskiem, kas ir redzams pat caur bleķiniekiem.
Es personīgi jūtu lielu starpību ikdienas braukšanā starp 1.8 bremzēm un 2.8 bremzēm. To zinu labi jo ir divi 36tie, un lai to sajustu galigi nav vajadzīga trase utt. Nesaku ka tās 1.8 bremzes galigi nebremzējas. Principā visi, kas liek lielākus motorus grib ātrāk pabraukt vai agresīvāk, un tad saskārās ar šo problēmu.
Vispār viss šis stāsts sākās par uzpūstajām cenām, ne par to kādas kuram bremzes. es uzskatu, ka parastam plikam tikai motora swapam ir jāmaksā lētāk nekā tādam oriģinālam, ja abi auto ir identiska teh stāvokli utt...
Rakstu īsi, jo caur tel. Nav jēga mums te grūst katram savu taisnību.
Jautru 5dienu un labi wīkendu visiem!
Tam pirmajam tiesam tikai maina interese.
To otro domaju shodien aizbraukt pastities-ja sarunaasim ciparu tad panjemshu sev kaa winter beateruriebeklis rakstīja:Kāds šos ir skatijies?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gkldp.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... hdjdf.html
BMW_The Ultimate Repair Bill
Ja nenopirksi, atraksti isuma kaites!Ramyrez rakstīja:To otro domaju shodien aizbraukt pastities-ja sarunaasim ciparu tad panjemshu sev kaa winter beateruriebeklis rakstīja:Kāds šos ir skatijies?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gkldp.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... hdjdf.html
Tas otrais ir man zināms nedaudz.
Nesen ss.lv stāvēja.
Oriģināli 1.8is, esot LSD. Salons uber pretīgs dzeltens un zils dermantīns.
Nesen ss.lv stāvēja.
Oriģināli 1.8is, esot LSD. Salons uber pretīgs dzeltens un zils dermantīns.
Un beigās pat pircējs ir priecīgāks,jo nodoklis mazāks.salasijušies kolekcionāru enciklopēdijas un tagad izspaužas ar saviem "rūpnīcas 2.8".Martinsoon rakstīja:Nu jaaa....... vobsim mans viediklis tie kas te runaa ka swapotam jamaksaa letaak???? Kungi ja nav naudas un besii ka ss.lv viss tik dargs - vienkarsi noperkat tad kautko un ieswapojiet pasi ja jums liekas ka taa sanaaks leetaak:D:D:D:D:D Pec laba swapa vieniga atskiriba ir tada ka papiros un pec vin koda tas ir 318 uttLinda rakstīja:Jā, jā neizlasīju līdz galam, vajadzēja uz mirkli izskriet, nepaspēju domu pabeigt, bet nu nesāksim uzreiz mētāties ar personīgiem apvainojumiem.Par motora maiņu runājot - tam vai motors ir orģināls vai tas ir 1.8i ar 2.8 ir nozīme tik ilgi līdz Tu pērc to mašīnu kolekcijai, kā daudzi ārzemēs dara, bet šeit jāņem fakts, ka vietējā LV tirgū nav kolekcijas vērti auto, vismaz ne tirgošanā. (Par Valta m3 nerunājot). Labs, vēlreiz uzsveru, labs swaps ikdienas braukšanai ne ar ko nav sliktāks par orģinālu 328. Tad kāpēc, lai Zzevs auto nevarētu maksāt tikpat cik orģināls latviešu 328, ja swaps uztaisīts kārtīgi un neviens neredzot vin kodu pat nepateiktu, ka tas tā nav bijis no rūpnīcas? Iespējams, tas pat iespējams ir labāks variants, jo cilvēks pērkot motoru bieži pārbauda/pārlasa utt.Man visvairāk smiekli nāk par tiem visiem vīriņiem kuri saswapo motorus, nemotoros un domā ka viņiem viss ir tāds pats kā orģināli nākot ar tādu motoru
Un Tu manu postu arī līdz galam neizlasīji. Es neteicu, ka ventilējamie diski neietekmē apstāšanos, es teicu, ka ne tik ļoti lai Tu to ikdienā (!!!) justu, nerunājot par minošoseju, un citiem sporta veidiem, kur diski bieži vien mēdz uzkarst un bremzes uzvārīties. Padomā pats, kas vairāk nodrošina auto apstāšanos darba virsma (diska diametrs+kluču laukums) vai caurumi starp diska plāksnēm? Tie caurumi tur ir paredzēti, lai disks labāk dzesētos -> nekarstu. Atšķirību starp labiem parastajiem bremžu diskiem ar lieliskiem klučiem un ventilējamiem diskiem ikdienā ir teju nejūtama. Jūtamas izmaiņas dod lielāka diametra bremzes, strādājošs ABS utt., ja ventilējamie e36 diski diametrā ir lielāki, nekā parastie, tad jā, sorry uzbrauciens nevietā.
Tad varbūt paskaidrojiet man muļķei, ar ko kārtīgs swaps ar lielām pusasīm/disku bremzēm ir sliktāks par orģinālu? Bet nu tā argumentēti nevis - jo man tā patīk, tad ņemu savu bezvērtīgo spamu atpakaļ . Šeit nerunāju par auto kolekcionāriem un līkrocīgi uztaisītām motoru maiņām.
Pēc jūsu loģikas sanāk, ka manu strokeri ieliekot sterilā 1.8 bundžā būtu jātirgo lētāk par 2k, jo tas tak ir swaps
pirmais bija mans, gadu bez žēlastības krāmēju, pirms aptuveni diviem gadiem pārdevu pa k-kādi 1,3k @Reinholdsriebeklis rakstīja:Kāds šos ir skatijies?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gkldp.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... hdjdf.html
Vari pie viņa painteresēties, kad pārdevis un kas bijis. Man nelabi liekas, ka no dobelis viņš jau kādu gadu tirgojas
Vizuāli 'bija kā bija, apakša bij ok. pirms diviem gadiem gāja labi, tagad domāju ir skarbi papist tas 2.5. Es viņu tagad pa 1,7 noteikti pat nebrauktu skatīties.
crapworks
Reinholds viņu arī nežēlojapusdzivais rakstīja:pirmais bija mans, gadu bez žēlastības krāmēju, pirms aptuveni diviem gadiem pārdevu pa k-kādi 1,3k @Reinholdsriebeklis rakstīja:Kāds šos ir skatijies?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gkldp.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... hdjdf.html
Vari pie viņa painteresēties, kad pārdevis un kas bijis. Man nelabi liekas, ka no dobelis viņš jau kādu gadu tirgojas
Vizuāli 'bija kā bija, apakša bij ok. pirms diviem gadiem gāja labi, tagad domāju ir skarbi papist tas 2.5. Es viņu tagad pa 1,7 noteikti pat nebrauktu skatīties.
Riks* rakstīja:Reinholds viņu arī nežēlojapusdzivais rakstīja:pirmais bija mans, gadu bez žēlastības krāmēju, pirms aptuveni diviem gadiem pārdevu pa k-kādi 1,3k @Reinholdsriebeklis rakstīja:Kāds šos ir skatijies?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gkldp.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... hdjdf.html
Vari pie viņa painteresēties, kad pārdevis un kas bijis. Man nelabi liekas, ka no dobelis viņš jau kādu gadu tirgojas
Vizuāli 'bija kā bija, apakša bij ok. pirms diviem gadiem gāja labi, tagad domāju ir skarbi papist tas 2.5. Es viņu tagad pa 1,7 noteikti pat nebrauktu skatīties.
Nomierinās cena nau tāda neinteresē viņu pārdot pastities tik ko piedāvā maiņa.vel jau iet nesudzos.
Kad bija Reinholda ipašumā šis auto želots bija, spieda visu "VISU" ko tas 2,5 vareja, apmales arī redzejis bija un gridā un ja nemaldos viens slieksnis prasījās pēc metinajuma, bet nu tā tas 2,5 gājaRiks* rakstīja:Reinholds viņu arī nežēlojapusdzivais rakstīja:pirmais bija mans, gadu bez žēlastības krāmēju, pirms aptuveni diviem gadiem pārdevu pa k-kādi 1,3k @Reinholdsriebeklis rakstīja:Kāds šos ir skatijies?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gkldp.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... hdjdf.html
Vari pie viņa painteresēties, kad pārdevis un kas bijis. Man nelabi liekas, ka no dobelis viņš jau kādu gadu tirgojas
Vizuāli 'bija kā bija, apakša bij ok. pirms diviem gadiem gāja labi, tagad domāju ir skarbi papist tas 2.5. Es viņu tagad pa 1,7 noteikti pat nebrauktu skatīties.
Es hujeju, te visi tādi eksperti, it kā pašu mašīna būtu bijusi. Tā kā bābieši.
Diupiec tika lietots ikdienā un nereti tieši tā, kā 2.5 jālieto.
Uz skati nedaudz tika pametināta grīda, par kapiem nesauktu. Vismaz tad. Vistrakāk, šķiet, bija priekšā labā puse slieksnim.
Kad bija pie manis, bija mazās pusasis un reduktors, pats 2 skrūves nolauzu korpusiem, pusasis turējās godam. Priekšā, pakaļā oem m bamperi, lampas ar balto pagrirzienu. purns bijis uzsists nedaudz, lanžeroni pie manis bija taisni. Motors ar 3.45 svarku griezās uz urrā.
Diupiec tika lietots ikdienā un nereti tieši tā, kā 2.5 jālieto.
Uz skati nedaudz tika pametināta grīda, par kapiem nesauktu. Vismaz tad. Vistrakāk, šķiet, bija priekšā labā puse slieksnim.
Kad bija pie manis, bija mazās pusasis un reduktors, pats 2 skrūves nolauzu korpusiem, pusasis turējās godam. Priekšā, pakaļā oem m bamperi, lampas ar balto pagrirzienu. purns bijis uzsists nedaudz, lanžeroni pie manis bija taisni. Motors ar 3.45 svarku griezās uz urrā.
turbounderpants rakstīja:
Un beigās pat pircējs ir priecīgāks,jo nodoklis mazāks.salasijušies kolekcionāru enciklopēdijas un tagad izspaužas ar saviem "rūpnīcas 2.8".
Tu gundrīt sākumā noskaidro cik ir nodoklis.
2.8 ir tieši tāds pats kā 1.8, ja nav automāts bijis.
tad jau tas kaut kāds csdd gļuks, ka čomam divi dažādi 328 kam nodokļi lilelāki nekā 320?Patins rakstīja:turbounderpants rakstīja:
Un beigās pat pircējs ir priecīgāks,jo nodoklis mazāks.salasijušies kolekcionāru enciklopēdijas un tagad izspaužas ar saviem "rūpnīcas 2.8".
Tu gundrīt sākumā noskaidro cik ir nodoklis.
2.8 ir tieši tāds pats kā 1.8, ja nav automāts bijis.
328 kūtīm nav lielais? Tur viņš tieši, tieši pie lielā nodokļa svara apstājas. Atkarīgs no komplektācijas, manuprāt. Ja kādreiz bijis tomāts, tad jebkurš 6cyl ir ar lielo nodokli. 325TDS arī ne visi lienot 'mazajā' (74 eur?) nodoklī.gleizds rakstīja: tad jau tas kaut kāds csdd gļuks, ka čomam divi dažādi 328 kam nodokļi lilelāki nekā 320?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Tomāts palielina svaru, bija 325TD ar tomātu - lielais nodoklis. 316i ar tomātu - mazais.
Man jau 320 manuālis tourings ir ar lielo nodokli. Tur ir jāpapēta, tur baigi atšķiras pa modeļiem un kārbām tie nodokļi. 2.8 stabili ir lielais nodoklis, neatkarīgi no virsbūves, manuprāt.KA-91 rakstīja:Tomāts palielina svaru, bija 325TD ar tomātu - lielais nodoklis. 316i ar tomātu - mazais.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- …
- 451
- chevron_right