Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1602
- 1603
- 1604
- 1605
- 1606
- …
- 2228
- chevron_right
Dārgs OEM bloķis?nleai rakstīja:Kas ir tas, kas pārejot tik daudziem uz e46 liek atgriezties pie e36?
e36 vieglāks/mazāks
bloķis
nākotnes klasika
personīgi e36 interjers/panelis vairāk patīk, more race car feeling
street cred's e36 labāks un pamazām uzlabosies, e46 tieši otrādi
e46 tāds saldo auto, ekstras, 16:9, apdares matreāli utml.
bloķis
nākotnes klasika
personīgi e36 interjers/panelis vairāk patīk, more race car feeling
street cred's e36 labāks un pamazām uzlabosies, e46 tieši otrādi
e46 tāds saldo auto, ekstras, 16:9, apdares matreāli utml.
es domāju ja neskaita racecar priekšrocības
tā doma tāda ka virzās uz priekšu, uz ko jaunāku visu laiku ķip level up..
un kar, tev vajag trases auto, bez variantiem
tā doma tāda ka virzās uz priekšu, uz ko jaunāku visu laiku ķip level up..
un kar, tev vajag trases auto, bez variantiem
@instagram - anrijs.v
top 328 ltw kad būs kkas virāk sadarīt moš uzcepšu topiku
nleai rakstīja:es domāju ja neskaita racecar priekšrocības
tā doma tāda ka virzās uz priekšu, uz ko jaunāku visu laiku ķip level up..
un kar, tev vajag trases auto, bez variantiem
Lielākajai daļai foruma lietotāju e36 ir dēļ emocijām ko tas rada, pārejot uz e46/e38/e39 , ir citas emocijas, tapēc daudzi pāriet atpakaļ uz e36 lai gūtu foršās emocijas ko šis auto rada.
- ikey07
Kads varbut zin kam metajas melns 328 sedans aiz Kamaz centra, jau kadu laiku tur pudejaaas.
Nepreizi, drīzāk tāpēc, ka neko labāku, jeb dārgāku nevar atļautiesikey07 rakstīja:nleai rakstīja:es domāju ja neskaita racecar priekšrocības
tā doma tāda ka virzās uz priekšu, uz ko jaunāku visu laiku ķip level up..
un kar, tev vajag trases auto, bez variantiem
Lielākajai daļai foruma lietotāju e36 ir dēļ emocijām ko tas rada, pārejot uz e46/e38/e39 , ir citas emocijas, tapēc daudzi pāriet atpakaļ uz e36 lai gūtu foršās emocijas ko šis auto rada.
Spried pēc sevis?Rob rakstīja:Nepreizi, drīzāk tāpēc, ka neko labāku, jeb dārgāku nevar atļautiesikey07 rakstīja:nleai rakstīja:es domāju ja neskaita racecar priekšrocības
tā doma tāda ka virzās uz priekšu, uz ko jaunāku visu laiku ķip level up..
un kar, tev vajag trases auto, bez variantiem
Lielākajai daļai foruma lietotāju e36 ir dēļ emocijām ko tas rada, pārejot uz e46/e38/e39 , ir citas emocijas, tapēc daudzi pāriet atpakaļ uz e36 lai gūtu foršās emocijas ko šis auto rada.
Parēķinot cik esmu ielicis savā e36, sapratu, ka varētu braukt ar dargāku un komfortablāku auto, bet nezinu kapēc palieku pa krabja, laikam tāpēc, ka pirmais auto
kamēr es nevarēju atļauties neko labāku, braukāju ar e36. Tikko kā varēju atļauties uzturēt, iegādājos e30. 8)
jāatcerās, ka e46/e39/e38 tāpat ir padsmitgadīgas miskastes, kas nepamatoti rada jaunu auto ilūziju to īpašniekiem. Tas pats ar e60, e65, e53 utt. Tāpat katrs muļķis viņus tagad var iegādāties lēzenajā.
Un jā, ikdienā man ir e46, bet pilnībā neuzskatu, ka tas būtu kkas radikāli citādāks kā e36. klusāks, kapeiku ērtāks un ar foršākām ekstrām (HK mūzika, xenon utt) - that's it.
jāatcerās, ka e46/e39/e38 tāpat ir padsmitgadīgas miskastes, kas nepamatoti rada jaunu auto ilūziju to īpašniekiem. Tas pats ar e60, e65, e53 utt. Tāpat katrs muļķis viņus tagad var iegādāties lēzenajā.
Un jā, ikdienā man ir e46, bet pilnībā neuzskatu, ka tas būtu kkas radikāli citādāks kā e36. klusāks, kapeiku ērtāks un ar foršākām ekstrām (HK mūzika, xenon utt) - that's it.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Un jaunāks auto kā level up skaitās tikai žēlejgalvām un tiem, kam auto kalpo kā smukuma un statusa priekšmets.nleai rakstīja:es domāju ja neskaita racecar priekšrocības
tā doma tāda ka virzās uz priekšu, uz ko jaunāku visu laiku ķip level up..
un kar, tev vajag trases auto, bez variantiem
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Lai uzturētu e30, arī vajag būt speciāla tipa cilvēkam Tas tāpat kā ar SAAB-iem, tas auto nav priekš visiem
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Nu e30 ir dargaks un mazak lietojams ikdienā, bet dēļ pašmasas piedāvā visu bmw 3 sērijas esenci.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Un arī ne visiem uz viņu stāv tik traki kā dažiem indivīdiem, ko zinuch. rakstīja:Nu e30 ir dargaks un mazak lietojams ikdienā, bet dēļ pašmasas piedāvā visu bmw 3 sērijas esenci.
UN un e36 arī vēl liekās pietiekoši viegls, lai ķertu 'to sajūtu' - it īpaši kompakts. e46 gan vairs nē. Ar e21 esi braucis? ja jau par 3 sērijas esenci runājam
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Nu doma ir tāda, ka e36 ir pa vidam starp e30 un e46. Labs auto lai būtu fun to drive, bet tajā pašā laika pilnīgi normāli lietojams ikdienā. :)
katrā ziņā ja salīdzinu savu ex e36 328i kupeju un savu ex e30 kupeju ar tādu pašu m52b28 dzinēju, ar tricāru nemitīgi nepameta sajūta, ka tas auto cenšas mani nogalināt. Tolaik ar tik ļoti tail-happy auto nebiju braucis vēl nekad. Kustējās arī galvas tiesu labāk. Līdz ar to braukšanas kaifu saķēru daudz lielāku. Tad arī izveidojās paliekošais stienis uz e30.
ar e21, diemžēl, tikai ar m10b18 un galerta piekari. pieņemu, ka 323i ar disku bremzēm un sastīvinātu hadeni varētu būt vēl vairāk mega.
katrā ziņā ja salīdzinu savu ex e36 328i kupeju un savu ex e30 kupeju ar tādu pašu m52b28 dzinēju, ar tricāru nemitīgi nepameta sajūta, ka tas auto cenšas mani nogalināt. Tolaik ar tik ļoti tail-happy auto nebiju braucis vēl nekad. Kustējās arī galvas tiesu labāk. Līdz ar to braukšanas kaifu saķēru daudz lielāku. Tad arī izveidojās paliekošais stienis uz e30.
ar e21, diemžēl, tikai ar m10b18 un galerta piekari. pieņemu, ka 323i ar disku bremzēm un sastīvinātu hadeni varētu būt vēl vairāk mega.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
un protams es pilnībā apzinos, ka daudzus nepis tas, cik ātri netaisot burnoutus var noplēst riepu pāri vai cik ātri var nobraukt apli kartingu trasē uuuuuuun, ka daudzi nenoķer kaifu ar eļlainām rokām pārvietojoties mašīnā, kas smird pēc gumijas, sakarsušām kalotkām un benzīna.
e46/e39/e60/whatever ir forši pakaļas pārvetošanai no A uz Z, bet to īsto kaifu no BRAUKŠANAS manuprāt ar divtonnīgu širpotrebu ar visādiem driving-aids saķert nevar. Protams, nav runa par ///M.
e46/e39/e60/whatever ir forši pakaļas pārvetošanai no A uz Z, bet to īsto kaifu no BRAUKŠANAS manuprāt ar divtonnīgu širpotrebu ar visādiem driving-aids saķert nevar. Protams, nav runa par ///M.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Var, var just, ka e30 ir vieglāks. Man tagad laikam uz kompaktiem tas pats, e30 fetišam neesmu gatavs, par vēlu tam
Un uz vienu e21 6cyl skatos katru dienu, arī uz to neesmu pietiekoši slims, lai gribētu tādu čakaru
Un uz vienu e21 6cyl skatos katru dienu, arī uz to neesmu pietiekoši slims, lai gribētu tādu čakaru
Pēdējais labojis Kikaps - 15 Mar 2016, 11:39, kopā labots 1 reizi.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Courtesy of the retarded rear suspension.ch. rakstīja:... ar tricāru nemitīgi nepameta sajūta, ka tas auto cenšas mani nogalināt.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
protams, arhaiskāka piekares konstrukcija šeit spēlē lielu lomu, bet vairāk bija runa par to, ka ieminot gāzi dēļ griezes/svara attiecības uzreiz ir uutututtuuttuutJānis.P rakstīja:Courtesy of the retarded rear suspension.ch. rakstīja:... ar tricāru nemitīgi nepameta sajūta, ka tas auto cenšas mani nogalināt.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Escort Mk2 tad jau ir Tavs sapņu auto
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1602
- 1603
- 1604
- 1605
- 1606
- …
- 2228
- chevron_right