Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1992
- 1993
- 1994
- 1995
- 1996
- …
- 2228
- chevron_right

Kā arī iztirgojot daļās vairāk dabūs...kars rakstīja:Tolmets vairāk iedos $ ,vairāk bleķa

Ne jau ar V8 3.0 benzīnu.ZzevsS rakstīja:Es mainītu nedomājot...Labprāt kaut vai nopirktu ar 500 eiro...
E38 arī bez skates manuprāt ir vērtīgāks par nopistu žurku.

Nevajag Tev sajātu e38. Sākumā liekās forši - komforts pat sajātam pēc žurkas liekas super. Bet pēc tam, kad sāc domāt cik jāiegulda, lai pat ne uzceltu, bet vnk ikdienā normāli brauktu, nevis 15sek. līdz simtam un tai pat laikā 20/l uz 100 km (tici man pēc žurkas 10l baigi jūtas), vai lai atrisinātu kāpēc tā apgriezienu kļūda metās visu laiku virsū ir vnk pakaļā. Tas tā no personīgās pieredzes. It īpaši ja nevari uzturēt normāli žurku, ar nojātu e38 pārvietoties būs problēmas.
Ja vajadzētu pārsēsties uz e38, tad vismaz 740iL, kopts un bez gatera
Ja vajadzētu pārsēsties uz e38, tad vismaz 740iL, kopts un bez gatera
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām


Īpašnieks ir gatavs mainīt labā stāvokļa dēļ?! tur noteikti viss ir tik slikti, lai atbrīvotos iemainot pret kaut ko citu, lai nav jāmaksā nodoklis un lai ir ar ko braukt
Kāda būs jēga no tā auto ja tas vairāk stāvēs kā būs braucams un lai brauktu vajadzēs solīdu summu ielikt?! jēga no ekstrām ja tās nestrādā?! Jebkurā gadījumā vajag aizdzīt uz servisu, nolasīt kļūdas, apskatīt no apakšas un izmērīt kompresiju motoram. Ja kļūdas pirms maiņas būs nodzēstas parādīsies tikai tās, kuras nevar nodzēst tā kā liels resns kaķis maisā!
Vecs Vācu V8 ir

Vecs Vācu V8 ir


Ar jebkuru motoru ir vērtīgāks par žurku...Emteks rakstīja:Ne jau ar V8 3.0 benzīnu.ZzevsS rakstīja:Es mainītu nedomājot...Labprāt kaut vai nopirktu ar 500 eiro...
E38 arī bez skates manuprāt ir vērtīgāks par nopistu žurku.

Cik noprotu no saimnieka tad esot students ar neapmaksatu praksi tāpēc vajagot ko ekonomiskāku. Pats viņu esot dabūjis ka parāda atmaksuJānisK-[JK] rakstīja:Īpašnieks ir gatavs mainīt labā stāvokļa dēļ?! tur noteikti viss ir tik slikti, lai atbrīvotos iemainot pret kaut ko citu, lai nav jāmaksā nodoklis un lai ir ar ko brauktKāda būs jēga no tā auto ja tas vairāk stāvēs kā būs braucams un lai brauktu vajadzēs solīdu summu ielikt?! jēga no ekstrām ja tās nestrādā?! Jebkurā gadījumā vajag aizdzīt uz servisu, nolasīt kļūdas, apskatīt no apakšas un izmērīt kompresiju motoram. Ja kļūdas pirms maiņas būs nodzēstas parādīsies tikai tās, kuras nevar nodzēst tā kā liels resns kaķis maisā!
Vecs Vācu V8 ir

Nu man žurka arī ir ar jaunu skati un tehniski daudz mazs ok stāvoklī tāpēc jādomā vai manīt. Čalis pat piedāvā samaksāt pusi nodokļaZzevsS rakstīja:Ar jebkuru motoru ir vērtīgāks par žurku...Emteks rakstīja:Ne jau ar V8 3.0 benzīnu.ZzevsS rakstīja:Es mainītu nedomājot...Labprāt kaut vai nopirktu ar 500 eiro...
E38 arī bez skates manuprāt ir vērtīgāks par nopistu žurku.

Nu maini tad! Neaizmirsti padalīties ar pieredzi 



Izgāju no mājas un pieškīlu. Vik man ir bijuši manās rokās dīzełi visi darbinājās arī pie lieliem mīnusiem.ValtersZ rakstīja:Man žēl dīzeļu
3.0d vispār bija episki, jo man bija atslēgtas kvēlsveces, tāpat škīlās jo kompresija un sprauslas bija zjboks.
Tākā es nevaru iedomāties cik nojātam dīzelim jābūt lai nepieškiltos

Tie kas rūpējas , tiem jā - viss būs vislabākā kārtībā.
Bet un tas (betbetbet) ir liels, lielākā daļa ir kapeikpisēji un par tehniku nerūpējās. Jeb taisa tikai tad , nu jau pabraukt vairs nevar.
Bet un tas (betbetbet) ir liels, lielākā daļa ir kapeikpisēji un par tehniku nerūpējās. Jeb taisa tikai tad , nu jau pabraukt vairs nevar.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Nu vot ta,es nerupejos un iepisu kapeiku un man dizels pie minus 10 negrib lekt
un akjitis atmetaas pie minusiem 
Cik maksaja 1h pa 333 izbraukt?


Cik maksaja 1h pa 333 izbraukt?
ar kompatu pa brugji

15e laikam.cipruss18 rakstīja:Nu vot ta,es nerupejos un iepisu kapeiku un man dizels pie minus 10 negrib lektun akjitis atmetaas pie minusiem
Cik maksaja 1h pa 333 izbraukt?
bet tur baigais ledus noslidinaats, pat chalji ar subariem besiijaas


e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Ar quattro un naglab butu ok
Aaaa,naglas nevareja tak
Aaaa,naglas nevareja tak
ar kompatu pa brugji

tagad jau visādas ziemas trases sāk vērties vaļā (brīvkalni, ādiņas utt), jabrauc uz tām. nav ko mocīties pa tiem trijniekiem, sevišķi ja "drifta elementi aizliegti" 

e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30

Brauc un braukājies pa lauku ceļiem, kam tev kkāda trase vajadzīga ar quattru un naglām?cipruss18 rakstīja:Ar quattro un naglab butu ok
Aaaa,naglas nevareja tak

Vo vo grantenes tagad vnk pasaka .ZzevsS rakstīja:Brauc un braukājies pa lauku ceļiem, kam tev kkāda trase vajadzīga ar quattru un naglām?cipruss18 rakstīja:Ar quattro un naglab butu ok
Aaaa,naglas nevareja tak

ņem un laid detaļās. 

hvz, varbūt tāpēc, ka trasē tu īsti nevari nošķilties pret kādu pretī braucošu omi ar b4 audi? es hujeju, cilvēks jautā, jo grib braukt pa trasi, bet jūs iesakat gāzt pa koplietošanas ceļiemZzevsS rakstīja:Brauc un braukājies pa lauku ceļiem, kam tev kkāda trase vajadzīga ar quattru un naglām?cipruss18 rakstīja:Ar quattro un naglab butu ok
Aaaa,naglas nevareja tak
malači
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Durvis vaļā un inpa rāda šo - 149 interior security: fuse or cable. Goglē bulgāru valodu nesaprotu. Gan jau kabelis vaļā.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1992
- 1993
- 1994
- 1995
- 1996
- …
- 2228
- chevron_right