Šeit var papļāpāt !!!

Visas slēgtās tēmas u.c., kas vairs nav aktuāls.
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

17 Aug 2016, 22:59

Neaizmirstam, lai šoferis vēl apmeklē WC pirms izsvarojuma mērīšanas...
d[-_-]b
Profila bilde
moofaka
Ziņojumi: 127
Pievienojies: 06 Nov 2013, 15:05
Braucu ar: e36, e60
Atrašanās vieta: Rīga

17 Aug 2016, 23:14

Kāds var pastāstīt kaut ko par mb c180 w202, pētot ss.lv,diezgan lēts auto, meklēju ziemas drapaku, tas 1.8 vispār kust uz priekšu? Cik pameklēju viņam nāk 122zs. :D
Varbūt kàds var kādu padomu dot, par dzinēju kasjakiem, kur kas jāskātās pērkot.
Paldies :)
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

17 Aug 2016, 23:16

Rūsa, rūsa un vēlreiz rūsa, pārējais, tāpat kā e36, maksā kapeikas.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

18 Aug 2016, 00:07

Dj Plosky rakstīja:Neaizmirstam, lai šoferis vēl apmeklē WC pirms izsvarojuma mērīšanas...
Nevajag galējībās aiziet. Pa dzīvi esmu perfekcionists, tāpēc arī izteicu, kāds ir mans skatījums ar īsu pamatojumu, kāpēc. Thats all.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

18 Aug 2016, 00:53

moofaka rakstīja:Kāds var pastāstīt kaut ko par mb c180 w202, pētot ss.lv,diezgan lēts auto, meklēju ziemas drapaku, tas 1.8 vispār kust uz priekšu? Cik pameklēju viņam nāk 122zs. :D
Varbūt kàds var kādu padomu dot, par dzinēju kasjakiem, kur kas jāskātās pērkot.
Paldies :)
Daily pārvietojos ar w202 2,0 unīti automātu nu e36 2,0 iet labāk bet nu kā mašīnu ar e36 viņu nevar salīdzināt,apšuvumi negrab, komforts daaaaahuja labāks, vietas vairāk,grab tik bagažnieka vāks jo slēdzene sadilusi.
Motoriem kasjaki nemēdz notikt, tas m111 principā ir kā is tikai ar daahuja advancētāku elektroniku, nedod dievs kko nokurināt, kā es to izdariju,gāju cauri visam,been there done that.Krč maksā lēti,jo diezgan underrated autiņš, vājā vieta - rūsa un aizmugurējā piekare,ko neviens nekad tolkam nesaremontē.Kā nākamo gāžamo auto gribēju ņemt žurku bet tomēr laikam tas būs w202 sedans ar kompressoru un manuāli.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

18 Aug 2016, 01:36

TomSkarsts rakstīja:
Jānis.P rakstīja:
TomSkarsts rakstīja: Liksi E21 iekšā M50 lai dirsa gaisā? :super:
Šitie izsvarojuma butthurti pat nepainteresējas ka M52 ar alu bloku ir vieglāks par tavu slavēto M42. :doh:
Pirmkārt, alumīniju liksi tiešām ja jau ņemsi tik retu auto gonkām? Šaubos.
Otrkārt, 6cyl ir vairāk pāri asij nekā 4cyl. Elementāra fizika. Arī neko nemainīs?
Ja jau pieminēju, tad jau liktu. Čuguns iet atpūsties.
Pilnīgi nejūtama atšķirība, bet jauda būtu ļoti jūtama.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

18 Aug 2016, 01:45

M52 okay, bet M54 mani kaut kā nespēj uzrunāt, tāpat kā M52TU. Labi, ikdienai mož viss cool, bet tur tomēr viss ir advancaetāks, vakuuma noplūdēm vietu tik daudz, ka jebal acīt, DISA vārsti, eļļas ēšana (vairumam dzirdēta) + cīņas ar adaptācijām MAF/zondu/vakuuma dēļ. Nezinu kāpēc MAFi tik daudziem viņi mirst un zondes vienkārši dārgas, tāpēc citi nemaina. :D
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

18 Aug 2016, 02:02

funkyasshit rakstīja:M52 okay, bet M54 mani kaut kā nespēj uzrunāt, tāpat kā M52TU. Labi, ikdienai mož viss cool, bet tur tomēr viss ir advancaetāks, vakuuma noplūdēm vietu tik daudz, ka jebal acīt, DISA vārsti, eļļas ēšana (vairumam dzirdēta) + cīņas ar adaptācijām MAF/zondu/vakuuma dēļ. Nezinu kāpēc MAFi tik daudziem viņi mirst un zondes vienkārši dārgas, tāpēc citi nemaina. :D
Apmēram piekrītu.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

18 Aug 2016, 02:18

funkyasshit rakstīja:M52 okay, bet M54 mani kaut kā nespēj uzrunāt, tāpat kā M52TU. Labi, ikdienai mož viss cool, bet tur tomēr viss ir advancaetāks, vakuuma noplūdēm vietu tik daudz, ka jebal acīt, DISA vārsti, eļļas ēšana (vairumam dzirdēta) + cīņas ar adaptācijām MAF/zondu/vakuuma dēļ. Nezinu kāpēc MAFi tik daudziem viņi mirst un zondes vienkārši dārgas, tāpēc citi nemaina. :D
M52TU ir nāve. Viens čalis jau hvz cik ilgi pisās, bet tik un tā kaut kas nav riktīgi dēļ debīlajām kartera ventilācijām, DISA vārstiem, vakuuma reikas un citiem mēsliem. Nomainītas visas trubas, blīves un tāpat tas mēsls kaut kur kaut ko piesūc :hahaha:
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

18 Aug 2016, 02:52

Tāpēc labāk bez :hahaha:
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

18 Aug 2016, 04:52

māriņš rakstīja:Tāpēc labāk bez :hahaha:
Bez kā? Bez TU? :hahaha:
rvars
Ziņojumi: 1001
Pievienojies: 07 Mar 2012, 20:01
Braucu ar: sapņiem
Atrašanās vieta: lauki

18 Aug 2016, 11:27

Ģirts rakstīja:
moofaka rakstīja:Kāds var pastāstīt kaut ko par mb c180 w202, pētot ss.lv,diezgan lēts auto, meklēju ziemas drapaku, tas 1.8 vispār kust uz priekšu? Cik pameklēju viņam nāk 122zs. :D
Varbūt kàds var kādu padomu dot, par dzinēju kasjakiem, kur kas jāskātās pērkot.
Paldies :)
Daily pārvietojos ar w202 2,0 unīti automātu nu e36 2,0 iet labāk bet nu kā mašīnu ar e36 viņu nevar salīdzināt,apšuvumi negrab, komforts daaaaahuja labāks, vietas vairāk,grab tik bagažnieka vāks jo slēdzene sadilusi.
Motoriem kasjaki nemēdz notikt, tas m111 principā ir kā is tikai ar daahuja advancētāku elektroniku, nedod dievs kko nokurināt, kā es to izdariju,gāju cauri visam,been there done that.Krč maksā lēti,jo diezgan underrated autiņš, vājā vieta - rūsa un aizmugurējā piekare,ko neviens nekad tolkam nesaremontē.Kā nākamo gāžamo auto gribēju ņemt žurku bet tomēr laikam tas būs w202 sedans ar kompressoru un manuāli.
2.0 dzinējam ir zobsiksna vai ķēde? Kā ar elektroniku? Salīdzinot ar e36 touringu bagūzis ir ietilpīgāks?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

18 Aug 2016, 12:41

Manam toč ir ķēde un vispār m111 dzinējiem nav zobenes cik zinu,tur viss līdzīgi kā bmw.
Bagūzis hmm nezinu,man nav bijis e36 tourings.Motors un subis ielien ;D var ielādēt 4xr17 riteņus plus subi. :hahaha:
Elektronika ir jūtīga,itkā,es savam ecu nokurināju ielaižot svarku directly vados :lol: pēctam pirku ecu pa 70eur plus immo pāršūšana citādi aizmirsti palaist nu un pēc tā laika viss ok ar to,viss kas ir auto strādā visi 4el logi verās un smuki nevis kā e36 taka šas nahren nomirs vai izkritīs no sliedes ;D ā nestrādā kruīza slēdzis un ac beidzās :hahaha:
rvars
Ziņojumi: 1001
Pievienojies: 07 Mar 2012, 20:01
Braucu ar: sapņiem
Atrašanās vieta: lauki

18 Aug 2016, 12:57

Tātad ja tev būtu vēlreiz jāizvēlas starp e36 un w202 tu izvēlētos otro variantu? Laicīgi jāieķer ziemas misene un w202 šķiet reāls variants
Tev ir facelift?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

18 Aug 2016, 13:17

Kā daily loģiski ka w202 way to go,trasei e36 sanāk lētāk nekā gāžams w202.Kā ziemas miseni nezinu vai ir ok viņu ņemt ,mans tomāts pa slapju jau smuki slīd. Man ir kkas gandrīz facelift '97 gada.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

18 Aug 2016, 13:44

Inferno rakstīja:
māriņš rakstīja:Tāpēc labāk bez :hahaha:
Bez kā? Bez TU? :hahaha:
Jā.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

18 Aug 2016, 14:43

māriņš rakstīja:
Inferno rakstīja:
māriņš rakstīja:Tāpēc labāk bez :hahaha:
Bez kā? Bez TU? :hahaha:
Jā.
+M50 :hahaha:
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

18 Aug 2016, 14:49

Inferno rakstīja: +M50 :hahaha:
Tad jau M20 labāks par M5x arī, ne? Boostu tur daudz, dzinējs stulbs - viss kā vajag. :hahaha: Tik klab un neiet :(

M52, M52TU un M54 ftw! :lol:

Arī M52/M50 ir savas izteiktās problēmas, ar kurām vismaz reizi ņemās visi :hahaha:
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

18 Aug 2016, 15:06

Kikaps rakstīja:
Inferno rakstīja: +M50 :hahaha:
Tad jau M20 labāks par M5x arī, ne? Boostu tur daudz, dzinējs stulbs - viss kā vajag. :hahaha: Tik klab un neiet :(

M52, M52TU un M54 ftw! :lol:

Arī M52/M50 ir savas izteiktās problēmas, ar kurām vismaz reizi ņemās visi :hahaha:
M50 ir tikai trīs problēmas - deficīta GMM (2.5 gadījumā), deficīta pastiprinātāja sūkņi un debīla tukšgaita. M52 un uz augšu ir niknāki, no doubt, bet resurss jūtami mazāks, daudz nevajadzīgu un salīdzinoši dārgu apgreidu, M52TU/M54 vēl klāt pieskaitam vakuumu. Jā, M50B25 neiet tik labi kā viņa jaunākie brāļi, bet uzticamības ziņā viņš ieliek viņiem kloķi.
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

18 Aug 2016, 17:26

Inferno rakstīja: M50 ir tikai trīs problēmas - deficīta GMM (2.5 gadījumā), deficīta pastiprinātāja sūkņi un debīla tukšgaita. M52 un uz augšu ir niknāki, no doubt, bet resurss jūtami mazāks, daudz nevajadzīgu un salīdzinoši dārgu apgreidu, M52TU/M54 vēl klāt pieskaitam vakuumu. Jā, M50B25 neiet tik labi kā viņa jaunākie brāļi, bet uzticamības ziņā viņš ieliek viņiem kloķi.
Un tomēr, šobrīd forumā ir ļoti, ļoti maz vēl dzīvu M50B25. Diemžēl lielu daļu no vēl braucošajiem M50B25 'izdara' uz papīra mazjaudīgākais M52B25.

Ja Tu uzpasē savu dzinēju, jā. M50B25 ir uzticamāks. Par to piekrītu. Bet, pabraucot ar abiem, M52, ir by far patīkamāks motors priekš ikdienas. Un arī trasē.

M52 jau pret M50 nav diži vairāk problēmu, tik cik divreiz vairāk zondes un vēl retākie stūres pastiprinātāja sūkņi. Ā, un kartera ventilācija. Pārējais jau ir tāpat. Protams, nikasils, bet par to nav vērts runāt, viņš vai nu jau ir sadilis, vai tik drīz nesadils.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.