323i-zemprofils
Sveicināti!
Jau pāris gadus lasu un sekoju, kā šejienieši būvējat savus e36. Nolēmu atrādīt arī savu daily vagonu.
Tātad izejmateriāls no konveijera nonācis 1996. gada aprīlī, pilnīgs stocks calypsorot krāsā. Latvijā kopš 2007. gada, bet manā īpašumā kopš 2011. gada 29. aprīļa. Modeli iegādājos tieši savos vārda svētkos!
Pirms tam bija pāris japāņu mašīnas, jo sākotnēji nebiju baigais bavāriešu fans, līdz lēnām apkārtējie mani pārliecināja un sāku meklēt savu e36. Veiksmīgas sagadīšanās rezultātā tiku pie šī 323i touringa.
Rūpnīcā šim uzstādīti visi 4 elektriskie logi, pelēks lupatu salons, priekšējais elkoņbalsts, 8 pogu OBC, priekšējo sēdekļu apsilde, noņemams piekabes āķis, trīsspieķu stūre, suņu siets un vēl visādi loriņi. Iepriekšējie saimnieki paspējuši nomainīt motoru, uzstādīt M-bamperus, sliekšņus 18 pogu OBC bez Check control funkcijas.
Pirmo gadu nobraukāju sevišķi neko nedarot, jo arī braukt sanāca diezgan maz, tā dzīvojot un strādājot Rīgā, ērtāk bija izmantot velosipēdu. Tad uznāca nenormāla vēlme nomainīt diskus, jo virsū bija R16 China pod Style 138. Tika iegādāti Style 46 diski, kas tad arī stāvēja uz auto ilgu laiku, līdz nomainīju darba vietu, kurā kolēģis ir kā traks uz disku mainīšanu. Pēc kāda laika ienāca prātā, ka apnicis braukāt ar džipu, tāpēc tika dabūtas priekšējās sēdinātās atsperes un pakaļējās apgraizītas, kas arī tika uzstādītas. Tā kādus dažus mēnešus nobraukāju, līdz tiku pie lietotām koilām. Auto tika nolaists vēl zemāk. Pāris mēnešus pabraukājot, sieviete pateica, ka nekāps vairs tajā kartingā. Nācās celt augšā līdz sākotnējam klīrensam - džipam, bet pēc pāris nedēļām uzliku priekšā sēdinātās atsperes un sieviete neko nemaz nemanīja.
Pēc tam vēl vairākas reizes tiku mainījis augstumu, bet vēlmes nesakrīt ar iespējām, tāpēc tagad braucu ar nedaudz piesēdinātu. Līdz šim kādas pāris reizes krāsots priekšējais bampers, kurš arī šobrīd prasās nedaudz pēc remonta. Pirms diviem gadiem apstākļu spiests, mainīju darba un dzīves vietu un gaidīju ģimenes pieaugumu, kopā ar sievastēvu uzstādījām gāzes iekārtu. Tā tika uzstādīta pa ātro, lai tikai būtu, tāpēc motortelpa joprojām izskatās pabaisa. Gadu nobraukāju, līdz oficiāli tiku sagāzēts.
Tā kā 3 gadu laikā izdevās dubultot savas ģimenes locekļu skaitu un arī mājokļa remonts paņēma savu, tad auto sevišķi nekādas pārvērtības nepiedzīvoja, atskaitot dažas disku maiņas. Mēģināju vairākus variantus, bet neviens ilglaicīgi neiepatikās, tāpēc šobrīd braucu ar style 5 R15.
Pēdējās pārmaiņas skārušas salonu, kas no lupatu pelēkā kļuvis par bēšu ādu.
Tuvākos un tālākos plānos ietilpst sametināt sliekšņus, sataisīt arkas, nomainīt pārējās salona apšuvuma daļas no pelēkām uz melnām/bēšām, LSD, sakārtot motortelpu un gāzes uzparikti un vēl šādi tādi sīkumi.
Tas pagaidām tā kā viss.
Jau pāris gadus lasu un sekoju, kā šejienieši būvējat savus e36. Nolēmu atrādīt arī savu daily vagonu.
Tātad izejmateriāls no konveijera nonācis 1996. gada aprīlī, pilnīgs stocks calypsorot krāsā. Latvijā kopš 2007. gada, bet manā īpašumā kopš 2011. gada 29. aprīļa. Modeli iegādājos tieši savos vārda svētkos!
Pirms tam bija pāris japāņu mašīnas, jo sākotnēji nebiju baigais bavāriešu fans, līdz lēnām apkārtējie mani pārliecināja un sāku meklēt savu e36. Veiksmīgas sagadīšanās rezultātā tiku pie šī 323i touringa.
Rūpnīcā šim uzstādīti visi 4 elektriskie logi, pelēks lupatu salons, priekšējais elkoņbalsts, 8 pogu OBC, priekšējo sēdekļu apsilde, noņemams piekabes āķis, trīsspieķu stūre, suņu siets un vēl visādi loriņi. Iepriekšējie saimnieki paspējuši nomainīt motoru, uzstādīt M-bamperus, sliekšņus 18 pogu OBC bez Check control funkcijas.
Pirmo gadu nobraukāju sevišķi neko nedarot, jo arī braukt sanāca diezgan maz, tā dzīvojot un strādājot Rīgā, ērtāk bija izmantot velosipēdu. Tad uznāca nenormāla vēlme nomainīt diskus, jo virsū bija R16 China pod Style 138. Tika iegādāti Style 46 diski, kas tad arī stāvēja uz auto ilgu laiku, līdz nomainīju darba vietu, kurā kolēģis ir kā traks uz disku mainīšanu. Pēc kāda laika ienāca prātā, ka apnicis braukāt ar džipu, tāpēc tika dabūtas priekšējās sēdinātās atsperes un pakaļējās apgraizītas, kas arī tika uzstādītas. Tā kādus dažus mēnešus nobraukāju, līdz tiku pie lietotām koilām. Auto tika nolaists vēl zemāk. Pāris mēnešus pabraukājot, sieviete pateica, ka nekāps vairs tajā kartingā. Nācās celt augšā līdz sākotnējam klīrensam - džipam, bet pēc pāris nedēļām uzliku priekšā sēdinātās atsperes un sieviete neko nemaz nemanīja.
Pēc tam vēl vairākas reizes tiku mainījis augstumu, bet vēlmes nesakrīt ar iespējām, tāpēc tagad braucu ar nedaudz piesēdinātu. Līdz šim kādas pāris reizes krāsots priekšējais bampers, kurš arī šobrīd prasās nedaudz pēc remonta. Pirms diviem gadiem apstākļu spiests, mainīju darba un dzīves vietu un gaidīju ģimenes pieaugumu, kopā ar sievastēvu uzstādījām gāzes iekārtu. Tā tika uzstādīta pa ātro, lai tikai būtu, tāpēc motortelpa joprojām izskatās pabaisa. Gadu nobraukāju, līdz oficiāli tiku sagāzēts.
Tā kā 3 gadu laikā izdevās dubultot savas ģimenes locekļu skaitu un arī mājokļa remonts paņēma savu, tad auto sevišķi nekādas pārvērtības nepiedzīvoja, atskaitot dažas disku maiņas. Mēģināju vairākus variantus, bet neviens ilglaicīgi neiepatikās, tāpēc šobrīd braucu ar style 5 R15.
Pēdējās pārmaiņas skārušas salonu, kas no lupatu pelēkā kļuvis par bēšu ādu.
Tuvākos un tālākos plānos ietilpst sametināt sliekšņus, sataisīt arkas, nomainīt pārējās salona apšuvuma daļas no pelēkām uz melnām/bēšām, LSD, sakārtot motortelpu un gāzes uzparikti un vēl šādi tādi sīkumi.
Tas pagaidām tā kā viss.
Es izliekos, ka strādāju.
Viņi izliekas, ka maksā.
Viņi izliekas, ka maksā.
Smuks Dampis. Tik jatiek gala ar tiem pelekajiem durvju apsuvumiem galigi chabigi izskatas. Jameklee melnie ar bruniem vidiem kaa sedekli!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Durvju apšuvumi tikai nomainīti reizē ar sēdekļiem. Tagad prasās mainīt pelēko paneli, grīdu, stoikas, griestus.
Es izliekos, ka strādāju.
Viņi izliekas, ka maksā.
Viņi izliekas, ka maksā.
Pa cik vispar iepirki sito kapli???
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
forša kūtiņa, krāsa un salons iznīdēt pelēkos elementus, un būs kā konfekte!
ar diskiem gan tev tā pašvaki, manuprat ar schnitzeriem izskatītos baigi labi!
ar diskiem gan tev tā pašvaki, manuprat ar schnitzeriem izskatītos baigi labi!
Zinams autins, nacis no Pinkiem, bij nonacis labas rokas tika liktas labakas rezerves dalas un pucets ritaa vakara
bij kas darits sajugam liekas bij keramiskais atvieglinats spararats ja kads no ieprieksejiek ipasniekiem
nau apskruvejis jo pec vina laikam nomainijusies vairaki saimnieki te vari paluret bildes vina ipasuma kads bij...
https://www.draugiem.lv/user/550705/#/u ... d=84332942
bij kas darits sajugam liekas bij keramiskais atvieglinats spararats ja kads no ieprieksejiek ipasniekiem
nau apskruvejis jo pec vina laikam nomainijusies vairaki saimnieki te vari paluret bildes vina ipasuma kads bij...
https://www.draugiem.lv/user/550705/#/u ... d=84332942
interesants auto
glīta kūtiņa salonu pirki no usera korsa?
Iepriekšējais saimnieks kaut ko minēja par to, ka pirms viņa esot uzstādīts atvieglināts spararats un vēl kas darīts. Tā kā kārbu ņemt nost nav bijis vajadzība, tad nezinu vai tas tur vēl ir.
Salons nav no Korsas.
Salons nav no Korsas.
Es izliekos, ka strādāju.
Viņi izliekas, ka maksā.
Viņi izliekas, ka maksā.
Daudz gan disku
Smuka kūtiņa, tāturpināt un uzturēt visu laiku labā stāvoklī
Smuka kūtiņa, tāturpināt un uzturēt visu laiku labā stāvoklī
Izskatās nice !
Tagad 'auto stila guru viedoklis' -
1. Durvju moldingi kož acis laukā - vajag M moldingus.
2.
3. Dieva dēļ, neliec mazākus diskus par R16 Un nejau Style5
Bet visā kopumā man patīk
1. Durvju moldingi kož acis laukā - vajag M moldingus.
2.
Izrāva vārdus no mutesbestbmw rakstīja:Tik jatiek gala ar tiem pelekajiem durvju apsuvumiem galigi chabigi izskatas. Jameklee melnie ar bruniem vidiem kaa sedekli
3. Dieva dēļ, neliec mazākus diskus par R16 Un nejau Style5
Bet visā kopumā man patīk
Faktiski M-moldingi bija pirmais, kas tika uzlikts, bet kādu rītu, kad vēl dzīvoju Purvciemā, moldingi bija noravēti. Pats nemaz neievēroju, mierīgi kāpu mašīnā, sieva skatās un prasa, kāpēc esmu noņēmis moldingus!
R15 nav ne vainas! Biju nolēmis, ka nelikšu virsū neko lielāku par R16, ja vien tie nebūs R19.
R15 nav ne vainas! Biju nolēmis, ka nelikšu virsū neko lielāku par R16, ja vien tie nebūs R19.
Es izliekos, ka strādāju.
Viņi izliekas, ka maksā.
Viņi izliekas, ka maksā.
Tīri smuka kūts
Pēdējā laikā dzirdēts, ka daudziem tie moldingi aiziet, prieks, ka dzīvoju laukos :atslēgas_aizdedzē_24/7 :
Un + par to, ka neko mazāku par r16 nevajag.
Pēdējā laikā dzirdēts, ka daudziem tie moldingi aiziet, prieks, ka dzīvoju laukos :atslēgas_aizdedzē_24/7 :
Un + par to, ka neko mazāku par r16 nevajag.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Tur, kur tagad dzīvoju, tur arī šad un tad aizmirstu atslēgas aizdedzē un ciet neslēdzu.
Es izliekos, ka strādāju.
Viņi izliekas, ka maksā.
Viņi izliekas, ka maksā.
vari jau nelikt m moldingus,bet tikai platos bez m zīmītes,manam ar tādi ir un izskatās ok,laikam oem jo otrā pusē ir bmw emblēmazemprofils rakstīja:Faktiski M-moldingi bija pirmais, kas tika uzlikts, bet kādu rītu, kad vēl dzīvoju Purvciemā, moldingi bija noravēti. Pats nemaz neievēroju, mierīgi kāpu mašīnā, sieva skatās un prasa, kāpēc esmu noņēmis moldingus!
R15 nav ne vainas! Biju nolēmis, ka nelikšu virsū neko lielāku par R16, ja vien tie nebūs R19.
Šo var slēgt ciet! turpmākās izdarības lūkot šeit ---> http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=3749
Instagram - RWDKuldiga
Facebook - RWDKuldiga
Facebook - RWDKuldiga