Driver un TDS
Kāds var apgaismot, kāpēc power GURU lietotājam Driver nepatīk TDS?
Nav man TDS, bet palasot poweru un viņa komentārus pasmieties var. Tik vēl neesmu sapratis kādēļ tā
Nav man TDS, bet palasot poweru un viņa komentārus pasmieties var. Tik vēl neesmu sapratis kādēļ tā
Pazvani viņam ap 8iem no rīta un uzjautā. :)
par TDS drīkst zvanīt tikai sestdienu un svētdienu rītos
Visapr viņam patīk tikai VIENS vecais E34 ar dizeli, jo tur iebaZZZZts pikis. Parejie varat nošauties ar saviem veciem dīzēliem un nezvanīt tam
piezvanīšu, iedodiet viņa numuru.
Daudz jautājumus sagatavošu un pie reizes katru rītu (nav slinkums) zvanīšu un uzdošu (katru rītu no cita numura).
Bet nu nopietni kas par lietu? Kpc viņam tāda attieksme?
Daudz jautājumus sagatavošu un pie reizes katru rītu (nav slinkums) zvanīšu un uzdošu (katru rītu no cita numura).
Bet nu nopietni kas par lietu? Kpc viņam tāda attieksme?
Jeb te neviens neatbildēs, jo tāpat kā powerā visi, raustās, ka nonāks viņa melnajā sarakstā?
Tāpēc, ka tie motori lielākoties nobraukti un neviens tos negrib remontēt kā būtu jāremontē. Manuprāt, nerentabli. Vairāk var nopelnīt interesantākas lietas darīt.
Ir zināms viens, kas darbojas tikai gar BMW un dīzeļus pieņem, bet visiem vienas un tās pašas problēmas - vecs BMW dīzelis, problemātisks dzinējs..
Ir zināms viens, kas darbojas tikai gar BMW un dīzeļus pieņem, bet visiem vienas un tās pašas problēmas - vecs BMW dīzelis, problemātisks dzinējs..
tapēc ka TDS īpašnieki ir - kapeikpiseeji, kurivisu grib izdariit max pa leeto, un pat ja draivers visu sačiņītu, nostātos pie 1000e, kuri noteikti īpasniekam nebuutu
Jo vecos dizeļus pērk kap*seji(e34 taja laikā domati, tagad gan jau i e36 un e39 sak pievienoties tam sarakstam). Tatad tiem nav naduas pat ieleit automobile, doma tadam civlekam būs nauda samaksāt labam meistaram? Vot tev i atbilde. Par 5 eiri tev viņš neko netaisisAndrisOSX rakstīja:piezvanīšu, iedodiet viņa numuru.
Daudz jautājumus sagatavošu un pie reizes katru rītu (nav slinkums) zvanīšu un uzdošu (katru rītu no cita numura).
Bet nu nopietni kas par lietu? Kpc viņam tāda attieksme?
driveram vini liekas parak nenopietni
nez, pofig lēnā garā tiek pārlasīts dzinējs 2.5tds, jā izmaksas protams ir lielas, bet pātikami bus pēc tam braukt ar klusu dizeli nevis skaļu ka traktoru...dogMa rakstīja:Tāpēc, ka tie motori lielākoties nobraukti un neviens tos negrib remontēt kā būtu jāremontē. Manuprāt, nerentabli. Vairāk var nopelnīt interesantākas lietas darīt.
Ir zināms viens, kas darbojas tikai gar BMW un dīzeļus pieņem, bet visiem vienas un tās pašas problēmas - vecs BMW dīzelis, problemātisks dzinējs..
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Ir viens zināms Piš centu uz visu, diemžēl to dīzeli remontējot ir izlicis vairāk, kā jebkurš cits benzīniekam kaut ko darot.Hazard rakstīja:Jo vecos dizeļus pērk kap*seji(e34 taja laikā domati, tagad gan jau i e36 un e39 sak pievienoties tam sarakstam). Tatad tiem nav naduas pat ieleit automobile, doma tadam civlekam būs nauda samaksāt labam meistaram? Vot tev i atbilde. Par 5 eiri tev viņš neko netaisisAndrisOSX rakstīja:piezvanīšu, iedodiet viņa numuru.
Daudz jautājumus sagatavošu un pie reizes katru rītu (nav slinkums) zvanīšu un uzdošu (katru rītu no cita numura).
Bet nu nopietni kas par lietu? Kpc viņam tāda attieksme?
Bet kā pēc jūsus domām ir ar benzīnniekiem, kam uzstādīta gāze? Tie ķipa skaitās fucking visu izpisēji, vai kā?
Skaidrs, bet pats smieklīgākais forumā ir tas, ka visi no viņa raustās
Kāds sakars ar raustīšanos? Ja cilvēks (pakalpojuma sniedzējs) ar mani normāli komunicē, tas viss čībā, bet, ja attieksme nekāda.., kāpēc mocīt sevi? Var atrast citu līdzīgu meistaru Viņš ar savu "nostāju" baigi pastumj cilvēku zem tupeles, sajūta, ka esi niecīgs Labi, ka man nav problēmu ar viņu, vienmēr viss līmenī. Mazliet jau saprotu viņu. Ja klients atbrauktu, pateiktu savu problēmu un klusētu, būtu vieglāk. Ja tev katru dienu, katru reizi jāatbild uz jautājumiem, kuri klientam neko neizsaka, ar laiku sāk apnik, tad tāds borzīgs kļūsti.
Piekrītu Dogmam!
Vienmēr ar Driveru ir bijis līmenī!
Vienmēr ar Driveru ir bijis līmenī!
Vienreiz te UK bieži bija redzēta 325 dīzeļ kūtiņa, vizuāli ar buktēm un arī rūsa šur tur bija, bet kad brauca garām nu tas dīzelis bija tik kluss ka pat neliktos ka bija dīzelis, un no tā varēja spriest ka dzinējs bija labs, bet vizuālais nepārāk, jo laiku atpakļ LV dzirdēju citu 325 dīzeļ kūtiņu un tur dzinējs bija kā traktoramG1RT5 rakstīja:nez, pofig lēnā garā tiek pārlasīts dzinējs 2.5tds, jā izmaksas protams ir lielas, bet pātikami bus pēc tam braukt ar klusu dizeli nevis skaļu ka traktoru...dogMa rakstīja:Tāpēc, ka tie motori lielākoties nobraukti un neviens tos negrib remontēt kā būtu jāremontē. Manuprāt, nerentabli. Vairāk var nopelnīt interesantākas lietas darīt.
Ir zināms viens, kas darbojas tikai gar BMW un dīzeļus pieņem, bet visiem vienas un tās pašas problēmas - vecs BMW dīzelis, problemātisks dzinējs..
daudzskaitkli gan nevajaga rakstitAndrisOSX rakstīja:Skaidrs, bet pats smieklīgākais forumā ir tas, ka visi no viņa raustās
vienu dienu skolā par to nedaudz runājām, kursabiedram bij kautkas ar atgāzēm, ka raustījušās, bij apnicis čakarēties un pazvanīja viņam, kad pateica ka stāv gāze, uzreiz atšuva viņu.
Pilnīgas muļķibas, draivers neatšuj,ja māk sarunāt
tikai saku to ko cilvēki runā