Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1727
- 1728
- 1729
- 1730
- 1731
- …
- 2228
- chevron_right


Ciprusam vaita m3 nebij?Azbests rakstīja:tu domā melno 1.8IS?cipruss18 rakstīja:kads nezin,kur un pie ka ir nonakusi mana vecaa kupeja ar aero paku?

Being second is being the first of the losers. /Senna/
Droš ka lielākā daļa šito nemaz nezin/neizmanto



Atvaino, tu esi saslimis?JānisK-[JK] rakstīja:Palielināt tilpumu var tikai ar cilindra diametra palielināšanu.seeingman rakstīja:Vispar jau ar "STROKEri" saprot tiesi tadu motoru, kam tilpums ir palielinats, ieliekot klokeni ar lielaku gajienu, tapec ari tas vards ir atvasinats no anglu "stroke". Un gluzi cita opera no tilpuma palielinasanas, palielinot virzula diametru, tas ari nav. Protams, bore/stroke attieciba ietekme dzineja jaudas likni, bet ar pliku merki palielinat tilpumu abi veidi ir viena maisa bazami.JānisK-[JK] rakstīja:"TomSkarsts"]Nu cik esmu lasījis, ne tikai virzuļi. Varēja panākt lielāku litrāžu tikai mainot un neko plānāku neslīpējot tikai precīzi neatceros.
Subāram jau unequal length, bet ar equal length jau skan līdzīgi arī. Flat un turbo un liela truba dod efektus(uote]
Tilpumu var palielināt ar cilindra diametra palielināšanu, klaņi un kloķenes gājiens ir cita "opera", man vajag samazināt kompresijas pakāpi, tātad vajag kloķeni ar īsāku gājienu, īsākus klaņus vai virzuļus ar savādāku galvu.
Nedaudz strādāju ar rallija auto, subāram to īpatnējo skaņu tikai izplūdes kolektors dod
Paskaties ludzu pamatskolas geometriju par cilindrisku formu un tas tilpumu. Un vel pasaki ka tas sanak ta, ka ir 2.5 motors ar cilindra diametru 84 un klokenes gajienu 75, bet 2.8 ir tas pats 84 diametrs un gajiens 84, ari 3.0 ir 84 diametrs, bet gajiens ir 89.6. Pec ta, ko tu saki sanak, ka es lindai neuztaisiju 3.0 motoru, bet 2.5 ar afigenno kompresojas pakapi

Ciprusam vaita m3 nebij?TomSkarsts rakstīja:Azbests rakstīja:tu domā melno 1.8IS?cipruss18 rakstīja:kads nezin,kur un pie ka ir nonakusi mana vecaa kupeja ar aero paku?

TU tak esi daunis
ar kompatu pa brugji

Man jau likās, ka kaut kas tur nav tīrsseeingman rakstīja:Pec ta, ko tu saki sanak, ka es lindai neuztaisiju 3.0 motoru, bet 2.5 ar afigenno kompresojas pakapi

It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām


paldies, draugs.cipruss18 rakstīja: TU tak esi daunis
Uz Shtenciem vairs nevedīšu savējoLinda rakstīja:Man jau likās, ka kaut kas tur nav tīrsseeingman rakstīja:Pec ta, ko tu saki sanak, ka es lindai neuztaisiju 3.0 motoru, bet 2.5 ar afigenno kompresojas pakapi

Being second is being the first of the losers. /Senna/

Kas nepatika?TomSkarsts rakstīja:paldies, draugs.cipruss18 rakstīja: TU tak esi daunis
Uz Shtenciem vairs nevedīšu savējoLinda rakstīja:Man jau likās, ka kaut kas tur nav tīrsseeingman rakstīja:Pec ta, ko tu saki sanak, ka es lindai neuztaisiju 3.0 motoru, bet 2.5 ar afigenno kompresojas pakapi


Es jau domāju, ka kāds neuzķers sarkasmu 

It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām


Kādam nav kontakti no šrotiem/cilvēkiem,kuriem būtu kāda neizjaukta 325/328 kupeja? Vajag donoru.

25666604,bet tas šrots atrodas Rēzeknē!žUKs rakstīja:Kādam nav kontakti no šrotiem/cilvēkiem,kuriem būtu kāda neizjaukta 325/328 kupeja? Vajag donoru.

Cik sen tur esi bijis? Bija 325i kupeja uz daļām, bet tas bija labu laiku atpakaļ.
Pēdējā reizē kad bijām aizbraukuši, nekā nebija no e36
Btw. kapotu uzliki jau?
Pēdējā reizē kad bijām aizbraukuši, nekā nebija no e36

Btw. kapotu uzliki jau?

Jā.kad pēdējo reizi runāju ar viņu pa telefonu,viņs teica ka viņam nākšot kupeja ikm ar 2.5 motoru,iespējams tā pati arī bija,nepasen stāvēja sedans 325,tikai e46,arī 325i,bet tas vēl nebija sākts jaukt,solījas pa 400 atdot,nez moš to kāds jau paņēma,drīzuma pie viņa būtu jaaizbrauc,jaapskatās kas tur ir.Lawwr rakstīja:Cik sen tur esi bijis? Bija 325i kupeja uz daļām, bet tas bija labu laiku atpakaļ.
Pēdējā reizē kad bijām aizbraukuši, nekā nebija no e36![]()
Btw. kapotu uzliki jau?
Ou jā,jau labu laiku atpakal,sakrāsots un nopulēts,tās enģites gan neesmu piemetinājis,bet tas sīkums


Privātpersona?Da1ris rakstīja:25666604,bet tas šrots atrodas Rēzeknē!žUKs rakstīja:Kādam nav kontakti no šrotiem/cilvēkiem,kuriem būtu kāda neizjaukta 325/328 kupeja? Vajag donoru.
Varbūt kadam ir tuvāk..ķegums,Ogre,Jaunjelgava,Lielvaarde utt?

Privāta gan!žUKs rakstīja:Privātpersona?Da1ris rakstīja:25666604,bet tas šrots atrodas Rēzeknē!žUKs rakstīja:Kādam nav kontakti no šrotiem/cilvēkiem,kuriem būtu kāda neizjaukta 325/328 kupeja? Vajag donoru.
Varbūt kadam ir tuvāk..ķegums,Ogre,Jaunjelgava,Lielvaarde utt?

žUKs rakstīja:Privātpersona?Da1ris rakstīja:25666604,bet tas šrots atrodas Rēzeknē!žUKs rakstīja:Kādam nav kontakti no šrotiem/cilvēkiem,kuriem būtu kāda neizjaukta 325/328 kupeja? Vajag donoru.
Varbūt kadam ir tuvāk..ķegums,Ogre,Jaunjelgava,Lielvaarde utt?
Pa lielam, ne privātpersonu šrotos e36 grūti atrast, tur jau sāk parādīties 2000šo gadu mašīnas, šroti kuros var dabūt e36 daļas parasti ir "privātie" šroti.
- ikey07

Tas priecē, arī vajadzēs aizbraukt, maybē, kas labs būs uz daļām.Da1ris rakstīja:Jā.kad pēdējo reizi runāju ar viņu pa telefonu,viņs teica ka viņam nākšot kupeja ikm ar 2.5 motoru,iespējams tā pati arī bija,nepasen stāvēja sedans 325,tikai e46,arī 325i,bet tas vēl nebija sākts jaukt,solījas pa 400 atdot,nez moš to kāds jau paņēma,drīzuma pie viņa būtu jaaizbrauc,jaapskatās kas tur ir.Lawwr rakstīja:Cik sen tur esi bijis? Bija 325i kupeja uz daļām, bet tas bija labu laiku atpakaļ.
Pēdējā reizē kad bijām aizbraukuši, nekā nebija no e36![]()
Btw. kapotu uzliki jau?
Ou jā,jau labu laiku atpakal,sakrāsots un nopulēts,tās enģites gan neesmu piemetinājis,bet tas sīkums

325i kaut kas labs bija?

Nekā ipaša jau nebija,ikm parastais salons,automomāts
Bet tā vizuāli nebija norusējis,dievojās jau ka iet tāfelē
Nez kā pie viņa ir,diskus normālus var dabūt,vai tomēr labāk nē?


Nez kā pie viņa ir,diskus normālus var dabūt,vai tomēr labāk nē?
+seeingmanseeingman rakstīja:Vispar jau ar "STROKEri" saprot tiesi tadu motoru, kam tilpums ir palielinats, ieliekot klokeni ar lielaku gajienu, tapec ari tas vards ir atvasinats no anglu "stroke". Un gluzi cita opera no tilpuma palielinasanas, palielinot virzula diametru, tas ari nav. Protams, bore/stroke attieciba ietekme dzineja jaudas likni, bet ar pliku merki palielinat tilpumu abi veidi ir viena maisa bazami.JānisK-[JK] rakstīja:Tilpumu var palielināt ar cilindra diametra palielināšanu, klaņi un kloķenes gājiens ir cita "opera", man vajag samazināt kompresijas pakāpi, tātad vajag kloķeni ar īsāku gājienu, īsākus klaņus vai virzuļus ar savādāku galvu.TomSkarsts rakstīja:Nu cik esmu lasījis, ne tikai virzuļi. Varēja panākt lielāku litrāžu tikai mainot un neko plānāku neslīpējot tikai precīzi neatceros.
Subāram jau unequal length, bet ar equal length jau skan līdzīgi arī. Flat un turbo un liela truba dod efektus
Nedaudz strādāju ar rallija auto, subāram to īpatnējo skaņu tikai izplūdes kolektors dod

klanja garums un klokjenes gaajiens nav viens un tas pats, 2x klokjenes kas ir identiskas bet ar atskiriigiem klanju garumiem iet to pashu gaajienu. Viss elementāri apstāstīts krievu laiku mopēdu grāmatās. Biš saputrojās džeks.

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1727
- 1728
- 1729
- 1730
- 1731
- …
- 2228
- chevron_right