Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1915
- 1916
- 1917
- 1918
- 1919
- …
- 2228
- chevron_right

tas bija mans minējums! 

Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

Pēc teorijas, siemens vadībai vajadzētu ēst mazāk, ne? Tomēr jaunāka un gudrākaInferno rakstīja:Nez, moš šis domā, ka sīmensu uzliekot, dabūs jaudu 'apakšās', kuru M50 nav. Problēma tajā, ka tad ir arī M52 kolektors (vismaz ieplūdes) jāliek, kas visu pasākumu bojā :-15hp: :m52b25labāks:.Inferno rakstīja:Varētu palūgt pamatot savu viedokli? Interesanti palika - kāpēc dārgi, kāpēc ļoti naiss un kāda varētu būt atšķirība.funkyasshit rakstīja:M50TUB25 ar M52 vadību varētu būt ļoti naiss, bet tas ir dārgs prieks, taču ikdienā es domāju atšķirība būtu jūtama.
Līdz šim vienmēr esmu uzskatījis, ka viņš saprot ko runā, tāpēc es ļoti ceru, ka atbilde būs sakarīgāka par "cels no apakšām un ēdīs mazāk, yooo"


Pēc teorijas, jebkuru vadību var nočipot pēc sirds patikas.

Runājot par sūdzambībeli rakstāmgaldu no delfiem, kam elkoristi neļauj gulēt - varbūt ir kāda puslīdz nomaļāka vieta/trasīte bez satiksmes, kur vīkendā pašļūkt aizbraukt? Lai nevienam netraucētu un reizē forši varētu paspolēties. Un lai var arī kādam bez iepriekšējas pieredzes iedot paslidināties pamācīties bez bailēm, ka nesavāks ja nāks kāds pretī.
Ap 50km rādiusā no rīgas. Ādažus pa lielam zinu, garkalni arī.
Ap 50km rādiusā no rīgas. Ādažus pa lielam zinu, garkalni arī.

pviljams rakstīja:Runājot par sūdzambībeli rakstāmgaldu no delfiem, kam elkoristi neļauj gulēt - varbūt ir kāda puslīdz nomaļāka vieta/trasīte bez satiksmes, kur vīkendā pašļūkt aizbraukt? Lai nevienam netraucētu un reizē forši varētu paspolēties. Un lai var arī kādam bez iepriekšējas pieredzes iedot paslidināties pamācīties bez bailēm, ka nesavāks ja nāks kāds pretī.
Ap 50km rādiusā no rīgas. Ādažus pa lielam zinu, garkalni arī.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

MS42 ir labāki algoritmi degvielas daudzuma aprēķiņāšana, ir divas zondes, kas nozīmē, ka degvielas daudzuma adaptāciju var veikt starp katriem 3 cilindriem + tur vēl ir sīkāka korekcija starp tiem 3 podiem savā starpā. Kloķenes šķivis vairs nav uz demfera kā M50, kas nozīmē, ka ir precīzāka info par kloķenes stāvokli (loģiski, ka gumijas demferis padodas +, ja tas ir 20 gadus vecs, tad tā atšķirība ir vēl lielāka, tā ir maza, bet ir).

Apakšas neiegūs, jo tad ir jāiet M52 ceļu, samazinot kolektora izmēru, iegūsi apakšas, papis augšas. Ar MS vadību varētu kaut ko ap 0.5-1l nost no vidējā un motoram vajadzētu strādāt krietni laidenāk. Tas viss ir provizoriski. Es biju gatavs ko tādu darīt, bet atmetos izmaksu dēļ. Ja kāds man dotu labu MS vadību un es viņam savu 413, okay, bet ja man ir jāmaina lielākā daļa no sensoriem, jo tie ir pussprāguši, tad lol nau vērc. Kdfi v1.4 būtu labāks ieguldijums pa 500€. 
Sanak double post, jo ar visu tekstu man nez kapēc vienkārši aizsedz apstiprināt pogu. YOLO

Sanak double post, jo ar visu tekstu man nez kapēc vienkārši aizsedz apstiprināt pogu. YOLO

tur tā lieta, ka maza atšķirība. Nav vienkāršāk ieswapot m52b25 un braukt pa lēto jau startā, bez galvassāpēm?funkyasshit rakstīja:MS42 ir labāki algoritmi degvielas daudzuma aprēķiņāšana, ir divas zondes, kas nozīmē, ka degvielas daudzuma adaptāciju var veikt starp katriem 3 cilindriem + tur vēl ir sīkāka korekcija starp tiem 3 podiem savā starpā. Kloķenes šķivis vairs nav uz demfera kā M50, kas nozīmē, ka ir precīzāka info par kloķenes stāvokli (loģiski, ka gumijas demferis padodas +, ja tas ir 20 gadus vecs, tad tā atšķirība ir vēl lielāka, tā ir maza, bet ir).

Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

Nu tas ir tāds savā ziņā marazms, bet katrams savs. 
Ja tu skaties uz 99% visu šito projektu, swapu un citām izvirtībām, jau defaultā rodas jautājums, a nahujam?

Ja tu skaties uz 99% visu šito projektu, swapu un citām izvirtībām, jau defaultā rodas jautājums, a nahujam?


IeintriģējiKikaps rakstīja:pviljams rakstīja:Runājot par sūdzambībeli rakstāmgaldu no delfiem, kam elkoristi neļauj gulēt - varbūt ir kāda puslīdz nomaļāka vieta/trasīte bez satiksmes, kur vīkendā pašļūkt aizbraukt? Lai nevienam netraucētu un reizē forši varētu paspolēties. Un lai var arī kādam bez iepriekšējas pieredzes iedot paslidināties pamācīties bez bailēm, ka nesavāks ja nāks kāds pretī.
Ap 50km rādiusā no rīgas. Ādažus pa lielam zinu, garkalni arī.

Plakanciems dops vakar bijā tā soso, vēl ir padaudz bedres, un piebraukāts paliek diezgan slidens, vajag labas riepas, vislabāk šipus, ar manām 10 gadīgajām m+s, 5mm uzmanīgi jābrauc, sanāk tāda tausīšanās, jo kļūdīties nedrīkst.
Pa nakti labums tāds ka redzi kas pretī nāk, bet pašam redzamība sūdīga, dienā cita lieta, bet atkal jāatstāj rezerve nepāredzamajos līkumos, kādi tur ir daudz.
No pieredzes visbaudāmāk uz garantsceļiem ir tad kad ir laba gluda pamatene bez bedrēm, un ir uzsnidzis svaigs pūderis ne pārāk biezā kārtā, kad ir konstanta saķere pa visu ceļu.
Kad ir pa daudz sansidzis tad veidojās špūres, mašīna mokās un ātrums zūd
Kad ir par daudz piebraukāts, tad veidojās ledenieks un nevienmērīga saķere
Pa nakti labums tāds ka redzi kas pretī nāk, bet pašam redzamība sūdīga, dienā cita lieta, bet atkal jāatstāj rezerve nepāredzamajos līkumos, kādi tur ir daudz.
No pieredzes visbaudāmāk uz garantsceļiem ir tad kad ir laba gluda pamatene bez bedrēm, un ir uzsnidzis svaigs pūderis ne pārāk biezā kārtā, kad ir konstanta saķere pa visu ceļu.
Kad ir pa daudz sansidzis tad veidojās špūres, mašīna mokās un ātrums zūd
Kad ir par daudz piebraukāts, tad veidojās ledenieks un nevienmērīga saķere
Pēdējais labojis Kristaps85 - 08 Nov 2016, 13:32, kopā labots 2 reizes.

Svētdien lielajā sniega dienā pabūts tajā līkumotajā maršrutā no lidostas Rīga uz GrosAuto, segums gan bija reti debīls, grumbuļains, bet kad uzsnieg pūderīt, tad tur ir forši 


Kur tas ir!?Kristaps85 rakstīja:Plakanciems dops vakar bijā tā soso, vēl ir padaudz bedres, un piebraukāts paliek diezgan slidens, vajag labas riepas, vislabāk šipus, ar manām 10 gadīgajām m+s, 5mm uzmanīgi jābrauc, sanāk tāda tausīšanās, jo kļūdīties nedrīkst.
Pa nakti labums tāds ka redzi kas pretī nāk, bet pašam redzamība sūdīga, dienā cita lieta, bet atkal jāatstāj rezerve nepāredzamajos līkumos, kādi tur ir daudz.
No pieredzes visbaudāmāk ur garantsceļiem ir tad kad ir laba gluda pamatene bez bedrēm, un ir uzsnidzis svaigs pūderis ne pārāk biezā kārtā, kad ir konstanta saķere pa visu ceļu.
Kad ir pa daudz sansidzis tad veidojās špūres un ātrums zūd
Kad ir par daudz piebraukāts, tad veidojās ledenieks un nevienmērīga saķere

Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Aiz ķekavas

O jā, thanks! Vakarā jābrauc!Kristaps85 rakstīja:Aiz ķekavas

Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

Bija dati kaut kur atrodami arī tomātkūtīm, bet iepriecināts nebūsiRPG rakstīja:Kāds var pateikt kāds ir aptuvenais reālais patēriņš e36 318i (m43b18) automātam, kūtiņai?

Kādas atsauksmes par tiem čipiem, kas ebay tirgojas, kuriem zonde atprogrammēta, redline pie 7400rpm un nosacīti jaudas ziņā +22zs un +25nm priekš m50b25

coms nopirks,ar dirsu atskiribu nejuta.. 

Nu redlains vismaz bija pie tiem apgriezieniem?poweredbygirts rakstīja:coms nopirks,ar dirsu atskiribu nejuta..
Vienkārši jāpērk zonde, un varbut ir jēdzīgāk nopirkt to čipu, kas ir salīdzinoši lētāks.?
Pašlaik ir Digital čipota vadiba, beigas lai tik nav gribeju labāk, sanāca kā vienmēr.

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1915
- 1916
- 1917
- 1918
- 1919
- …
- 2228
- chevron_right