Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1832
- 1833
- 1834
- 1835
- 1836
- …
- 2228
- chevron_right

Neaizmirstam, lai šoferis vēl apmeklē WC pirms izsvarojuma mērīšanas...
d[-_-]b

Kāds var pastāstīt kaut ko par mb c180 w202, pētot ss.lv,diezgan lēts auto, meklēju ziemas drapaku, tas 1.8 vispār kust uz priekšu? Cik pameklēju viņam nāk 122zs. 
Varbūt kàds var kādu padomu dot, par dzinēju kasjakiem, kur kas jāskātās pērkot.
Paldies :)

Varbūt kàds var kādu padomu dot, par dzinēju kasjakiem, kur kas jāskātās pērkot.
Paldies :)
Rūsa, rūsa un vēlreiz rūsa, pārējais, tāpat kā e36, maksā kapeikas.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

Nevajag galējībās aiziet. Pa dzīvi esmu perfekcionists, tāpēc arī izteicu, kāds ir mans skatījums ar īsu pamatojumu, kāpēc. Thats all.Dj Plosky rakstīja:Neaizmirstam, lai šoferis vēl apmeklē WC pirms izsvarojuma mērīšanas...
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Daily pārvietojos ar w202 2,0 unīti automātu nu e36 2,0 iet labāk bet nu kā mašīnu ar e36 viņu nevar salīdzināt,apšuvumi negrab, komforts daaaaahuja labāks, vietas vairāk,grab tik bagažnieka vāks jo slēdzene sadilusi.moofaka rakstīja:Kāds var pastāstīt kaut ko par mb c180 w202, pētot ss.lv,diezgan lēts auto, meklēju ziemas drapaku, tas 1.8 vispār kust uz priekšu? Cik pameklēju viņam nāk 122zs.
Varbūt kàds var kādu padomu dot, par dzinēju kasjakiem, kur kas jāskātās pērkot.
Paldies :)
Motoriem kasjaki nemēdz notikt, tas m111 principā ir kā is tikai ar daahuja advancētāku elektroniku, nedod dievs kko nokurināt, kā es to izdariju,gāju cauri visam,been there done that.Krč maksā lēti,jo diezgan underrated autiņš, vājā vieta - rūsa un aizmugurējā piekare,ko neviens nekad tolkam nesaremontē.Kā nākamo gāžamo auto gribēju ņemt žurku bet tomēr laikam tas būs w202 sedans ar kompressoru un manuāli.

Ja jau pieminēju, tad jau liktu. Čuguns iet atpūsties.TomSkarsts rakstīja:Pirmkārt, alumīniju liksi tiešām ja jau ņemsi tik retu auto gonkām? Šaubos.Jānis.P rakstīja:Šitie izsvarojuma butthurti pat nepainteresējas ka M52 ar alu bloku ir vieglāks par tavu slavēto M42.TomSkarsts rakstīja: Liksi E21 iekšā M50 lai dirsa gaisā?
Otrkārt, 6cyl ir vairāk pāri asij nekā 4cyl. Elementāra fizika. Arī neko nemainīs?
Pilnīgi nejūtama atšķirība, bet jauda būtu ļoti jūtama.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

M52 okay, bet M54 mani kaut kā nespēj uzrunāt, tāpat kā M52TU. Labi, ikdienai mož viss cool, bet tur tomēr viss ir advancaetāks, vakuuma noplūdēm vietu tik daudz, ka jebal acīt, DISA vārsti, eļļas ēšana (vairumam dzirdēta) + cīņas ar adaptācijām MAF/zondu/vakuuma dēļ. Nezinu kāpēc MAFi tik daudziem viņi mirst un zondes vienkārši dārgas, tāpēc citi nemaina. 


Apmēram piekrītu.funkyasshit rakstīja:M52 okay, bet M54 mani kaut kā nespēj uzrunāt, tāpat kā M52TU. Labi, ikdienai mož viss cool, bet tur tomēr viss ir advancaetāks, vakuuma noplūdēm vietu tik daudz, ka jebal acīt, DISA vārsti, eļļas ēšana (vairumam dzirdēta) + cīņas ar adaptācijām MAF/zondu/vakuuma dēļ. Nezinu kāpēc MAFi tik daudziem viņi mirst un zondes vienkārši dārgas, tāpēc citi nemaina.

M52TU ir nāve. Viens čalis jau hvz cik ilgi pisās, bet tik un tā kaut kas nav riktīgi dēļ debīlajām kartera ventilācijām, DISA vārstiem, vakuuma reikas un citiem mēsliem. Nomainītas visas trubas, blīves un tāpat tas mēsls kaut kur kaut ko piesūcfunkyasshit rakstīja:M52 okay, bet M54 mani kaut kā nespēj uzrunāt, tāpat kā M52TU. Labi, ikdienai mož viss cool, bet tur tomēr viss ir advancaetāks, vakuuma noplūdēm vietu tik daudz, ka jebal acīt, DISA vārsti, eļļas ēšana (vairumam dzirdēta) + cīņas ar adaptācijām MAF/zondu/vakuuma dēļ. Nezinu kāpēc MAFi tik daudziem viņi mirst un zondes vienkārši dārgas, tāpēc citi nemaina.


Tāpēc labāk bez 


Bez kā? Bez TU?māriņš rakstīja:Tāpēc labāk bez

2.0 dzinējam ir zobsiksna vai ķēde? Kā ar elektroniku? Salīdzinot ar e36 touringu bagūzis ir ietilpīgāks?Ģirts rakstīja:Daily pārvietojos ar w202 2,0 unīti automātu nu e36 2,0 iet labāk bet nu kā mašīnu ar e36 viņu nevar salīdzināt,apšuvumi negrab, komforts daaaaahuja labāks, vietas vairāk,grab tik bagažnieka vāks jo slēdzene sadilusi.moofaka rakstīja:Kāds var pastāstīt kaut ko par mb c180 w202, pētot ss.lv,diezgan lēts auto, meklēju ziemas drapaku, tas 1.8 vispār kust uz priekšu? Cik pameklēju viņam nāk 122zs.
Varbūt kàds var kādu padomu dot, par dzinēju kasjakiem, kur kas jāskātās pērkot.
Paldies :)
Motoriem kasjaki nemēdz notikt, tas m111 principā ir kā is tikai ar daahuja advancētāku elektroniku, nedod dievs kko nokurināt, kā es to izdariju,gāju cauri visam,been there done that.Krč maksā lēti,jo diezgan underrated autiņš, vājā vieta - rūsa un aizmugurējā piekare,ko neviens nekad tolkam nesaremontē.Kā nākamo gāžamo auto gribēju ņemt žurku bet tomēr laikam tas būs w202 sedans ar kompressoru un manuāli.
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.

Manam toč ir ķēde un vispār m111 dzinējiem nav zobenes cik zinu,tur viss līdzīgi kā bmw.
Bagūzis hmm nezinu,man nav bijis e36 tourings.Motors un subis ielien ;D var ielādēt 4xr17 riteņus plus subi.
Elektronika ir jūtīga,itkā,es savam ecu nokurināju ielaižot svarku directly vados
pēctam pirku ecu pa 70eur plus immo pāršūšana citādi aizmirsti palaist nu un pēc tā laika viss ok ar to,viss kas ir auto strādā visi 4el logi verās un smuki nevis kā e36 taka šas nahren nomirs vai izkritīs no sliedes ;D ā nestrādā kruīza slēdzis un ac beidzās 
Bagūzis hmm nezinu,man nav bijis e36 tourings.Motors un subis ielien ;D var ielādēt 4xr17 riteņus plus subi.

Elektronika ir jūtīga,itkā,es savam ecu nokurināju ielaižot svarku directly vados


Tātad ja tev būtu vēlreiz jāizvēlas starp e36 un w202 tu izvēlētos otro variantu? Laicīgi jāieķer ziemas misene un w202 šķiet reāls variants
Tev ir facelift?
Tev ir facelift?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.

Kā daily loģiski ka w202 way to go,trasei e36 sanāk lētāk nekā gāžams w202.Kā ziemas miseni nezinu vai ir ok viņu ņemt ,mans tomāts pa slapju jau smuki slīd. Man ir kkas gandrīz facelift '97 gada.

Jā.Inferno rakstīja:Bez kā? Bez TU?māriņš rakstīja:Tāpēc labāk bez

+M50māriņš rakstīja:Jā.Inferno rakstīja:Bez kā? Bez TU?māriņš rakstīja:Tāpēc labāk bez


Tad jau M20 labāks par M5x arī, ne? Boostu tur daudz, dzinējs stulbs - viss kā vajag.Inferno rakstīja: +M50

M52, M52TU un M54 ftw!

Arī M52/M50 ir savas izteiktās problēmas, ar kurām vismaz reizi ņemās visi

Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

M50 ir tikai trīs problēmas - deficīta GMM (2.5 gadījumā), deficīta pastiprinātāja sūkņi un debīla tukšgaita. M52 un uz augšu ir niknāki, no doubt, bet resurss jūtami mazāks, daudz nevajadzīgu un salīdzinoši dārgu apgreidu, M52TU/M54 vēl klāt pieskaitam vakuumu. Jā, M50B25 neiet tik labi kā viņa jaunākie brāļi, bet uzticamības ziņā viņš ieliek viņiem kloķi.Kikaps rakstīja:Tad jau M20 labāks par M5x arī, ne? Boostu tur daudz, dzinējs stulbs - viss kā vajag.Inferno rakstīja: +M50Tik klab un neiet :(
M52, M52TU un M54 ftw!
Arī M52/M50 ir savas izteiktās problēmas, ar kurām vismaz reizi ņemās visi

Un tomēr, šobrīd forumā ir ļoti, ļoti maz vēl dzīvu M50B25. Diemžēl lielu daļu no vēl braucošajiem M50B25 'izdara' uz papīra mazjaudīgākais M52B25.Inferno rakstīja: M50 ir tikai trīs problēmas - deficīta GMM (2.5 gadījumā), deficīta pastiprinātāja sūkņi un debīla tukšgaita. M52 un uz augšu ir niknāki, no doubt, bet resurss jūtami mazāks, daudz nevajadzīgu un salīdzinoši dārgu apgreidu, M52TU/M54 vēl klāt pieskaitam vakuumu. Jā, M50B25 neiet tik labi kā viņa jaunākie brāļi, bet uzticamības ziņā viņš ieliek viņiem kloķi.
Ja Tu uzpasē savu dzinēju, jā. M50B25 ir uzticamāks. Par to piekrītu. Bet, pabraucot ar abiem, M52, ir by far patīkamāks motors priekš ikdienas. Un arī trasē.
M52 jau pret M50 nav diži vairāk problēmu, tik cik divreiz vairāk zondes un vēl retākie stūres pastiprinātāja sūkņi. Ā, un kartera ventilācija. Pārējais jau ir tāpat. Protams, nikasils, bet par to nav vērts runāt, viņš vai nu jau ir sadilis, vai tik drīz nesadils.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1832
- 1833
- 1834
- 1835
- 1836
- …
- 2228
- chevron_right