Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 2130
- 2131
- 2132
- 2133
- 2134
- …
- 2228
- chevron_right
Ja zvaigness nostāsies pareizi, nopirkšu vieglus diskuskars rakstīja:Gribi būt krutākais because racecar čalis forumā, paņem šitos, imho nav nemaz tik dārgifunkyasshit rakstīja:Kāds zin, cik sver kaut kādi Dare vai JR R17 J8-8.5? Ķīņieši skopi ar informācīju. Laikam muļķīgi cerēt, ka varētu būt kaut tuvu 8kg vai vismaz 9?
https://www.tirerack.com/wheels/WheelCl ... ar=Limited
15.2lbs - 6,8kg
Nezinu vai ir vieglāki lietie r17 par šiem, varbūt vienīgi no kāda eksotiska matreāla - magnēzija/carbona
Kāds izmanto M50 vienmasnieku izvirpotu uz 240mm? Cik vieglu viņu var izvirpot? Nizskatās, ka tur ir ļoti daudz ko virpot nost. Moš kļūdos?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nuuuuu nav ta ka nebutu jamak tas dariut.tur jazin ko un cik daudz javirpo
ar kompatu pa brugji
Var viņu pietiekami atvieglināt, līdz 6kg un gan jau mazāk, bet tie paši 6 jau ir pārspīlēti viegls...
Pats jau nevirpošu, tāpēc jautāju šeit.cipruss18 rakstīja:Nuuuuu nav ta ka nebutu jamak tas dariut.tur jazin ko un cik daudz javirpo
Dēļ idle, daily braukšanas pārspīlēti? Vismaz līdz 7kg jau it kā gribētos novirpot.kasp1js rakstīja:Var viņu pietiekami atvieglināt, līdz 6kg un gan jau mazāk, bet tie paši 6 jau ir pārspīlēti viegls...
Being second is being the first of the losers. /Senna/
ZzevsS rakstīja:Lūgums padot man PM ziņu ar savu numuru lietotājam no kura man bija sarunāts pirkt style5 r15 diskus. Pazuda telefons un nezinu tavu numuru. Mans numurs 25866580. Vel neesmu paspejis atjaunot sim karti, ceru sagaidit no tevis ziņu PM
Spararatu frēzē, nevis virpo un zem 8kg daily nezinu vai ir jēga līst.
Eksperts neesmu, ideju saprast varēja, ko jautāju.funkyasshit rakstīja:Spararatu frēzē, nevis virpo un zem 8kg daily nezinu vai ir jēga līst.
Par svaru hvz, šobrīd virsū vispār stāv M43, kas protams ir 'no go zone'.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Jautājums par Turbo , kā var pateikt cik lielu jaudas palielinājumu iedod turbīna , kur to var apskatīties , pēc kā jāskatās , sērijas numura vai kā ?
Šodien golfa bagānā atradu divas KKK turbīnas , mazas , bet vismaz.
Šodien golfa bagānā atradu divas KKK turbīnas , mazas , bet vismaz.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tur uz vinas ir rakstīts detaļas numurs 530310150 . 1.9d ar 90 zs turbīna. Passat, Sharan un t.t.DavisKalbergs rakstīja:Jautājums par Turbo , kā var pateikt cik lielu jaudas palielinājumu iedod turbīna , kur to var apskatīties , pēc kā jāskatās , sērijas numura vai kā ?
Šodien golfa bagānā atradu divas KKK turbīnas , mazas , bet vismaz.
Bet ja divas bagāžniekā un viena zem haubes - tad, skaiti ar čipu 200+ zs
Neviena nebija zem haubes , abas bija noskrūvētas no izņemtiem motoriem , tikai labs motori visi ir bijuši benzīna golfiem
Kādam ir liet.Borisa kontakti,runājot par izpūtēju
Nu ko, boksa svētki var sākties...Aiziet Mairi!
Mairis malacis!
Tagad jāskatās Formula Drifts
Tagad jāskatās Formula Drifts
Neko vairāk par riešanu pirms cīņas Huks nespēja likt pretīm Mairim!Ruudolfs rakstīja:Mairis malacis!
Tagad jāskatās Formula Drifts
11 raunda no huka puses bija smagi gazieni pa pakausiZzevsS rakstīja:Neko vairāk par riešanu pirms cīņas Huks nespēja likt pretīm Mairim!Ruudolfs rakstīja:Mairis malacis!
Tagad jāskatās Formula Drifts
Malacis Briedis. Mierīgs. Ātrums cempionam bija labs, bet morāli nevarēja briedi paņemt. Super!
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tās jau tādas kranča asaras uz kopējā fona...Manuprāt max. 4 raundus cienīgi cīnījās.zurkae36 rakstīja:11 raunda no huka puses bija smagi gazieni pa pakausiZzevsS rakstīja:Neko vairāk par riešanu pirms cīņas Huks nespēja likt pretīm Mairim!Ruudolfs rakstīja:Mairis malacis!
Tagad jāskatās Formula Drifts
Veči. Briedis labākais nav ko lieki runāt.
Ļoti laba cīņa
Ar visiem Huka netīrajiem izgājieniem
Ļoti laba cīņa
Ar visiem Huka netīrajiem izgājieniem
Instagram - Sandis_e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 2130
- 2131
- 2132
- 2133
- 2134
- …
- 2228
- chevron_right