Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1517
- 1518
- 1519
- 1520
- 1521
- …
- 2228
- chevron_right
Kas varētu būt pie vainas neiet spidometrs, temperatūŗa , tahometrs , ekonomilaizers, degvielas dačiks!?
Apgaismojums un lampiņas deg.
Apgaismojums un lampiņas deg.


+1 ļoti iespējams, ka beigts pats spidometrs.

Pats ieliku Philips night Vision +130% atskiriba diezgan liela.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D

kāpēc daudzi, kas pērk auto un grib kādu piem. 325, saka ka kategoriski nekādus 316i ar 2.5...
Kāpēc tā? Tiešām tik ļoti svarīgs modeļa nosaukums teh pasē?
Kāpēc tā? Tiešām tik ļoti svarīgs modeļa nosaukums teh pasē?


Tapēc ka nevar zināt cik taisnas rokas bijušas tam, kas to motoru licis. 


Un tāpēc ka tas tāpat nebūs oem 328 vai 323/325. Tas pats kas ielikt M3 dzinēju parastā 316-328 tas tomēr nebūs oem M3 no rūpnīcas un līdz ar ko nebūs tik vērts cik OEM.

Dzirdot pēdējā laikā nu jau 4 forumos ,kā tie swapi izpildīti nebrīnos.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Ir cilvēki kam tas vienalga, bet ie cilvēki kas grib lai jau tas auto ir tāds no rūpnīcas 323/328/m3 nevis 316/318 ar ieliktu lielāku dzinēju.

ritošais jau arī stipri švakaks 316, ja nav viss parlikts.316 jau parasti ir trumuļbremzes.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D

Teica forumu un LFS swapu PRO.ValtersZ rakstīja:Dzirdot pēdējā laikā nu jau 4 forumos ,kā tie swapi izpildīti nebrīnos.

nejauksim m3 ar parastu žurku, e36 m3 tas ir jau klasiskā vērtība, kā eskorts cosworth utt.aarchijs rakstīja:Un tāpēc ka tas tāpat nebūs oem 328 vai 323/325. Tas pats kas ielikt M3 dzinēju parastā 316-328 tas tomēr nebūs oem M3 no rūpnīcas un līdz ar ko nebūs tik vērts cik OEM.
A parastai žurkai nekas tur nav, tā ir parasta žurka, autoentuziasti nesaspicēs ausis, kad tu lepni paziņosi, ka tev ir 325i...
Un ko tur swapā var tā sapist, ka pizģets, jā var būt detaļu nesaderība ar bundžu, un tad bez bundžas modificēšanas viss sastiprināts ne pa oem, bet to tak var atvērt kapotu paskatīties un novērtēt vai viss ir zajebis vai nē.
Tad jau tie, kas no 2.5/2.8 taisa strokerus uz 3.0 mašinu pēc tam pārdos tikai lētāk, nekā būtu stock 2.5/2.8 pārdevuši.
Savu 2.0->2.5 turbo strokeri es vispār laikam varu dirsā iebāzt


Bļa, nu ta gan es sūdus savārīju, ieliekot 1.8 bundžā 2.5 motoru
Laikam vairs nekad nepārdošu...

es retu TDSa pret benzīna dzinēju nomainīju, laikam nevajadzēja tā darīt 


Viss Jums viņas būs uz mūžu vai līdz tolmetam



Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Kā teiktu Olijs - viss pizda, viss pizda 


Ja pie trumuļ bremzēm piestrādā tad sanāk vēl efektīvākas par disku bremzēm
Loku virsma ir lielāka par kluču virsmu, trumuļa darba virsmai jābūt kā spogulim, lai nekrājās ferodo putekļi, pirms tam gan pievirpojot lokus un trumuļus, dzīvē pārbaudīts

Loku virsma ir lielāka par kluču virsmu, trumuļa darba virsmai jābūt kā spogulim, lai nekrājās ferodo putekļi, pirms tam gan pievirpojot lokus un trumuļus, dzīvē pārbaudīts


Neesmu par to, kad swaps ir slikti un tam lidzīgu, bet iedomājieties, ja jums būtu piedāvājums par vienādu ciparu swapots b28 vai 328 no rupnīcas, +/- vienādā stāvoklī, kuru jūs paņemtu sev?
Nav aptauja un statistikas par atbildēm nebūs, vienkārši ja nu aizgāja diskusija..
Nav aptauja un statistikas par atbildēm nebūs, vienkārši ja nu aizgāja diskusija..

Pilnīgi vienalga, ņemtu to kurš vizuāli piesaista vairāk, nu ar noteikumu, ja tas b28 ir iesvapots kārtīgi, nevis pa lauku modei. Kā arī, tāpat nekad nebūs 100% garantijas, ka tas oem b28 nav swaps, nu b28->b28, jo auto tomēr ir 20 gadi un var gadīties, ka miruša b28 vietā iecelts cits utt.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām


Mazmotoriem tak ir tievie stabilizatori un mīkstās atsperes ar tievajiem vijumiem, ja brutāli ieliek 6cyl auto svārstību amplitūda ir lielāka dēļ inerces spēka, kas var ietekmēt to cik labi auto turas uz ceļa
bet to laukos nezin 


-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1517
- 1518
- 1519
- 1520
- 1521
- …
- 2228
- chevron_right