Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1492
- 1493
- 1494
- 1495
- 1496
- …
- 2228
- chevron_right

pēctam izdedzināt aizlietās sveces un pamēģināt piešķilt,ja netaisa troksni joprojām,tad noņem viņu nost un pastartē,varētu pielekt

Pietiek kārtīgi izpūst ar gaisu :)
Un galvenais karstas neskrūvēt aukstā galvā
Un galvenais karstas neskrūvēt aukstā galvā


Atlikt diršanu,ar balonu ,ja rokas no dirsas neaug,var normāli nokrāsot,esmu krāsojis vairākiem auto bamperus ar speciāli piejaukto auto krāsu un viss bija smuki un kārtībā,nekādu problēmu.Diskiem tas pats,ziemas bleķus vienmēr esmu ar balonu pūtis un ir labi.AndzaK_LV rakstīja:tad kad dazi te bamperus kraso ar baloniniem tad ir poh ja? tas ir pienemi un ahujennaRichus rakstīja:tas ir kautkas necilvēcisks?![]()

Piekrītu. Ļitakus ar flakonu nepūstu, bet bleķiem nekāda vaina.Ģirts rakstīja:Atlikt diršanu,ar balonu ,ja rokas no dirsas neaug,var normāli nokrāsot,esmu krāsojis vairākiem auto bamperus ar speciāli piejaukto auto krāsu un viss bija smuki un kārtībā,nekādu problēmu.Diskiem tas pats,ziemas bleķus vienmēr esmu ar balonu pūtis un ir labi.AndzaK_LV rakstīja:tad kad dazi te bamperus kraso ar baloniniem tad ir poh ja? tas ir pienemi un ahujennaRichus rakstīja:tas ir kautkas necilvēcisks?![]()
Manuprāt bleķiniekiem krāsa kvalitatīvi izskatās video:
Being second is being the first of the losers. /Senna/

lietos arī esmu pūtis,hvz nekāda vaina,ja nejēdz tad nesanāk,to arī esmu redzējis,rezultāts dirsā 


Gan lietos, gan bleķus arī esmu pūtis, arī M bamperus divus
Viss chotka. Pēdējā reizē nofeiloju ar slīpēšanu un ir grubulis bamperam, bet tāpat metams. 


Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.


Airsols vai pulverizators ir tikai izsmidzināšanas veids, galvenais ir airsola saturs! Ar airsolu kvalitatīvi veselu auto nepārkrāsos, bet detaļas gan. Pašam ir pieejams pulverizators darbnīcā, bet ir reizes kad uzpildu airsolu un mazas detaļas ar to ir vieglāk krāsot, ar diskiem nekādu problēmu. Galvenais ir disku virsmas attīrīšana, ja rūsas nav tad arī nebūs krāso ar ko grib, ja rūsa pēc flekšbirstes tīrīšanas būs tad rūsēs arī ar pulverizatoru krāsotie!

Kāds varbūt zin?
karoč taisos pirkt auto, kuram skate izieta decembrī, bet čalis invalīds un nav jāmaksā nodoklis, Man iegādājoties šo auto būs jāmaksā nodoklis par 2016, ja es nēesmu invalīds?
Zemapziņā jūtu, ka būs jāmaksā, jo csdd par visu liek maksāt.
karoč taisos pirkt auto, kuram skate izieta decembrī, bet čalis invalīds un nav jāmaksā nodoklis, Man iegādājoties šo auto būs jāmaksā nodoklis par 2016, ja es nēesmu invalīds?
Zemapziņā jūtu, ka būs jāmaksā, jo csdd par visu liek maksāt.


Es ar šitā pirku no invalīda autiņu, pavadiju csdd 4 stundas, pa 100 kabinetiem, beigās viņi man pa 2 gadi izspieda naudu.moofaka rakstīja:Kāds varbūt zin?
karoč taisos pirkt auto, kuram skate izieta decembrī, bet čalis invalīds un nav jāmaksā nodoklis, Man iegādājoties šo auto būs jāmaksā nodoklis par 2016, ja es nēesmu invalīds?
Zemapziņā jūtu, ka būs jāmaksā, jo csdd par visu liek maksāt.

Jautājums, pačilloju bmwstylewheels.com un pamanīju ka tur trūkst style 1 un style 12, gugles tante man skaidrību neieviesa, kāds var pateikt? 
Sent from my E2003 using Tapatalk

Sent from my E2003 using Tapatalk

Treniņos daudz dažādi spēka mitriķi bijuši (arī tādi, kas Rīgas lielajos sačos sejas dauza), bet kaklu lauzēji gan nav pieredzēti. Uzrakstīju Tev PM, nez cik kaklus jau esi salauzis, lauķi?tataars rakstīja: Mācies kas ir "Alegorija" Ja mēs saskriesimies kādā mītā Tevi sagaidīs viss saldākās mokas, tas būs brīdis kad tavas dienas kritīs, varēsi doties mājās ar nolauztu kaklu, neesi dievs, nelec augstāk par savu dirsu. Mācies
Diegabiksis


Man tikko bija tas pats. Sveces ieliku jaunas, jo tā pat bija laiks mainīt. Tā kā siltas garāžas, garāžas kā tādas nav, ar celtniecības fēnu izsildīju gmm un brīvgaitas regulatoru. Pagriezu, un parādījās dzīvība. Vienīgi brīvgaitas regulatoram sapisu blīvi, aukstumā trausla, iet jau tā pat, bet būs jāpasūta.Rus rakstīja:varbūt vieglāk viņu noskrūvēt un paskatīties, ir vai nav iestrēdzis? Divas seškantainas skrūves un viss. Var arī uzreiz ar brake cleaner patīrīt.

Par 70cc neko nezinu, kā arī man nav nekādas personiskās ieinteresētības, dzēšu to kas uz tēmu neattiecas!Rob rakstīja:Nez kāpēc sarakstes par 70cc tika pilnībā dzēstas, arī tās ar sakaru un tēmu. Visi ir vienlīdzīgi, bet daži vienlīdzīgāki.
Arī tavs komentārs uz to neattiecas, ievērosim lūdzu kārtību! gribat ko nekomentēt, kopējam uz pļāpām!
Vēl komentāri ne pa tēmu un saņemsi brīdinājumu!ValtersZ rakstīja:Tā strādā demokrātija.

Svarka reicing tīm
sent from ragavas
sent from ragavas

Kads kurs ir saskaries ar riepu mikstinataju? ir jega vai nav no vina? cik ilga laika pirms gonkas vins jalieto lai butu jega no ta,
runa iet par kko sadu, http://4rati.lv/sludinajumi/riepu-mikstinatajs/
runa iet par kko sadu, http://4rati.lv/sludinajumi/riepu-mikstinatajs/
Varbūt kāds var piedāvāt lietotu divstatņu pacēlāju? Interesētu arī riepu montāžas stends, balansētājs. Uz sitiena nepaņemšu, bet varat piedāvāt!

powerā nemēdzu iegriezties, bet tikko parakājos un uzgāju topiku par latbemu...Ģirts rakstīja:poweru neesi lasijis,ka par šo iestādi vēl ir jautājumi?Agris36 rakstīja:Uzgāju šādu lietu - serviss piedāvā bezmaksas iziet tehnisko apskati, veicot pirmstam savu apskati, ja atrod kādu problēmu, tad to novērš un iziet tehnisko apskati CSDD, jātmaksā tikai CSDD izdevumi.
Kāds ir ar šo brīnumu saskāries?
Pirmajā rindā rakstīts ka izies tehnisko apskati CSDD bez maksas, beigās jau rakstīts, ja par apskati jāmaksā, pa vidu vēl pieminēts, ka novērsīs defektus, itkā arī bez maksas, izklausās pēc baigās smadzeņu pišanas.
http://www.latbema.lv/bmw/lv/news?show=25&p=0


Vienu gadu E30 mocīnījos ar bloķiem, vairāki tika pirkti un visi pēc pirmajiem darba apstākļiem ar laiku izbeidzās, kādu laiku braukāju ar metināto, tikai pirms tam izjaucu, sametināju, izmazgāju un saliku, protams ar jaunu eļļu un blīvi.māriņš rakstīja:Pastāstīšu kā es daru un baigšu piekakāt topiku
Ar lielu strāvu uzliek astoņus punktus, izbakstu visus sprakšķus kas pielipuši apkārt, izmazgāju kārtīgi, jaunu eļļu iekšā un vāku virsū, gotovs.
Tur gan pa ielu gan pa trasi. Protams nav tāds likts uz V8 vai vēl kādiem trakiem aparātiem.
Ziemai gan metinātais reduktors īsti neder, protams, ka pierast var tāpat kā sēdēt uz naglas, bet ar bloķi ir cita diršana, atmetoties tomēr vajag, lai katrs ritenis ir pats pa sevi un ieberot sabloķējas!

Ar bloķi ir cita ģēla. Vienkārši labāk braucu ar metinātu, nekā openJānisK-[JK] rakstīja:Vienu gadu E30 mocīnījos ar bloķiem, vairāki tika pirkti un visi pēc pirmajiem darba apstākļiem ar laiku izbeidzās, kādu laiku braukāju ar metināto, tikai pirms tam izjaucu, sametināju, izmazgāju un saliku, protams ar jaunu eļļu un blīvi.māriņš rakstīja:Pastāstīšu kā es daru un baigšu piekakāt topiku
Ar lielu strāvu uzliek astoņus punktus, izbakstu visus sprakšķus kas pielipuši apkārt, izmazgāju kārtīgi, jaunu eļļu iekšā un vāku virsū, gotovs.
Tur gan pa ielu gan pa trasi. Protams nav tāds likts uz V8 vai vēl kādiem trakiem aparātiem.
Ziemai gan metinātais reduktors īsti neder, protams, ka pierast var tāpat kā sēdēt uz naglas, bet ar bloķi ir cita diršana, atmetoties tomēr vajag, lai katrs ritenis ir pats pa sevi un ieberot sabloķējas!

Pazīstams nopirka e36 piebrauca iedeva izgāzt




Bet ja brauc kādā gonkā uz laiku diezgan grūti.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1492
- 1493
- 1494
- 1495
- 1496
- …
- 2228
- chevron_right