Šeit var papļāpāt !!!

Visas slēgtās tēmas u.c., kas vairs nav aktuāls.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

29 Mai 2016, 20:18

kars rakstīja:Runājot par griestiem :rolleyes:
Es noņēmu nost pavisam, TA varēs iziet?
Nevar iziet TA bez griestiem.
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

29 Mai 2016, 20:20

Eh nu labi :gigigi:
ielikt viņus 10min, man nav ručkas ne saules sargi
ElvijsR
Ziņojumi: 2412
Pievienojies: 10 Aug 2014, 20:36
Braucu ar: 525d 328i
Atrašanās vieta: Rīga

29 Mai 2016, 20:32

kars rakstīja:Eh nu labi :gigigi:
ielikt viņus 10min, man nav ručkas ne saules sargi
Ja nemaldis, ja pamanìs , ka nav saules sargu, tad arī 2 ;)
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

29 Mai 2016, 20:34

ElvijsR rakstīja:
kars rakstīja:Eh nu labi :gigigi:
ielikt viņus 10min, man nav ručkas ne saules sargi
Ja nemaldis, ja pamanìs , ka nav saules sargu, tad arī 2 ;)
Var gadīties.
Profila bilde
mkmini
Ziņojumi: 150
Pievienojies: 03 Mar 2016, 16:46
Reputācija: 1
 

29 Mai 2016, 20:35

jābūt visiem apšuvumiem
jābūt vadītāja saulessargam
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

29 Mai 2016, 20:38

riebeklis izgaja ta bez griestiem.
Profila bilde
mkmini
Ziņojumi: 150
Pievienojies: 03 Mar 2016, 16:46
Reputācija: 1
 

29 Mai 2016, 20:40

riebeklis
ElvijsR
Ziņojumi: 2412
Pievienojies: 10 Aug 2014, 20:36
Braucu ar: 525d 328i
Atrašanās vieta: Rīga

29 Mai 2016, 20:41

70cc rakstīja:riebeklis izgaja ta bez griestiem.
Noveicās :super: man mk2 nelaida bez saulessargiem , bet man viňi bij bagùzì, pieliku un viss bij tip top. Ps tas bij Ogrē. :hahaha:
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

29 Mai 2016, 21:26

Kad iepriekš biju metis te dzinēju svarus, šodien sanāca pastaipīt ar stundas starpību un konstatēt, ka pliks M50B20 bez kolektoriem, bez apkares ir krietni smagāks par M42B18 ar visu apkari :giggle:
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4221
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

29 Mai 2016, 21:34

JānisK-[JK] rakstīja:Kad iepriekš biju metis te dzinēju svarus, šodien sanāca pastaipīt ar stundas starpību un konstatēt, ka pliks M50B20 bez kolektoriem, bez apkares ir krietni smagāks par M42B18 ar visu apkari :giggle:
Ne velti viņi rij, bet nejiet.
- ikey07
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 

29 Mai 2016, 21:35

ikey07 rakstīja:
JānisK-[JK] rakstīja:Kad iepriekš biju metis te dzinēju svarus, šodien sanāca pastaipīt ar stundas starpību un konstatēt, ka pliks M50B20 bez kolektoriem, bez apkares ir krietni smagāks par M42B18 ar visu apkari :giggle:
Ne velti viņi rij, bet nejiet.
dzivs 2.0 iet tieši tapāt ka dzivs 1.8is. katram savaa patika, 2.0 tomer skaņa un bik brivak griežas, bet 1.8is ekanomiskāks, vieglaks un bik spriganāks takā šķiet pašā galā.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

29 Mai 2016, 22:03

ikey07 rakstīja:
JānisK-[JK] rakstīja:Kad iepriekš biju metis te dzinēju svarus, šodien sanāca pastaipīt ar stundas starpību un konstatēt, ka pliks M50B20 bez kolektoriem, bez apkares ir krietni smagāks par M42B18 ar visu apkari :giggle:
Ne velti viņi rij, bet nejiet.
Būtībā starp 2.5 un 2.0 jaudā atšķirība salīdzinoši maza, bet as ir jaunam dzinējam ar pilnībā strādājošu elektroniku, bet pēc 10 un vairāk gadiem mocīti, izdiluši, nekopti ar apšaubāmas kvalitātes eļļām braukti tie nu arī attiecīgi "ies" :lol:
Es te vairāk par izsvarojumu domāju, ar 6cyl spolēs labāk arī dēļ tā ka priekša smagāka un uz aizmuguri svars tomēr mazāks nedaudz. Gan ja ISu ieliktu vairāk uz āru arī spolētu labāk. Tieši izsvarojuma dēļ meklēju un vakar iepirku M42B18, paldies Elksnim :super:
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

29 Mai 2016, 22:13

JānisK-[JK] rakstīja:meklēju un vakar iepirku M42B18
Taps kaut kas interesants? Strokeris varbūt?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

29 Mai 2016, 22:34

TomSkarsts rakstīja:
JānisK-[JK] rakstīja:meklēju un vakar iepirku M42B18
Taps kaut kas interesants? Strokeris varbūt?
Nu atmosfēriskais nebūs, gribu kvalitatīvi tā, lai nav jābaidās, ka kas kur izjuks tāpēc tas prasa laiku un noteikti tiks izjaukts sakopts, galva portēta un saremontēta, pirms tam vēl viens auto jāsaliek un otrs jauzprišina un jāiziet abiem skate.

Ar stokeriem ir tā, ja jo vairāk izurbj cilindru jo plānākas cilindra sieniņas paliek jo mazāka termoizturība uz cilindru, vairāk uzkarst sieniņas. Sportam tas der jo motori kalpo pa sezonai. Irzināmi gadījumi, kur cilindrs sagofrējas jo ir pārāk daudz izurbts. Viss atkarīgs tieši no cilindra sienu biezuma un slodzes. Normālai braukšanai tādi motori der, bet citādi resurss ir mazs.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

29 Mai 2016, 23:58

Strokeri tak 2.1 var salikt arī netaisot neko plānāku un tikai uz kloķeņu, virzuļu rēķina man šķiet, vismaz cik nu esmu lasījis.

M42 favorīts turbo. Pēc skaņas impreza reāli :D
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

30 Mai 2016, 00:17

TomSkarsts rakstīja:Strokeri tak 2.1 var salikt arī netaisot neko plānāku un tikai uz kloķeņu, virzuļu rēķina man šķiet, vismaz cik nu esmu lasījis.

M42 favorīts turbo. Pēc skaņas impreza reāli :D
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XLrcmol-cQA
Neesmu meklējis kādus tulkojumus vai paskaidrojumus, bet kopš laika kad strādāju ar japāņu auto dzinējiem pierasts uztverts stokeri kā dzinēju, kuram palielina tilpumu attiecīgi citi virzuļi.
Kompresijas pakāpe būs jāsamazina, lai var pūst vairāk par 0.5bar.

Subāram tāda skaņa ir izplūdes kolektora dēļ :giggle:
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

30 Mai 2016, 00:48

Nu cik esmu lasījis, ne tikai virzuļi. Varēja panākt lielāku litrāžu tikai mainot un neko plānāku neslīpējot tikai precīzi neatceros.

Subāram jau unequal length, bet ar equal length jau skan līdzīgi arī. Flat un turbo un liela truba dod efektus :D
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

30 Mai 2016, 00:56

TomSkarsts rakstīja:Nu cik esmu lasījis, ne tikai virzuļi. Varēja panākt lielāku litrāžu tikai mainot un neko plānāku neslīpējot tikai precīzi neatceros.

Subāram jau unequal length, bet ar equal length jau skan līdzīgi arī. Flat un turbo un liela truba dod efektus :D
Tilpumu var palielināt ar cilindra diametra palielināšanu, klaņi un kloķenes gājiens ir cita "opera", man vajag samazināt kompresijas pakāpi, tātad vajag kloķeni ar īsāku gājienu, īsākus klaņus vai virzuļus ar savādāku galvu.
Nedaudz strādāju ar rallija auto, subāram to īpatnējo skaņu tikai izplūdes kolektors dod :yes:
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

30 Mai 2016, 01:09

Neapšaubu zināšanas, mehāniķis neesmu, tik cik interesē tas viss un lēnā garā gan jau..
Cik arī lasīts, ka tas īpatnējais kolektors nemaz neesot efektīvāks.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

30 Mai 2016, 01:15

No viņš nav labs, bet stock ir ok.