Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1391
- 1392
- 1393
- 1394
- 1395
- …
- 2228
- chevron_right

ieliec paziņojumu labāk Pirkt sadaļā.
Iespējams ātrāk kāds pados ziņu
Iespējams ātrāk kāds pados ziņu

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dcfpi.html Nav Bmw, bet smiekligi 


Sveiki, šodien palūrēju, kas labs daras zem haubas un atradu kautkādu verķi kas karājās, kāds var man pateikt kas tas ir par zvēru + viņam viens vads ir nost 

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Man tāds ir labās puses m bufera lūkā, arī labprār uzzinātu ,kas tas tāds irivciks rakstīja:Sveiki, šodien palūrēju, kas labs daras zem haubas un atradu kautkādu verķi kas karājās, kāds var man pateikt kas tas ir par zvēru + viņam viens vads ir nost


aaa tad viņš buferī ir bijis 


Viņš nāk bremžu dzesēšanas gaisa lūkā un tas ir temperatūras sensors priekš apsildāmajiem logu apmīzējiem. 


Ak tapēc man nestrādā tie apmīzēji, vnm salā ir sasaluši kad knapāks loga šķidrums 

oho, tad jau jāliek būs atpakaļNixon rakstīja:Viņš nāk bremžu dzesēšanas gaisa lūkā un tas ir temperatūras sensors priekš apsildāmajiem logu apmīzējiem.


Man atkal vadi būs jāsalodē 



OBC ir šitāds.ikey07 rakstīja:Man likās tas ir OBC temperatūras devējs.

Kāds lūdzu var man aizdot bosch 400 vai 405 ecu uz testu. Ļoti ļoti vajag

Man starpcitu tas DIY variants nepareizi rāda, ārā riktīgi "-" jau a rāda +1/ +3 nu vairāku grādu starpība, mok pats tas 6ūds jānomaina pret jaunu?
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām


Kādam ir idejas par iespējamajām problēmām, ja mašīna ir uzsilusi, analogajā klimā viss uz max, bet silto gaisu dod tikai ja griež pāri 3/4k. Precīzu robežu noteicis neesmu, bet motors uzsilis, nobraukti teiksim 30-40km. Kā dod iekšās tā silts gaiss, kā pedāli atlaid tā atkal pūš vēsu. Respektīvi - vienmērīgi braucot jāsēž aukstā mašīnā
Idejas?

Being second is being the first of the losers. /Senna/

Sistēmā ir gaiss! Tiklīdz iedot grīdā, tā burbulis aizskrien un sāk siltu pūst. Jāatgaiso sistēma.TomSkarsts rakstīja:Kādam ir idejas par iespējamajām problēmām, ja mašīna ir uzsilusi, analogajā klimā viss uz max, bet silto gaisu dod tikai ja griež pāri 3/4k. Precīzu robežu noteicis neesmu, bet motors uzsilis, nobraukti teiksim 30-40km. Kā dod iekšās tā silts gaiss, kā pedāli atlaid tā atkal pūš vēsu. Respektīvi - vienmērīgi braucot jāsēž aukstā mašīnāIdejas?


100% ? Nevar būt nekādi sensori vai kaut kādi regulētāji(neesmu tik gudrs, jautāju, ko esmu lasījis ārzemju materiālos)?ValtersD rakstīja:Sistēmā ir gaiss! Tiklīdz iedot grīdā, tā burbulis aizskrien un sāk siltu pūst. Jāatgaiso sistēma.TomSkarsts rakstīja:Kādam ir idejas par iespējamajām problēmām, ja mašīna ir uzsilusi, analogajā klimā viss uz max, bet silto gaisu dod tikai ja griež pāri 3/4k. Precīzu robežu noteicis neesmu, bet motors uzsilis, nobraukti teiksim 30-40km. Kā dod iekšās tā silts gaiss, kā pedāli atlaid tā atkal pūš vēsu. Respektīvi - vienmērīgi braucot jāsēž aukstā mašīnāIdejas?
Bija arī problēma, ka uzsilusi mašīna stāvot pie krusta 'idle' mēdza paraustīties abaroti. Vienreiz pat radio 3x izrubījās, bet tagad šķiet, ka tā problēma pēkšņi pazudusi.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
eu vechi kur ir salon fitrs mekleju nevaru atrast




Being second is being the first of the losers. /Senna/

Nu. nu, dažiem gadiem, salona filtra atrašanās vieta atšķiras.
Nefilozofē, atgaiso, par ļaunu nenāks.TomSkarsts rakstīja:100% ? Nevar būt nekādi sensori vai kaut kādi regulētāji(neesmu tik gudrs, jautāju, ko esmu lasījis ārzemju materiālos)?ValtersD rakstīja:Sistēmā ir gaiss! Tiklīdz iedot grīdā, tā burbulis aizskrien un sāk siltu pūst. Jāatgaiso sistēma.TomSkarsts rakstīja:Kādam ir idejas par iespējamajām problēmām, ja mašīna ir uzsilusi, analogajā klimā viss uz max, bet silto gaisu dod tikai ja griež pāri 3/4k. Precīzu robežu noteicis neesmu, bet motors uzsilis, nobraukti teiksim 30-40km. Kā dod iekšās tā silts gaiss, kā pedāli atlaid tā atkal pūš vēsu. Respektīvi - vienmērīgi braucot jāsēž aukstā mašīnāIdejas?
Bija arī problēma, ka uzsilusi mašīna stāvot pie krusta 'idle' mēdza paraustīties abaroti. Vienreiz pat radio 3x izrubījās, bet tagad šķiet, ka tā problēma pēkšņi pazudusi.

Nu vēl ir variants, ka tosola līmenis ir par zemu. Tad arī silts var nākt tikai gāzējot.TomSkarsts rakstīja:100% ? Nevar būt nekādi sensori vai kaut kādi regulētāji(neesmu tik gudrs, jautāju, ko esmu lasījis ārzemju materiālos)?ValtersD rakstīja:Sistēmā ir gaiss! Tiklīdz iedot grīdā, tā burbulis aizskrien un sāk siltu pūst. Jāatgaiso sistēma.TomSkarsts rakstīja:Kādam ir idejas par iespējamajām problēmām, ja mašīna ir uzsilusi, analogajā klimā viss uz max, bet silto gaisu dod tikai ja griež pāri 3/4k. Precīzu robežu noteicis neesmu, bet motors uzsilis, nobraukti teiksim 30-40km. Kā dod iekšās tā silts gaiss, kā pedāli atlaid tā atkal pūš vēsu. Respektīvi - vienmērīgi braucot jāsēž aukstā mašīnāIdejas?
Bija arī problēma, ka uzsilusi mašīna stāvot pie krusta 'idle' mēdza paraustīties abaroti. Vienreiz pat radio 3x izrubījās, bet tagad šķiet, ka tā problēma pēkšņi pazudusi.
Motora temperatūra nemēdz kāpt virs normas? Ja tosola līmenis ir pietiekams un gaisojot nekas nemainās, tad var būt vēl sliktākais variants - galvai plaisas un vislaik jaunus burbuļus taisa.

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1391
- 1392
- 1393
- 1394
- 1395
- …
- 2228
- chevron_right