Šeit var papļāpāt !!!

Visas slēgtās tēmas u.c., kas vairs nav aktuāls.
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

19 Dec 2015, 09:25

Emteks rakstīja:Vakar nonesu kaķi. :emo: sabremzējos līdz 60 un vēl tad tas kroplis pamanījās izdomāt skriet atpakaļ no kurienes jau skrēja. :emo:
:doh:
Emteks
Ziņojumi: 718
Pievienojies: 19 Mar 2015, 23:28

19 Dec 2015, 15:45

Baigā lieta. Ir kāds kas var piedāvāt e36 miglu rāmīšus vien ? Čomam viens daunis salauza ņemot miglu ārā.
Attēls
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga

19 Dec 2015, 15:59

-
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

19 Dec 2015, 19:36

Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

19 Dec 2015, 20:04

maartyd rakstīja:Aizmugurējās nedrīkst fleksēt,jo aizmugurē no abām pusēm viņas ir uz konusa un izmuks ārā. Var priekšā,jo tur ir +- taisnas.
Mļin, tad jau mans auto tos 100 000 km pārvietojās pret fizikas likumiem... Visām 4 bija žvīgu-žvāgu uztaisīts :gigigi:
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga

19 Dec 2015, 20:57

marux rakstīja:
maartyd rakstīja:Aizmugurējās nedrīkst fleksēt,jo aizmugurē no abām pusēm viņas ir uz konusa un izmuks ārā. Var priekšā,jo tur ir +- taisnas.
Mļin, tad jau mans auto tos 100 000 km pārvietojās pret fizikas likumiem... Visām 4 bija žvīgu-žvāgu uztaisīts :gigigi:
Nav reāli pakaļējās, ja nu vienīgi minimāli, bet tad kāda jēga pisties, lai cm nozāģētu :giggle:
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

19 Dec 2015, 21:00

Pjērs rakstīja:
marux rakstīja:
maartyd rakstīja:Aizmugurējās nedrīkst fleksēt,jo aizmugurē no abām pusēm viņas ir uz konusa un izmuks ārā. Var priekšā,jo tur ir +- taisnas.
Mļin, tad jau mans auto tos 100 000 km pārvietojās pret fizikas likumiem... Visām 4 bija žvīgu-žvāgu uztaisīts :gigigi:
Nav reāli pakaļējās, ja nu vienīgi minimāli, bet tad kāda jēga pisties, lai cm nozāģētu :giggle:
Muļķības. Izmukt var tikai tad, ja ir puse no atsperes un kaut kur izlec kad atslogojas atspere.
I to nevar izskrist tik šķībi sagriezties.
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

20 Dec 2015, 01:48

Ām tauta

Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

20 Dec 2015, 03:40

Kadu laiku atpakaļ jau skatijos tik citu video par 5 taktu dzinēju.
It kā domu sapratu, bet liekas jocīgi.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

20 Dec 2015, 10:29

māriņš rakstīja:Kadu laiku atpakaļ jau skatijos tik citu video par 5 taktu dzinēju.
It kā domu sapratu, bet liekas jocīgi.
Man pašlaik pālis stipri traucē to izdarīt pašām tāpēc lūdzu palīdziet saprast domu. Pēc būtības tas ir pats 4 taktu dzinējs, tikai pēc darba gājiena, pirms tas viss nonāk izplūdē, atsevišķā cilindrā notiek vēl viens darba gājiens?
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

20 Dec 2015, 11:42

Inferno rakstīja:
māriņš rakstīja:Kadu laiku atpakaļ jau skatijos tik citu video par 5 taktu dzinēju.
It kā domu sapratu, bet liekas jocīgi.
Man pašlaik pālis stipri traucē to izdarīt pašām tāpēc lūdzu palīdziet saprast domu. Pēc būtības tas ir pats 4 taktu dzinējs, tikai pēc darba gājiena, pirms tas viss nonāk izplūdē, atsevišķā cilindrā notiek vēl viens darba gājiens?
Jā.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

20 Dec 2015, 12:07

A kāds ir prikols no 5 taktīm? 4 taktu motors kā tāds jau it kā ir hujņa, jo ja skatamies uz motora indikatordiagrammu, tad viss tas apakšējais loks ir bezjēdzīga enerģijas tērēšana. Reālais motors ir 2 taktis, ja neskaita to, ka ekoloģija ir šausmīga, jaudas līkne ir strauji augšā un strauji lejā, kā arī, ja neskaita to, ka viņš ir neekonomisks. :gigigi:
Varētu attīstīt rotormotoru, jo tur ir zināma perspektīva, bet šaubos vai tas notiks. Tāpat kā varētu attīstīt opozītmotoru, kur degkamera ir virzuļos, kur tie spiež viens pret otru, bet šaubso vai kāds no tiem motoriem redzēs dienas gaismu. Drīzāk tas būs elektromotors vai mums visiem zināmais benzīns ar vairākiem turbo, kas ir reāla nākotne.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

20 Dec 2015, 12:20

funkyasshit rakstīja:A kāds ir prikols no 5 taktīm? 4 taktu motors kā tāds jau it kā ir hujņa, jo ja skatamies uz motora indikatordiagrammu, tad viss tas apakšējais loks ir bezjēdzīga enerģijas tērēšana. Reālais motors ir 2 taktis, ja neskaita to, ka ekoloģija ir šausmīga, jaudas līkne ir strauji augšā un strauji lejā, kā arī, ja neskaita to, ka viņš ir neekonomisks. :gigigi:
Varētu attīstīt rotormotoru, jo tur ir zināma perspektīva, bet šaubos vai tas notiks. Tāpat kā varētu attīstīt opozītmotoru, kur degkamera ir virzuļos, kur tie spiež viens pret otru, bet šaubso vai kāds no tiem motoriem redzēs dienas gaismu. Drīzāk tas būs elektromotors vai mums visiem zināmais benzīns ar vairākiem turbo, kas ir reāla nākotne.
Rotordzinējs nav ekoloģisks. Tāpēc Mazda pārtrauca tos ražot 90 gados, bet tagad esot uzkonstruēts jauna veida rotordzinējs. Tam būs gan kvēlsveces gan aizdedzes sveces - Kamēr dzinējs nav uzsilis degmaisijumu aizdedzinās ar dzirksteli un kad ir darba temperatūra, tad ar spiedienu, kā dīzelim. Es tā īsti neizpratu.
Es domāju, ka nākotne būtu darbināt uz ūdeņradi.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

20 Dec 2015, 12:26

Rotormotora lielākā problēma ir kompresija. Paskaties sludinājumus Mazdām. Pie visu sludinājumiem - kompresija ir, lec labi. Varu iedot izrakstu par kompresiju no dīlera. :gigigi:
Tur ap 200k tam motoram jau kapi ir.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

20 Dec 2015, 12:41

funkyasshit rakstīja:Rotormotora lielākā problēma ir kompresija. Paskaties sludinājumus Mazdām. Pie visu sludinājumiem - kompresija ir, lec labi. Varu iedot izrakstu par kompresiju no dīlera. :gigigi:
Tur ap 200k tam motoram jau kapi ir.
Nu jā bet viņam brīvgaitas apgriezieni bija 2k apgr/min ja nemaldos.
un no 1.3L motorīša nāk 240hp
Vispār interesants dzinējs, tik ja man tāds būtu jalabo tad gan būtu jautri :D
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

20 Dec 2015, 12:57

māriņš rakstīja:
funkyasshit rakstīja:Rotormotora lielākā problēma ir kompresija. Paskaties sludinājumus Mazdām. Pie visu sludinājumiem - kompresija ir, lec labi. Varu iedot izrakstu par kompresiju no dīlera. :gigigi:
Tur ap 200k tam motoram jau kapi ir.
Nu jā bet viņam brīvgaitas apgriezieni bija 2k apgr/min ja nemaldos.
un no 1.3L motorīša nāk 240hp
Vispār interesants dzinējs, tik ja man tāds būtu jalabo tad gan būtu jautri :D
Izmēri tam motoram ir komiski. Iet jau nejēgā viņš. Vienreiz viena pabrauca man garām. Griezās labi, bet skan kā rolleris. :gigigi:
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga

20 Dec 2015, 15:42

Jūs te par Mazdu RX-8 runājat?
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

20 Dec 2015, 15:51

Apmērām, jā. :lol:
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga

20 Dec 2015, 16:00

Visiem jau uz viņu siekala tek. :D Viens rx-8 pārdevējs man teica, ka tā esot norma pēc 100k km, uz lietuvu pēc dzinēja braukt.
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

20 Dec 2015, 16:01

Normāla parādība.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !