Šeit var papļāpāt !!!

Visas slēgtās tēmas u.c., kas vairs nav aktuāls.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

30 Mai 2016, 22:28

70cc rakstīja: +seeingman :clap:
klanja garums un klokjenes gaajiens nav viens un tas pats, 2x klokjenes kas ir identiskas bet ar atskiriigiem klanju garumiem iet to pashu gaajienu. Viss elementāri apstāstīts krievu laiku mopēdu grāmatās. Biš saputrojās džeks. :lol:
Pēc nesenas sarunas par šo tēmu, kur cilvēks cenās iestāstīt, ka nomainot tikai kloķeni var panākt lielāku tilpumu automātiski pieņēmu ko līdzīgu Toma rakstītajā, tā mana kļūda :doh: ja izmanto attiecīgus virzuļus, lai nesamazinās kompresijas pakāpe tad jā.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

30 Mai 2016, 22:54

Nu nē, tikai ar kloķeni, protams, nebiju domājis. Tas neiet cauri.
Gribēju atrast lapu, kur bija setupi dažādi kā panāks 2020cc, 2060cc, 2100cc ~ visādi šitādi. Ar M42/M44/M50B25/S50 daļām. Un vēl to dīzeļa kloķeni 2.1L gadijumā.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Armed
Ziņojumi: 39
Pievienojies: 14 Okt 2015, 23:43
Braucu ar: 323

30 Mai 2016, 23:04

Sveiki! Ir kādam interese par garāžas īri Teikas rajonā? Garāža ar bedri un malkas apkures krāsni. Atrodas privātmājas pagalmā.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

30 Mai 2016, 23:13

Kādas blīves vietējie izmanto turbo projektiem? :rolleyes:
Profila bilde
omglsr
Ziņojumi: 148
Pievienojies: 01 Aug 2015, 15:33
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Rīgas

31 Mai 2016, 00:59

Kur iesakat Rīgā motoru no apakšas nomazgāt?
Profila bilde
Trakais911
Ziņojumi: 27
Pievienojies: 04 Mai 2016, 23:51

31 Mai 2016, 01:16

funkyasshit rakstīja:Kādas blīves vietējie izmanto turbo projektiem? :rolleyes:
Elringu vai viktor reinz.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

31 Mai 2016, 07:45

Trakais911 rakstīja:
funkyasshit rakstīja:Kādas blīves vietējie izmanto turbo projektiem? :rolleyes:
Elringu vai viktor reinz.
Nu tas neko īsti nenozīmē. Es domāju kaut ko tādu kā Cosmetic gasket utml. :D
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

31 Mai 2016, 07:58

budžets: o-ringi + reinz
Ar blīvēm jau var izplūst baigi gari, jo veidi ir milzīgi daudz, sākot ar to pašu budžetu, beidzot ar kapara blīvi + o-ring vai pyramid.
Par cometic... es nezinu, kaut kā nerekomendētu, jo daudzi saka, ka pēdējā laikā vairs nav tik labas, kā agrāk.
EVO9 rallija aparāts ar 9.2:1cr un 2bar+ spiedienu, piemēram, to cometicu izpūš nafig, bet std blīve tur.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

31 Mai 2016, 08:02

seeingman rakstīja:budžets: o-ringi + reinz
Ar blīvēm jau var izplūst baigi gari, jo veidi ir milzīgi daudz, sākot ar to pašu budžetu, beidzot ar kapara blīvi + o-ring vai pyramid.
Par cometic... es nezinu, kaut kā nerekomendētu, jo daudzi saka, ka pēdējā laikā vairs nav tik labas, kā agrāk.
EVO9 rallija aparāts ar 9.2:1cr un 2bar+ spiedienu, piemēram, to cometicu izpūš nafig, bet std blīve tur.
Bet std elring biezākā blīve ir 2.05mm, ja nemaldos. Divi remontizmēri tikai ir.
+ kas tas par prikolu nopūst blīvi ar copper spray no abām pusēm pirms likšanas kopā? :gigigi: :gigigi:
Pa lielam lēnām jāmeklē variants, lai 400hp tur brīvi un var braukt ar to mašīnu ikdienā. Kaut kā tā.
Visi jau saka, ka standarta skrūves + standarta blīve turot 400hp vēsi, tik ar E85 jābrauc, bet E85 nav variants, jo ārpus Rīgas nevar izbraukt vai ir jāved līdzi 30l kanna kā minimums līdzī. Manā ikdienas maršrutā uz ģerevņu nekur nav E85. :D
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

31 Mai 2016, 08:08

JānisK-[JK] rakstīja:
70cc rakstīja: +seeingman :clap:
klanja garums un klokjenes gaajiens nav viens un tas pats, 2x klokjenes kas ir identiskas bet ar atskiriigiem klanju garumiem iet to pashu gaajienu. Viss elementāri apstāstīts krievu laiku mopēdu grāmatās. Biš saputrojās džeks. :lol:
Pēc nesenas sarunas par šo tēmu, kur cilvēks cenās iestāstīt, ka nomainot tikai kloķeni var panākt lielāku tilpumu automātiski pieņēmu ko līdzīgu Toma rakstītajā, tā mana kļūda :doh: ja izmanto attiecīgus virzuļus, lai nesamazinās kompresijas pakāpe tad jā.
Reāli jau tā ir tikai kloķene, kas izmaina to gājienu, bet jā to motorīti nevar salikt, nomainot tikai kloķeni, un ne jau tāpēc, ka kompresijas pakāpe samazinātos - ieliekot kloķeni ar lielāku gājienu, un nemainot klaņus ar virzuļiem mēs iegūstam lielāku kompresijas pakāpi, 99% gadījumu motoru nevarēs izgriezt, jo virzulis atdursies pret galvu. Daži izņēmumi - motoriem ar zemu CR, kuriem sprauga starp virzuli un galvu ir diezgan liela un sanāk ielikt kloķeni ar nedaudz lielāku gājienu, nemainot klaņus un virzuļus - sprauga samazinās CR palielinās.

Visa tā strokera taisīšana jau nenozīmē uzreiz mainam vairzuļus, mainam klaņus... Ja būvē strokeri, tad ņem un taisa entos aprēķinus - par cik lielāks gājiens būs jaunajai kloķenei, tas /2 ir par cik virzulis būs vairāk uz augšu no bloka, tad attiecīgi jārēķina, cik garus klaņus un virzuļus ar cik augstu compression height jāpielasa un vēl tā, lai sanāk vēlamā kompresijas pakāpe. Piemēram, manam 2.5 strokerim, kas tagad taisās virzuļi paliek oriģinālie, kas tajā blokā nāca, protams apfrēzēti, jo man CR vajadzēja baigi zemu, bet īsāku klani uzlikt es vairs nevarēju atļauties.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

31 Mai 2016, 08:15

funkyasshit rakstīja:
seeingman rakstīja:budžets: o-ringi + reinz
Ar blīvēm jau var izplūst baigi gari, jo veidi ir milzīgi daudz, sākot ar to pašu budžetu, beidzot ar kapara blīvi + o-ring vai pyramid.
Par cometic... es nezinu, kaut kā nerekomendētu, jo daudzi saka, ka pēdējā laikā vairs nav tik labas, kā agrāk.
EVO9 rallija aparāts ar 9.2:1cr un 2bar+ spiedienu, piemēram, to cometicu izpūš nafig, bet std blīve tur.
Bet std elring biezākā blīve ir 2.05mm, ja nemaldos. Divi remontizmēri tikai ir.
+ kas tas par prikolu nopūst blīvi ar copper spray no abām pusēm pirms likšanas kopā? :gigigi: :gigigi:
Pa lielam lēnām jāmeklē variants, lai 400hp tur brīvi un var braukt ar to mašīnu ikdienā. Kaut kā tā.
Visi jau saka, ka standarta skrūves + standarta blīve turot 400hp vēsi, tik ar E85 jābrauc, bet E85 nav variants, jo ārpus Rīgas nevar izbraukt vai ir jāved līdzi 30l kanna kā minimums līdzī. Manā ikdienas maršrutā uz ģerevņu nekur nav E85. :D
Standarta 2.5 motors viss tur 400hp, cik man ir teikuši cilvēki, kuru teikto man nav īpaša iemesla apšaubīt, bet nu ne vēsi turot, tā esot robeža, kur viss sāk kust un jāties kopā ar standarta kompresija pakāpi.
To cik standarta blīve + oringi tur varēs noskaidrot, kad es beidzot salikšu savu 2.5 strokeri un uzmetināšu kolektoru holestam + vadība + sprauslas +sūknis ++++++ :emo: Varbūt kāds sponsorēs? :rolleyes:
2.05... un ko tad tu gribēji, cometic štoļi ir blīve 4mm? Turbo motors nav jābūvē, kompresijas pakāpi ar blīvi regulējot, pārāk bieza blīve nav labi.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

31 Mai 2016, 08:18

seeingman rakstīja:
funkyasshit rakstīja:
seeingman rakstīja:budžets: o-ringi + reinz
Ar blīvēm jau var izplūst baigi gari, jo veidi ir milzīgi daudz, sākot ar to pašu budžetu, beidzot ar kapara blīvi + o-ring vai pyramid.
Par cometic... es nezinu, kaut kā nerekomendētu, jo daudzi saka, ka pēdējā laikā vairs nav tik labas, kā agrāk.
EVO9 rallija aparāts ar 9.2:1cr un 2bar+ spiedienu, piemēram, to cometicu izpūš nafig, bet std blīve tur.
Bet std elring biezākā blīve ir 2.05mm, ja nemaldos. Divi remontizmēri tikai ir.
+ kas tas par prikolu nopūst blīvi ar copper spray no abām pusēm pirms likšanas kopā? :gigigi: :gigigi:
Pa lielam lēnām jāmeklē variants, lai 400hp tur brīvi un var braukt ar to mašīnu ikdienā. Kaut kā tā.
Visi jau saka, ka standarta skrūves + standarta blīve turot 400hp vēsi, tik ar E85 jābrauc, bet E85 nav variants, jo ārpus Rīgas nevar izbraukt vai ir jāved līdzi 30l kanna kā minimums līdzī. Manā ikdienas maršrutā uz ģerevņu nekur nav E85. :D
Standarta 2.5 motors viss tur 400hp, cik man ir teikuši cilvēki, kuru teikto man nav īpaša iemesla apšaubīt, bet nu ne vēsi turot, tā esot robeža, kur viss sāk kust un jāties kopā ar standarta kompresija pakāpi.
To cik standarta blīve + oringi tur varēs noskaidrot, kad es beidzot salikšu savu 2.5 strokeri un uzmetināšu kolektoru holestam + vadība + sprauslas +sūknis ++++++ :emo: Varbūt kāds sponsorēs? :rolleyes:
2.05... un ko tad tu gribēji, cometic štoļi ir blīve 4mm? Turbo motors nav jābūvē, kompresijas pakāpi ar blīvi regulējot, pārāk bieza blīve nav labi.
Ar blīvi samazināt kompresiju līdz 9:1 ir normāls budžeta variants. :D
3.55mm ir biezākā Comsetic blīve.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

31 Mai 2016, 08:24

well nu, katrs dara kā zin, es tik biezu blīvi neliktu :rolleyes:
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

31 Mai 2016, 08:50

Neskaitot aftermarket virzuļus, man grūti iedomāties ar kādu setup M50 2.8 strokerim varētu samazināt kompresiju uz 9 vai pat 8.5.
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

31 Mai 2016, 09:21

funkyasshit rakstīja:Neskaitot aftermarket virzuļus, man grūti iedomāties ar kādu setup M50 2.8 strokerim varētu samazināt kompresiju uz 9 vai pat 8.5.
Kādēļ aftermarket? Vajag virpot tos pašus
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

31 Mai 2016, 10:18

Tur ir daudz ko virpot? Man tas liekas kā nedrošs pasākums.
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

31 Mai 2016, 10:25

funkyasshit rakstīja:Tur ir daudz ko virpot? Man tas liekas kā nedrošs pasākums.
Kādēļ nedrošs? tā manuprāt dara visi lielajā sportā, es uzskatu, ka likt 5 stāvīgu galvas blīvi ir nedroši.
Nu protams, ja mēs nerunājam tik tālu, kur tiek likts viss aftermarket performance :D
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

31 Mai 2016, 11:40

seeingman rakstīja:
JānisK-[JK] rakstīja:
70cc rakstīja: +seeingman :clap:
klanja garums un klokjenes gaajiens nav viens un tas pats, 2x klokjenes kas ir identiskas bet ar atskiriigiem klanju garumiem iet to pashu gaajienu. Viss elementāri apstāstīts krievu laiku mopēdu grāmatās. Biš saputrojās džeks. :lol:
Pēc nesenas sarunas par šo tēmu, kur cilvēks cenās iestāstīt, ka nomainot tikai kloķeni var panākt lielāku tilpumu automātiski pieņēmu ko līdzīgu Toma rakstītajā, tā mana kļūda :doh: ja izmanto attiecīgus virzuļus, lai nesamazinās kompresijas pakāpe tad jā.
Reāli jau tā ir tikai kloķene, kas izmaina to gājienu, bet jā to motorīti nevar salikt, nomainot tikai kloķeni, un ne jau tāpēc, ka kompresijas pakāpe samazinātos - ieliekot kloķeni ar lielāku gājienu, un nemainot klaņus ar virzuļiem mēs iegūstam lielāku kompresijas pakāpi, 99% gadījumu motoru nevarēs izgriezt, jo virzulis atdursies pret galvu. Daži izņēmumi - motoriem ar zemu CR, kuriem sprauga starp virzuli un galvu ir diezgan liela un sanāk ielikt kloķeni ar nedaudz lielāku gājienu, nemainot klaņus un virzuļus - sprauga samazinās CR palielinās.

Visa tā strokera taisīšana jau nenozīmē uzreiz mainam vairzuļus, mainam klaņus... Ja būvē strokeri, tad ņem un taisa entos aprēķinus - par cik lielāks gājiens būs jaunajai kloķenei, tas /2 ir par cik virzulis būs vairāk uz augšu no bloka, tad attiecīgi jārēķina, cik garus klaņus un virzuļus ar cik augstu compression height jāpielasa un vēl tā, lai sanāk vēlamā kompresijas pakāpe. Piemēram, manam 2.5 strokerim, kas tagad taisās virzuļi paliek oriģinālie, kas tajā blokā nāca, protams apfrēzēti, jo man CR vajadzēja baigi zemu, bet īsāku klani uzlikt es vairs nevarēju atļauties.
Es to visu zinu, vēl izmanto klaņu "saspiešanu" ja mainoties kloķenes gājienam esošais klanis ar virzuli atduras pret galvu. Tikai tai saspiešanai jābūt precīzai, lai nesavērpjas klanis.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

31 Mai 2016, 11:46

seeingman rakstīja:well nu, katrs dara kā zin, es tik biezu blīvi neliktu :rolleyes:
+ biezā blīve nav laba doma, pirms 10+gadiem tas pārbaudīts, varianti daudz, bet toreiz tika likta starplika un divas alumīnija vai stock blīves, katra savā pusē protams, tur līdz kādai robežai, tādam "sendvidžam" ir paaugstināts risks izjukt.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

31 Mai 2016, 11:47

Edzi, Tu tiešām domā, ka lielajā sportā visi pisās ar to kas ir lai tikai iepistu kapeiku? Vai tomēr nopērk tos virzuļus pa 500-600eur cik nu tur viņi maksā. Viena laba turbīna maksā daudz vairāk...
Zinu, kas, piemēram, gvido elksnim bija motorā - 2.8 kloķene, toyota supra virzuļi, eagle klaņi, acl šāles, total seal gredzeni, arp špiļkas, pyramid galvas blīve, ģilzēts m52 bloks, ar pastiprinošu tērauda plāksni starp karteri un bloku, galvai kanālus kāds ar kreiso kāju grebis, std vārsti & atsperes, laikam schrick sadalenes. CR 7.8:1

Gaļas ko ņemt nost tur īpaši daudz nav, konkrēti precīzi 2.8 virzuļus mērījis neesmu, bet uz pirkstometra tur ir tik pat cik visiem pārējiem. m50tub20 virzuļiem man sanāca ~milimetru noņemt nost un biezums vidū palika 5mm, respektīvi pieļaujamais minimums.

ko citu ielikt? Ieliec m54b30 virzuļus, tie ir zemāki diezgan.