Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- …
- 470
- chevron_right
Arī statiski sarkans/zils nav labi, neprasi kā es zinu
- ikey07
Par zilu statisku LED apgaismojumu apakšā (aļa neons) gadus 10 atpakaļ bija dabūts sods.
d[-_-]b
Kas vispār notiek ar 2022. gada kalendāru? Būs, nebūs?
Gribētu, ar kādu zinošu cilvēku parunāt par gāzes iekārtu. varbūt kāds var kaut ko ieteikt.
Sveiki vai kāds zin no kā var pielāgot e36 sliekšņa bukses vietu, e36 remontgabalus vairs neražo un nav iespējams pasūtīt, vajadzīgs risinājums.
Skatē par 3mm ziemenēm liek 2 vai 3?
Kāda varētu būt optimāla cena style 5 R15 diskiem kopā ar maxxis riepām ? (ļoti maz brauktas) diski nav pirmā svaiguma bet nav arī ļoti slikti. Nav orientācijas disku cenās.
Paldies
Paldies
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Vai m52b38tu vai m54b25 var legāli ielikt e36 compact?
Krāsotājs.
316i compact
E46Ci kirdik
316i compact
E46Ci kirdik
Varbūt kāds zina vai kupejas grīda (paneļi) der sedanam ?
Nē
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Bet nu tā nebūtu baigā problēma. Projektu jau varētu uzrakstīt. Galvenais jautājums bija vsi vajag 3.pak ar bremžu testu Biķerniekiem. Saprotu, ka m54b30 unreal. Jo tur zirgi vairāk kā vajag. Bet nu e36 compact niknākais ir bijis m52b25 ar 170, tāpēc domāju vai 192 zs var legāli realizēt.
Krāsotājs.
316i compact
E46Ci kirdik
316i compact
E46Ci kirdik
192 iespejams nevares kompakta bez bremzu testaRL90 rakstīja: ↑21 Jan 2022, 22:02Bet nu tā nebūtu baigā problēma. Projektu jau varētu uzrakstīt. Galvenais jautājums bija vsi vajag 3.pak ar bremžu testu Biķerniekiem. Saprotu, ka m54b30 unreal. Jo tur zirgi vairāk kā vajag. Bet nu e36 compact niknākais ir bijis m52b25 ar 170, tāpēc domāju vai 192 zs var legāli realizēt.
Sarunā ar vienu no maiņas vecāko TA viņš teica, ka e36 nenāca double vanos, tāpēc jāveic 2.pakapes pārbūvi. Ja ir m54b30, tad arī vajadzēs bremžu/skaļuma testu. Par kompaktu nebija neko teikts.RL90 rakstīja: ↑21 Jan 2022, 22:02Bet nu tā nebūtu baigā problēma. Projektu jau varētu uzrakstīt. Galvenais jautājums bija vsi vajag 3.pak ar bremžu testu Biķerniekiem. Saprotu, ka m54b30 unreal. Jo tur zirgi vairāk kā vajag. Bet nu e36 compact niknākais ir bijis m52b25 ar 170, tāpēc domāju vai 192 zs var legāli realizēt.
Bet, man liekas, ka iepriekšējā gadā e46 kompaktu no biedriem aizsūtīja uz numuru salīdzināšanu dēļ tā ka viņš bija ar m54b30 nevis m54b25.
Es ieteiktu uzrakstīt e-pastu uz [email protected]
jo tāpat ar projektu būs jāgriežas pie viņiem. Vai piezvanīt.
Jebkurā gadījumā tās tests nav nekas neiespējams.
M52. Kartera ventilācijas caurule sulo (augša/apakša).
Iemetu jaunu FEBI. Pēc nedēļas viss tāpat slapjš... WTF!
Sūtīt OEM? Jeb ir iespēja, ka dēļ sūdīgiem gredzeniem tur viss par daudz elpo?
Iemetu jaunu FEBI. Pēc nedēļas viss tāpat slapjš... WTF!
Sūtīt OEM? Jeb ir iespēja, ka dēļ sūdīgiem gredzeniem tur viss par daudz elpo?
Kartera vent. ir viens no mezgliem, kur tiešām pie vienas jaukšanas ir jāmaina visa sistēma un miers, pa komponentei ir lieki izmesta nauda.
Šļaukas var likt lētās, pašu seperatoru no dārgā gala/oem. Pie reizes jāiztīra mertausta truba (jāmaina o-rings karterī, tāda izmēra dabūjams tikai oe).
Gan jau standarta scenārijs - šļauka/mertausta truba aizaugusi/aizsalusi un atdalītā eļļa līdz karterim nenonāk un vārsts pilns ar zampu, nefunkcionē....eļļas tvaikiem nav kur likties.
Šļaukas var likt lētās, pašu seperatoru no dārgā gala/oem. Pie reizes jāiztīra mertausta truba (jāmaina o-rings karterī, tāda izmēra dabūjams tikai oe).
Gan jau standarta scenārijs - šļauka/mertausta truba aizaugusi/aizsalusi un atdalītā eļļa līdz karterim nenonāk un vārsts pilns ar zampu, nefunkcionē....eļļas tvaikiem nav kur likties.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
nja...
es jau iesāku čakarēties ar noplūdi vasarā - ar ziemas mīnusiem nevajadzētu būt saistībai.
Kaut kad iemetu jaunu ventilācijas vārstu(seperatoru). Neatceros, laikam Febi no IC.
Tad uzmetu Febi cauruli no vārstu vāka uz seperatoru. Iepriekš (pēc swapa) bija ne manis radīta interesanta mīkstā šļauka uz žņaugiem, kas suloja.
Samainīju uz cieto plastmasas Febi cauruli - bet rezultāts tāds pats, ja ne sliktāks. Jādomā, ka gumijas gredzeni un savienojošo cauruļu diametri sūdīgi
es jau iesāku čakarēties ar noplūdi vasarā - ar ziemas mīnusiem nevajadzētu būt saistībai.
Kaut kad iemetu jaunu ventilācijas vārstu(seperatoru). Neatceros, laikam Febi no IC.
Tad uzmetu Febi cauruli no vārstu vāka uz seperatoru. Iepriekš (pēc swapa) bija ne manis radīta interesanta mīkstā šļauka uz žņaugiem, kas suloja.
Samainīju uz cieto plastmasas Febi cauruli - bet rezultāts tāds pats, ja ne sliktāks. Jādomā, ka gumijas gredzeni un savienojošo cauruļu diametri sūdīgi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 454
- 455
- 456
- 457
- 458
- …
- 470
- chevron_right