benzīns- gaze

Kas, ko, kā, kāpēc? Viss par visu, kas neatbilst citām sadaļām.
rvars
Ziņojumi: 1001
Pievienojies: 07 Mar 2012, 20:01
Braucu ar: sapņiem
Atrašanās vieta: lauki

21 Mai 2015, 10:15

Valču varu ieteikt. Ļoti ilgi čakarējos ar gāzes iekārtu, dzinu pie dažādiem meistariem, bet nekas īsti neuzlabojās. Pēc tam pāris reizes aizbraucu pie Valčas un tagad viss ir lieliski. Tagad tiktiešām var teikt, ka nejūtu atšķirību starp benzīnu uz gāzi, nejūt, kad pārslēdzas, nav smaku u.t.t :supeer: Cipari un attieksme arī :super:
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Profila bilde
kickarse
Ziņojumi: 110
Pievienojies: 18 Mar 2011, 17:46
Braucu ar: 328/325
Atrašanās vieta: Mangaļsala,Rīga

22 Mai 2015, 19:48

Chali, bajgaa problema..
Neiet uz gaZes.. Balons pilns un mirgo zalais gazes indikators un piikst. Bet neparsledzas, ko darit?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4212
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

22 Mai 2015, 20:36

kickarse rakstīja:Chali, bajgaa problema..
Neiet uz gaZes.. Balons pilns un mirgo zalais gazes indikators un piikst. Bet neparsledzas, ko darit?


Sent from my iPhone using Tapatalk

pamēģini, izslēgt un ieslēgt atpakaļ
- ikey07
DruvisS
Ziņojumi: 80
Pievienojies: 26 Aug 2014, 22:10
Braucu ar: Gludekli
Atrašanās vieta: Limbažiem

22 Mai 2015, 20:45

kickarse rakstīja:Chali, bajgaa problema..
Neiet uz gaZes.. Balons pilns un mirgo zalais gazes indikators un piikst. Bet neparsledzas, ko darit?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Atvieno no aķi un pievieno atpakaļ
Profila bilde
kickarse
Ziņojumi: 110
Pievienojies: 18 Mar 2011, 17:46
Braucu ar: 328/325
Atrašanās vieta: Mangaļsala,Rīga

23 Mai 2015, 12:09

Meginaju jau, tpt meems


Sent from my iPhone using Tapatalk
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 

23 Mai 2015, 14:13

kaut ko neredz: spiedienu, rpm, kādu sprauslu. :hahaha:
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

23 Mai 2015, 23:34

Cik sarežğīti tehniski un finansiāli ir pāriet no parastās gāzes trubas uz 4. paaudzi V6 motoram? Un vai tas vispār atmaksātos?
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 

24 Mai 2015, 09:51

Sākot no 350€
Profila bilde
Rob
Ziņojumi: 2474
Pievienojies: 14 Aug 2012, 01:25
Braucu ar: Orientblau Touring
Atrašanās vieta: Ogre-Madona-Cesvaine
Reputācija: 6
 

24 Mai 2015, 21:47

marux rakstīja:Cik sarežğīti tehniski un finansiāli ir pāriet no parastās gāzes trubas uz 4. paaudzi V6 motoram? Un vai tas vispār atmaksātos?
Principā. paliek tikai balons un barošanas maģistrāle. Pārējais jāmaina.
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

25 Mai 2015, 00:06

Rob rakstīja:
marux rakstīja:Cik sarežğīti tehniski un finansiāli ir pāriet no parastās gāzes trubas uz 4. paaudzi V6 motoram? Un vai tas vispār atmaksātos?
Principā. paliek tikai balons un barošanas maģistrāle. Pārējais jāmaina.
Reduktors? :rolleyes: Pagaidām man tikai plāns galvā par to, kā prātīgāk būtu darīt. Shēmoju, tā teikt. :D
nezinu
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 29 Aug 2014, 13:22

25 Mai 2015, 00:26

kickarse rakstīja:Chali, bajgaa problema..
Neiet uz gaZes.. Balons pilns un mirgo zalais gazes indikators un piikst. Bet neparsledzas, ko darit?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Līdzīga prolēma bij kad parluza vads kur iet lidz reduktoram pie balona.
Profila bilde
Rob
Ziņojumi: 2474
Pievienojies: 14 Aug 2012, 01:25
Braucu ar: Orientblau Touring
Atrašanās vieta: Ogre-Madona-Cesvaine
Reputācija: 6
 

02 Jūn 2015, 05:35

tie indikatori, tā vien šķiet, ka jau jauni neiet. Nobraucu ar svaigu 4to paaudzi pirmos 320km, un šis jau melo, ka ir tukšs, lai gan reāli var braukt vēl pāris simtu km. Balons 52litri.
Profila bilde
dexter1
Ziņojumi: 772
Pievienojies: 23 Apr 2012, 21:02
Braucu ar: E36+E46+E90
Atrašanās vieta: Jelgava - Rīga
Reputācija: 4
 

02 Jūn 2015, 08:35

Rob rakstīja:tie indikatori, tā vien šķiet, ka jau jauni neiet. Nobraucu ar svaigu 4to paaudzi pirmos 320km, un šis jau melo, ka ir tukšs, lai gan reāli var braukt vēl pāris simtu km. Balons 52litri.
indikātors nav pie vainas, parasti tur pludiņš ir vainīgs,jo mēdz iesprūst.
principā indikātors arī ir jāregulē- ja tu pacelsi vai nolaidīsi purnu vai pakaļu, tad viņš tev nerādīs pareizi.
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 

02 Jūn 2015, 10:57

Indikatoru var ari atvienot un masina ies uz gazes tapatas - regulet indikatoru var piesledzot pie kompjutera! ja mirgo un neparsledzas 1. paskaties vai tosols limeni ....... 2 patausti reduktoru (gazes) vai ir silts..........
Profila bilde
Rob
Ziņojumi: 2474
Pievienojies: 14 Aug 2012, 01:25
Braucu ar: Orientblau Touring
Atrašanās vieta: Ogre-Madona-Cesvaine
Reputācija: 6
 

02 Jūn 2015, 21:53

marux rakstīja:
Rob rakstīja:
marux rakstīja:Cik sarežğīti tehniski un finansiāli ir pāriet no parastās gāzes trubas uz 4. paaudzi V6 motoram? Un vai tas vispār atmaksātos?
Principā. paliek tikai balons un barošanas maģistrāle. Pārējais jāmaina.
Reduktors? :rolleyes: Pagaidām man tikai plāns galvā par to, kā prātīgāk būtu darīt. Shēmoju, tā teikt. :D
Reduktors arī mainās, jo vecie vakumnieki nederēs 4tajai paaudzei.
Arī gribēju no vecā auto paņemt pilnīgi jauno reduktoru, bet nekā.
Profila bilde
Rob
Ziņojumi: 2474
Pievienojies: 14 Aug 2012, 01:25
Braucu ar: Orientblau Touring
Atrašanās vieta: Ogre-Madona-Cesvaine
Reputācija: 6
 

06 Jūn 2015, 04:42

Jautājuns vairāk laikam būs domāts pašiem uzstādītājiem. Ja reduktora apsilde pieslēgta pie droseles trubas, tad kā tur ir, vai tiešām pastāv iespēja, ka ziemā reduktors var aizsalt?
Tosolam tomēr ir savi parametri, vai tad nu tīri var aizsalt.
Un vai tas ir slikti, ka sprauslas nav kārtīgi nostiprinātas, labi kratās ? Vai arī tas ir pohuj?
Profila bilde
Bucis
Ziņojumi: 171
Pievienojies: 23 Mai 2013, 20:11
Braucu ar: 325iT
Atrašanās vieta: Kuldīga
Reputācija: 2
 

06 Jūn 2015, 08:00

Pārdodu pilnu komplektu 4. paaudzes 6 cilindru LPGTech 316 gāzes iekārtu, LPGTech sprauslas, reduktors, MAP utt., kā arī balons rezerves riteņa vietā.
Nobraukts ne vairāk kā 15k, visticamāk ka stipri mazāk.
Vēl stāv uz 325 E36, iespējams dabūt ar kolektoru, un visiem pārējiem lorīņiem maksimāli vieglai uzstādīšanai!
- 250Eur
Attēls
Profila bilde
Rob
Ziņojumi: 2474
Pievienojies: 14 Aug 2012, 01:25
Braucu ar: Orientblau Touring
Atrašanās vieta: Ogre-Madona-Cesvaine
Reputācija: 6
 

24 Jūl 2015, 19:46

Rob rakstīja:Jautājuns vairāk laikam būs domāts pašiem uzstādītājiem. Ja reduktora apsilde pieslēgta pie droseles trubas, tad kā tur ir, vai tiešām pastāv iespēja, ka ziemā reduktors var aizsalt?
Tosolam tomēr ir savi parametri, vai tad nu tīri var aizsalt.
Un vai tas ir slikti, ka sprauslas nav kārtīgi nostiprinātas, labi kratās ? Vai arī tas ir pohuj?
Atbildēšu uz savu jautājumu, varbūt kādam noderēs. Par apsildi, pa lielam tas ir pohuj, paši saprotiet, tad jau drosele sen būtu aizsalusi :D
Sprauslas ir jānostiprina, tā kā, tas gan nav pohuj, arī no ētiskās puses.
Spraislas atkal saregulētas, cerams ka vairs neēdīs uz šosejas 11l/100km.
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 

24 Jūl 2015, 20:55

Rob rakstīja:
Rob rakstīja:Jautājuns vairāk laikam būs domāts pašiem uzstādītājiem. Ja reduktora apsilde pieslēgta pie droseles trubas, tad kā tur ir, vai tiešām pastāv iespēja, ka ziemā reduktors var aizsalt?
Tosolam tomēr ir savi parametri, vai tad nu tīri var aizsalt.
Un vai tas ir slikti, ka sprauslas nav kārtīgi nostiprinātas, labi kratās ? Vai arī tas ir pohuj?
Atbildēšu uz savu jautājumu, varbūt kādam noderēs. Par apsildi, pa lielam tas ir pohuj, paši saprotiet, tad jau drosele sen būtu aizsalusi :D
Sprauslas ir jānostiprina, tā kā, tas gan nav pohuj, arī no ētiskās puses.
Spraislas atkal saregulētas, cerams ka vairs neēdīs uz šosejas 11l/100km.
Izmet tos valtekus miskastē un nečakarē sev prātu.
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 

24 Jūl 2015, 21:02

Pirmo jautājumu grūti saprast - tad tu uztraucies par reduktoru, tad par droseli. man liekas, ja ir normāla cirkulācija, nekas nevar apstāties. Ja pareizi atceros, man arī M50 ir caur droseli. Ziemā viss ok.
Laikam, ja var, tad reduktoru liek salīdzinoši zemu, lai nekad nav problēma ar gaisa burbuļiem vai ko tamlīdzīgu.

Cik zinu, sprauslas liek pēc iespējas ar izeju uz leju, lai nekrājas iespējamie puņķi.

P.S.
Ar uzstādīšanu man nav ne mazākā sakara :lol: