Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- …
- 470
- chevron_right
Man loti patik, vienigajs kupeja ap 1400kg
man ir 4,5kg atsperes priekšā, ļoti patīk kā strādā...arī ne daily auto
ar 10 jau koka rati
bet vispār domāju viss atkarīgs kur grasies braukt utt
M Power or no power..
Kompaktā ielikt parasto E36 paneli + klimatkontrole + OBC, ar cik lielu noņemšanos jārēķinās?
neliec enģeļus
Cik +- izmaksā abu e36 priekšējo ādas sēdekļu pāršūšana?
Kāds šeit ir saskāries ar E36 pārreģistrēšanu uz 2 sēdvietām + svēršanu? Vai ir kkas no kā jāuzmanās vai tikai maksā un viss notiek?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Uzzvani uz CSDD un tev visu izskaidros kas drīkst būt kas nē, tur ir vesela kopa ar lietām kas jāveic - jāizdara ar auto lai to piereģistētu, vnk izņemt beņkus neder.TomSkarsts rakstīja: ↑04 Mar 2020, 14:28 Kāds šeit ir saskāries ar E36 pārreģistrēšanu uz 2 sēdvietām + svēršanu? Vai ir kkas no kā jāuzmanās vai tikai maksā un viss notiek?
Jasna, ganjau CSDD noplēš par katru darbību Pamatdoma bija svēršana, lai nav tomāta dati papīros, also pie reizes sareģistrēt 2 vietas, lai var likt half cage, bet jāzvana un jāskaidro vai vispār tā pissa ir tā vērta. Ja tur noplēš 100e lai tikai man tehaču iedotu ar piezīmi tad baigā jēga nav-AF- rakstīja: ↑04 Mar 2020, 14:39Uzzvani uz CSDD un tev visu izskaidros kas drīkst būt kas nē, tur ir vesela kopa ar lietām kas jāveic - jāizdara ar auto lai to piereģistētu, vnk izņemt beņkus neder.TomSkarsts rakstīja: ↑04 Mar 2020, 14:28 Kāds šeit ir saskāries ar E36 pārreģistrēšanu uz 2 sēdvietām + svēršanu? Vai ir kkas no kā jāuzmanās vai tikai maksā un viss notiek?
t.i. cerēju, ka kāds moš jau ir realizējis
Being second is being the first of the losers. /Senna/
40euro maksā ekspertīze (sēdvietu skaita maiņa) + teh. pases maiņa.
Par svēršanu gan neko nezinu? Nezinu vai tas vispār ir iespējams?
https://www.uscars.lv/forums/topic/3534 ... %C5%A1ana/
Rekur sīkāk par N1 pārbūvi.
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php? ... start=1900
Tur, kur nesēdēs pasažieri, vari demontēt visu apmetumu - paklājus utt. Pie vadītāja nedrīkst neko demontēt - ne jumtam, ne durvīm, ne grīdai un arī ap transmisijas tuneli nedrīkst būt asi stūri/izvirzījumi.
Nevajag aiztaisīt nekādus caurumus uz bagažnieku. Galvenais likvidē sēdekļu un drošības jostu stiprinājumu vietas (pieskrūvē paplāksni/metāla loksni pa virsu, vai aizskrūvē/aizmetini stiprinājumu skrūvju urbumu vietas, lai 5 min laikā nav iespējams ielikt sēdvietas atpakaļ.
Par svēršanu gan neko nezinu? Nezinu vai tas vispār ir iespējams?
https://www.uscars.lv/forums/topic/3534 ... %C5%A1ana/
Rekur sīkāk par N1 pārbūvi.
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php? ... start=1900
Tur, kur nesēdēs pasažieri, vari demontēt visu apmetumu - paklājus utt. Pie vadītāja nedrīkst neko demontēt - ne jumtam, ne durvīm, ne grīdai un arī ap transmisijas tuneli nedrīkst būt asi stūri/izvirzījumi.
Nevajag aiztaisīt nekādus caurumus uz bagažnieku. Galvenais likvidē sēdekļu un drošības jostu stiprinājumu vietas (pieskrūvē paplāksni/metāla loksni pa virsu, vai aizskrūvē/aizmetini stiprinājumu skrūvju urbumu vietas, lai 5 min laikā nav iespējams ielikt sēdvietas atpakaļ.
Par svēršanu - man ir 328 tomāts pēc papīriem un lielais nodoklis. Ja ar to auto ikdienā vairs nebraucu, pie vienām sāpēm ejot 2-vietu jebatoriju lai nosver un ir pareizie dati un mazais nodoklis. Because why not.
Par visu info paldies.
Par rollbaru esmu pareizi sapratis, ka šis 2 vietu "projekts" jānokārto lai viņu varētu likt ? tuvākajā laikā gan nelikšu bet pie vienām problēmām varētu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ja nemaldos bmweastgarage taisās tieši reģistrēt uz 2 vietām lai varētu ielikt rollbaru. Jāgaida YouTube video, paskaidros visu sīkāk kas un kā domājuTomSkarsts rakstīja: ↑04 Mar 2020, 15:15Par svēršanu - man ir 328 tomāts pēc papīriem un lielais nodoklis. Ja ar to auto ikdienā vairs nebraucu, pie vienām sāpēm ejot 2-vietu jebatoriju lai nosver un ir pareizie dati un mazais nodoklis. Because why not.
Par visu info paldies.
Par rollbaru esmu pareizi sapratis, ka šis 2 vietu "projekts" jānokārto lai viņu varētu likt ? tuvākajā laikā gan nelikšu bet pie vienām problēmām varētu
Par svēršanu jāzvana, maz ticams ka tas ir iespējams.
Nebūtu slikti dabūt 38 euro nodokli (pilnā masa līdz 1500kg)
Jāgaida video no Aleksandra
Nebūtu slikti dabūt 38 euro nodokli (pilnā masa līdz 1500kg)
Jāgaida video no Aleksandra
38e jau tur normāli jāatvieglina
Man tīri faktors, ka negribu maksāt tomāta nodokli par auto, kuram nav nedz tomāts nedz arī redzēs rīgas ielas
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Man kabrim ari ir lielais nodoklis tik hvz kapecTomSkarsts rakstīja: ↑04 Mar 2020, 15:15Par svēršanu - man ir 328 tomāts pēc papīriem un lielais nodoklis. Ja ar to auto ikdienā vairs nebraucu, pie vienām sāpēm ejot 2-vietu jebatoriju lai nosver un ir pareizie dati un mazais nodoklis. Because why not.
Par visu info paldies.
Par rollbaru esmu pareizi sapratis, ka šis 2 vietu "projekts" jānokārto lai viņu varētu likt ? tuvākajā laikā gan nelikšu bet pie vienām problēmām varētu
ar kompatu pa brugji
Jo kabris ir smagāks par kupeju.
Kupejām (328) atkarībā no aprīkojuma..
Ja labi nopakotas ar ekstrām, lūku + automāts tad ir 137euro
Ja ir kā man (pilnā masa 1780kg) bez lūkas, ar manuālo, tad 81 euro.
Kupejām (328) atkarībā no aprīkojuma..
Ja labi nopakotas ar ekstrām, lūku + automāts tad ir 137euro
Ja ir kā man (pilnā masa 1780kg) bez lūkas, ar manuālo, tad 81 euro.
Noskatijos Aleksandra pēdējos 3 video par e36 čalis iegājis azartā ar atvieglināšanu
Par svēršanu un pārreģistrēšanu variet aizmirst, pirms vairākiem gadiem interesējos.
Auto ir iztipojis no rūpnīcas ar noteiktu pilnu masu un nevienu nekrata ko un kā tu esi tur atvieglojis vai modificējis. Tīri teorētiski to var izdarīt, bet tas nebūt nebūs 100eur un 20min jautājums.
Prātīgāk samaksāt 130eur nodevu gadā un aizmirst.
Auto ir iztipojis no rūpnīcas ar noteiktu pilnu masu un nevienu nekrata ko un kā tu esi tur atvieglojis vai modificējis. Tīri teorētiski to var izdarīt, bet tas nebūt nebūs 100eur un 20min jautājums.
Prātīgāk samaksāt 130eur nodevu gadā un aizmirst.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Jā, šīs sērijas īpaši interesantas.
Vispār pateicīgākās virsbūves e36 šasijai ir pirms-feislifta i4, bezekstru. Nevaru sūdzēties par savu 318i 1991 no tāda viedokļa., agrāk šķita jāliek šis iekšā, tas, tā ekstra nav, šī ekstra nav, vai kā vajag... Nepārbāzt. Siltu gaisu pūš, āras gaisu ar, logi veras vaļā, gaismas ir - stūrē.
Vispār pateicīgākās virsbūves e36 šasijai ir pirms-feislifta i4, bezekstru. Nevaru sūdzēties par savu 318i 1991 no tāda viedokļa., agrāk šķita jāliek šis iekšā, tas, tā ekstra nav, šī ekstra nav, vai kā vajag... Nepārbāzt. Siltu gaisu pūš, āras gaisu ar, logi veras vaļā, gaismas ir - stūrē.
BMW Motorsport International
11xx kg
E36 vājā vieta imho ir liekais svars, jo Bmw grib nošaut 2 zaķus, komforts + sportiskums.
Viss tas bitums, paklāji, vadi, skaņas izol. u.c ir nenormāli smagi iekš Vācu auto, bet tur arī rodās tas premium feeling's, ja salīdzina ar to pašu gadu Japāņu mašīnām.
E36 vājā vieta imho ir liekais svars, jo Bmw grib nošaut 2 zaķus, komforts + sportiskums.
Viss tas bitums, paklāji, vadi, skaņas izol. u.c ir nenormāli smagi iekš Vācu auto, bet tur arī rodās tas premium feeling's, ja salīdzina ar to pašu gadu Japāņu mašīnām.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- …
- 470
- chevron_right