Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1726
- 1727
- 1728
- 1729
- 1730
- …
- 2228
- chevron_right

kaaadaas cenas tagad grozaas m50b25 dzineji?
interesee ar VEMS vai MS
interesee ar VEMS vai MS
Pēdējais labojis cipruss18 - 30 Mai 2016, 11:52, kopā labots 1 reizi.
ar kompatu pa brugji

Mani arī interesē šis jautājums!

m50b25 pliks 150eur non vanos pie manis
vanos swaps 300eur
bet kad meklēju dzinēju tricāram,tad man prasija 150-200 eur par pliku m50b20 tākā ceenas kā kuram laikam.


nu pa lielm,man der arii m50b20 dzinejs.galvenais ar chuguna bloku.der ri m50b25 ar vanosu un 413 vadibu
ar kompatu pa brugji

tad Tev vajag vienkārši čuguna bloku ar VEMS?

Būs benzīnturbo 7er?


Būs benzīnturbo 7er?

Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
semakam jau ir turbo 
bet nee,bus e36 ar spaini (nu tads ir plaans) lidz nakamai vasarai

bet nee,bus e36 ar spaini (nu tads ir plaans) lidz nakamai vasarai
ar kompatu pa brugji

Cik maksā e36 aizmugures piekari smilšot un pulvekrāsot?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Vispar jau ar "STROKEri" saprot tiesi tadu motoru, kam tilpums ir palielinats, ieliekot klokeni ar lielaku gajienu, tapec ari tas vards ir atvasinats no anglu "stroke". Un gluzi cita opera no tilpuma palielinasanas, palielinot virzula diametru, tas ari nav. Protams, bore/stroke attieciba ietekme dzineja jaudas likni, bet ar pliku merki palielinat tilpumu abi veidi ir viena maisa bazami.JānisK-[JK] rakstīja:Tilpumu var palielināt ar cilindra diametra palielināšanu, klaņi un kloķenes gājiens ir cita "opera", man vajag samazināt kompresijas pakāpi, tātad vajag kloķeni ar īsāku gājienu, īsākus klaņus vai virzuļus ar savādāku galvu.TomSkarsts rakstīja:Nu cik esmu lasījis, ne tikai virzuļi. Varēja panākt lielāku litrāžu tikai mainot un neko plānāku neslīpējot tikai precīzi neatceros.
Subāram jau unequal length, bet ar equal length jau skan līdzīgi arī. Flat un turbo un liela truba dod efektus
Nedaudz strādāju ar rallija auto, subāram to īpatnējo skaņu tikai izplūdes kolektors dod

Amerikāņi (un arī krievi) sen jau ir pierādījuši, ka no 5+ litru dzinējiem (lasi, lieliem tilpumiem) ir iespējams dabūt katastrofāli mazas jaudas, būvējot īpaši stulbus dzinējus. Un viņiem tas izdodās vēljoprojām!
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

Palielināt tilpumu var tikai ar cilindra diametra palielināšanu.seeingman rakstīja:Vispar jau ar "STROKEri" saprot tiesi tadu motoru, kam tilpums ir palielinats, ieliekot klokeni ar lielaku gajienu, tapec ari tas vards ir atvasinats no anglu "stroke". Un gluzi cita opera no tilpuma palielinasanas, palielinot virzula diametru, tas ari nav. Protams, bore/stroke attieciba ietekme dzineja jaudas likni, bet ar pliku merki palielinat tilpumu abi veidi ir viena maisa bazami.JānisK-[JK] rakstīja:Tilpumu var palielināt ar cilindra diametra palielināšanu, klaņi un kloķenes gājiens ir cita "opera", man vajag samazināt kompresijas pakāpi, tātad vajag kloķeni ar īsāku gājienu, īsākus klaņus vai virzuļus ar savādāku galvu.TomSkarsts rakstīja:Nu cik esmu lasījis, ne tikai virzuļi. Varēja panākt lielāku litrāžu tikai mainot un neko plānāku neslīpējot tikai precīzi neatceros.
Subāram jau unequal length, bet ar equal length jau skan līdzīgi arī. Flat un turbo un liela truba dod efektus
Nedaudz strādāju ar rallija auto, subāram to īpatnējo skaņu tikai izplūdes kolektors dod

Man izmaksāja 95€Jānis.P rakstīja:Cik maksā e36 aizmugures piekari smilšot un pulvekrāsot?
Loud N' Proud

Runājot par motoru iebraukšanu, kas bija vienā e36 topic.
Es atradu interesantu informācīju. Tā kā visā visumā saka, ka apstrādes tehnoloģijas un viss pārējais ir mainījies par 360 grādiem, tad tagad reāli iebraucot jaunos gredzenus tā -
Ielej labu sintētiku, uzsildi mašīnu mierīgi 15 minūtes pabraucot un tad veic 10 straujus pāatrinājumus no 2000-5000RPM otrajā vai trešajā pārnesumā, ļaujot motoram pašam nobremzēt atpakaļ līdz 2000 rpm. Pēc šiem 10 pāatrinājumiem jauna eļļa ar filtru.
Sākumā motors padūmošot pirnos, iespējams, 8 pāatrinājumus, bet pēc tam viss esot tā kā tam jābūt.
Kādi komentāri?
Es atradu interesantu informācīju. Tā kā visā visumā saka, ka apstrādes tehnoloģijas un viss pārējais ir mainījies par 360 grādiem, tad tagad reāli iebraucot jaunos gredzenus tā -
Ielej labu sintētiku, uzsildi mašīnu mierīgi 15 minūtes pabraucot un tad veic 10 straujus pāatrinājumus no 2000-5000RPM otrajā vai trešajā pārnesumā, ļaujot motoram pašam nobremzēt atpakaļ līdz 2000 rpm. Pēc šiem 10 pāatrinājumiem jauna eļļa ar filtru.
Sākumā motors padūmošot pirnos, iespējams, 8 pāatrinājumus, bet pēc tam viss esot tā kā tam jābūt.
Kādi komentāri?


Japiebrauc tā kā ražotājs paredzējies nevis ko Opis saka vai ko internetā var salasīt.funkyasshit rakstīja:Runājot par motoru iebraukšanu, kas bija vienā e36 topic.
Es atradu interesantu informācīju. Tā kā visā visumā saka, ka apstrādes tehnoloģijas un viss pārējais ir mainījies par 360 grādiem, tad tagad reāli iebraucot jaunos gredzenus tā -
Ielej labu sintētiku, uzsildi mašīnu mierīgi 15 minūtes pabraucot un tad veic 10 straujus pāatrinājumus no 2000-5000RPM otrajā vai trešajā pārnesumā, ļaujot motoram pašam nobremzēt atpakaļ līdz 2000 rpm. Pēc šiem 10 pāatrinājumiem jauna eļļa ar filtru.
Sākumā motors padūmošot pirnos, iespējams, 8 pāatrinājumus, bet pēc tam viss esot tā kā tam jābūt.
Kādi komentāri?

Tajā pašā topikā rakstīju, ka gredzeniem pārkaršana pārāk lielas berzes rezultātā noved pie to deformācijas un ātrākas dilšana jo mainās metāla struktūra metāls atlaižas, paliek mīkstāks!

tas ko Māriņš sakamāriņš rakstīja:Japiebrauc tā kā ražotājs paredzējies nevis ko Opis saka vai ko internetā var salasīt.funkyasshit rakstīja:Runājot par motoru iebraukšanu, kas bija vienā e36 topic.
Es atradu interesantu informācīju. Tā kā visā visumā saka, ka apstrādes tehnoloģijas un viss pārējais ir mainījies par 360 grādiem, tad tagad reāli iebraucot jaunos gredzenus tā -
Ielej labu sintētiku, uzsildi mašīnu mierīgi 15 minūtes pabraucot un tad veic 10 straujus pāatrinājumus no 2000-5000RPM otrajā vai trešajā pārnesumā, ļaujot motoram pašam nobremzēt atpakaļ līdz 2000 rpm. Pēc šiem 10 pāatrinājumiem jauna eļļa ar filtru.
Sākumā motors padūmošot pirnos, iespējams, 8 pāatrinājumus, bet pēc tam viss esot tā kā tam jābūt.
Kādi komentāri?

fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com

Neviens vienīgi neminēja par gredzenu sastāviem, ka arī tiem ir dažādi piebraukšanas varianti, cik tagad skatos.
Vēl viens komentārs - cik sarpatu ir jāizvairās no motora darbības vienos rpm ilgstoši. Piemēram, Rīga-ģerevņa no vietas 100km/h 1h garumā.
Vēl viens komentārs - cik sarpatu ir jāizvairās no motora darbības vienos rpm ilgstoši. Piemēram, Rīga-ģerevņa no vietas 100km/h 1h garumā.

kads nezin,kur un pie ka ir nonakusi mana vecaa kupeja ar aero paku?
ar kompatu pa brugji

Bija šeit apspriesta jo kāds bija ielicis bildi, kāda tagad izskatās. Izskatījās viss slikti, bet parocies par forumu, mošk pus gads vēl nav riņķīcipruss18 rakstīja:kads nezin,kur un pie ka ir nonakusi mana vecaa kupeja ar aero paku?


tu domā melno 1.8IS?cipruss18 rakstīja:kads nezin,kur un pie ka ir nonakusi mana vecaa kupeja ar aero paku?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1726
- 1727
- 1728
- 1729
- 1730
- …
- 2228
- chevron_right