Šeit var papļāpāt !!!

Visas slēgtās tēmas u.c., kas vairs nav aktuāls.
Profila bilde
Rolands
Ziņojumi: 2500
Pievienojies: 13 Mar 2011, 17:49
Atrašanās vieta: Garkalne,Ādaži

17 Aug 2012, 12:08

Sharpay
Ziņojumi: 178
Pievienojies: 06 Okt 2011, 18:41
Braucu ar: 325

17 Aug 2012, 12:47

biskj sasmejos pa sludeklja tekstu :D :hahaha: :hahaha:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... kjkfh.html
Profila bilde
VSKB
Ziņojumi: 194
Pievienojies: 06 Mar 2012, 18:05
Braucu ar: tdesu :D

18 Aug 2012, 12:35

Sveicinati cienitie biedri.
kur LV var iegadaties to adas parvalku parsegam.e36 sedanam.
Attēls
-HAPO-
Ziņojumi: 1292
Pievienojies: 21 Jan 2012, 22:29
Braucu ar: -KORCH-
Atrašanās vieta: Rīga

18 Aug 2012, 20:57

Dienas moments 100% pieder Dogmai & Martinsonam wangažos pie luksafora :D :D :D
Profila bilde
armis
Ziņojumi: 1241
Pievienojies: 12 Okt 2011, 15:01
Braucu ar: baklažāna dvuļu
Atrašanās vieta: Rīga/Jūrmala/Tukums

18 Aug 2012, 20:59

Kas notika? :D
Profila bilde
Agnis
Ziņojumi: 2047
Pievienojies: 26 Jūl 2011, 23:48
Braucu ar: Kabri & kupeju
Atrašanās vieta: Rīga, Pļavnieki
Reputācija: 2
 

18 Aug 2012, 21:03

Arī gribētu zināt. :D Ar Kļaviņu atstājām viņus pie sarkanā, bet pēctam baigi ātri pievilka klāt. Uz divīti gājāt? :D

Un ļoti ceru, ka Ieriķu rajonā nebija radars, savādāk mēģinot panākt to pašu Kļaviņu un ko tur vēl (Oscar laikam), būs 150ls :emo: :emo:
Attēls
Sharpay
Ziņojumi: 178
Pievienojies: 06 Okt 2011, 18:41
Braucu ar: 325

18 Aug 2012, 21:31

kads var izskaidrot sikak pa saucamo ''zirnekli'' ?
ko vinsh ta izsti dod? un ko vinsh chakaree kopa? un cik izmaksaa? un kads labums no tada?( zinu ka kko jaudu palielina) doma tagadejam 2.0 bez vanosa bazst virsu vinju
-HAPO-
Ziņojumi: 1292
Pievienojies: 21 Jan 2012, 22:29
Braucu ar: -KORCH-
Atrašanās vieta: Rīga

18 Aug 2012, 23:16

nu,varu nomierinat,ka nekadas avarijas nebija. visi sveiki,un vesali :clap: domaju,lai labak pastasta vini pasi :D :D :D mes,ar gunjku (sorry,ja nepareizi uzrakstiju) bijam liiki no smiekliem :D :D :D :D :D
Profila bilde
Gunjka
Ziņojumi: 575
Pievienojies: 30 Okt 2011, 19:59
Braucu ar: e39,e36,e32
Atrašanās vieta: Riga,Plavnieki

18 Aug 2012, 23:27

žēl ka neviens nenobildēja mūsu ierēcienu... :D mja un interesanti izskatijaš arī uz sarkano braucošie drapaki..
-HAPO-
Ziņojumi: 1292
Pievienojies: 21 Jan 2012, 22:29
Braucu ar: -KORCH-
Atrašanās vieta: Rīga

18 Aug 2012, 23:29

Gunjka rakstīja:žēl ka neviens nenobildēja mūsu ierēcienu... :D mja un interesanti izskatijaš arī uz sarkano braucošie drapaki..
:doh: tas ari bij kks uber labs :D :D :D
Profila bilde
Agnis
Ziņojumi: 2047
Pievienojies: 26 Jūl 2011, 23:48
Braucu ar: Kabri & kupeju
Atrašanās vieta: Rīga, Pļavnieki
Reputācija: 2
 

18 Aug 2012, 23:29

Pag pag, ja runa iet par vangažu luksaforu, tad tur bija oranžais :lol:
Attēls
Profila bilde
HoodieBro
Ziņojumi: 1188
Pievienojies: 24 Aug 2011, 17:38
Braucu ar: e70
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 6
 

18 Aug 2012, 23:54

Sharpay rakstīja:kads var izskaidrot sikak pa saucamo ''zirnekli'' ?
ko vinsh ta izsti dod? un ko vinsh chakaree kopa? un cik izmaksaa? un kads labums no tada?( zinu ka kko jaudu palielina) doma tagadejam 2.0 bez vanosa bazst virsu vinju

tici man , ja nedabon viņu zem 50ls, tad 2.0 nav pilnīgi nekāda jēga likt virsū..
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

19 Aug 2012, 02:03

Sharpay rakstīja:kads var izskaidrot sikak pa saucamo ''zirnekli'' ?
ko vinsh ta izsti dod? un ko vinsh chakaree kopa? un cik izmaksaa? un kads labums no tada?( zinu ka kko jaudu palielina) doma tagadejam 2.0 bez vanosa bazst virsu vinju
izplūdes sistēmā mums ir darīšana nevis ar homogēnu gāžu plūsmu, bet gan ar to impulsiem un kā zināms jebkurš gāzes impulss sastāv no triecienviļņa kas iet pirmais un nes sevī maksimālu spiedienu, un … atmetot pārējo – negatīvais spiediens/retinājums noslēdz procesiju. Mūsu interese ir izmantot šo retinājumu ar mērķi iegūt lielāku griezes momentu no eksistējoša dzinēja.

Pirmais nepieciešamais priekšnoteikums cilindru piepildīšanai izmatojot degmaisījuma plūsmas triecienviļņi, ir pietiekami plašs vārstu pārsegums t.i. moments , kad abi vārsti (ieplūdes un izplūdes) ir vaļā vienlaikus. Stingri ņemot mūs interesē pat ne fāzes platums grādos, cik laiks kad abi vārsti ir vaļā. Pat bez īpašiem paskaidrojumiem ir skaidrs, ka palielinoties kloķvārpstas apgriezieniem vienlaicīgi samazinās minētais laiks. No tā izriet, ka skaņojot izplūdi darbam noteiktā apgriezienu diapazonā, par vienu no variējamiem parametriem kļūs pārseguma fāzes platums. Jo augstāki apgriezieni, jo platāka fāze ir nepieciešama. No prakses izriet, ka pārseguma fāze mazāka par 70 grādiem nenodrošinās cik necik pamanāmu efektu, savukārt sistēmām, kas uzskaņotas uz 6’000 rpm, fāzes platums sastāda 80-90 grādi.

Otrais priekšnoteikums ir nepieciešamība atgriezt gāžu plūsmas triecienvilni pie izplūdes vārsta. Daudzcilindru dzinējos to nav noteikti jāatgriež pie tā cilindra, kas viņu ģenerēja. Vēl jo vairāk, daudz izdevīgāk to atgriezt/izmantot nākamajā cilindrā. Tas balstās uz fakta, ka triecienviļņa izplatīšanās ātrums izplūdes caurulēs ir praktiski vienāds ar skaņas ātrumu. Lai veiksmīgi atgriezt vilni pie tā paša cilindra izplūdes vārsta piemēram pie 6’000 rmp, viļņa atstarotājam ir jāatrodas 3,30 metru attālumā. Ceļš, ko noies vilnis divu kloķvārpstas apgriezienu laikā pie šiem apgriezieniem, sastāda 6,60 m., t.i. distance līdz atstarotājam un atpakaļ. Par atstarotāju var kalpot gan daudzkārtīgs caurules šķērsgriezuma palielinājums, gan – optimālā gadījumā – caurules atvērums atmosfērā (tās gals). Vai arī pretēji – šķērsgriezuma straujš samazinājums konusa veidā, vai arī pavisam rupji – paplāksni ar atbilstoša diametra caurumu; rupji risinājumi cerams ka mūs neinteresē… Kā tas izriet no iepriekšminētā – priekš 4cilindru sistēmas, kas uzskaņota uz 6’000 apgriezieniem, var izskatīties kā četras no dzinēja galvas izplūdes logiem izejošas caurules (vēlams taisnas)- katra 3.30 m garumā. Tādai konstrukcijai ir vesels lērums trūkumu, piemēram: maz ticams, ka zem nelielas a/m kā Golfs, kura kopējais garums ir ap 3 m, vai Audi A6, kura garums nu jau ap 4,80 m, varēs izvietot tādu sistēmu. Arī klusinātājs būtu vēlams…Tad ir sekojošs risinājums – ievadīt visas četras caurules pietiekami lielā tvertnē, kuras akustiskās īpašības ir tuvas atmosfēriskām. No šīs tvertnes ir jāizvada nākamā caurule, kuras galā arī jābūt klusinātājam.

Īsāk sakot – šāda veida sistēma a/m lāga neder, kaut gan vienlaikus taisnības labad ir jāmin, ka uz sacīkšu divtaktu motociklu motoriem tā tomēr tiek lietota. Divtaktu dzinējam, kas strādā pie 12’000 rpm, cauruļu garums samazinās četras reizes un sastāda ap 0,70 m, kas ir pieņemams pat motociklam

Tomēr atgriezīsimies pie a/m dzinējiem. Samazināt izplūdes sistēmas ģeometriskos izmērus var, ja atstaroto triecienvilni izmantosim nākamajā cilindrā. Priekš četrcilindru dzinēja izplūdes fāze nākamajā cilindrā notiks pēc 180 pagrieziena grādiem (sešcilindru – 120grādi). Līdz ar to proporcionāli samazinās laika intervāls un vienlaicīgi ari no izplūdes logiem izejošās caurules kopējais garums, kas šajā gadījumā sastādīs 0,82 m. Standarta risinājums šajā gadījumā ir daudzu iekārotais “zirneklis”. Tā konstrukcija ir vienkārša – četras tā saucamās primārās caurules, kas tieši pievienotas pie dzinēja galvas, lēzeniem līkumiem liektas pakāpeniski tuvojās viena otrai nelielos leņķos un savienojās vienā sekundārā caurulē, kuras šķērsgriezums ir 2 līdz 3 reizes lielāks par primāro. Zirnekļa garums sistēmai uzskaņotai uz 6’000 rpm mums jau ir zināms – no vārstu ligzdas (galvas izplūdes loga) līdz savienojuma vietai 820mm.
Tāda zirnekļa darbs ir atiezt retinājuma lēcienu, kas seko aiz triecienveidīga spiediena kāpuma, pretējā virzienā – uz izplūdes vārstu. Retinājuma lēciens vienmērīgi izplātās visās trijās brīvajās sistēmas caurulēs un nākamajā darba kartības cilindrā atveroties vārstam šis retinājums gan palīdzēs atbrīvot cilindru no izplūdes gāzēm, gan vienlaikus izsūks cilindrā vairāk svaiga degmaisījuma.

Te ir jāpiebilst, ka būtisku ietekmi uz sistēmas darbu atstāj arī sekundārās caurules garums. Ja sekundārās caurule beidzās tieši atmosfērā, tad atmosfēriskā spiediena impulsi izplatīsies pa sekundāro cauruli virzienā pretējā, nekā impulsi, ko ģenerējis dzinējs. Sekundārās caurules garuma izvēle nodrošina neiespējamību cauruļu savienojuma vietā vienlaikus nonākt dzinēja retinājuma impulsam un atmosfēriskā spiediena impulsam. Praksē sekundārās caurules garums nedaudz atšķiras no primāro cauruļu garuma. Sistēmām, kurās tiek izmantots klusinātājs, par to ir jākalpo maksimāla tilpuma un šķērsgriezuma tvertne ar skaņu slāpējošu pārklājumu iekšpusē. Šai tvertnei maksimāli jātuvinās bezgalīgās gaisa telpas akustiskām īpašībām. Aiz viņas sekojošie izplūdes sistēmas elementi, t.i. caurules un klusinātājs, neatstāj nekādu iespaidu uz izplūdes sistēmas rezonanses īpašībām. Jo mazāku caurplūdes pretestību tie nodrošinās, jo labāk.
DrumB
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 16 Nov 2011, 12:56

19 Aug 2012, 15:24

AgnisB rakstīja:Arī gribētu zināt. :D Ar Kļaviņu atstājām viņus pie sarkanā, bet pēctam baigi ātri pievilka klāt. Uz divīti gājāt? :D

Un ļoti ceru, ka Ieriķu rajonā nebija radars, savādāk mēģinot panākt to pašu Kļaviņu un ko tur vēl (Oscar laikam), būs 150ls :emo: :emo:
Pārsimts metrus aiz Ieriķiem (uz Cēsu pusi) ik dienu stāv radars :hahaha:
Profila bilde
Kriseens
Ziņojumi: 50
Pievienojies: 18 Apr 2012, 16:25
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Ceesis

19 Aug 2012, 16:45

možais rakstīja:jaap... man arii patikaas... :gigigi: kā jaunais telefons :gigigi: :drink:
Brinos ka viss darbojas :D Bet ekrana stiklinam paliels zirneklis :gigigi:
Profila bilde
mathias
Ziņojumi: 394
Pievienojies: 07 Apr 2011, 20:41
Braucu ar: Mpakotu E36
Atrašanās vieta: Rīga

19 Aug 2012, 16:57

-HAPO- rakstīja:neminesu,kas bija cesis :D bet ap 22:40 pie laimas pulkstena mathias sluca pari gajeju parbrauktuvei :D
jap bija tā!! a kur biji?? :rolleyes:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

19 Aug 2012, 18:12

-HAPO- rakstīja:Dienas moments 100% pieder Dogmai & Martinsonam wangažos pie luksafora :D :D :D
:lol: :lol: :lol:
Pats pēc tam norēcos kārtīgi :lol:

Stāsts tāds. Apstājamies pie luksafora, sarkanais.. Ņemu telefonu rokās un rakstu sms. Agris iebļaujas "zaļais", un es, protams, uzreiz pedāli grīdā, bet izrādās, ka Martinsons tina riepas pie luksafora un Agris gribēja pievērst manu uzmanību Martinsona tīšanai :lol: :lol: Protams, ka luksaforā vēl bija sarkans :lol: Un tā sanāca ļooti nejauša skriešanās mums ar Martinsonu :lol: Līdz kādi 170km/h sanāca ieskrieties.

Protams, es nezinu, ko padomāja pārējie, ka viss tik smieklīgi izskatījās :hahaha:
Profila bilde
Gunjka
Ziņojumi: 575
Pievienojies: 30 Okt 2011, 19:59
Braucu ar: e39,e36,e32
Atrašanās vieta: Riga,Plavnieki

19 Aug 2012, 18:46

Mēs nesapratām jūs bet bija rēcīgi.. galvenais arī sāku braukt un uzreiz pa bremzēm... bara instinkts :D
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

19 Aug 2012, 19:00

dogMa rakstīja:
-HAPO- rakstīja:Dienas moments 100% pieder Dogmai & Martinsonam wangažos pie luksafora :D :D :D
:lol: :lol: :lol:
Pats pēc tam norēcos kārtīgi :lol:

Stāsts tāds. Apstājamies pie luksafora, sarkanais.. Ņemu telefonu rokās un rakstu sms. Agris iebļaujas "zaļais", un es, protams, uzreiz pedāli grīdā, bet izrādās, ka Martinsons tina riepas pie luksafora un Agris gribēja pievērst manu uzmanību Martinsona tīšanai :lol: :lol: Protams, ka luksaforā vēl bija sarkans :lol: Un tā sanāca ļooti nejauša skriešanās mums ar Martinsonu :lol: Līdz kādi 170km/h sanāca ieskrieties.

Protams, es nezinu, ko padomāja pārējie, ka viss tik smieklīgi izskatījās :hahaha:

šito vakardien pēc nostāstiem dzirdēju, esot bijis smieklīgi! :lol:
-HAPO-
Ziņojumi: 1292
Pievienojies: 21 Jan 2012, 22:29
Braucu ar: -KORCH-
Atrašanās vieta: Rīga

19 Aug 2012, 19:17

Pie čili picas pīpēju,kad sadzirdeju patikamu skaņu,un bij japalur,kas tur tā rūc :D