Šeit var papļāpāt !!!

Visas slēgtās tēmas u.c., kas vairs nav aktuāls.
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 

13 Feb 2017, 23:44

-AF- rakstīja:
bumer2 rakstīja:Čau visiem ja kādam gadās ķibeles ar auto piem uzmet jumtu iebrauc kokā utt un pašam negribas taisīt vai celt augšā varat sazināties ar mani taisnoju bundžas pēc avārijām jumtiem utt diezgan lēti un arī ātri. 27736156 rīga.
Par maniem darbiem kur esmu taisnojis bmw pēc jumtiem varat apskatīties instegram ja kādam ir. Kristaps.suba.
Bet tur nav neviena gatava varianta, tik ar kāju izklapēta haube un jumts :lol:
Ar kāju klapējot arī taisno... :hahaha:
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

13 Feb 2017, 23:48

Man nav instragrama, iemetiet kāds šeit bildes ar viņa darbiem :hahaha:
Profila bilde
rews
Ziņojumi: 1170
Pievienojies: 20 Nov 2011, 11:26
Braucu ar: Melnu cabrio
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 1
 

13 Feb 2017, 23:55

Nav ko iemest :D
Attēls
Profila bilde
KA-91
Ziņojumi: 712
Pievienojies: 04 Dec 2012, 21:14
Braucu ar: darba auto
Atrašanās vieta: Rīga

14 Feb 2017, 00:10

Šitie laikam būs tie darbi. :rolleyes:
IMG_0103.PNG
IMG_0104.PNG
IMG_0105.PNG
IMG_0102.PNG
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

14 Feb 2017, 00:19

Jēziņ! :emo: A ģeometrija arī milimetrs milimetrā sapas? :hahaha:
klucifers
Ziņojumi: 75
Pievienojies: 17 Aug 2015, 23:13
Braucu ar: bamsli ķepā

14 Feb 2017, 01:37

Ļoti interesants bizness :lol:
P.s. Kāds nav meiģinājis z3 benķus ielikt e36? :rolleyes: Tādi budžeta vaderi sanāktu :lol:
Reinholds
Ziņojumi: 665
Pievienojies: 30 Mar 2013, 10:39
Braucu ar: cietu seju
Reputācija: 1
 

14 Feb 2017, 08:50

Interesē maxspeedong rod coilas par labu ciparu uz vietas. Anyone? :D

Vispār, tagad, kad tās kļuvušas populārākas, varbūt kāds var pakomentēt tie 150e pa virsu ir tā vērti salīdzinot ar TA?
Profila bilde
Garaisss
Ziņojumi: 553
Pievienojies: 26 Feb 2015, 14:42
Braucu ar: 318i
Reputācija: 1
 

14 Feb 2017, 08:55

Arī labprāt uzzinātu kāda viedokli,vai ir vērts piemest tos 150e :lol:
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

14 Feb 2017, 09:13

Salīdzinājumā ar TA koilām - viennozīmīgi ir vērts samaksāt vairāk. Tie +150e ir tādi ļoti nosacīti, jo TA koilas tomēr nāk bez atbalstiem, savukārt Maxspeedingrods koilas nāk ar visiem atbalstiem, camber plates utt. Tā kā visi 4 jauni atbalsti izmaksā vismaz ap 100e (kaut cik normāla ražotāja), tad normālam cilvēkam nekas diži lētāk tur nesanāk, tos 100e var iepist tikai students uzliekot savus vecos, nopistos atbalstus :hahaha:
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

14 Feb 2017, 09:18

Cik biezhi tev atbalsti ir beigushies??
Mana skatijuma atshkjiriba starp maxspeed un TA ir tikai cena
Es biju uzlicis uz e46 TA koilas,nesaprotu,ko jus raudat par to cenu.man bija gan sedinajums gan komforts
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

14 Feb 2017, 09:24

Aizmugurē sēdinātam E36 stock (nevis poly) atbalstus var stabili gandrīz katru gadu mainīt :hahaha: Priekšā gada laikā arī var 3-4 gab. nomainīt, ja visu laiku liek lietotus.

Priekšā uzliekot jaunus no dārgā gala un aizmugurē uzliekot poly noteikti, ka var aizmirst uz ļoooooti ilgu laiku.

TA koilas un komforts? :emo: Nu hz, hz. Laikam katram tā komforta izjūta citādāka.
Pēdējais labojis Inferno - 14 Feb 2017, 09:27, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
KLAVINS
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6347
Pievienojies: 07 Apr 2011, 08:45
Braucu ar: BMW
Atrašanās vieta: Titurga (Baloži)
Reputācija: 4
 

14 Feb 2017, 09:25

TA labas piemerotas ikdienai, ja neko vairak par sedinajumu nevajaga tad ir ok, ja like tos atbalstus , tad iegusti tikai lielaku trobeli jo neabsorbejas triecieni gumijaa (atbalstā) , ja grib pasportot, tad vienozimigi maxspeedus
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

14 Feb 2017, 09:27

Un kas tieshi tev liek domat ka ikdienai vinjam nav komforts?
Man briziem liekas,ka cilveki izsaka viedokli vienkarshi,lai izteiktu.
Nu budzeta variantaa tas koilas ir labakas par stock piekari
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Ruudolfs
Ziņojumi: 536
Pievienojies: 15 Jūn 2015, 10:46
Braucu ar: 320Ci
Reputācija: 1
 

14 Feb 2017, 09:27

A kāds kuram ir tās Mrods coilas( liet. R3served laikam, varbūt vēl kāds) var iemest kautkad tādu sīkāku razkladu par tām coilām? Gribas zināt atsauksmes no kāda, kurš reāli viņas lieto, jo arī domāju kautkad nākotnē moš tādas iepirkt :super:
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

14 Feb 2017, 09:46

cipruss18 rakstīja:Un kas tieshi tev liek domat ka ikdienai vinjam nav komforts?
Man briziem liekas,ka cilveki izsaka viedokli vienkarshi,lai izteiktu.
Nu budzeta variantaa tas koilas ir labakas par stock piekari
Pieredze, vecīt, pieredze. Cik nu ir braukts vai blakus sēdēts E36, kuriem ir TA koilas - nekādu komfortu vispār neizjutu, un tas ir ņemot vērā to, ka tās koilas nav diez ko cietas nemaz.

Budžeta variantā, kā jau teica - var nosēdināt un mēģināt ikdienā pārvietoties, bet nu tas tāds ļoooooooti casual variants, tb. priekš cilvēkiem, kuriem piekare jau standartā ir mazsvarīgākā auto sastāvdaļā. Daudz labāk par TA man pie sirds iet variants ar kādiem cietākiem amjiem + sēdinātajām atsperēm. Varbūt ne vienmēr tāds setups ir cietāks par TA un nav iespēja regulēt augstumu, bet savu funkciju viņš pilda labāk, manuprāt, un ikdienai ir vairāk piemērots.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

14 Feb 2017, 09:48

Atljaushos nepiekrist.man kabrim ir sedinatas atsperes un labi amortizatori.salidzinot par ar tam pasham TA koilam,nu i nafig.
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

14 Feb 2017, 10:02

Kabris jau ir diezgan pasmaga virsbūve, tas ir jāņem vērā. Uz kūtiņas nedz pacieti amortizatori + sēdinātās atsperes, nedz TA koilas tā īsti nestrādā kā gribētos :hahaha: Tur vajag kaut ko, kam var saregulēt cietību aizmugurē.
Profila bilde
KLAVINS
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6347
Pievienojies: 07 Apr 2011, 08:45
Braucu ar: BMW
Atrašanās vieta: Titurga (Baloži)
Reputācija: 4
 

14 Feb 2017, 10:09

nezinu, man I uz kabra bija TA, I uz Kuuts bija TA, bija ok, esmu ari pabraucis ar FK koilam, tas cietakas par TA :D nez ar TA ikdienai bija ok, jo vajadzeja tikai sedinajumu skatam :yes:
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Profila bilde
kuzja
Ziņojumi: 125
Pievienojies: 16 Dec 2014, 10:14
Braucu ar: e36 un e46

14 Feb 2017, 10:17

TA uz kūts ir tā, ka kamēr divatā bez kravas brauc ir ok, bet tiklīdz vēl divi iesēžas vai kaut ko iekrāmē bagūzī, tad viss, tas TA amītis un atspere aizmugurē kļūst par gumiju...
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

14 Feb 2017, 10:26

kuzja rakstīja:TA uz kūts ir tā, ka kamēr divatā bez kravas brauc ir ok, bet tiklīdz vēl divi iesēžas vai kaut ko iekrāmē bagūzī, tad viss, tas TA amītis un atspere aizmugurē kļūst par gumiju...
Kaut kā tā, jā :hahaha:

Bet nu paliksim pie tā, ka laikam man vienkārši ir augstākas prasības pret komfortu iekš E36 nekā jums, tas arī viss. Bet, tas nemaina manu atbildi uz sākotnējo jautājumu - TA < Maxspeedingrods, jo ņemot vērā regulācijas iespējas, price/performance būs nesalīdzināmi labāks. Visu izšķir budžets, kā jau vienmēr.