CaK Sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- …
- 59
- chevron_right
Kura tad mašīna nelūzt???????Kanashiilv rakstīja:rudenko rakstīja:normāls bembis un cena atbilstoša! ar šo vismaz var droši braukt nebaidoties ka izjuks...
Smieklīgi tas, ka žurka jebkurā brīdi var nobeigties un gandrīz katru mēnesi kas nolūzīs.. Lai vai kāda viņa būtu. noteikums, ja brauc, protams, nevis apbrīno
Labāk sastanco un izbaudi kā 7dienas auto nevis pārdod...
Nu nezinu gan, man nav nekas īpaši lūzis, tik cik pats no savas gribas ritošo pārlasīju uz TA kas man izmaksāja ap 120 eur (bremžu diski, kluči, visi šarnīri un bukses) nekas nav lūzis uz ceļa.Kanashiilv rakstīja:
Nu nejau vislaik, bet lielākoties tā arī gadās, jo žurka ir žurka, un nauda ir jāgrūž visulaiku
Jau 9men braucu nekas vispar nav saluzis...labi radiators mazliet suloja to naomainiju un nekadu problemu. Tehniska ar pirmo reiziKanashiilv rakstīja:rudenko rakstīja:normāls bembis un cena atbilstoša! ar šo vismaz var droši braukt nebaidoties ka izjuks...
Smieklīgi tas, ka žurka jebkurā brīdi var nobeigties un gandrīz katru mēnesi kas nolūzīs.. Lai vai kāda viņa būtu. noteikums, ja brauc, protams, nevis apbrīno
Kas priekš Tevis ir braukšana? Mētāt saulītes pa sausu ar svarku reduktorā?Kanashiilv rakstīja:rudenko rakstīja:normāls bembis un cena atbilstoša! ar šo vismaz var droši braukt nebaidoties ka izjuks...
Smieklīgi tas, ka žurka jebkurā brīdi var nobeigties un gandrīz katru mēnesi kas nolūzīs.. Lai vai kāda viņa būtu. noteikums, ja brauc, protams, nevis apbrīno
Iz pieredzes - koptajam ikdienas auto (ar kuru nevis braucu, bet kuru apbrīnoju, lol) nekas nekad nav tāpat vien pēkšņi salūzis. Ja arī kaut kas salūzt - tad tas jau ir bijis gaidāms un ir licis par sevi manīt jau labu laiku iepriekš un tā ir tikai mana vaina, ka nenovērsu to laicīgi. Normālai žurkai nekas katru mēnesi nelūzīs, ja visu laiku kaut kas lūzt - varbūt laiks aizdomāties un nonākt pie kaut kādiem secinājumiem? Tāda arī ir atšķirība starp šrotu un koptu auto, ka šrots lūzīs nonstopā, un kopts auto nekad nepievils.
Pa tēmu - cena ir pa augstu, protams, bet nav totālākais kosmoss. Leģendārā Kļaviņa kūts pa 5k bija stipri smieklīgāk
Reāli, pēc manām domām - 1800-2000eur varētu prasīt un vispār nolocīt, bet nu tās tikai manas domas...
Diezgan apnīkoši skatīties, ka visi piesienas auto cenām, tak pārdevējs pats pēc pāris dienām/nedēļām sapratīs, ka cena ir pa augstu, jo neviens nezvana un to pats nolaidīs atkarībā no tā cik ļoti grib to auto pārdot...
Kāda jēga pirkt žurku pa 2300 eur ja piesviežot vēl 500 eur un jau sanāk E46 ar līdzīgu motoru. Manuprāt 1700 eur max. ja vēl būtu m paka, recaro sēdekļi, diski jēdzīgi, motors nevis nemotors... Bet nu pliku žurku pa 2300 eur, absurds.
Bombžiem bomžu problēmas.
Sterils žurkulēns tirgojas
Sterils žurkulēns tirgojas
Vecs, 2litrīgs bmw ar parasto auduma salonu, aprīkojumu nedaudz bagātīgāku par Šveices pulksteni un noskrāpētu sānu par vairāk kā 2 kilo eur
Jāatzīst, ka tas viss tikai un vienīgi pateicoties mākslīgi uzpūstajam burbulim un "nākotnes klasikas" statusam
Jāatzīst, ka tas viss tikai un vienīgi pateicoties mākslīgi uzpūstajam burbulim un "nākotnes klasikas" statusam
Man prāt katrs saimnieks savam auto nosaka cenu pats.Un tie kas te raksta, ka cena pa lielu nevien jau jums neliek pirkt to mašīnu.
brauc tad ar golfu unn šeit vairs neraksti!Kurlis rakstīja:Vecs, 2litrīgs bmw ar parasto auduma salonu, aprīkojumu nedaudz bagātīgāku par Šveices pulksteni un noskrāpētu sānu par vairāk kā 2 kilo eur
Jāatzīst, ka tas viss tikai un vienīgi pateicoties mākslīgi uzpūstajam burbulim un "nākotnes klasikas" statusam
piekrītu kurlim un varu piebilst to ka cenu skrūvēt augša manās acīs var tkai koptam 328, kuram nav parmetinati sliekšņi kā šim, kuram ir normāla komplektācija(lasīt sakarīga krāsa, nelupatas salons, elektro fīčas, protams kkadi jēdzīgi diskači, utt). tas ir nerunājot par m3 visi tie pārējie 318,320 utt ar ķipa labu virsbūvi bet jau 3x metinātu būtu jāliek līdz 2k e, nevis kā tas fantastiķis ar savu zilo 1.8is pa 3 s hujam pakām un personīgi, es nekad mūžā nepirktu žurku zem 2.5l ar lupatas salonu un pliku kompektāciju vairāk pa 1k. jo pat daļās tirgojot tolkam vairāk nevarētu pat dabūt
kautkādā ziņā tev jau taisība ir, bet tie 2,8 parasti visi jau sen nogriezti līdz klinķim, tākā tiplpums šiem auto šajā vecumā jau cenu īpaši namaina, ja vien nav muzeja stāvoklis...EJANSONS rakstīja:piekrītu kurlim un varu piebilst to ka cenu skrūvēt augša manās acīs var tkai koptam 328, kuram nav parmetinati sliekšņi kā šim, kuram ir normāla komplektācija(lasīt sakarīga krāsa, nelupatas salons, elektro fīčas, protams kkadi jēdzīgi diskači, utt). tas ir nerunājot par m3 visi tie pārējie 318,320 utt ar ķipa labu virsbūvi bet jau 3x metinātu būtu jāliek līdz 2k e, nevis kā tas fantastiķis ar savu zilo 1.8is pa 3 s hujam pakām un personīgi, es nekad mūžā nepirktu žurku zem 2.5l ar lupatas salonu un pliku kompektāciju vairāk pa 1k. jo pat daļās tirgojot tolkam vairāk nevarētu pat dabūt
Kvalitatīvi pārmetināti un apstrādāti sliekšņi ir daudz labāk, nekā neapstrādātie oriģinālie, no kuriem nekad nezini ko sagaidīt. Ja ir paranoja, ka "tur viss hujova sametināts", tad jāmetina pašamEJANSONS rakstīja:piekrītu kurlim un varu piebilst to ka cenu skrūvēt augša manās acīs var tkai koptam 328, kuram nav parmetinati sliekšņi kā šim, kuram ir normāla komplektācija(lasīt sakarīga krāsa, nelupatas salons, elektro fīčas, protams kkadi jēdzīgi diskači, utt). tas ir nerunājot par m3 visi tie pārējie 318,320 utt ar ķipa labu virsbūvi bet jau 3x metinātu būtu jāliek līdz 2k e, nevis kā tas fantastiķis ar savu zilo 1.8is pa 3 s hujam pakām un personīgi, es nekad mūžā nepirktu žurku zem 2.5l ar lupatas salonu un pliku kompektāciju vairāk pa 1k. jo pat daļās tirgojot tolkam vairāk nevarētu pat dabūt
Katram jau savs. Neesmu gluži BMW fans, bet nu noliekot reāli faktus. Vienīgais, kas, manuprāt E46 ir labāk - jaunāks un salona panelis ir gaumīgs. Citādāk tas ir tas pats E36, tikai smagāks. Ne velti E46 motori tiek krāmēti E36 un E36 motori attiecīgi E30, nerunājot jau par E21 kartingu. Katram savas prioritātes. Personīgi gan joprojām neesmu sapratis, kāpēc BMW ir tik smagi.nelegalais rakstīja:Kāda jēga pirkt žurku pa 2300 eur ja piesviežot vēl 500 eur un jau sanāk E46 ar līdzīgu motoru. Manuprāt 1700 eur max. ja vēl būtu m paka, recaro sēdekļi, diski jēdzīgi, motors nevis nemotors... Bet nu pliku žurku pa 2300 eur, absurds.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Vērtība šim auto ir sedana bundža bez lūkas un neatmetamie benķi, sakoptā grīda un sliekšņi, nesarūsejušas arkas un pārejās virsbūves detaļas.
Strādājoša kondiška ir plus, pārējās ekstras ir mazsavarīgas. 18 pogu obc, kādas citas elektro ekstras ir pilnīgākās muļķības žēl ka airus neatstāji priekšā, es to novērtētu :ferrari f40:
Jaunas ziemenes un aķis arī labs bonus.
Slikti ka nav motora, piekares, reduktora, krāsa arī maigi sakot nevisai + ar kasjakiem.
~1,7k būtu cerīgāks cipars.
e46 plusi attiecībā pret e36 manās acīs ir galvenokārt alumīnija piekare, stingrāka bundža, m54 motori, 6gang kārba, bremzes, stūres lifts kas regulējās arī dziļumā.
Strādājoša kondiška ir plus, pārējās ekstras ir mazsavarīgas. 18 pogu obc, kādas citas elektro ekstras ir pilnīgākās muļķības žēl ka airus neatstāji priekšā, es to novērtētu :ferrari f40:
Jaunas ziemenes un aķis arī labs bonus.
Slikti ka nav motora, piekares, reduktora, krāsa arī maigi sakot nevisai + ar kasjakiem.
~1,7k būtu cerīgāks cipars.
Tāpēc ka vajag ekstras, 16:9, sakaņas izolāciju, u.cTomSkarsts rakstīja:kāpēc BMW ir tik smagi.
e46 plusi attiecībā pret e36 manās acīs ir galvenokārt alumīnija piekare, stingrāka bundža, m54 motori, 6gang kārba, bremzes, stūres lifts kas regulējās arī dziļumā.
Pēdējais labojis kars - 13 Feb 2016, 00:15, kopā labots 1 reizi.
tās mašīnas netiek taisītas reisingam, bet gan ielai, takā par svaru nevar būt bazars. ne jauvelti kkadas hondas neko nesver, jo tur viss no plastmasas un bundza no papira
Pohuj cik sterila.kaa var par vecu miskasti prasiit tadu naudu?
Pa 2.5k tad labak 2004 omegu nopirkt un braukat
Pa 2.5k tad labak 2004 omegu nopirkt un braukat
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- …
- 59
- chevron_right