Kalnux e36 Touring
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
Palūgšu nespamot un pārlasīt vēlreiz!māriņš rakstīja:Varēji jau vismaz orangeman pieminēt, kā nekā viņš čakarējās ar taviem reduktoriem..
Un atbrauc vienreiz lai var to glāžu atsaiti pabeigt!
quattro ist für sissies
Super ka ar otra Latvijas gala cilveka var veikt random diilu lai labi kalpo. Kads tie diskiem ET?
Vienīgi žēl, ka tās nav OEM alpinas, bet tā jau ir ok, vāciņi ir?
Jā, tās ir Ronal ražojuma "Alpina`s". Aptuveni nojaušot cik maksā īstās Alpinas, šaubos ka tādas liktu uz savas ikdienas mašīnas. Vāciņi diemžēl nav.naljanke rakstīja:Vienīgi žēl, ka tās nav OEM alpinas, bet tā jau ir ok, vāciņi ir?
quattro ist für sissies
kvēpos ir jauda.Kalnux rakstīja:Haters gonna hate
Galvenais pagriezt skaļāk.
Ja noņem to bunduli, skaņa ir vel dobjāka un patīkamāka
Piekrītu!Nixon rakstīja:Šķiet, ka ar Style5 bija labāk.
11mm plunžeris, 1.5bar spiediens un čipsu paka kompī, iznākums tuvu 200hpRamyrez rakstīja:Kas ar tdsu ir jaizdara lai vinsh shitaa ietu?
Jaudas izdruku studijā!alnis. rakstīja:11mm plunžeris, 1.5bar spiediens un čipsu paka kompī, iznākums tuvu 200hpRamyrez rakstīja:Kas ar tdsu ir jaizdara lai vinsh shitaa ietu?
Pat prātā nenāk maksāt naudu stendam lai te lielītos, bet tāda komplektācija ir darba tds'am, un 2.8 elpo kvēpus.GatisB. rakstīja:Jaudas izdruku studijā!alnis. rakstīja:11mm plunžeris, 1.5bar spiediens un čipsu paka kompī, iznākums tuvu 200hpRamyrez rakstīja:Kas ar tdsu ir jaizdara lai vinsh shitaa ietu?
Ja kādam ir interese, tad auto pa labi, bieži braukā pa rīgu, šoferis noteikti piekritīs paspiest pedāli
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Čipots.Ramyrez rakstīja:Kas ar tdsu ir jaizdara lai vinsh shitaa ietu?
Šis tas ir sadarīts.
*Uzlikts TA-Technix Tuningart coilover`u komplekts (priekša un aizmugure)
*Priekšā 20mm alumīnija flanči ar atbilsoša garuma skrūvēm
*No RM1 nopirktas aizmugurējo amortizatoru statnes balstu pastiprinošās plāksnes, nezinu cik daudz viņas ko dod, bet uzliktas ir.
*Iemetināts jauns cinkotais slieksnis
*Dabūts cits priekšējais spārns un nokrāsots (Paldies orangeman )
*Pārmetinātas pacēlāja vietas
*Iztīrītas un pārkrāsotas visas durvju apakšas
No vizuālajiem defektiem ir palicis bagāžnieka vāks, kuram apakšējai kantītei ir virspusēja rūsa.
Lūk arī bildes no 06.04.2015.
*Uzlikts TA-Technix Tuningart coilover`u komplekts (priekša un aizmugure)
*Priekšā 20mm alumīnija flanči ar atbilsoša garuma skrūvēm
*No RM1 nopirktas aizmugurējo amortizatoru statnes balstu pastiprinošās plāksnes, nezinu cik daudz viņas ko dod, bet uzliktas ir.
*Iemetināts jauns cinkotais slieksnis
*Dabūts cits priekšējais spārns un nokrāsots (Paldies orangeman )
*Pārmetinātas pacēlāja vietas
*Iztīrītas un pārkrāsotas visas durvju apakšas
No vizuālajiem defektiem ir palicis bagāžnieka vāks, kuram apakšējai kantītei ir virspusēja rūsa.
Lūk arī bildes no 06.04.2015.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
quattro ist für sissies
Aizmugure prasās mazāku ET.
Ir vēl 2 flanči ar visām skrūvēm, neesmu uzlicis, jo vajag vienu centrējošo plastmasas gredzenu.
quattro ist für sissies
Varbūt, ka esi kaut kur pierakstijis, bet man slinkums visu lasīt..
Uzlikts bloķējošais reduktors.
Uzlikts bloķējošais reduktors.
Taču iepriekšējā lapā tur ir visa opera sarakstīta.
Bet pa tēmu, izskatās jau tgd tev smuka kūtiņa.
Bet pa tēmu, izskatās jau tgd tev smuka kūtiņa.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right