Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1459
- 1460
- 1461
- 1462
- 1463
- …
- 2228
- chevron_right
Kikaps rakstīja:Bet uz ceļa idiotu ir daudz. Un tas ka Tu skaties, nenozīmē, ka dāma kremkrāsas RX450-tajā Tev priekšā, arī skatās.elksnis rakstīja:Nu kādi letāli creshi notiek rīgā vai ogrē? tas ka notiek dabiskā atlase? motopipeles ar savam žiletem?
Blad brauc ar prātu nevis želeju un testosteroniem, es atkartošos.... Skaties kas notiek 2 mašinas tev priekšā....
Dabīga atlase - un tam RX450 Avārjā pilsētas apstāklos nekas vispar nenotiks - ja nu vienigi kundzite neiebrauks daugava vai nenoleks no dienvidnieka....
Kas tad tik bistams notiek kad visas mašīnas brauc vienā virzienā.... vienā plūsmā... nekas
UN OTRA BLAD MEGA TĒMA IR ATRUMA BREMZĒŠĀNA LATVIJĀ.... KUR IR VIETA UZPIS LUKSOFORU....
nevar civilizētu apli uzlikt kas need elektribu, nav jāpakalpo.
Visa Eiropa ir Vienos apļos...
Par bojagajušajiem gājejiem - 70%atbldibas ir uz valsts... lai sakārto infrastrukturu ar lētiem sabiedriska tranoporta pakalpojumiem.... savadak daudz kajamgajejus šošejas malas esat redzejusi eiropas valstis.... un parejie 30% ir gājeju un šoferišu pašu vaina...
Braucot tumsā turies pie viduslinijas - sliktakaja gadījuma aizies spogulis pa gaisu... nevis visu mūžu jadzivo ar vainas apzinu...
Braucot tumsā turies pie viduslinijas - sliktakaja gadījuma aizies spogulis pa gaisu... nevis visu mūžu jadzivo ar vainas apzinu...
Kāmēr tev ir repekts pret auto un satiksmi - nekas slikts nenotiek.... Tāpat kā ar instrumentiem - kāmer tu pret vinu apejies ar pietāti un 100%atbildibu viss ir ok... kad fleksim nonem aizsargu, uzpise 200m ripu un fleksē bez aizsargbrillem tad ari sakas sūdi....
Ar auto ir tas pats - labs tehniskais stavoklis, ciena pret sevi un citiem uz cela, vēss prāts un nekas slikts nenotiks...
Ar auto ir tas pats - labs tehniskais stavoklis, ciena pret sevi un citiem uz cela, vēss prāts un nekas slikts nenotiks...

elksni, wtf? 
Tu gribi teikt, ka uz brīvībenes aiz VEF tilta varētu likt 70 un uz vantinieka 90?
Tā kā visi tāpat mauc ar +10 līdz +20 virs atļautā, tad puslīdz intensīva satiksme ar ātrumu 80-90 uz brīvībenes un ~100km/h pa vanšu tiltu būtu ok?
Tas pats uz šosejām - jāa, 110-120-130-190 utt nav problēmu sausā laikā jaunam cilvēkam ar pietiekamu pieredzi, tehniski labu auto utt, bet naktī, lietū, putenī utt hvz vai tā ir laba doma, pieņemot to, ka no autoskolām lielais vairums iznāk ar tikpat līkām rokām kā iestājoties.
Atļautā ātruma ierobežojuma pacelšana uz divjoslu šosejām tikai novestu pie lielākas ātrumu starpības un tas attiecīgi pie debīlām apdzīšanām, kas imho arī ir viens no galvenajiem letālo crashu cēloņiem.
Un par to ko iepriekš minēji - ja jau kaut kur tiek uzstādīta zīme (pieņemsim uz šosejas kkur uzliek 70), tad ganjau tam ir kāds pamatots iemesls (stulbs krustojums, gājēju plūsma, nepārredzams līkums utt. Un tieši tas, ka cilvēki labi zin, ka tādās stulbās vietās mēdz stāvēt menti arī noved pie tā, ka ierobežojums tiek puslīdz ievērots.

Tu gribi teikt, ka uz brīvībenes aiz VEF tilta varētu likt 70 un uz vantinieka 90?
Tā kā visi tāpat mauc ar +10 līdz +20 virs atļautā, tad puslīdz intensīva satiksme ar ātrumu 80-90 uz brīvībenes un ~100km/h pa vanšu tiltu būtu ok?

Tas pats uz šosejām - jāa, 110-120-130-190 utt nav problēmu sausā laikā jaunam cilvēkam ar pietiekamu pieredzi, tehniski labu auto utt, bet naktī, lietū, putenī utt hvz vai tā ir laba doma, pieņemot to, ka no autoskolām lielais vairums iznāk ar tikpat līkām rokām kā iestājoties.

Un par to ko iepriekš minēji - ja jau kaut kur tiek uzstādīta zīme (pieņemsim uz šosejas kkur uzliek 70), tad ganjau tam ir kāds pamatots iemesls (stulbs krustojums, gājēju plūsma, nepārredzams līkums utt. Un tieši tas, ka cilvēki labi zin, ka tādās stulbās vietās mēdz stāvēt menti arī noved pie tā, ka ierobežojums tiek puslīdz ievērots.

e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30

Parakstos zem katra vārda. Āmen!elksnis rakstīja:Kāmēr tev ir repekts pret auto un satiksmi - nekas slikts nenotiek.... Tāpat kā ar instrumentiem - kāmer tu pret vinu apejies ar pietāti un 100%atbildibu viss ir ok... kad fleksim nonem aizsargu, uzpise 200m ripu un fleksē bez aizsargbrillem tad ari sakas sūdi....
Ar auto ir tas pats - labs tehniskais stavoklis, ciena pret sevi un citiem uz cela, vēss prāts un nekas slikts nenotiks...


respektīvi, ja cilvēks ar taisnām rokām koncentrējoties uz satiksmi ar tehniski tiptop auto ar jaunām riepām utt mauc pa šoseju uz 140-150 - why the hell not. Tikko kā to sāk darīt kkāds strīt drifteris ar metinātu reduktoru, lisām riepām, sapuvušām bremžu šļaukām un vienīgo skilu tukšā stāvlaukumā vienreiz apdriftot ap stabu nesatinoties, tad man būtu tikai prieks, ja tādus drā*tu pēc pilnas programmas. 

e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
jā poh uz brīvibenes 100 atlautais, pa malam barjeras 2m lai neviens gajejs netiek pāri, viniem tuneļi pa zemu vai pa gaisu un viss notiek...
Par duram un durakiem no autoskolam piekritu bet dabīga atlase...
Vilku barā atri jāiemācas līdzi dziedāt....
Nu 21gs... ceļi jābūvē taisnāki.. atrāki...
Rīgā satiksme tuvakajos 5gados paliks tikai bēdigaka.... ja tam slāvam atļāus gājejizēt vēl kādu ielu...
Karoč ejiet ******
Atlajst SAJMU....

Par duram un durakiem no autoskolam piekritu bet dabīga atlase...


Nu 21gs... ceļi jābūvē taisnāki.. atrāki...
Rīgā satiksme tuvakajos 5gados paliks tikai bēdigaka.... ja tam slāvam atļāus gājejizēt vēl kādu ielu...
Karoč ejiet ******

Atlajst SAJMU....



Ieperc koka sturi savam e34 ar visu pāreju!!! Esi ists meža vecis, mēza drifteris ar 1.8
..



Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Labi octa pie mums ari ir dala no problēmas...
Ja octa sistēma būtu kā UK... (neskaitot cenas)
Tad neviens no 18+ mazajiem gribošajiem nemaz nevarētu vārīt sūdus...
Man ir zināmi pāris kadri kas pārvietojas ar svešiem auto jo savam auto octa maksā mēnesi auto līzinga vertu summu....
Ja octa sistēma būtu kā UK... (neskaitot cenas)
Tad neviens no 18+ mazajiem gribošajiem nemaz nevarētu vārīt sūdus...
Man ir zināmi pāris kadri kas pārvietojas ar svešiem auto jo savam auto octa maksā mēnesi auto līzinga vertu summu....

Lūk! Ja cilvēki, kuri īstenībā nevar atļauties auto, necenstos to tomēr izdarīt, tad liela daļa problēmu atkristu!elksnis rakstīja:Labi octa pie mums ari ir dala no problēmas...
Ja octa sistēma būtu kā UK... (neskaitot cenas)
Tad neviens no 18+ mazajiem gribošajiem nemaz nevarētu vārīt sūdus...
Man ir zināmi pāris kadri kas pārvietojas ar svešiem auto jo savam auto octa maksā mēnesi auto līzinga vertu summu....
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Lietotāju jaunie auto sadaļā svilpotu vējš no 2.5 2.8 


Toties turbinizētu M40 netrūktuelksnis rakstīja:Lietotāju jaunie auto sadaļā svilpotu vējš no 2.5 2.8


Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Tie tāpat vairāk pisās pa garāžu kā brauc :seeingsmans:
Nav naudas - nav jaudas
ierāmejat
Nav naudas - nav jaudas
ierāmejat


diemžēl, ne vienmēr naudas esamība nozīmēs jauduelksnis rakstīja:Tie tāpat vairāk pisās pa garāžu kā brauc :seeingsmans:
Nav naudas - nav jaudas
ierāmejat


https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... cgkbl.html
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Kādam dundukam ir jābūt lai pirktu pirsmfacelift/bomž žurku ar 2.0 dzinēju par 2.6k. 


Nu jūs te nodevāt. Pilnīgi piekrītu ka rokas aug no pakaļas, bet visi pārkāpj un ko. Ko tu pats vari izdarīt? Sākt ka Caks visu filmēt un ar iesniegumiem noķert CP.? Mūsu kultūra lēnām bet lēnām iet uz labo pusi. Un redzu ka uz ielām ir pajoliņi kas kaut kur skrien bet kur tu skrien nezin ne viņš ne citi. Es pats cenšos ievērot noteikumus un tas ir grūti.
Un par slēpšanos krūmos meža ceļos tā ir tikai naudas kāšana.
HTC m8 Tapatalk
Un par slēpšanos krūmos meža ceļos tā ir tikai naudas kāšana.
HTC m8 Tapatalk

Kad iet runa par tehnisko stāvokli, paskatās kā pie jenķiem ir 
Nesaprotu, kāpēc naids pret VIA Baltica. Manuprāt, viens no retajiem ceļiem, kas pie mums ir kvalitatīvs un labāk, ka ir tās 1,5 joslas nevis 1 josla. Protams, vienmēr var atrast dauņus, kas pa tām pašām taisa avārijas situācijas, nepalaiž utt. Citādāk man ļoti patīk.
Par apļiem runājot, pastāv arī tāda problēma, ka liela daļa slēgā pagriezienus braucot aplī(kaut gan nogriežas 2/3/4. izbrauktuvēs) un brauc visu apli pa ārējo joslu. Murgs.
Par brīvībeni, ja visi plūsmā brauc +20, lai jau brauc. Bet esmu redzējis situāciju, kad melna E36 kupeja velk visiem garām, tikai ar nosacījumu, ka KATRA mašīna, kuru viņš apdzen liek pa bremzēm, jo burtiski lien iekšā...
Neiet runa, protams, ja iemesls ir šāds:
Gribas jau bieži vien vainot valsti, ka maksātie nodokļi nenonāk tur, kur tiem vajadzētu nonākt. Tie paši "kvalitatīvie" ceļi ir labs piemērs. Tomēr, kamēr pati sabiedrība(lielākā daļa) domās "aj te jau viss dirsā" un turpinās dot kukuļus, maksāt algas aploksnēs, likt šķērē blakus gājējiem/braucējiem. Diez vai te kaut kas uzlabosies..
Runājot par zīmēm pirms bīstamiem/nepārredzamiem līkumiem, kur menti sēž un gaida krūmos. Manā gadījumā aiz Lielvārdes ir svežoks asfalts un zīmes joprojām 70 un menti sēž regulāri, it sevišķi tumšajā laikā. Mīkstajos krēslos sēdoši atbildēja, ka ceļam jāstāv kādu laiku un tad tikai uzlabosies saķere utt. Ir savs point, bet tādā gadījumā runājot par saķeri, ko teikt par nelabotajiem ceļiem, kur ir standarta 90? Tad jau tur jāliek 50... Tā var mūžīgi turpināt.
Godīgi sakot nav ne jausmas, kā šo visu uzlabot. Jebkurā jomā, lai iegūtu pozitīvu rezultātu un pozitīvu cilvēk uskatījumu ir nepieciešamas krasas izmaiņas mūsu valstī, kuras sākumā 95% no iedzīvotājiem nesapratīs un taurēs, ka viss dir*ā un turpinās neko neievērot..

Nesaprotu, kāpēc naids pret VIA Baltica. Manuprāt, viens no retajiem ceļiem, kas pie mums ir kvalitatīvs un labāk, ka ir tās 1,5 joslas nevis 1 josla. Protams, vienmēr var atrast dauņus, kas pa tām pašām taisa avārijas situācijas, nepalaiž utt. Citādāk man ļoti patīk.

Par apļiem runājot, pastāv arī tāda problēma, ka liela daļa slēgā pagriezienus braucot aplī(kaut gan nogriežas 2/3/4. izbrauktuvēs) un brauc visu apli pa ārējo joslu. Murgs.
Par brīvībeni, ja visi plūsmā brauc +20, lai jau brauc. Bet esmu redzējis situāciju, kad melna E36 kupeja velk visiem garām, tikai ar nosacījumu, ka KATRA mašīna, kuru viņš apdzen liek pa bremzēm, jo burtiski lien iekšā...
Neiet runa, protams, ja iemesls ir šāds:
Gribas jau bieži vien vainot valsti, ka maksātie nodokļi nenonāk tur, kur tiem vajadzētu nonākt. Tie paši "kvalitatīvie" ceļi ir labs piemērs. Tomēr, kamēr pati sabiedrība(lielākā daļa) domās "aj te jau viss dirsā" un turpinās dot kukuļus, maksāt algas aploksnēs, likt šķērē blakus gājējiem/braucējiem. Diez vai te kaut kas uzlabosies..
Runājot par zīmēm pirms bīstamiem/nepārredzamiem līkumiem, kur menti sēž un gaida krūmos. Manā gadījumā aiz Lielvārdes ir svežoks asfalts un zīmes joprojām 70 un menti sēž regulāri, it sevišķi tumšajā laikā. Mīkstajos krēslos sēdoši atbildēja, ka ceļam jāstāv kādu laiku un tad tikai uzlabosies saķere utt. Ir savs point, bet tādā gadījumā runājot par saķeri, ko teikt par nelabotajiem ceļiem, kur ir standarta 90? Tad jau tur jāliek 50... Tā var mūžīgi turpināt.
Godīgi sakot nav ne jausmas, kā šo visu uzlabot. Jebkurā jomā, lai iegūtu pozitīvu rezultātu un pozitīvu cilvēk uskatījumu ir nepieciešamas krasas izmaiņas mūsu valstī, kuras sākumā 95% no iedzīvotājiem nesapratīs un taurēs, ka viss dir*ā un turpinās neko neievērot..
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Turpinot tēmu - rokas aug no pakaļas
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... elkld.html
Šajā gadījumā metinātājs laikam atbilst bildītei pa labi

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... elkld.html
Šajā gadījumā metinātājs laikam atbilst bildītei pa labi


Tur vēl bija tas, ka kamēr ceļš nav pieņemts - tas nav gatavs. Un ja nav gatavs, nevar ņemt nost atrunāto ātruma ierobežojumu.TomSkarsts rakstīja: Runājot par zīmēm pirms bīstamiem/nepārredzamiem līkumiem, kur menti sēž un gaida krūmos. Manā gadījumā aiz Lielvārdes ir svežoks asfalts un zīmes joprojām 70 un menti sēž regulāri, it sevišķi tumšajā laikā. Mīkstajos krēslos sēdoši atbildēja, ka ceļam jāstāv kādu laiku un tad tikai uzlabosies saķere utt. Ir savs point, bet tādā gadījumā runājot par saķeri, ko teikt par nelabotajiem ceļiem, kur ir standarta 90? Tad jau tur jāliek 50... Tā var mūžīgi turpināt.
Vai nu kārtīgi pacels algas policistiem, izfiltrēs negodīgos un krānus, un sabiedrības attieksme pret policiju mainīsies.TomSkarsts rakstīja: Godīgi sakot nav ne jausmas, kā šo visu uzlabot. Jebkurā jomā, lai iegūtu pozitīvu rezultātu un pozitīvu cilvēk uskatījumu ir nepieciešamas krasas izmaiņas mūsu valstī, kuras sākumā 95% no iedzīvotājiem nesapratīs un taurēs, ka viss dir*ā un turpinās neko neievērot..
Vai arī sabiedrības attieksme pret dzīvi mainīsies, un negodīgie cūkas izfiltrēsies paši.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1459
- 1460
- 1461
- 1462
- 1463
- …
- 2228
- chevron_right