Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1789
- 1790
- 1791
- 1792
- 1793
- …
- 2228
- chevron_right
ir,un aaatkal neizmeljama tema xenoni
ko vinji tev apzhilbina,ja ir leecas?

ko vinji tev apzhilbina,ja ir leecas?
ar kompatu pa brugji

Beidzad gudri dirst, tur bija teikts ka neorginalie, kuri iet stoka viss chill!
Da vins man saka kko jautat es apstulbu ko teikt
Da vins man saka kko jautat es apstulbu ko teikt


No offense, bet esi 1,50m? Vai arī tam cits pielietojums 

Being second is being the first of the losers. /Senna/

Biš garāks, nedaudz virs 190cm
Pielietojums lai stūre būtu mega tuvu, tobiš = mega ērti
Pielietojums lai stūre būtu mega tuvu, tobiš = mega ērti

Šo atceros kkur apsprieda ar F1 saistībā. 50tajos brauca tā, ka baranka milzīga un ļoti ļoti tuvu, tagad brauc izstieptas rokas attālumā ar maziņu. Toreiz arī pamatoja, kāpēc gandrīz iztaisnotās rokās ir labāk, es gan vairs neatceros.
Par ksenoniem, pirmkārt, piekrītu Ciprusam - ja ir lēcas, kur problēma? Otrkārt, man uz ceļiem vairāk izbesī tie, kas pa tumsu brauc bez lampām vai ar kkādiem RGB enģeļiem tikai vai arī ar tālajiem. Tā ir 100x lielāka problēma, nevis ksenoni. Protams gan liela daļa bezlēcu lampās saliek + neregulētās, tad ir sūdīgāk. Man gan vairāk izbesī jaunās KIA utt aizmugurējās LED lampas, kuras toč spiež acīs, ja korķī priekšā stāv.
Par ksenoniem, pirmkārt, piekrītu Ciprusam - ja ir lēcas, kur problēma? Otrkārt, man uz ceļiem vairāk izbesī tie, kas pa tumsu brauc bez lampām vai ar kkādiem RGB enģeļiem tikai vai arī ar tālajiem. Tā ir 100x lielāka problēma, nevis ksenoni. Protams gan liela daļa bezlēcu lampās saliek + neregulētās, tad ir sūdīgāk. Man gan vairāk izbesī jaunās KIA utt aizmugurējās LED lampas, kuras toč spiež acīs, ja korķī priekšā stāv.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
no aizmugures piebrauks dzips un ari vinja xenoni tev sitiis pa aciim
ar kompatu pa brugji

Hz man vnk liekas, ka piem uz mana sudrabotā stock dzeltenās spuldzes pēc sūda izskatās.
Ir jau variants kā Šarlotei baltās, bet nez, neesmu saskāries ar problēmām ar ksenoniem, jo ir lēcu lampas. Vienīgā prob, ka viena ir Depo un otra ir Bosch.

Being second is being the first of the losers. /Senna/

Kāds var iedot M50TUB25 eļļas filtra korpusa to 2 korķu gredzenu izmērus vai noziedot gredzenu visa foruma sulojošo korpusu vārdā? Ieliku kaut kādus, kas garāžā bija no komplekta, mauka atkal gāžas, nebija īstais izmērs, pa biezu likās. Aiziešu uz HidroSkanu vai tamlīdzīgu veikalu, lai iedod kā vajag. Realoem.com par tāda gredzena esamību klusē.

Rokas gandrīz 90 grādu lenķī, tā kā diezgan tuvu, tā vienkārši ir ērtākTomSkarsts rakstīja:Šo atceros kkur apsprieda ar F1 saistībā. 50tajos brauca tā, ka baranka milzīga un ļoti ļoti tuvu, tagad brauc izstieptas rokas attālumā ar maziņu. Toreiz arī pamatoja, kāpēc gandrīz iztaisnotās rokās ir labāk, es gan vairs neatceros.
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt


E36 stūres pozīcija tiešām ir dirsā, ja esi ap ~190cm. Ta labi kājām, tad labi rokām. Stūre ar iznesumu vienīgais variants.

My bad, normāli aplauzos. A kā benķim augstumu liec? Max zemu sēdi vai arī tas ir bshit un augstāk?
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Tev kaut ko par diskiem, ka uzsvēri?Booogdans rakstīja:Beidzad gudri dirst, tur bija teikts ka neorginalie, kuri iet stoka viss chill!
Da vins man saka kko jautat es apstulbu ko teikt

Kāds zin vai var dabūt baltās tiesības ja ir nesamaksati sodi par braukšanu bez prāvām? 


Nevar nekada veida. Lidz nesamaksashanai ir liegums uz visam darbibam.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.


Max zemu, labāk mašīnu var izjust. Pēc teorijas, plaukstas attālumā no griestiem noliekot plaukstu ar īkšķi uz galvas un, lai plaukstas puse ar mazo pirkstiņu pieskarās griestiem.TomSkarsts rakstīja:My bad, normāli aplauzos. A kā benķim augstumu liec? Max zemu sēdi vai arī tas ir bshit un augstāk?

Ir kāds baigais nazis, kas māk regulēt durvis? Nepatīk kā veras ciet. Principu saprotu, citam auto regulēju, ne pis nesanāca, atstašu darbu speciem priekš sava auto.

Kādai virsbūvei un kuras durvis?funkyasshit rakstīja:Max zemu, labāk mašīnu var izjust. Pēc teorijas, plaukstas attālumā no griestiem noliekot plaukstu ar īkšķi uz galvas un, lai plaukstas puse ar mazo pirkstiņu pieskarās griestiem.TomSkarsts rakstīja:My bad, normāli aplauzos. A kā benķim augstumu liec? Max zemu sēdi vai arī tas ir bshit un augstāk?
Ir kāds baigais nazis, kas māk regulēt durvis? Nepatīk kā veras ciet. Principu saprotu, citam auto regulēju, ne pis nesanāca, atstašu darbu speciem priekš sava auto.
Sedanam/touringam piemēram aizmugurējās durvis ir max easy noregulēt


Kompotam.ValtersD rakstīja:Kādai virsbūvei un kuras durvis?funkyasshit rakstīja:Max zemu, labāk mašīnu var izjust. Pēc teorijas, plaukstas attālumā no griestiem noliekot plaukstu ar īkšķi uz galvas un, lai plaukstas puse ar mazo pirkstiņu pieskarās griestiem.TomSkarsts rakstīja:My bad, normāli aplauzos. A kā benķim augstumu liec? Max zemu sēdi vai arī tas ir bshit un augstāk?
Ir kāds baigais nazis, kas māk regulēt durvis? Nepatīk kā veras ciet. Principu saprotu, citam auto regulēju, ne pis nesanāca, atstašu darbu speciem priekš sava auto.
Sedanam/touringam piemēram aizmugurējās durvis ir max easy noregulēt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1789
- 1790
- 1791
- 1792
- 1793
- …
- 2228
- chevron_right