Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- …
- 470
- chevron_right
Sveiki
Vajadzīga palīdzība. e36 sedans uz D2racing koilām...
Dotajā brīdī uzlikti style 72 dažāda platuma 8 [ET47] un 8,5 [ET50], riepas priekša 225/40 R18, aizmugure 255/35 R18
ļoti labi der un nekas nestrīķē.
Tagad jautājums..
Esmu noskatījis BBS rs744+745, kas attiecīgi ir
8x18 ET20
9x18 ET24
Vai arkas būs jāpaplašina un kas ar riepām, kādi izmēri būtu paši labākie. varbūt tās pašas riepas der ?
Vajadzīga palīdzība. e36 sedans uz D2racing koilām...
Dotajā brīdī uzlikti style 72 dažāda platuma 8 [ET47] un 8,5 [ET50], riepas priekša 225/40 R18, aizmugure 255/35 R18
ļoti labi der un nekas nestrīķē.
Tagad jautājums..
Esmu noskatījis BBS rs744+745, kas attiecīgi ir
8x18 ET20
9x18 ET24
Vai arkas būs jāpaplašina un kas ar riepām, kādi izmēri būtu paši labākie. varbūt tās pašas riepas der ?
Pavalcē arkas aizmugurē - tas arī viss.
Priekša derēs bez problēmām.
Riepas tās pašas.
Priekša derēs bez problēmām.
Riepas tās pašas.
Sveiki bembisti! Daudz laika ir aiztecējis, bet nu atkal esmu atgriezies pie 3 sērijas BMW! Kautkā pavilka uz nostaļģiju un atcerējos šo saitu. Gan jau oldi mani vēl atcerās
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Sagazums ap minus 3-4, riepas - izolene un arku valcesana aizmugureraitisp rakstīja: ↑20 Feb 2022, 18:48 Sveiki
Vajadzīga palīdzība. e36 sedans uz D2racing koilām...
Dotajā brīdī uzlikti style 72 dažāda platuma 8 [ET47] un 8,5 [ET50], riepas priekša 225/40 R18, aizmugure 255/35 R18
ļoti labi der un nekas nestrīķē.
Tagad jautājums..
Esmu noskatījis BBS rs744+745, kas attiecīgi ir
8x18 ET20
9x18 ET24
Vai arkas būs jāpaplašina un kas ar riepām, kādi izmēri būtu paši labākie. varbūt tās pašas riepas der ?
Jāsaka neviss vecs ,bet sens
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Tāda pati doma!
d[-_-]b
Pazudis biju kopš 2013 gada , kad pārdevu savu oranžo kūtiņu
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Regulāri apmeklēju forumu pa šo laiku, sajūta, ka neko baigi nebūsi palaidis garām!
P.S. Tad arī laikam būs kkas jāiepostē par savu F30 (starp citu savādi, Rīgā to F30 diezgan daudz manu, bet forumā klusums) :)
P.S. Tad arī laikam būs kkas jāiepostē par savu F30 (starp citu savādi, Rīgā to F30 diezgan daudz manu, bet forumā klusums) :)
d[-_-]b
F30 vēl līdz studentu auto paies laiciņš.
Kad tapa e36.lv tas tikko bija pārņēmis "huļigankas" statusu no e30.
2000šo sākumā no de tika ievilkts ļoti, ļoti daudz trīsdesmit sesto. Ap 2010to e36 uz jaukšanu bija uz katra stūra, spēj tik ņemt, bloki varēja izcelt par 50-100ls un nepuvis mpakots oem 2bļa8 sedana uz daļām tika ņemts par 600ls. Tūninga daļas pilns Ebay. Infas ārzemju resursos pa pilnam, pietam specifiska - mūsu platuma grādos ideāls auto priekš trackday vai wannabe drifteriem. Tobrīd lielmotoru e30 jau bija izmiruši un atrast labu, nesagurušu virsbūvi jau bija izaicinājums
F30 savukārt ir nothing spešal, saražots salīdzinoši maz, tirgū beņas motoru var teikt, ka nav. Auto braukšanai no punkta a uz b un nekas vairāk.
Par ko tur cept topikus? Max, ko tam auto var izdarīt - uzlikt smukākus diskus, varbūt uzlabot audio, pārējais jau tur ir ok no rūpnīcas. Pietam lietotājs vulgaris tam auto pats pat bremžu klučus vairs nevar nomainīt, nemaz nerunājot par sarežģītākiem remontiem, kas bija ierasti "e36 laikos"
P.s. laikam esmu viens no "ilgākajiem" e36 lietotājiem šai forumā. Viens no e36 joprojām pie manis no 2010gada. Kopš 2007tā caur rokām izgājis padaudz e36 un e30to.
Kad tapa e36.lv tas tikko bija pārņēmis "huļigankas" statusu no e30.
2000šo sākumā no de tika ievilkts ļoti, ļoti daudz trīsdesmit sesto. Ap 2010to e36 uz jaukšanu bija uz katra stūra, spēj tik ņemt, bloki varēja izcelt par 50-100ls un nepuvis mpakots oem 2bļa8 sedana uz daļām tika ņemts par 600ls. Tūninga daļas pilns Ebay. Infas ārzemju resursos pa pilnam, pietam specifiska - mūsu platuma grādos ideāls auto priekš trackday vai wannabe drifteriem. Tobrīd lielmotoru e30 jau bija izmiruši un atrast labu, nesagurušu virsbūvi jau bija izaicinājums
F30 savukārt ir nothing spešal, saražots salīdzinoši maz, tirgū beņas motoru var teikt, ka nav. Auto braukšanai no punkta a uz b un nekas vairāk.
Par ko tur cept topikus? Max, ko tam auto var izdarīt - uzlikt smukākus diskus, varbūt uzlabot audio, pārējais jau tur ir ok no rūpnīcas. Pietam lietotājs vulgaris tam auto pats pat bremžu klučus vairs nevar nomainīt, nemaz nerunājot par sarežģītākiem remontiem, kas bija ierasti "e36 laikos"
P.s. laikam esmu viens no "ilgākajiem" e36 lietotājiem šai forumā. Viens no e36 joprojām pie manis no 2010gada. Kopš 2007tā caur rokām izgājis padaudz e36 un e30to.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
jātaisa tops
man žurks ir kopš 2005.g.
Tiesa gan, ka vairs nav kā 'daily' vāģis
man žurks ir kopš 2005.g.
Tiesa gan, ka vairs nav kā 'daily' vāģis
kas žurkai ar stūres pastūža eļļas tvertni darās? mūžīgi nopuņķojusies. varbūt nomainīt? Laikam tur iebūvēts arī eļļas filtrs?
Labak nomainit, ieksa atrodas filtrs, febi tvertne maksaja lidz 20e
laikam jau. man domāt, ka tā tvertne ir original, 1991 gada žurka...
Meklēju padomu.
Piekare praktiski sakrāmēta bet atdūros pret vienu problēmu. Stabilizatora stienis jeb savienojuma vieta ar pirkstu vairs nav vienā punktā. Un īsti nav savietojami.
Plaukts ar visām buksēm ir jauns.
Varētu būt ka plaukts abās pusēs nav īsti vietā ?
Piekare praktiski sakrāmēta bet atdūros pret vienu problēmu. Stabilizatora stienis jeb savienojuma vieta ar pirkstu vairs nav vienā punktā. Un īsti nav savietojami.
Plaukts ar visām buksēm ir jauns.
Varētu būt ka plaukts abās pusēs nav īsti vietā ?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Interesanti es vairāk lieku, ka stab.stienis nav pareizi, jo plauktam tikai 3 pozīcijas un tur jau var saprast ir kārtīgi virsū vai nav. Detaļas točna no e36 ?
šis ir tas pats stienis ko iepriekš noņēmi, vai pirki citu?
M Power or no power..
Pats stabilizatora stienis ir vecais, strūklots un krāsots. Un ir savā vietā tāpat kā pirms jaukšanas.
Pirksti jauni un identiski vecajiem.
Plauktus pirku jaunus un pie saņemšanas uz aci salīdzināju ar vecajiem plauktiem (itkā vienādi) un tos izmetu ārā Ko varbūt nevajadzēja tik steidzīgi darīt, bet nu neko. Kā arī uzlikti maxspeedingrods amīši.
Bet amīši veidotu vertikālas izmaiņas, ne horizontālas Kā manā gadījumā.
Vakarā iegriezīšos garāžā un padomāšu kas varbūt vēl ne tā.
Šeit plaukts
https://www.trodo.lv/piekares-svira-febi-bilstein-21467
Pirksti jauni un identiski vecajiem.
Plauktus pirku jaunus un pie saņemšanas uz aci salīdzināju ar vecajiem plauktiem (itkā vienādi) un tos izmetu ārā Ko varbūt nevajadzēja tik steidzīgi darīt, bet nu neko. Kā arī uzlikti maxspeedingrods amīši.
Bet amīši veidotu vertikālas izmaiņas, ne horizontālas Kā manā gadījumā.
Vakarā iegriezīšos garāžā un padomāšu kas varbūt vēl ne tā.
Šeit plaukts
https://www.trodo.lv/piekares-svira-febi-bilstein-21467
Nemāku atrast forumā. Varbūt ir info kā pareizāk saurbt caurumus sliekšņos priekš uzlikām ? Atradu kkādu “tamplate” vācu valodā, bet bilde tik sliktas kvalitātes ka neko saprast nevar
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 456
- 457
- 458
- 459
- 460
- …
- 470
- chevron_right