Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1456
- 1457
- 1458
- 1459
- 1460
- …
- 2228
- chevron_right

Kvalitatīvielksnis rakstīja:Labi, labak viri paskatas ka mašīnas jābūvē....


Ar žopometru var nomērīt ganJānisK-[JK] rakstīja:par to žopometra performanci vari nestāstīt, tam nav nekādu mērījumu, te labi darbojas psiholoģiskais faktors, ir turba tātad jauda


Kāds nevar palīdzēt ar priekšējā bampera nostiprināšanu ar savilcējiem, cik saprotu, tad kur aķi skruve izluza bampera tas turetajs, laikam un noderētu palīdzība pieķemerēt viņu klāt uz ziemu tik vajag. Kāds moš var palīdzēt ?! 


Reini nestāsti šito, tev tak tava kupeja arī gāja, tikai kad es izbraucu no "iešanas" tur maz kas bijaKapteinis rakstīja:Ar žopometru var nomērīt ganJānisK-[JK] rakstīja:par to žopometra performanci vari nestāstīt, tam nav nekādu mērījumu, te labi darbojas psiholoģiskais faktors, ir turba tātad jauda, pēc maniem mērījumiem beigās gāja tiešām daudz labāk nekā stock, pat labāk kā b20 ar 4.44 reduktoru, tākā šoreiz par psiholoğisko faktoru nevar būt ne runas


Mana kupeja ir cits stāsts.. kaut vai varam pieņemt, ka nezinu, kā labam m50b20 jāiet un tev bij taisnība, ka bez clutch kicka ar otro, ieminot būtu bijis viņai jāspolē. Nekad ar jaunu m50b20 nēesmu braucisJānisK-[JK] rakstīja:Reini nestāsti šito, tev tak tava kupeja arī gāja, tikai kad es izbraucu no "iešanas" tur maz kas bijaKapteinis rakstīja:Ar žopometru var nomērīt ganJānisK-[JK] rakstīja:par to žopometra performanci vari nestāstīt, tam nav nekādu mērījumu, te labi darbojas psiholoģiskais faktors, ir turba tātad jauda, pēc maniem mērījumiem beigās gāja tiešām daudz labāk nekā stock, pat labāk kā b20 ar 4.44 reduktoru, tākā šoreiz par psiholoğisko faktoru nevar būt ne runas

Bet kāds tam sakars ar seeingmana turbo? Tur tiešām bij ievērojams tas jaudas pieaugums beigās, kad sagrieza max spiedienu un šo to sadarija ar vadību!

Sakars tāds, ka žopometrs nav mērinstruments, pēc, kura var korekti spriest un citiem stāstīt cik tur kas gāja, tā rādījumi ir emocionāli un precizitāte +/- tramvaja pieturaKapteinis rakstīja: Mana kupeja ir cits stāsts.. kaut vai varam pieņemt, ka nezinu, kā labam m50b20 jāiet un tev bij taisnība, ka bez clutch kicka ar otro, ieminot būtu bijis viņai jāspolē. Nekad ar jaunu m50b20 nēesmu braucis![]()
Bet kāds tam sakars ar seeingmana turbo? Tur tiešām bij ievērojams tas jaudas pieaugums beigās, kad sagrieza max spiedienu un šo to sadarija ar vadību!

Ar maks spiedienu tev arī motorzāģis "družba" sāks staigāt

Es par to visu neko sliktu nesaku, cits mācās no savām kļūdām, cits no citu kļūdām, citam vienkārši vajag procesu, lai kāds tas būtu, bet ja cilvēks sevi pozicionē kā profu bet taisa yolo + vēl lecās ja kāds izsaka viedokli ne pa prātam


Nevajag jaunu, vajag vienkārši normālu dzinēju, kurš ir tehniskā kārtībāKapteinis rakstīja: Nekad ar jaunu m50b20 nēesmu braucis![]()


https://www.instagram.com/p/_zttA_l6um/ lieliski parāda stajankas drifterus 


GatisB. rakstīja:https://www.instagram.com/p/_zttA_l6um/ lieliski parāda stajankas drifterus


profs es esmu motorbūvē, nevis turbinizešanā, automātiskajās kārbās, swapos vai gudri diršanā, ka neies.JānisK-[JK] rakstīja:Sakars tāds, ka žopometrs nav mērinstruments, pēc, kura var korekti spriest un citiem stāstīt cik tur kas gāja, tā rādījumi ir emocionāli un precizitāte +/- tramvaja pieturaKapteinis rakstīja: Mana kupeja ir cits stāsts.. kaut vai varam pieņemt, ka nezinu, kā labam m50b20 jāiet un tev bij taisnība, ka bez clutch kicka ar otro, ieminot būtu bijis viņai jāspolē. Nekad ar jaunu m50b20 nēesmu braucis![]()
Bet kāds tam sakars ar seeingmana turbo? Tur tiešām bij ievērojams tas jaudas pieaugums beigās, kad sagrieza max spiedienu un šo to sadarija ar vadību!![]()
Ar maks spiedienu tev arī motorzāģis "družba" sāks staigāt![]()
Es par to visu neko sliktu nesaku, cits mācās no savām kļūdām, cits no citu kļūdām, citam vienkārši vajag procesu, lai kāds tas būtu, bet ja cilvēks sevi pozicionē kā profu bet taisa yolo + vēl lecās ja kāds izsaka viedokli ne pa prātam
ja būtu kaut kāda normāla kritika, nevis tikai standarts no tevis: "nekas neder, nekas neies, viss slikti utt." tad nebūtu nekāda diršanās, vari droši aiziet palasīt, ko pats esi sarakstījis, tā teikt skatam no malas.

Es vaitad teicu, ka tas motors iet precīzi tik un tik labāk?JānisK-[JK] rakstīja:Sakars tāds, ka žopometrs nav mērinstruments, pēc, kura var korekti spriest un citiem stāstīt cik tur kas gāja, tā rādījumi ir emocionāli un precizitāte +/- tramvaja pieturaKapteinis rakstīja: Mana kupeja ir cits stāsts.. kaut vai varam pieņemt, ka nezinu, kā labam m50b20 jāiet un tev bij taisnība, ka bez clutch kicka ar otro, ieminot būtu bijis viņai jāspolē. Nekad ar jaunu m50b20 nēesmu braucis![]()
Bet kāds tam sakars ar seeingmana turbo? Tur tiešām bij ievērojams tas jaudas pieaugums beigās, kad sagrieza max spiedienu un šo to sadarija ar vadību!![]()
Ar maks spiedienu tev arī motorzāģis "družba" sāks staigāt![]()
Es par to visu neko sliktu nesaku, cits mācās no savām kļūdām, cits no citu kļūdām, citam vienkārši vajag procesu, lai kāds tas būtu, bet ja cilvēks sevi pozicionē kā profu bet taisa yolo + vēl lecās ja kāds izsaka viedokli ne pa prātam


kupejai no sedana der sledzenes mehanisms? http://prussianmotors.com/empower/images/inv_000602.jpg

Jā nu turbo ir cita dimensija, nu ne kādīgi nav saistīta ar iekšdedzes dzinējuseeingman rakstīja:profs es esmu motorbūvē, nevis turbinizešanā, automātiskajās kārbās, swapos vai gudri diršanā, ka neies.JānisK-[JK] rakstīja:Sakars tāds, ka žopometrs nav mērinstruments, pēc, kura var korekti spriest un citiem stāstīt cik tur kas gāja, tā rādījumi ir emocionāli un precizitāte +/- tramvaja pieturaKapteinis rakstīja: Mana kupeja ir cits stāsts.. kaut vai varam pieņemt, ka nezinu, kā labam m50b20 jāiet un tev bij taisnība, ka bez clutch kicka ar otro, ieminot būtu bijis viņai jāspolē. Nekad ar jaunu m50b20 nēesmu braucis![]()
Bet kāds tam sakars ar seeingmana turbo? Tur tiešām bij ievērojams tas jaudas pieaugums beigās, kad sagrieza max spiedienu un šo to sadarija ar vadību!![]()
Ar maks spiedienu tev arī motorzāģis "družba" sāks staigāt![]()
Es par to visu neko sliktu nesaku, cits mācās no savām kļūdām, cits no citu kļūdām, citam vienkārši vajag procesu, lai kāds tas būtu, bet ja cilvēks sevi pozicionē kā profu bet taisa yolo + vēl lecās ja kāds izsaka viedokli ne pa prātam
ja būtu kaut kāda normāla kritika, nevis tikai standarts no tevis: "nekas neder, nekas neies, viss slikti utt." tad nebūtu nekāda diršanās, vari droši aiziet palasīt, ko pats esi sarakstījis, tā teikt skatam no malas.

Līdz profam Tev vēl ir dikti ilgi jāaug

Nejauc skype čata ākstīšanos dzīvē



Nejauc Toma turbo ar kvalitatīvu uzbūvētu turboKapteinis rakstīja: Es vaitad teicu, ka tas motors iet precīzi tik un tik labāk?Teicu, ka ar turbo ir ievērojami labāk, jo tu tu saki, ka turbīna ir tikai lieks svars un neko reāli nedod



ir šeit kāds kurš ir darijis vai zin, par m5x kārbu uz m62? kam vest pārtaisīt?
Vajadzētu rīt samainīt e36 aizmugurējo tiltu un izurbt vienu ielauztu tilta skrūvi. Rīgā. Ja kāds var to izdarīt vai var kādu ieteikt PM.

Tas ir tāds sex skrūvēt trauslu plastmasu un rūsēšjušas skrūves.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Tā tas ir ar vecām lamatām.ValtersZ rakstīja:Tas ir tāds sex skrūvēt trauslu plastmasu un rūsēšjušas skrūves.

Ziemā.Rob rakstīja:Tā tas ir ar vecām lamatām.ValtersZ rakstīja:Tas ir tāds sex skrūvēt trauslu plastmasu un rūsēšjušas skrūves.

Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1456
- 1457
- 1458
- 1459
- 1460
- …
- 2228
- chevron_right