Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1907
- 1908
- 1909
- 1910
- 1911
- …
- 2228
- chevron_right

80 laikam bija...bet nu ok nebraucu tik lēni kkur vidēji 90-120, un piekari netaupu nevienam savam auto. Tā braucu ar visiem saviem auto, un spriest varu tikai par to ka pārējie mani auto tur manis radīto slodzi piekarei labāk nekā turēja e36. Par e39 un citiem bmw nav ne jausmas, jo ilgstoši esmu pārvietojies tikai ar e36.Emteks rakstīja:Un cik tad ir atļautais uz grants ? Tagad pārbaudīšu tevi.![]()
Man pa 3 gadiem ar 15" un 16" diskiem e36 piekarē bija jāsamaina atsaite, stūres pirkts un aizmugures amīši, jo tie bija hvz kad mainīti. Grants ceļš bija manā ikdienā. Un arī asfalta posmi nebija nekāda dieva dāvana. Ja man jāsaka, tad e36 bija izturīgāks pat par e39.
Ja neapmierina e36 piekares izmaksas, pērc trešo golfu un būs vēl lētāk.

Pamēģini Meyle HD šarnīrus vai, ja liec Lemforder/TRW tad vari pamēģināt noņemt gumiju un salikt tur smāķi iekšā. Pieļauju, ka kaut kādu litija smēri var mēģināt. Man garāžā ir kaut kāda laba, nenoskalo ne ūdens, ne sasalst. Darba temp. uz pakas bija -30 līdz +120 vai kas tāds. 

Atsakos ticēt, vai arī pieņemu, ka tika uzstādītas nekvalitatīvas rezerves daļas.
Kad iegādājos iepriekšējo e36, priekšā nomainīju lodbalstus/bukses/pirkstus ar stieņiem un nobraucu 80 vai 90 tūkstošus kilometru ar r17 un sēdinātām atsperēm - otrreiz nekas nebija jāmaina. Tas vēl bija laikā, kad maģistrālās šosejas bija krietni skumjākā stāvoklī nekā tagad un ikdienas maršrutos liela daļa bija grants ceļi
Šobrīd e36 piekarē ir nomainītas pilnīgi visas dilstošās daļas priekšā un aizmugurē, pa šo vasaru esmu nobraucis 16 tūkstošus kilometru ar zemprofila r17 un koiliem - piekarē nekas nav pieteicies un nerodas aizdomas par to, ka tuvākajā laikā tam būtu jānotiek.
Protams uzstādīts tiek, kā jau augstāk minēja, lemforder un meyle hd vai oem. Bez izņēmumiem
Kad iegādājos iepriekšējo e36, priekšā nomainīju lodbalstus/bukses/pirkstus ar stieņiem un nobraucu 80 vai 90 tūkstošus kilometru ar r17 un sēdinātām atsperēm - otrreiz nekas nebija jāmaina. Tas vēl bija laikā, kad maģistrālās šosejas bija krietni skumjākā stāvoklī nekā tagad un ikdienas maršrutos liela daļa bija grants ceļi
Šobrīd e36 piekarē ir nomainītas pilnīgi visas dilstošās daļas priekšā un aizmugurē, pa šo vasaru esmu nobraucis 16 tūkstošus kilometru ar zemprofila r17 un koiliem - piekarē nekas nav pieteicies un nerodas aizdomas par to, ka tuvākajā laikā tam būtu jānotiek.
Protams uzstādīts tiek, kā jau augstāk minēja, lemforder un meyle hd vai oem. Bez izņēmumiem
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.

Pievienojos. Uzliec 1x labu daļu un aizmirsti.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Pamatā liku meyle šarnīrus utt, biju mēģinājis arī lemforderus, dižas atšķirības nebija. Un es nerunāju par vienu mainīšanas reizi bet vismaz 4ām, ne jau nu vienmēr būs nekvalitatīva daļa. Detaļas pērku vidējās klases parasti. Nezinu cik perfekti uzmanīgi un saudzīgi jūs braucat ar saviem e36, bet zinu vairākus cilvēkus kuri par e36 priekšējo piekari domā tāpat kā es.

Sešu gadu laikā viena šara
1komplekts reaktīvā stieņa buskes
1koilas
1 sets atbalsti priekša aizmugure.
1 sets stūres stieņi / pirksti
1komplekts reaktīvā stieņa buskes
1koilas
1 sets atbalsti priekša aizmugure.
1 sets stūres stieņi / pirksti
Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Ar to arī tevi apsveicu!ValtersZ rakstīja:Sešu gadu laikā viena šara
1komplekts reaktīvā stieņa buskes
1koilas
1 sets atbalsti priekša aizmugure.
1 sets stūres stieņi / pirksti


Apsveikt varēs kad pabeigs likt turbīnu virsū.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Valter,Tu ar to mašīnu brauc arī? 



Bet nu tā pat piekare ir pati mazākā e36 bēda kopumā, gan pie auto iegādes, gan TA ejot, piekare ir uztraukusi vismazākZzevsS rakstīja:Pamatā liku meyle šarnīrus utt, biju mēģinājis arī lemforderus, dižas atšķirības nebija. Un es nerunāju par vienu mainīšanas reizi bet vismaz 4ām, ne jau nu vienmēr būs nekvalitatīva daļa. Detaļas pērku vidējās klases parasti. Nezinu cik perfekti uzmanīgi un saudzīgi jūs braucat ar saviem e36, bet zinu vairākus cilvēkus kuri par e36 priekšējo piekari domā tāpat kā es.


Tas ta protams, maksā jau viņa arī kapeikas!kars rakstīja:Bet nu tā pat piekare ir pati mazākā e36 bēda kopumā, gan pie auto iegādes, gan TA ejot, piekare ir uztraukusi vismazākZzevsS rakstīja:Pamatā liku meyle šarnīrus utt, biju mēģinājis arī lemforderus, dižas atšķirības nebija. Un es nerunāju par vienu mainīšanas reizi bet vismaz 4ām, ne jau nu vienmēr būs nekvalitatīva daļa. Detaļas pērku vidējās klases parasti. Nezinu cik perfekti uzmanīgi un saudzīgi jūs braucat ar saviem e36, bet zinu vairākus cilvēkus kuri par e36 priekšējo piekari domā tāpat kā es.

Ahoj, interesē vai visiem z3 ir vienādas reikas, tas ir stures apgriezieni ir 2.7? Un viņa jau ir plug and play uz e36 cik saprotu?

Vienam audistam liela sāpe ir e36lachupuika rakstīja:http://audi-style.lv/forum/topic/86608- ... ms/page-70


tas pasakums chista bija tirsaa 

Ir iespeja paslidināties, pašlaik esam 5 mašīnas, bet aizvakar sākām ar 5, beidzām ar patsmit.
Pašlaik atrodamies dreiliņu kuršos.
Pašlaik atrodamies dreiliņu kuršos.

Raudisti raudlachupuika rakstīja:http://audi-style.lv/forum/topic/86608- ... ms/page-70


Sākumā nodomāju, ka AndzaK E36
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... aobxg.html
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... aobxg.html
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1907
- 1908
- 1909
- 1910
- 1911
- …
- 2228
- chevron_right