CaK Sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- chevron_right
Ja jau E36 ielai un Hondas vieglas priekš racing. Kāpēc tad visi liek 2.5? Ielai lai mierīgi brauktu? Grib jau ātrāk. Svars ir lielāka problēma nekā iemest 2.5 bembim man šķiet.EJANSONS rakstīja:tās mašīnas netiek taisītas reisingam, bet gan ielai, takā par svaru nevar būt bazars. ne jauvelti kkadas hondas neko nesver, jo tur viss no plastmasas un bundza no papira
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Atvieglināšana arī ir tēma gribētos uzdzīt kkur uz svariem, man ir kupeja bez lūkas ar vieglāko 6cil. (m52), viegli/ šauri r17, vasarā būs bez salona, izņemot kauss šoferim, mazais aķīts aizm, AC un vis kas ar to saistīts nahrenizēts, visas nevajadzīgās ekstras likvidētas, zapaska izņemta, logu šķidrums uz minimāloTomSkarsts rakstīja: Ja jau E36 ielai un Hondas vieglas priekš racing. Kāpēc tad visi liek 2.5? Ielai lai mierīgi brauktu? Grib jau ātrāk. Svars ir lielāka problēma nekā iemest 2.5 bembim man šķiet.
Pēc teh. pases ir 1395kg, nebūt slikti dabūt ~1250kg
Kurš nu ierunājāscipruss18 rakstīja:Pohuj cik sterila.kaa var par vecu miskasti prasiit tadu naudu?
Pa 2.5k tad labak 2004 omegu nopirkt un braukat
Nu es par ideju, ka tur 1200 ir ar visu salonu civilizēti. Man kupeja bez lūkas ar M42 ir 1310 pasē. Liekas daudz tāpat.kars rakstīja:Atvieglināšana arī ir tēma gribētos uzdzīt kkur uz svariem, man ir kupeja bez lūkas ar vieglāko 6cil. (m52), viegli/ šauri r17, vasarā būs bez salona, izņemot kauss šoferim, mazais aķīts aizm, AC un vis kas ar to saistīts nahrenizēts, visas nevajadzīgās ekstras likvidētas, zapaska izņemta, logu šķidrums uz minimāloTomSkarsts rakstīja: Ja jau E36 ielai un Hondas vieglas priekš racing. Kāpēc tad visi liek 2.5? Ielai lai mierīgi brauktu? Grib jau ātrāk. Svars ir lielāka problēma nekā iemest 2.5 bembim man šķiet.
Pēc teh. pases ir 1395kg, nebūt slikti dabūt ~1250kg
Lasīju pat, ka E36 krēsli ir smagāki nekā 04 WRX krēsli(nezinu kā, jo izskatās krietni milzīgāki).
Labi, aizgāja jau offtopic.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ir celti e36 krēsli no salona, kāds švakāks varētu arī bruku dabūt kausu turpretim var ar 1 pirkstiņu pacelt
Tīrīju salonu, biju izskrūvējis, nelikās tik traki, bet nu sporta neesmu cilājis, lasu tikai, ko raksta Nezinu kādu svinu salējuši tajos krēslos.kars rakstīja:Ir celti e36 krēsli no salona, kāds švakāks varētu arī bruku dabūt kausu turpretim var ar 1 pirkstiņu pacelt
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Mans minējums būtu, ka vāciešiem toreiz par svaru bija pofig. Ja japāņiem bija aktuāls 1.6l ar 160hp, tad vācieši domāja kā saglabāt komfortu iespēju robežās, izmantojot lielākus tilpumus un necerot uz hp/tilpuma attiecību. Tiešāk runājot ignorējot pedantiskus teorētiķus. Nevar noliegt, ka japoškas ir labi strādājuši. B18 dzinēji ir labs pierādijums tam.
Bet es vienalga esmu par vāciešiem - sabalansēts daily ir labāks par "because racecar", kas atdzīvojas tikai pie 4,5k un uz augšu. Patēriņš 6l/100km ir bullšits, ja komforts un sajūtas ir 0. Jo, ja gāzē, tad tāpat rij.
Par CAK auto runājot, beidzat tak džekam piekasīties. Katrs tirgo savu auto par cik vēlas. Un es ticu, ka šis eksemplārs arī aizies par šo cenu. Trakākais ir, ka 80% tagadējo e36 tirgu veido svalkas, kuras nav vērts skatīties, bet to īpašnieki izsaka komentārus par daudz sterilāka auto cenu. Beidziet dzīt sūdu.
Un ar to Omegu - laimīgu ceļu, cipruss, tev tāds mēsls piestāvēs.
Bet es vienalga esmu par vāciešiem - sabalansēts daily ir labāks par "because racecar", kas atdzīvojas tikai pie 4,5k un uz augšu. Patēriņš 6l/100km ir bullšits, ja komforts un sajūtas ir 0. Jo, ja gāzē, tad tāpat rij.
Par CAK auto runājot, beidzat tak džekam piekasīties. Katrs tirgo savu auto par cik vēlas. Un es ticu, ka šis eksemplārs arī aizies par šo cenu. Trakākais ir, ka 80% tagadējo e36 tirgu veido svalkas, kuras nav vērts skatīties, bet to īpašnieki izsaka komentārus par daudz sterilāka auto cenu. Beidziet dzīt sūdu.
Un ar to Omegu - laimīgu ceļu, cipruss, tev tāds mēsls piestāvēs.
I'm_Infinite rakstīja:Mans minējums būtu, ka vāciešiem toreiz par svaru bija pofig. Ja japāņiem bija aktuāls 1.6l ar 160hp, tad vācieši domāja kā saglabāt komfortu iespēju robežās, izmantojot lielākus tilpumus un necerot uz hp/tilpuma attiecību. Tiešāk runājot ignorējot pedantiskus teorētiķus. Nevar noliegt, ka japoškas ir labi strādājuši. B18 dzinēji ir labs pierādijums tam.
Bet es vienalga esmu par vāciešiem - sabalansēts daily ir labāks par "because racecar", kas atdzīvojas tikai pie 4,5k un uz augšu. Patēriņš 6l/100km ir bullšits, ja komforts un sajūtas ir 0. Jo, ja gāzē, tad tāpat rij.
Par CAK auto runājot, beidzat tak džekam piekasīties. Katrs tirgo savu auto par cik vēlas. Un es ticu, ka šis eksemplārs arī aizies par šo cenu. Trakākais ir, ka 80% tagadējo e36 tirgu veido svalkas, kuras nav vērts skatīties, bet to īpašnieki izsaka komentārus par daudz sterilāka auto cenu. Beidziet dzīt sūdu.
Un ar to Omegu - laimīgu ceļu, cipruss, tev tāds mēsls piestāvēs.
Vecīt nopērc to e46 un paskaties zem plastmasas uzlikām 50% e46 jau slieksni sapuvusi.nelegalais rakstīja:Kāda jēga pirkt žurku pa 2300 eur ja piesviežot vēl 500 eur un jau sanāk E46 ar līdzīgu motoru. Manuprāt 1700 eur max. ja vēl būtu m paka, recaro sēdekļi, diski jēdzīgi, motors nevis nemotors... Bet nu pliku žurku pa 2300 eur, absurds.
Bija taču nesen tas video ar to sapuvušo E46 Manuprāt, tas bija tipisks low budget E46, kuru šeit iesaka pirkt pa 1.5-2k
Nu cik var dirst kurš ko un pa cik tirgo?
P.S. - Vajag uztaisīt topicu, kur liekam cenu par kuru gribētu pārdot savu auto, vot tur var izraisīties spraigas diskusijas!
P.S. - Vajag uztaisīt topicu, kur liekam cenu par kuru gribētu pārdot savu auto, vot tur var izraisīties spraigas diskusijas!
jebkurš iemet 1.6/1.8/1.8is/2.0 pa 2k+ un varam skatīties uguņošanuRiks* rakstīja:P.S. - Vajag uztaisīt topicu, kur liekam cenu par kuru gribētu pārdot savu auto, vot tur var izraisīties spraigas diskusijas!
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Interesanta diskusija :)
Loģiski, ja neaizies pa šo ciparu, tad laidīšu cenu zemāk.
Loģiski, ja neaizies pa šo ciparu, tad laidīšu cenu zemāk.
Kas būs vietā, ja nav noslēpums? Gan jau skaties kkādā virzienā...
Es savu E46 sedanu ar 2.8 motoru nopirku par 2400 eur, pirms tam bija žurka kompots 2.5 motoru ko nopirku par 1800 eur, taka tie kas man stāsta ka žurka ir tas pats E46 var iet ieskriet kokā, jo E46 ir daudz labāks. Un tie kas saka, ka E46 ir puvekļi, nu piedodiet atvainojiet nevajag pirkt autiņus no čigāniem, kas par auto nerūpējās un dzen kā pussprāgušu zirgu.
Kas e46 ir daudz labāks?
nelegalais rakstīja:Es savu E46 sedanu ar 2.8 motoru nopirku par 2400 eur, pirms tam bija žurka kompots 2.5 motoru ko nopirku par 1800 eur, taka tie kas man stāsta ka žurka ir tas pats E46 var iet ieskriet kokā, jo E46 ir daudz labāks. Un tie kas saka, ka E46 ir puvekļi, nu piedodiet atvainojiet nevajag pirkt autiņus no čigāniem, kas par auto nerūpējās un dzen kā pussprāgušu zirgu.
Ta man rodas jautājums? Ko Tu te sprēgā? Ej uz e46.lv un dziedi cik e46 labs vai slikts, un cik e36 kosmiski dărgi. Ko te var punķoties un raudāt par leitām kurām pëc būtības tevi nevajadzētu kratīt?
Ja reiz esi sajūsmā par e46 tad dodies uz tam attiecīgo forumu, un nepied*rs šo forumu
Sākšu ar to, ka mans viedoklis noteikti E36 vs. E46 ir neitrāls, jo fanoju par JDM mašīnām t.i. Subaru, Nissan, Honda.nelegalais rakstīja:Es savu E46 sedanu ar 2.8 motoru nopirku par 2400 eur, pirms tam bija žurka kompots 2.5 motoru ko nopirku par 1800 eur, taka tie kas man stāsta ka žurka ir tas pats E46 var iet ieskriet kokā, jo E46 ir daudz labāks. Un tie kas saka, ka E46 ir puvekļi, nu piedodiet atvainojiet nevajag pirkt autiņus no čigāniem, kas par auto nerūpējās un dzen kā pussprāgušu zirgu.
Tie minētie cipari liekas mazliet neobjektīvi, jo es personīgi E36 nopirku pa 1500eur ar M42 un nejūtos iegrābies, jo SS redzētie 2.5L pa 1800eur nelikās īpaši spīdoši - drīzāk standarta "nopērku kaut kādu nemotora e36 ka tik ir, izrauju motoru, iemetu pirmo 2.5, ko atrodu un esmu čempions nr1"
Pirmkārt, jāizvērtē, ko cilvēks grib. Komfortu, ekstras, patēriņu, ātrumu, vadību.
Pielīdzināšu E46 ciparus citiem auto.
Ja es gribētu komfortu - E46 vietā noteikti izvēlētos Lexus vai Mersi.
Ekstras - arī iepriekšējos minētos.
Patēriņš - mana izvēle kristu uz Hondu, jo Golfi nepiesaista un gāzi ir aizspriedumi krāmēt iekšā(+ aizņem vietu)
Ātrums - E46 cenā var atļauties 200sx/Imprezu uz ko arī kristu izvēle. Tajā pašā laikā E36 2.5 un 2.8 Latvijā rāda labu price/performance un tāpēc arī daudzi to izvēlās(neskaitot dažus fanātus, kas E36 grib līdz mūža galam, tur cits stāsts). Jāpiemin, ka E46 ir tie paši dzinēji. Labāks tikai 3.0(atļaušos M3 ignorēt), bet šaubos vai E46 3.0 ir īpaši ātrāks par E36 2.8. Ja nu vienīgi "krānu mērīšanās" notiek uz vācijas bāņa taisnā gabalā.
Vadība - E46 ir smagāks par E36 un manā uztverē labāka vadība vienmēr būs vieglākam auto(protams R35 GTR arī sver daudz, bet arī tas ir cits stāsts)
Autoram - lai veicas pārdot. Domāju, ka atradīsies, kas novērtēs ieguldīto, jo pat ja daudziem patīk sēdinājums, M paka, ļitaki utt, to jau nav problēmu uz šī salikt.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- chevron_right