Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1448
- 1449
- 1450
- 1451
- 1452
- …
- 2228
- chevron_right
neiet jau runa tikai par skates trūkumiembaumanis rakstīja:man to salabot aiznemtu viena diena, un auto butu ka autoo.z rakstīja:To šrotu salabot spētu tikai litrs benzīns,sērkociņi un tad tolmets

Beidz irst vienreiz...baumanis rakstīja:man to salabot aiznemtu viena diena, un auto butu ka autoo.z rakstīja:To šrotu salabot spētu tikai litrs benzīns,sērkociņi un tad tolmets

Nedēļa būs tuvāk īstenībai.

Dirs tikai tu , shi gada laika esmu izgajis ap 30 masinam Ta , man tas kas taja lapa sarakstits aiznemtu vienu dienu .Rons rakstīja:Beidz irst vienreiz...baumanis rakstīja:man to salabot aiznemtu viena diena, un auto butu ka autoo.z rakstīja:To šrotu salabot spētu tikai litrs benzīns,sērkociņi un tad tolmets![]()
Nedēļa būs tuvāk īstenībai.

Nu un kurš teica, ka tas šrots tiek kopts un nav bīstams apkārtējiem? 

e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30

Izej cauri sarakstam un pretī pieliec detaļu nomaiņas laikubaumanis rakstīja:baumanis rakstīja:man to salabot aiznemtu viena diena, un auto butu ka autoo.z rakstīja:To šrotu salabot spētu tikai litrs benzīns,sērkociņi un tad tolmets
Dirs tikai tu , shi gada laika esmu izgajis ap 30 masinam Ta , man tas kas taja lapa sarakstits aiznemtu vienu dienu .

p.s. man stāžs ~20 g.




627- 1min
204- 5-10 min , izraujam miglas un problēmas nav
616- 40min (e36 skrūveju ar aizvērtām acīm )+ kamēr reduktors nost, noņemam pusasi kuru ari nav gruti , nomainam gulti,)+ 40min
418- 1h -15h ( piereizes apskatamies un izlabojam 419 punktu
406- saperkam visu jaunu un samainīt tur arī 2h darbs visu
104 - 15min- 1h ( atšķirība kas tieši tur beidzies , varbūt pietiek tik drošinātāju nomainīt
102- 3min ( numuru pieskrūvet nav grūti)
806- 30 min ( iemetināt kādu bunduli tajā taisnajā trubā nav raķešzinātne )
402- 1,5h ( tiko pats to dariju , nomainiju suportu , klucus abas pusēs , bremžu diskus notīriju , un atgaisoju bremzes )
201- 20min(ieliekam citas lampas kurās ir visas spuldzes un nav nekādi super engeli, pazūd jau pāris divnieki)
207 - 5 min
308 - 1 -1,5h -( ja viss smuki skrūvējās tad vispār 30 min darbs
622- 15-30min ( nezinu cik absivku vinam tur nav)
601 - redzot cik grīda viņam bija vel normāla, tad tur ari nekas ilgs nav, 1h-1,5 h
627 - 1h ( atstājam pa nakti lai līme sacietē , no rīta braucot uz Ta noregulējam lampas kāda servisā un droši uz TA
kopā sanāk ~13 h , labi pieskaiti pīppauzes utt , nu ~15 h , nestrādāju 8h dienā , takā man tas aizņem vienu kārtīgu dienu
nu tur daudzi darbi saistīti , kā ,piemēram , nojaucam bremzes, jau vieglāk tikt pie gultņa, ņemot nost reduktoru , atkal vieglāk tik pie pusass ka jaizņem , lai gultni izpresētu utt,
nav man 20 gadu pieredze utt , bet lampiņas nemainu un plēvi no logiem neplēsu pus dienu
204- 5-10 min , izraujam miglas un problēmas nav
616- 40min (e36 skrūveju ar aizvērtām acīm )+ kamēr reduktors nost, noņemam pusasi kuru ari nav gruti , nomainam gulti,)+ 40min
418- 1h -15h ( piereizes apskatamies un izlabojam 419 punktu
406- saperkam visu jaunu un samainīt tur arī 2h darbs visu
104 - 15min- 1h ( atšķirība kas tieši tur beidzies , varbūt pietiek tik drošinātāju nomainīt
102- 3min ( numuru pieskrūvet nav grūti)

806- 30 min ( iemetināt kādu bunduli tajā taisnajā trubā nav raķešzinātne )
402- 1,5h ( tiko pats to dariju , nomainiju suportu , klucus abas pusēs , bremžu diskus notīriju , un atgaisoju bremzes )
201- 20min(ieliekam citas lampas kurās ir visas spuldzes un nav nekādi super engeli, pazūd jau pāris divnieki)
207 - 5 min
308 - 1 -1,5h -( ja viss smuki skrūvējās tad vispār 30 min darbs
622- 15-30min ( nezinu cik absivku vinam tur nav)
601 - redzot cik grīda viņam bija vel normāla, tad tur ari nekas ilgs nav, 1h-1,5 h
627 - 1h ( atstājam pa nakti lai līme sacietē , no rīta braucot uz Ta noregulējam lampas kāda servisā un droši uz TA
kopā sanāk ~13 h , labi pieskaiti pīppauzes utt , nu ~15 h , nestrādāju 8h dienā , takā man tas aizņem vienu kārtīgu dienu
nu tur daudzi darbi saistīti , kā ,piemēram , nojaucam bremzes, jau vieglāk tikt pie gultņa, ņemot nost reduktoru , atkal vieglāk tik pie pusass ka jaizņem , lai gultni izpresētu utt,
nav man 20 gadu pieredze utt , bet lampiņas nemainu un plēvi no logiem neplēsu pus dienu


Izej cauri sarakstam un pretī pieliec detaļu nomaiņas laikuRons rakstīja:Dirs tikai tu , shi gada laika esmu izgajis ap 30 masinam Ta , man tas kas taja lapa sarakstits aiznemtu vienu dienu .baumanis rakstīja: man to salabot aiznemtu viena diena, un auto butu ka auto

p.s. man stāžs ~20 g.

+1 šitas labs.

Esmu izjaucis 2-3 BMW (līdz pēdējai skrūvei) un man arī pēc lielībnieka izklausās.
Diegabiksis


baumanis rakstīja:627- 1min
204- 5-10 min , izraujam miglas un problēmas nav
616- 40min (e36 skrūveju ar aizvērtām acīm )+ kamēr reduktors nost, noņemam pusasi kuru ari nav gruti , nomainam gulti,)+ 40min
418- 1h -15h ( piereizes apskatamies un izlabojam 419 punktu
406- saperkam visu jaunu un samainīt tur arī 2h darbs visu
104 - 15min- 1h ( atšķirība kas tieši tur beidzies , varbūt pietiek tik drošinātāju nomainīt
102- 3min ( numuru pieskrūvet nav grūti)![]()
806- 30 min ( iemetināt kādu bunduli tajā taisnajā trubā nav raķešzinātne )
402- 1,5h ( tiko pats to dariju , nomainiju suportu , klucus abas pusēs , bremžu diskus notīriju , un atgaisoju bremzes )
201- 20min(ieliekam citas lampas kurās ir visas spuldzes un nav nekādi super engeli, pazūd jau pāris divnieki)
207 - 5 min
308 - 1 -1,5h -( ja viss smuki skrūvējās tad vispār 30 min darbs
622- 15-30min ( nezinu cik absivku vinam tur nav)
601 - redzot cik grīda viņam bija vel normāla, tad tur ari nekas ilgs nav, 1h-1,5 h
627 - 1h ( atstājam pa nakti lai līme sacietē , no rīta braucot uz Ta noregulējam lampas kāda servisā un droši uz TA
kopā sanāk ~13 h , labi pieskaiti pīppauzes utt , nu ~15 h , nestrādāju 8h dienā , takā man tas aizņem vienu kārtīgu dienu
nu tur daudzi darbi saistīti , kā ,piemēram , nojaucam bremzes, jau vieglāk tikt pie gultņa, ņemot nost reduktoru , atkal vieglāk tik pie pusass ka jaizņem , lai gultni izpresētu utt,
nav man 20 gadu pieredze utt , bet lampiņas nemainu un plēvi no logiem neplēsu pus dienu
Beidz dirst !!!
šito ierāmēšu un pielikšu pie sienas..


+1 šitas labs.Svechturis rakstīja:Izej cauri sarakstam un pretī pieliec detaļu nomaiņas laikuRons rakstīja:Dirs tikai tu , shi gada laika esmu izgajis ap 30 masinam Ta , man tas kas taja lapa sarakstits aiznemtu vienu dienu .baumanis rakstīja: man to salabot aiznemtu viena diena, un auto butu ka auto![]()
p.s. man stāžs ~20 g.

Esmu izjaucis 2-3 BMW (līdz pēdējai skrūvei) un man arī pēc lielībnieka izklausās.[/quote]
a man ir bijusi jau 10 bmw e36 , un es viņus dien dienā skrūvēju , tak neticiet , man tak pie kājas




Tā taču dzīvē nekad nenotiek. Pa ceļam kāda skrūve nolūzt, tad tu kādas 3h pisies, lai viņu dabūtu ārā u.t.t.u.t.j.p.baumanis rakstīja:627- 1min
204- 5-10 min , izraujam miglas un problēmas nav
616- 40min (e36 skrūveju ar aizvērtām acīm )+ kamēr reduktors nost, noņemam pusasi kuru ari nav gruti , nomainam gulti,)+ 40min
418- 1h -15h ( piereizes apskatamies un izlabojam 419 punktu
406- saperkam visu jaunu un samainīt tur arī 2h darbs visu
104 - 15min- 1h ( atšķirība kas tieši tur beidzies , varbūt pietiek tik drošinātāju nomainīt
102- 3min ( numuru pieskrūvet nav grūti)![]()
806- 30 min ( iemetināt kādu bunduli tajā taisnajā trubā nav raķešzinātne )
402- 1,5h ( tiko pats to dariju , nomainiju suportu , klucus abas pusēs , bremžu diskus notīriju , un atgaisoju bremzes )
201- 20min(ieliekam citas lampas kurās ir visas spuldzes un nav nekādi super engeli, pazūd jau pāris divnieki)
207 - 5 min
308 - 1 -1,5h -( ja viss smuki skrūvējās tad vispār 30 min darbs
622- 15-30min ( nezinu cik absivku vinam tur nav)
601 - redzot cik grīda viņam bija vel normāla, tad tur ari nekas ilgs nav, 1h-1,5 h
627 - 1h ( atstājam pa nakti lai līme sacietē , no rīta braucot uz Ta noregulējam lampas kāda servisā un droši uz TA
kopā sanāk ~13 h , labi pieskaiti pīppauzes utt , nu ~15 h , nestrādāju 8h dienā , takā man tas aizņem vienu kārtīgu dienu
nu tur daudzi darbi saistīti , kā ,piemēram , nojaucam bremzes, jau vieglāk tikt pie gultņa, ņemot nost reduktoru , atkal vieglāk tik pie pusass ka jaizņem , lai gultni izpresētu utt,
nav man 20 gadu pieredze utt , bet lampiņas nemainu un plēvi no logiem neplēsu pus dienu
Pēdējais labojis Jānis.P - 24 Dec 2015, 07:12, kopā labots 1 reizi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Šeit es gribeju pastastit kā patiesībā ir.
627 - 1h
Sāc raut nost plēvi, viņa nemaz tik viegli nenāk nost, ar pirkstiem nemaz nevar aizknibināt. Sāc meklēt pa garāžu kaut ko ar ko varēt aizķert, atrodi tapešu nazīti, aizāķē stūrīti, sāc cītīgi plēst un -- Baaaam. Noplīst tikai maziņš gabaliņs kā ūdenī pārmirkušam papīra skočam. Tālāk domā ko darīt, izvelc celtniecības fēnu, yo, kaut kas notiek, sāk sildīt un plēst. Fāāāāk, pa pus logu palikusi līme, ko nu, paņem kaut kādus cleanersu un lupatas un saproti, ka tik ātri nenāk nost. Beigās ķep ļep ir ok notīrīts, skatei derēs.
204 - 1h
Tūliņ izņems migliņas ārā un būs kūl. Sāc skatīties, te tak nav pat rāmīši, ielīmētas uz silikonu, un vel 2 samorezi korpusā, tā , lai drošāk. Sāc raut ārā, nekas nesanāk, skrūvejot ārā samorezus vel nolauz lētā absa ķīnas bufera stūri, vairs nav kur rāmīti pieskrūvēt. Sāc psihot, kaut kā ar nazi izčakarē to silikonu, dabon ārā miglinieku, miglinieks jau galīgi beigts. Ātri meklē lodāmuru, lai varētu sakausēt atpakaļ nolauzto abskas stūri. Salodē visu, pamani, ka pa visu miglas aili saļepis silikons, ai lab, to uz skati var astāt. Noplēs no miglām plēvi, uj johaidi, nav jau rāmīši, ātri ieej forumā un raksti - FAAAST vajag miglas rāmīšus. Skrūvējot klāt tikko iepirktos rāmjus tev atkal nolūzt tikko lodēta ķinas bufera mala un tev viss jāsak no jauna.
428 - 10 min
Neies tak labot nekādu abs, tā dara tikai lošaras. Ņemam ātri torxu, atmaucam vaļā spiģiku, paķer skruģi un hujakt, abs lampiņa ārā, var mest uzreuz musarā, tak tāpat nevajadzēs vairāk.
806 - 3h
Sākam ņemt nost izpūtēju, vajag kārtigi visu sametināt, ta lai tak nākļene logā. Sākam skrūvēt nost no kolektoru apakšas. Iemetam vienu auzu putras karoti mutē un velkam vaļā. Euuu, jopen, te tak viss ir nopuvis, nekas nenāk vaļā. Jāsapūš wd 40 tas tak rīktīgi palīz. Sapūš kārtīgi, nu 20 min čoms teica, ka jāpagaida. Okay, velkam vēlreiz, nekā, beigās izberam rūsas pulveri no muciņas uz grīdas (aka bijušo uzgriezni) un sākam prātot ko nu darīt. Lol poh metināsim uz mašīnas visu. Izfleksējam gabalu pa vidu ārā un izpūtējs vairs lāgā neturās. 15 min jājamies, atrodam kā visu padarīt sabilu un nekustīgu. Okay, pieņemsim ka mums ir ko tur metināt iekšā. Sākam metināt, sanāk baigi šķībi, nav pārāk ērti šādi metināt. Paņemam fleksi, biš paraujam vaļā metinājumu un ir ok, varam mēģināt vēlreiz. Piemetinam apakšu, tad šākam saprast, ka augšpusē nevarēs iebāzt metināmo pistoli, fak, tomēr jāņem glušaks nost. un ta šis stāsts nebeidzās.
Vispār jau - sākam skrūvēt pusasi, fak, pierūsējusi!! Nevarma dabūt vaļā skrūvi, cīnamies, salaužam 5 muciņas, nekā, beigās vai nu noraujam skrūvi un mainam visu plauktu, vai arī - Dabonam vaļā skrūvi, tūliņ ņems ārā pusasi, fāāk, viņa nenāk ārā no šlicēm, sākam dauzīt ar kuvaldu, nekā. Sapūšam visādu mēslu iekšā, nekā. Mēģinam ar degli sakarsēt, moška kaut kas sanāks. Varbūt sanāk arī, a varbūt jau sen vītne no kuvalda dauzīšanas ir izjukusi.
Teorija un realitāte ir divas dažādas lietas. Nebūs viss tā kā tur ir teikts, parasti ar šīm vecajām mašīnām sanāk pavadīt pus dienu pie kaut kā smieklīga, kas būtu jādara 15 minūtēs.
627 - 1h
Sāc raut nost plēvi, viņa nemaz tik viegli nenāk nost, ar pirkstiem nemaz nevar aizknibināt. Sāc meklēt pa garāžu kaut ko ar ko varēt aizķert, atrodi tapešu nazīti, aizāķē stūrīti, sāc cītīgi plēst un -- Baaaam. Noplīst tikai maziņš gabaliņs kā ūdenī pārmirkušam papīra skočam. Tālāk domā ko darīt, izvelc celtniecības fēnu, yo, kaut kas notiek, sāk sildīt un plēst. Fāāāāk, pa pus logu palikusi līme, ko nu, paņem kaut kādus cleanersu un lupatas un saproti, ka tik ātri nenāk nost. Beigās ķep ļep ir ok notīrīts, skatei derēs.
204 - 1h
Tūliņ izņems migliņas ārā un būs kūl. Sāc skatīties, te tak nav pat rāmīši, ielīmētas uz silikonu, un vel 2 samorezi korpusā, tā , lai drošāk. Sāc raut ārā, nekas nesanāk, skrūvejot ārā samorezus vel nolauz lētā absa ķīnas bufera stūri, vairs nav kur rāmīti pieskrūvēt. Sāc psihot, kaut kā ar nazi izčakarē to silikonu, dabon ārā miglinieku, miglinieks jau galīgi beigts. Ātri meklē lodāmuru, lai varētu sakausēt atpakaļ nolauzto abskas stūri. Salodē visu, pamani, ka pa visu miglas aili saļepis silikons, ai lab, to uz skati var astāt. Noplēs no miglām plēvi, uj johaidi, nav jau rāmīši, ātri ieej forumā un raksti - FAAAST vajag miglas rāmīšus. Skrūvējot klāt tikko iepirktos rāmjus tev atkal nolūzt tikko lodēta ķinas bufera mala un tev viss jāsak no jauna.
428 - 10 min
Neies tak labot nekādu abs, tā dara tikai lošaras. Ņemam ātri torxu, atmaucam vaļā spiģiku, paķer skruģi un hujakt, abs lampiņa ārā, var mest uzreuz musarā, tak tāpat nevajadzēs vairāk.
806 - 3h
Sākam ņemt nost izpūtēju, vajag kārtigi visu sametināt, ta lai tak nākļene logā. Sākam skrūvēt nost no kolektoru apakšas. Iemetam vienu auzu putras karoti mutē un velkam vaļā. Euuu, jopen, te tak viss ir nopuvis, nekas nenāk vaļā. Jāsapūš wd 40 tas tak rīktīgi palīz. Sapūš kārtīgi, nu 20 min čoms teica, ka jāpagaida. Okay, velkam vēlreiz, nekā, beigās izberam rūsas pulveri no muciņas uz grīdas (aka bijušo uzgriezni) un sākam prātot ko nu darīt. Lol poh metināsim uz mašīnas visu. Izfleksējam gabalu pa vidu ārā un izpūtējs vairs lāgā neturās. 15 min jājamies, atrodam kā visu padarīt sabilu un nekustīgu. Okay, pieņemsim ka mums ir ko tur metināt iekšā. Sākam metināt, sanāk baigi šķībi, nav pārāk ērti šādi metināt. Paņemam fleksi, biš paraujam vaļā metinājumu un ir ok, varam mēģināt vēlreiz. Piemetinam apakšu, tad šākam saprast, ka augšpusē nevarēs iebāzt metināmo pistoli, fak, tomēr jāņem glušaks nost. un ta šis stāsts nebeidzās.
4 h40min (e36 skrūveju ar aizvērtām acīm )+ kamēr reduktors nost, noņemam pusasi kuru ari nav gruti , nomainam gulti,)
Vispār jau - sākam skrūvēt pusasi, fak, pierūsējusi!! Nevarma dabūt vaļā skrūvi, cīnamies, salaužam 5 muciņas, nekā, beigās vai nu noraujam skrūvi un mainam visu plauktu, vai arī - Dabonam vaļā skrūvi, tūliņ ņems ārā pusasi, fāāk, viņa nenāk ārā no šlicēm, sākam dauzīt ar kuvaldu, nekā. Sapūšam visādu mēslu iekšā, nekā. Mēģinam ar degli sakarsēt, moška kaut kas sanāks. Varbūt sanāk arī, a varbūt jau sen vītne no kuvalda dauzīšanas ir izjukusi.
Teorija un realitāte ir divas dažādas lietas. Nebūs viss tā kā tur ir teikts, parasti ar šīm vecajām mašīnām sanāk pavadīt pus dienu pie kaut kā smieklīga, kas būtu jādara 15 minūtēs.


Nu hapo pusasis nāk labi nost. Tas pats ar reduktoru. Miglām ir rāmīši.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !


Ja to dara pirmo reiz un garažā uz grīdas tad ir pavisam cits stāsts , bet man tāds darbs ka katru dienu uz apskati jagatavo tādas misenes ka hapo brīnums un vel trakāk , diemžēl pārsvarā tās ir e36 , man ir pacēlajs , pistole un visas citas vajadzīgās lietas un instrumenti lai tas viss notiktu bez problēmam ,
Lab man vienalga , varat tak tās misenes skrūvēt menešiem utt , man laikam parasti veicās un nekas nelūzt un nav ierūsējis un sanāk ļoti to izdarīt ļoti ātri
No m40 uz m50 vakar arī samainiju 6,5h , aaa nē , pareizi tas tak nav iespējams , tur darbs divām nedēļām tak

Lab man vienalga , varat tak tās misenes skrūvēt menešiem utt , man laikam parasti veicās un nekas nelūzt un nav ierūsējis un sanāk ļoti to izdarīt ļoti ātri

No m40 uz m50 vakar arī samainiju 6,5h , aaa nē , pareizi tas tak nav iespējams , tur darbs divām nedēļām tak





Viens gudrāks par otru, mehāniķu cīņas 

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1448
- 1449
- 1450
- 1451
- 1452
- …
- 2228
- chevron_right