Pārmetinātas stupicas
Tātad jautājums vai par pārmetinātām stupicām (ja ievēros) tehniskajā apskatē draud 2 vai 3 ?
grūti teikt par apbalvojuma apmēriem, bet ja pieslīpē, piekrāso, utt, tad reāli var uztaisīt kā oem, un ja nav tikko pārmetināts (ir kāds dublīts virsū utt), tad neviens mūžam nepateiks ka kkas nav riktīgi.
M Power or no power..
Neesmu 100% pārliecināts, bet ja būtu jāmin teiktu, ka 3 par kaut kāda veida ģeometrijas izmainīšanu. Kādam nolūkam tu vēlies pārmetināt?
Lenķis lielāks un stūre ātrāka paliek?
Stabils 3 pamatojoties uz to ka čuguna detaļu (ja nemaldos) nedrīkst tehnoloģiski metināt, un šo detaļu remonts nav pieļaujams. Neviens nezin cik labi tu tur esi visu sametinājis, un vai iebraucot bedrē tev rats paliks bez stūrēšanas ar visām sekām.
+- adekvāts inspektors ieliks 2, lai neapgrūtināt tevi ar evakuātoru.
Nesaprotu kur problēma 1x gadā piemest stock kulakus un pēc tam saregulēt no jauna špūri.
+- adekvāts inspektors ieliks 2, lai neapgrūtināt tevi ar evakuātoru.
Nesaprotu kur problēma 1x gadā piemest stock kulakus un pēc tam saregulēt no jauna špūri.
metināt var, bet jaievēro tehnoloģija. uztaisīt var ka neko neredz... un iet sveikā cauri...pateikt var tikai zinātajs un ej pierādi ka ir metināta...
Es nopirku tādu auto, kuram kā ex īpašnieks teica - esot kvalitatīvi pārmetinātas stupicas tā ka neko nevar pateikt.
Es ar to auto eju skati Rīgā, jau 7 gadi neviens neko nav piesējies.
Es ar to auto eju skati Rīgā, jau 7 gadi neviens neko nav piesējies.
Ē šī nav īstā tēma ko vajadzētu apspriest publiskajā vidē
Nevajag braukt pa ceļu ar metinātām stupicām un ātri arī nevajag braukt
Tie alumīnija adapteri taču neko nemaksā
Tie alumīnija adapteri taču neko nemaksā
Tikai viņi jāņem nost uz katru TA.