2 x 325i E36-Ridlihs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- …
- 72
- chevron_right
+325intis rakstīja:pēc skaņas izklausās, ka neiet visi cilindri vidakā
tiko bija tāda pati problēma ar 2.5, skaņa identiska bija ka tev , jo negāja viens stobrs , un gāja tāpat kā tev taj video tagad, , samainijām pāris lietas un pēc tam ar otro brīvi grieza takā skaties , kas tev tur ir, jo ja tu tur griezi ar pirmo , tad tiešām galīgi neiet tev viņš un neticu ka uz benzīna uzreiz ūber labāk griezīs
tev jau vienkārši, rūcini motoru un rauj pa vienam štekerim nost no katras gāzes spoles, tad redzēsi kuru noraujot nost neizmainās motora darbība. Tev tā iekārta likta jauna vai lietota?
šitas labs paldies
viss tika likts ķipa jauns un ar garantiju. un komponetes skaitās labas.
viss tika likts ķipa jauns un ar garantiju. un komponetes skaitās labas.
Es esmu pie Valchas licis 2 bembjiem gāzi. pirms gada uz 2.8 e36, saregulēja ļoti ok, gāja tā pat kā uz beņas un ne reizi nenosmirdēja pēc gāzes.
Uz savas Emkas liekot, pats vainīgs pa lielam, jo teicu, lai reduktoru liek kā priekš 2.8, jo viss man kā 2.8 , bet nekā tgd pie lieliem apgriezieniem datrūkst gāzes, bet uz maziem iet ļoti labi. No savas pieredzes saku, ka saregulēt māk.
Uz savas Emkas liekot, pats vainīgs pa lielam, jo teicu, lai reduktoru liek kā priekš 2.8, jo viss man kā 2.8 , bet nekā tgd pie lieliem apgriezieniem datrūkst gāzes, bet uz maziem iet ļoti labi. No savas pieredzes saku, ka saregulēt māk.
es zinu, ka Tu liki, nu man prieks, ka Tev iet viss
nu vot, man pirmais reduktors bija ar defektu, kuru viņš nomainīja, tikai , ja atceros, tad uzlika drusku mazjaudīgāku vietā.
ja arī māk saregulēt, uzlikts ir šā vai tā dirsā, psc vnk, kad ieraudzīju visu to drazu uz vārstiem
nu vot, man pirmais reduktors bija ar defektu, kuru viņš nomainīja, tikai , ja atceros, tad uzlika drusku mazjaudīgāku vietā.
ja arī māk saregulēt, uzlikts ir šā vai tā dirsā, psc vnk, kad ieraudzīju visu to drazu uz vārstiem
Pēdējais labojis Ridlihs - 18 Jūn 2014, 22:56, kopā labots 1 reizi.
tev reduktors ir līdz 320zs, vienk nespiedu, jo nav mans auto, piebrauksi - saregulēsimintis rakstīja:Es esmu pie Valchas licis 2 bembjiem gāzi. pirms gada uz 2.8 e36, saregulēja ļoti ok, gāja tā pat kā uz beņas un ne reizi nenosmirdēja pēc gāzes.
Uz savas Emkas liekot, pats vainīgs pa lielam, jo teicu, lai reduktoru liek kā priekš 2.8, jo viss man kā 2.8 , bet nekā tgd pie lieliem apgriezieniem datrūkst gāzes, bet uz maziem iet ļoti labi. No savas pieredzes saku, ka saregulēt māk.
jums veči moš nepareiza pieeja pie cilvēka, kad zvanat, tad gjau sākums ir "Eu tu b**e, man neiet" tpc neatbild uz jūsu zvaniem
Bull shit, nekad neesmu tā iesācis sarunu ne ar vienu meistaru vai vispār cilveku. Ja man jau ta ir jāiesāk saruna, tad es jau braucu pa taisno un runāju.
Un šajā gadījumā tas nemaina faktu, kādā manierē viss ir uzlikts. konkrētākakā gatera stilā. šītādas te spirāles kā bildē un skaidas bija uz vārstiem virsū diezgan:
Un šajā gadījumā tas nemaina faktu, kādā manierē viss ir uzlikts. konkrētākakā gatera stilā. šītādas te spirāles kā bildē un skaidas bija uz vārstiem virsū diezgan:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tu labāk pastāsti, pie kā tev tagad ir pieskrūvēts reduktors?
Tevi te neviens nesauca, ej spamo savā topikā "lpg guru" ! Tev kāda daļa kur pieskrūvēts un kas vainas kur pieskrūvēts? mans reduktors, kur gribu, tur skrūvēju !
Tas ir viss ko vari atriet pretī? vnk kaut kās jāpapļūta pareizi, jo nu pašam kož acīs laikam šis tas.
Tas ir viss ko vari atriet pretī? vnk kaut kās jāpapļūta pareizi, jo nu pašam kož acīs laikam šis tas.
Pēdējais labojis Ridlihs - 18 Jūn 2014, 23:13, kopā labots 1 reizi.
vienk es varu anulēt tavu pārbūves sertifikātu, jo tu esi izmainījis dislokācijas vietu patvaļīgi. Tie ir jaunie CSDD tehniskie noteikumi nevis manis izdomāts
uz priekšu "meistar"!!! rīkojies!!!
pēc tam redzēsim kuram ko anulēs un kādas licenses atņems
pēc tam redzēsim kuram ko anulēs un kādas licenses atņems
Beidz vienreiz
es jau biju beidzis, līdz noņēmu kolektoru un atkal kārtējais Tavs meistardarbs atgādināja man par Tevi!!!BMW-Valcha rakstīja:Beidz vienreiz
es jau beigās gribēju visu ņemt nost, bet viņš pats teica, lai paliek.
Un tagad te nodirš no galvas līdz kājām. Skaitās te vēl normāls džeks
Un tagad te nodirš no galvas līdz kājām. Skaitās te vēl normāls džeks
ne jau Tu nāci man ar žūksnīti rokā jau gatavs atdot, tā tāda frāze bija nenopietna. ja es tagad būtu licis pie Tevis ar visu to ko zinu par lpg, tad ne divu domu nebūtu, ka Tu rautu visu nost. Es teicu saved kārtībā, saregulē un viss. manā vietā tur cits kāds būtu sen Tevi jau apstrādājis. braukt reizi nedēļā un pisties.
Pēdējais labojis Ridlihs - 18 Jūn 2014, 23:27, kopā labots 1 reizi.
šito visu man pēc tam pļūtīja. obligāti diagnostika pirms gāzes likšanas, viss jāpārčeko utt. pēc tam cik parunāju ar gāziniekiem, visi vai nu pāši uztaisa diagnostiku vai sūta kur uztaisīt.
ko tad nebrauci? es telefonu necēlu? es kādam kaut ko esmu atteicis? tu pats sāki brauk kaut kur citur. takā nevajag sākt.Ridlihs rakstīja:ne jau Tu nāci man ar žūksnīti rokā jau gatavs atdot, tā tāda frāze bija nenopietna. ja es tagad būtu licis pie Tevis ar visu to ko zinu par lpg, tad ne divu domu nebūtu, ka Tu rautu visu nost. Es teicu saved kārtībā, saregulē un viss. manā vietā tur cits kāds būtu sen Tevi jau apstrādājis. braukt reizi nedēļā un pisties.
nebraucu??? kas par nah*j??? cik atceros pirmo pusgadu mēs tikāmies ļoooti regulāri, sākumā Tu viens regulēji ilgi un dikti, pēc tam pieslēdzi koijotu un to vel vienu čomu. Un rezultāts 0.
ā, Tavs čoms no koijota kantora pēc ilgas braukāšanas konstatēja , ka pēc rādijumiem nav kas labi ar reduktoru, ko Tu nevarēji izdarīt, kamēr es pisos mēnesi ar vnk ultra kaitinošu raustīšanos dēļ reduktora adatas sprūšanas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- …
- 72
- chevron_right