Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1573
- 1574
- 1575
- 1576
- 1577
- …
- 2228
- chevron_right

Jā, šrotā vari piemeklēt benķi no 5 vai 7er būs vēl ērtak. tik vēlams lai datorkrēsla ritentiņi un pamatne būtu izturīgaElvijsR rakstīja:Tak , lai uztaisìto to beñķi nav nekas grūts. 4tras skrūcju vietas un skrūves un gotavs

Jup. Sen atpakalj no mk3 recaro laukos uztaisiju šādu te.kars rakstīja:Jā, šrotā vari piemeklēt benķi no 5 vai 7er būs vēl ērtak. tik vēlams lai datorkrēsla ritentiņi un pamatne būtu izturīgaElvijsR rakstīja:Tak , lai uztaisìto to beñķi nav nekas grūts. 4tras skrūcju vietas un skrūves un gotavs
Ps. Varu kādam notirgot ritentiņus ar pamatni


Rīt jāsāk sportinieks skruvēt!
Sezonu nav aiz kalniem.
Sezonu nav aiz kalniem.

Gribu jaunu projektu... beidzot ielai/driftiņam kautko.māriņš rakstīja:Tiko ieraudziju, ka Nixons tirgo savu rumaku
Kas bij? Izdomāji mest mieru?
Bet nu ciparu arī ierubiju, jo nav tā, ka gribas šķirties jau tik ātri no tā auto, jo tur vēl ir viņam ko darīt. Pagaidām tikai viens kautko vislaik zvanās un interesējas, bet līdz galam nav izlēmis. Tā kā sezonu visticamāk, ka vēl nobraukšu un tad rudenī gan cena drošvien būs saldāka un šķiršos no viņa.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Kāds ir domājis, kā pēc pāris gadiem skatīsies uz visiem hella flush un stance marazmiem?
Ik pēc kāda laika kaut kas mainās, tāpat kā agrāk drifts likās pilnīgi nesaprotams un nejēdzīgs sportaveids pirms gadiem, kad tas parādījās. Vienīgi ir diezgan grūti saskatīt nākotnes "modes" tendences šobrīd.

Ik pēc kāda laika kaut kas mainās, tāpat kā agrāk drifts likās pilnīgi nesaprotams un nejēdzīgs sportaveids pirms gadiem, kad tas parādījās. Vienīgi ir diezgan grūti saskatīt nākotnes "modes" tendences šobrīd.


Nezinu par nākotni, bet man jau tagad liekas tizli un nesaprotami kapēc ir vajadzīgi 10J+ diski, izvarotas arkas un 30 grādu leņķi nostieptas neatbilstoša izmēra riepas.
Ganjau uz stanceworkiem skatīsies tāpat kā tagad uz 90gadu beigu un2000'o sākuma tuninga šedevriem. Tajā laikā bij kruta, tagad tas ir kolhozs.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ganjau uz stanceworkiem skatīsies tāpat kā tagad uz 90gadu beigu un2000'o sākuma tuninga šedevriem. Tajā laikā bij kruta, tagad tas ir kolhozs.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Es tagad īsti nesaprotu tos bezjēgā pārsēdinātos un ar pārspīlēti stretchotajām riepām.
Bet tas laikam dēļ tā, ka pats pavelkos uz racecar stiliņu.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Bet tas laikam dēļ tā, ka pats pavelkos uz racecar stiliņu.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Tik pat labi , nesaprotu nafig mega stanceriem vajag kkadu uber dzineju, ja ar to pretīgo sēdinājumu un sagāzumu max 40km/h var normāli parvietoties.

Tā ir ķeksīšu vākšana.
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Tas ir
Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Platās riepas būs noteikti aktuālas saķeres dēļ tāpat. Teiksim tos pašus e36 time-attack var redzēt ar r18 un 275 ~ riepām tīri dēļ lielām bremzēm un labākas saķeres.funkyasshit rakstīja:Kāds ir domājis, kā pēc pāris gadiem skatīsies uz visiem hella flush un stance marazmiem?![]()
Ik pēc kāda laika kaut kas mainās, tāpat kā agrāk drifts likās pilnīgi nesaprotams un nejēdzīgs sportaveids pirms gadiem, kad tas parādījās. Vienīgi ir diezgan grūti saskatīt nākotnes "modes" tendences šobrīd.
Šķiet, ka arī aktuālāk paliek krāmēt difuzorus utt lietas, kas patiešām kaut ko dod piespiedējspēka ziņā, nevis tikai smukuma pēc lielākas lūpas utml.
Forced induction jau ar normāli modē tagad ir. Tālā nākotnē noteikti varēsim skatīties uz vecām kupejām, kurās litija jonu baterijas saliktas..
p.s.
https://www.carthrottle.com/post/the-10 ... st-week-2/
Šķiet, ka rekur CarThrottle garāžas top10 ticis arī viens, kas apgrozās e36.lv (vismaz pēc profila bildītes bij palicis atmiņā)
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Cik cilveku tik viedoklu par sedinajumu un riepam
Tik pat labi butu sakt spriedelet par to ka metalisti nesaprot kapec reperi gerbjas taa nevis savdak un otradak .
Tik pat labi butu sakt spriedelet par to ka metalisti nesaprot kapec reperi gerbjas taa nevis savdak un otradak .


Man nav nekādu iebildumu pret to, neesmu LV vēl redzējis USA variantus anyway. Visi jau tikai aizmirst par piekares ģeometriju. Tā strādā tā, kā ir uztaisīta. Katrs 1cm, ko nosēdini, izmaina kādu no savirzes vērtībām. 5cm zem OEM jau vispar to piekares funkciju sapiš. Kad kāds izbrauks ar hella flush e36 un TA vai Bilstein B8 piekari ar normālu augstumu (piemēram M atpseru augstumā), sapratīs, kas ir kas. 
Neatceros, kas tas bija par nazi, bet viņš teica tā: "Laba piekare braucējam netraucē braukt pie sliktāka seguma."
Bet nu, that's mine 2 cents. Cits arī strokerus taisa neko nemērot un nemainot. Izņem 3.0 apakšu un ieliek, piekare ir tieši tik par sarežģīta konstrukcija, ja runājam par kādu konkurētspēju.

Neatceros, kas tas bija par nazi, bet viņš teica tā: "Laba piekare braucējam netraucē braukt pie sliktāka seguma."
Bet nu, that's mine 2 cents. Cits arī strokerus taisa neko nemērot un nemainot. Izņem 3.0 apakšu un ieliek, piekare ir tieši tik par sarežģīta konstrukcija, ja runājam par kādu konkurētspēju.


Kāds zin kur var iegādāties tās mazās spidometra spuldzītes?
Nav pat ideja kāds kods viņām un kā meklēt

Nav pat ideja kāds kods viņām un kā meklēt


Paņem veco lampiņu līdz un aizeij uz kādu auto veikalu! gan tev piemeklēs kādu tev vaig!ereinbergs rakstīja:Kāds zin kur var iegādāties tās mazās spidometra spuldzītes?![]()
Nav pat ideja kāds kods viņām un kā meklēt

e36 wtcc
, gan jau te vienam otram ir arī zemāki auto
Domāju ka ar šo var pārbraukt mazo guļošo neaizķerot apakšu
Maza svarīga piebilde - "It's not slammed. The super tourer chassis and extended front shock towers allow the car to run a lot lower than a standard road chassis . The suspension geometry is thus retained. The over all effect is a lower center of gravity. It is possible with some major modifications to do this to a standard road car e36 chassis."
Pēdējo gadu wtcc e36 piekare ir vēl lielāks kosmoss



Maza svarīga piebilde - "It's not slammed. The super tourer chassis and extended front shock towers allow the car to run a lot lower than a standard road chassis . The suspension geometry is thus retained. The over all effect is a lower center of gravity. It is possible with some major modifications to do this to a standard road car e36 chassis."
Pēdējo gadu wtcc e36 piekare ir vēl lielāks kosmoss
Slēpts saturs: Parādīt

Par cenu arī skatijos, ka drusku pa daudz, bet nu ko es zinuNixon rakstīja:Es tagad īsti nesaprotu tos bezjēgā pārsēdinātos un ar pārspīlēti stretchotajām riepām.
Bet tas laikam dēļ tā, ka pats pavelkos uz racecar stiliņu.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Var peisēdināt, bet ne jau tā, ka nevar garāžā iebraukt, vai domkratu palikt apakšā.
Atjautības uzdevums!
Tas wtcc e36 ir nosēdināts līdz ručkai skatoties kā rati palien zem arkām, bet joprojām saglabā ciešamu klīrensu.
Kāpēc tā?!


Tas wtcc e36 ir nosēdināts līdz ručkai skatoties kā rati palien zem arkām, bet joprojām saglabā ciešamu klīrensu.
Kāpēc tā?!


Tas ir psc. Ielas , brìvdienu, hobiju e36 salīdzina jau ar pro līmeņa autosporta e36...
tas ir iespējams tikkai @forums 



Tur tak zem otrās bildes ir rakstīts.Kristaps85 rakstīja:Atjautības uzdevums!![]()
Tas wtcc e36 ir nosēdināts līdz ručkai skatoties kā rati palien zem arkām, bet joprojām saglabā ciešamu klīrensu.
Kāpēc tā?!![]()
Glāzes atšķiras no parasta e36 līdz ar to smaguma centrs paliek zemāks.
Tas ir lai piekares ģeometriju nesačakarētu, bet vēl viens acīm redzams faktors, kas tiešā veidā ietekmē klīrensu un ar ko stanceri ierauj zarāmāriņš rakstīja:Tur tak zem otrās bildes ir rakstīts.Kristaps85 rakstīja:Atjautības uzdevums!![]()
Tas wtcc e36 ir nosēdināts līdz ručkai skatoties kā rati palien zem arkām, bet joprojām saglabā ciešamu klīrensu.
Kāpēc tā?!![]()
Glāzes atšķiras no parasta e36 līdz ar to smaguma centrs paliek zemāks.

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1573
- 1574
- 1575
- 1576
- 1577
- …
- 2228
- chevron_right