Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1833
- 1834
- 1835
- 1836
- 1837
- …
- 2228
- chevron_right

Jā, M52 motori ir daudz patīkamāki ikdienas braukšanai. Pat ar M52B20 pārvietoties bija daudz foršāk, nekā ar tagadējo M50B25. Galvenokārt, tā varētu būt pateicoties advancētākai vadībai un sakarīgākai ieplūdei, kas ir koncentrēta vairāk uz zemiem un vidējiem apgriezieniem, līdz ar ko pa pilsētu stumdoties tas ir viegli izjūtams un ievērojams +.Kikaps rakstīja:Un tomēr, šobrīd forumā ir ļoti, ļoti maz vēl dzīvu M50B25. Diemžēl lielu daļu no vēl braucošajiem M50B25 'izdara' uz papīra mazjaudīgākais M52B25.Inferno rakstīja: M50 ir tikai trīs problēmas - deficīta GMM (2.5 gadījumā), deficīta pastiprinātāja sūkņi un debīla tukšgaita. M52 un uz augšu ir niknāki, no doubt, bet resurss jūtami mazāks, daudz nevajadzīgu un salīdzinoši dārgu apgreidu, M52TU/M54 vēl klāt pieskaitam vakuumu. Jā, M50B25 neiet tik labi kā viņa jaunākie brāļi, bet uzticamības ziņā viņš ieliek viņiem kloķi.
Ja Tu uzpasē savu dzinēju, jā. M50B25 ir uzticamāks. Par to piekrītu. Bet, pabraucot ar abiem, M52, ir by far patīkamāks motors priekš ikdienas. Un arī trasē.
M52 jau pret M50 nav diži vairāk problēmu, tik cik divreiz vairāk zondes un vēl retākie stūres pastiprinātāja sūkņi. Ā, un kartera ventilācija. Pārējais jau ir tāpat. Protams, nikasils, bet par to nav vērts runāt, viņš vai nu jau ir sadilis, vai tik drīz nesadils.
M52TU un M54 tādā ziņā ir pavisam konča, savukārt, M50 ir kā cirvis, kuram visa jauda un grieze ir pie redlaina. Par galvenajām M52 problēmam es nosauktu, visticamākais, ultra debīlo kartera ventilāciju, kura pisina prātu ne vienam vien želejniekam (tai skaitā arī man) un mazo resursu 2.0/2.5 izpildījumā. 2.8 kalpojot ilgāk, bet viņu vienkārši nav


Cerība maza, bet nu tomēr - vai kādam gadījumā Ķengaragā nav kāds lieks termostats:
https://www.eparts.lv/catalog/#detail:7 ... 82/type:10
https://www.eparts.lv/catalog/#detail:7 ... 82/type:10
d[-_-]b

Konkrēti šitāds, no filtra kastes? Kāds izņemot mani viņu vispār ir atstājis?Dj Plosky rakstīja:Cerība maza, bet nu tomēr - vai kādam gadījumā Ķengaragā nav kāds lieks termostats:
https://www.eparts.lv/catalog/#detail:7 ... 82/type:10


Zinu, ka var uz viņu ejošās trubas uz ātro salaist pa taisno kopā, bet īsti nav pa rokai nekas tāds priekš savienojuma, pie tam gribās uzreiz sataisīt, lai ir kā vajag, lai nav pēc tam vēl desmit reizes sistēma jāatgaiso...
Vrb var nolūzušo trubiņu kkā pielīmēt, ar kkādu divkomponenšu līmi (dehloretāns neņem, kkāds ne tāds plastmass te...)
Vrb var nolūzušo trubiņu kkā pielīmēt, ar kkādu divkomponenšu līmi (dehloretāns neņem, kkāds ne tāds plastmass te...)
d[-_-]b

Man kaut kur viens tāds bija garāžā, bet tam ar šķiet gar trubas pamatni plaisa bija :/ Jālodē, nekas cits neatliek.Dj Plosky rakstīja:Zinu, ka var uz viņu ejošās trubas uz ātro salaist pa taisno kopā, bet īsti nav pa rokai nekas tāds priekš savienojuma, pie tam gribās uzreiz sataisīt, lai ir kā vajag, lai nav pēc tam vēl desmit reizes sistēma jāatgaiso...
Vrb var nolūzušo trubiņu kkā pielīmēt, ar kkādu divkomponenšu līmi (dehloretāns neņem, kkāds ne tāds plastmass te...)

skrūvi katrā galā iekšā un savilcēju apkārt. Visātrākais "pagaidu" variants.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

+18
Slēpts saturs: Parādīt



Domāju ka 9j un tajās arkās brīvi der ar 245-265 riepu

salīdzinoši lēts ķēriens izskatās 


Oriģināli tajās arkās iet 9J ar ET8, tā kā stanceri visus 11J vēsi iedabūs iekšā 


Pa lielam, Z3 coupe ar Z3M elementiem, izskatās ļoti lēti. Ņemot vērā, ka citi par 1.8 coupēm mēģina dabūt gandrīz tikgleizds rakstīja:salīdzinoši lēts ķēriens izskatās

Tikai, kas viņš oriģināli ir bijis? Cik saprotu, S50B32 ir swapots?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

orģināli m52b28 vai m54b30
Kupeja bija tikai ar plato dirsu un tikai ar lielajiem 6cil.
Interesanta vēsture tam auto
"See, unlike the majority of cars, and especially those from Germany, the e36/8 is not the work of brand managers. No, the e36/8 is purely the work of pistonhead engineers that built the car in secret and then somehow convinced upper management to sell the thing.
The e36/8 was free to live its short life unbenchmarked and unmolested by market expectations."
6 gang kārba ir vēl krutāk kā z3m (bmw mākslīgi centās padarīt Z lēnāku lai tas pārak neaizēno m3, tāpēc bija tikai 5 gangs un salīdzinoši garš reduktors)
Carbona airbox + pastiprinātais 45% LSD arī ir labs bonuss
Kupeja bija tikai ar plato dirsu un tikai ar lielajiem 6cil.
Interesanta vēsture tam auto
"See, unlike the majority of cars, and especially those from Germany, the e36/8 is not the work of brand managers. No, the e36/8 is purely the work of pistonhead engineers that built the car in secret and then somehow convinced upper management to sell the thing.
The e36/8 was free to live its short life unbenchmarked and unmolested by market expectations."
6 gang kārba ir vēl krutāk kā z3m (bmw mākslīgi centās padarīt Z lēnāku lai tas pārak neaizēno m3, tāpēc bija tikai 5 gangs un salīdzinoši garš reduktors)
Carbona airbox + pastiprinātais 45% LSD arī ir labs bonuss

Yeees, Z3Coupe ir BMW ārlaulības bērns, bet labā nozīmē... Būtu 10k... Nu, tāpat nepaņemtu. Būtu LIEKI 10k, būtu jādomā, noteikti viens no labākajiem auto pa tādu naudu.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

Šodien viens Qashqai mēģināja ar mani uzskrieties




nedod dievs 1,5 dīzelis 


Psc, reāli cilvēki domā, ka viņu līzing_bomžauto iet labāk par vecu bembi.Ģirts rakstīja:nedod dievs 1,5 dīzelis

Es kkad skrejos ar 4.2 raudi uz Riga-Jelgava. Man bembi savilets 2.0 vanos ar 2.8 vadibu. Audi samizaas tik atri braukt.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.

Es nerunāju par premuim klases auto!bestbmw rakstīja:Es kkad skrejos ar 4.2 raudi uz Riga-Jelgava. Man bembi savilets 2.0 vanos ar 2.8 vadibu. Audi samizaas tik atri braukt.
Bet par tām lētām miskastēm
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1833
- 1834
- 1835
- 1836
- 1837
- …
- 2228
- chevron_right