Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1584
- 1585
- 1586
- 1587
- 1588
- …
- 2228
- chevron_right

Gaume jau katram sava. Audi fans ir Audi fans. Man neinteresē ar ko kurš brauc un kas kuram patīk. BET. Problēma parādās, kad pasaki, ka audi švaks ātruma ziņā un tad tiek pieminēts quattro. Tas uzvelk, jo nu kā jau minēju nav problēmu kas kuram patīk, bet teikt ka švaka mašīna ir ātra/laba liekas muļķīgi.funkyasshit rakstīja:Aj, nu beidz, Ģirt. Ja tu gribi braukt ar pilnpiedziņu, tad jābrauc ir ar Evo vai bubāru. Visi brauc ar Audi pilnpiedziņām, jo Audi ar AWD ir 2-5x lētāks kā Evo/bubārs.
B2 dizainiski ir tīri okay, bet nu panelis ir šausmīgs, kā jau arī iepriekš teicu - motoru viņam nav. Var jau mīzt karstu uz tiem 2.1 turbo vai 2.2kv, bet man tas ir nesaprotami. Tāpat kā visi VAZ mīļi. To spēj "novērtēt" tikai cilvēki, kas ir dzīvojuši PSRS laikā, kad vienkārši nekā cita nebija. Tajā mašīnā nav vispār nevienas lietas, kas ir laba.
Manās acīs lielākā problēma jau kkad iepriekš minēta un vērojama bildē. Tāpēc arī E36 gribējās palikt pie IS dzinēja un uzlabot, bet tomēr price/performance labāk iemetot 6cyl, bet tas tā. Glāžu/dzinēja pozīcija...
Cik zināms Skyline RB un Supru 2JZ motori esot diezgan nenokaujami, ja tiek viss darīts un kopts pareizi... RX7 mjā.. interesants un gribētos ka'dreiz dzīvē pamēģināt, bet tas vienreizējais ir skumji.kars rakstīja: s13/s14 stockā nav nekas īpašs, ja salīdzina ar e36m3, s15 rhd only, par s12 neņemos spriest, pārākā eksotika priekš austrumeiropas.
jā 350z smags un man nepatīks viņš tīri vizuālikaut auto nebūt nav slikts un ir tiešais e46m3 konkurents uz papīra.
Skyline rhd, supra mk3, hvz štiet tāds GT auto, RX7 ļoti kruts, bet tas vienreizējais motors... + totālākā eksotika mūsu pusē, paliek MX5 un s2000
Jādomā ir arī reāli, kur mēs dzīvojam, rezerves daļu pieejamība, utml.
S13/S14 jau ir īpaši brīdī, kad redzi cenu tur kur viņi ir vienlīdzīgi pieejami kā M3. Price/performance mega. Pie mums jau atkal jāsamierinās, ka pieejamība nekāda un viss pie tā apraujās...
Par krēsliem runājot. Nesen pētīju, ka pa 100e var ieķert pāri lietotu WRX 2002-2004 benķus, no Subaru, kas izskatās milzīgi, bet bija vismaz 10 ja ne 20kg katrs vieglāks par katru manu ne-elektrisko bmw oem ādinieku...
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Iesaku bimarco cobra 2 = 6kg, var dabūt jaunu iekš plazabaltic pa 170e, tik lēti jo nav homologācija. pēc izmēriem ļoti līdzīgi bimarco futura. ideāli tiem kas 190cm+TomSkarsts rakstīja: Par krēsliem runājot. Nesen pētīju, ka pa 100e var ieķert pāri lietotu WRX 2002-2004 benķus, no Subaru, kas izskatās milzīgi, bet bija vismaz 10 ja ne 20kg katrs vieglāks par katru manu ne-elektrisko bmw oem ādinieku...
Sparco regulejamais kresls ar visu pamatni, nav diezko viegls, bet ertibas zinja super. Tikai ar stock jostu agresivak braukt nav forshi, pec ta ka esi braucis ar racing jostam. Ar 4 punktu jostu vnk ideali. Ja kads piebrauks ar svariem varam nosvert kreslu.
Patik jebkursh racing car, no autobuves parsvara 80-90 gadi. Stridus bmw vs audi nesaprotu, tas tapat ka strideties kas labaks blondine vai brunete vai varbut rudmate.
Dzive esmu redzejis RX7, Skyline - smuki bezbozjna, bet ja reti kursh var atlauties no Japanas vai no citurienes tadu iegadaties.
Patik jebkursh racing car, no autobuves parsvara 80-90 gadi. Stridus bmw vs audi nesaprotu, tas tapat ka strideties kas labaks blondine vai brunete vai varbut rudmate.
Dzive esmu redzejis RX7, Skyline - smuki bezbozjna, bet ja reti kursh var atlauties no Japanas vai no citurienes tadu iegadaties.

a man patīk lēnas mašīnas ar kurām ir patīkami braukt ātri

Piekrīru par jostām, paņēmu 5 punktu, tik jāizdomā kā piestiprināt pareizi, ideālā variantā prasās skrūvējams half cage, tīri drošības dēļ.

Slēpts saturs: Parādīt
mx5mkmini rakstīja:a man patīk lēnas mašīnas ar kurām ir patīkami braukt ātri


Ākstsmkmini rakstīja:a man patīk lēnas mašīnas ar kurām ir patīkami braukt ātri


neākstsvitjazz rakstīja:Ākstsmkmini rakstīja:a man patīk lēnas mašīnas ar kurām ir patīkami braukt ātri

Es nerunāju par kvatriku,tam audi arī fwd variantā kompakts pienes ūdeni...paskaties uz to dizainu vetsit!funkyasshit rakstīja:Aj, nu beidz, Ģirt. Ja tu gribi braukt ar pilnpiedziņu, tad jābrauc ir ar Evo vai bubāru. Visi brauc ar Audi pilnpiedziņām, jo Audi ar AWD ir 2-5x lētāks kā Evo/bubārs.
B2 dizainiski ir tīri okay, bet nu panelis ir šausmīgs, kā jau arī iepriekš teicu - motoru viņam nav. Var jau mīzt karstu uz tiem 2.1 turbo vai 2.2kv, bet man tas ir nesaprotami. Tāpat kā visi VAZ mīļi. To spēj "novērtēt" tikai cilvēki, kas ir dzīvojuši PSRS laikā, kad vienkārši nekā cita nebija. Tajā mašīnā nav vispār nevienas lietas, kas ir laba.

Un ja man būtu audiks kvatriks,tad viņš būtu rwd

Ko tu te stasti ka netur pusasis n shit audi .. vairak tur ka bembja pusasisĢirts rakstīja:nezinu,nav pretenziju pret audi,kaut arī esmu bmw fans,moš tāpēc,ka dziļi sirdī esmu Mercedes Benz fans(vienkārši tas ko gribu no MB man nav pa kabatai tagad un no e30 šķirties negribu [emoji38] )
Šodien skrūvēju burbuli čomam,nu ,salīdzinot ar bmw tur salona dizains ir gājis stipri uz priekšu priekš 1989. gada,BET tas debīlais jetroniks...tā debīlā šprice...nu i naherbet visādi citādi,dodiet tik c3 avantu kvatriku,audi neizvēlos tikai dēļ jetronikiem(a jaunāki man nepatīk) un FWD,a kvatrikam ja noraujot priekšas pusasis,(jo gribu rwd) tad aizmugurējās neturot,un reduktori neturot ,plus vēl simts iemesli kāpēc nepāriet uz citu marku un pavisam citādāku auto.Bet visādi citādi es to kasīšanos starp audi un bmw nesaprotu...tak tāpat bmw ir labāks par tiem fwd spaiņiem un quattro nakļenēm...
audi beidzās ar b2 90to,c3 sotku,un nu moš burbuli...bet still,jetroniks..nu i naher...tāpēc bembis! [emoji38]


Tad man ir ļevā info?
tam,kam reduktors neturēja galīgi nebija stok motors.

Par piemeru var minet no audi foruma jogiju .. audi burbulis ar v8 .. pirmstam bija 5cyl turbo .. ap 300zs abiem dzinejiem, ja ne vairak .. aizmugure tur .. vienigais kas netur ir karbas .. drizak torseeniĢirts rakstīja:Tad man ir ļevā info?tam,kam reduktors neturēja galīgi nebija stok motors.

Kurā veikalā ir visplašākā autospuldžu izvēle?
Rekur 4 cilindru audi turbo motorsnuugjis rakstīja:Par piemeru var minet no audi foruma jogiju .. audi burbulis ar v8 .. pirmstam bija 5cyl turbo .. ap 300zs abiem dzinejiem, ja ne vairak .. aizmugure tur .. vienigais kas netur ir karbas .. drizak torseeniĢirts rakstīja:Tad man ir ļevā info?tam,kam reduktors neturēja galīgi nebija stok motors.
https://www.instagram.com/p/-eiHWvK8G2/

Slēpts saturs: Parādīt

Kā ir ar regulējamiem kausveidīgajiem aftermarket beņķiem ko piedāvā tur Recaro, Bride u.t.m.l? TA laiž un pa trasi drīkst braukt, piedalīties, teiksim kaut vai Street drifta klasē vai autosprintā?
BMW Motorsport International

Ja regulējamo vajag, tad šis ir labs variants, dzīvē nopētiju adpart'ā, ir ļoti ok.Forwox rakstīja:Kā ir ar regulējamiem kausveidīgajiem aftermarket beņķiem ko piedāvā tur Recaro, Bride u.t.m.l? TA laiž un pa trasi drīkst braukt, piedalīties, teiksim kaut vai Street drifta klasē vai autosprintā?
http://adparts.eu/lv/auto/seats-accesso ... -seat.html
13,1kg gandrīz 3x vieglāks par oem

ļoti līdzīgs Bride Gias
Slēpts saturs: Parādīt

Bosch un ZWK lukturu stikli ir vienādi?

Pats taisu mājaslapas, bet nevaru atrast vai te ir iespēja konkrētus topikus paslēpt. Piemēram, lai nerāda, ka "Notikumi ielās" ir jaunas ziņas piem iekš "e36.lv Jelgavaa!" jeb iespēja paslēpt minēto "e36.lv Jelgavaa!". Ir iespējams?
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Priekšas stikli ? Dažādi stiprinājumi.
Iekšas stikliņiem vajadzētu būt vienādiem.
Iekšas stikliņiem vajadzētu būt vienādiem.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Ja, priekšas stikli. Skatos, ka daži ir dzidri, bet, piemēram man, iet tādas kā strīpas.ValtersZ rakstīja:Priekšas stikli ? Dažādi stiprinājumi.
Iekšas stikliņiem vajadzētu būt vienādiem.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1584
- 1585
- 1586
- 1587
- 1588
- …
- 2228
- chevron_right