Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1906
- 1907
- 1908
- 1909
- 1910
- …
- 2228
- chevron_right

Manam m3 ari videjais realais paterinjs bija 8-9l ja normali brauckars rakstīja:1k+ jūdžu ceļojumā m3 3.2l - 8.8l vid. patēriņšbraucot uz 110-120km/h ar jumta bagāžnieku + laivu (atpakaļceļā) + riepas platākas aizm. kā oem un tas stulbais spoilers kurš neko nedod
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=92YIA_FiDi0
Ekonomiskaks par 2.5 2.8 tocna m3 ir
Instagram INDIGAIS

Ja vēl speciāli ekonomiski brauc, tad var dabūt arī ~6,5l 

vai tad 25mpg nav ~11l/100km?


beigās viņš dabūja 26.7mpgPauwer rakstīja:vai tad 25mpg nav ~11l/100km?
Dēļ jumta bagāžnieka un laivas tur ir stabili ~1,5l vairāk, un uz 90km/h viņš nebrauca


Nu, ja salīdzina 2.5/2.8 jaudu un patēriņu ar 3.2 jaudu un patēriņu, tad šādās attiecībās M3 viennozīmīgi ir pati ekonomiskākā žurka. Ne velti saka, ka 1.6 rij kosmosu un neiet, bet 3.2 verās lopās un benzīns pats līst atpakaļ bākā iekšā.

nu līdz 100eur biju skatīties, solo5c īsti neder, vairāk tēmēju uz 2.1, ja būtu iespēja kur iestūķēt lielākas tumbas, uzreiz ņemtu rrr s90 vai solo9cfunkyasshit rakstīja:Kādā cenā?
Šitās ir decent:
http://www.1a.lv/datortehnika_preces_bi ... _solo5c_20

http://www.1a.lv/datortehnika_preces_bi ... _set_black
kas ar šīm?

2.0 ir ok. Neredzu iemeslu ņemt 2.1.

Kam ir kupeja ar DV-334 nz.?kas piedalijas reika klipa! 


Kāds var izskaidrot kāda faking jēga no šī ? Nahuja jāliek mega lieli diski ar mega lielu riepu un uz ceļa labi ja 1/4 riepas. Nerunāsim par zemumu un praktiskumu.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Tu vecīt neko nesaproti 

ja pa nopietno tad rekur pareizais gt86/brz setups, ļoti nepopulārs kā jau autors minēs, jo 80% izskats>performance


ja pa nopietno tad rekur pareizais gt86/brz setups, ļoti nepopulārs kā jau autors minēs, jo 80% izskats>performance
Slēpts saturs: Parādīt
Andza,lai kadam dirsu virsu par vinja auto un kadam teiktu,ka abas rokas ir kreisaas,paskatiisimies uz sho jauko bildi
Ja Tu visu auto taisi tieshi ta pat,ka shpahtele un kraso tad tev pat nav abas kreisas rokas,bet aug no vaigiem vinjas

Ja Tu visu auto taisi tieshi ta pat,ka shpahtele un kraso tad tev pat nav abas kreisas rokas,bet aug no vaigiem vinjas

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ar kompatu pa brugji
bla koZzevsS rakstīja:Kad tev reizi 3 mēnešos būs jāmaina pilnīgi visa priekšējā piekare domāsi savādāk...kars rakstīja:Piekare ir mazākais par ko uztraukties e36 gadijumā, saremontēt maksā kapeikas un ja visur saliek polly, + novērš vājās vietas (mondeo stabil. utml.) un neliek smagus r17 diskus (ja grib braukāt pa granteni)ZzevsS rakstīja: Ar e36 uz zemes ceļiem ir pilnīgā dirsā... visneizturīgākā piekare no visiem auto ar kuriem esmu ilgstoši braukājis.
tev bukses no plastilīna taisītas un lodbalsti no plastmasas? un nevajag stāstīt par to, kādos hardcore apstākļos tu brauc ar savu e36, neesi vienīgais, kam ir nepareiza izmēra diski un ikdienas maršrutos ir sūdīgi ceļi
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.

Standarta r15 diski bija virsū un vidēji 3 mēnešos nobraukti 7-10k kilometru. Un nevis ikdienas maršrutā, bet no grantenes gandrīz nenobraucot. Pēc ~ 4k km plaukti jau sāk pamazām klabēt.


Protams uz 50 nevelkos bet gan braucu ar atļauto ātrumu. Tikai ar vienādu attieksmi un braukšanas stilu, e36 hadene brūk ātrāk par citu auto hadenēm ar kuriem esmu pārvietojies ilgstoši.Emteks rakstīja:Autiņa biršana atkarīga no saimnieka attieksmes un braukšanas stila.
Un cik tad ir atļautais uz grants ? Tagad pārbaudīšu tevi.
Man pa 3 gadiem ar 15" un 16" diskiem e36 piekarē bija jāsamaina atsaite, stūres pirkts un aizmugures amīši, jo tie bija hvz kad mainīti. Grants ceļš bija manā ikdienā. Un arī asfalta posmi nebija nekāda dieva dāvana. Ja man jāsaka, tad e36 bija izturīgāks pat par e39.
Ja neapmierina e36 piekares izmaksas, pērc trešo golfu un būs vēl lētāk.

Man pa 3 gadiem ar 15" un 16" diskiem e36 piekarē bija jāsamaina atsaite, stūres pirkts un aizmugures amīši, jo tie bija hvz kad mainīti. Grants ceļš bija manā ikdienā. Un arī asfalta posmi nebija nekāda dieva dāvana. Ja man jāsaka, tad e36 bija izturīgāks pat par e39.

Ja neapmierina e36 piekares izmaksas, pērc trešo golfu un būs vēl lētāk.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1906
- 1907
- 1908
- 1909
- 1910
- …
- 2228
- chevron_right