poweredbygirts e36 sujmotors
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right
naavaig hrenonus
Šis tas atkal ir sadarīts! Uzbūvēts jauns izpūtējs visā garumā. Nostrūklotas izplūdes kolektora savienojuma virsmas un noslīpēta galvas virsma izplūdes kolektoram. + galvā iegrieztas jaunas špiļkas jo vecās bija vnk. nopuvušas, saliktas jaunas blīves. Izgriezts vidējais bundulis ārā un iemetināts 1.8 is rezonātors. + izpūtējs bija sametināts viss vienā lielā klucī,nebija nevienas vietas kur viņu varētuy sadalīt, tāpēc pa visu uztūnēts savienojums.. :) Nu skaņa ir daudz patīkamāka, nav nekādas graboņas no mašīnas apakšas!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Skaisti jau... Bet parastā izplūdes kolektora vietā varēji pameklēt un uzmest ISa zirnekli, vispār būtu bomba.
Kas tad tur par bombu?
man gan tāds ir uztaisīts bet lielas jēgas jau nav. tad jātaisa ieplūde ar lielāka savādāk tik izplūdes vieglāk iet ārā un viss.
kautgan es liku viņu cita iemesla dēļ. Respektīvi dēļ ka čuguna kolektora ielūzt skrūves un tad čakars ārā dabūt. bet nu pa lielam ir ko pap...ies lai viņu tur uzliktu jo tā vnk nekas tur neder.
man gan tāds ir uztaisīts bet lielas jēgas jau nav. tad jātaisa ieplūde ar lielāka savādāk tik izplūdes vieglāk iet ārā un viss.
kautgan es liku viņu cita iemesla dēļ. Respektīvi dēļ ka čuguna kolektora ielūzt skrūves un tad čakars ārā dabūt. bet nu pa lielam ir ko pap...ies lai viņu tur uzliktu jo tā vnk nekas tur neder.
Ā, domāju, ka viņš der 1:1...
Katrā ziņā zirneklis taču ir labāks nekā parastais kolektors, ne tā?
Katrā ziņā zirneklis taču ir labāks nekā parastais kolektors, ne tā?
Zirneklis protams ir labāks, bet reāli nu man pagaidām tas nav vajadzīgs.. + tiešām bija doma par zirnekli, bet tur nevar tā vnk. ņemt un uzbliezt kkādas trubas, tas ir jādara ar aprēķinu un ja likšu zirneklu, tad noteikti taisīšu to pats!
Tas tomēr ir interesantāk un rezultātā ir daudz lielāks gandarījums, mby pa ziemu uzmetināšu!
Tas tomēr ir interesantāk un rezultātā ir daudz lielāks gandarījums, mby pa ziemu uzmetināšu!
Pēc laikam kāda mēneša topika nepapildināšanas beidzot esmu saņēmies atskaitīties par padarītajiem darbiem.
Tātad kad ir sadarīts:
-nomainītas abas priekšējo plauktu iekšējās šaras, ieliktas pastiprinātās (delphi)
-nomainīti abi atbalsti pakaļējiem amīšiem (lemfõrder)
-nomainītas abas priekšējo plauktu pakaļējās bukses (lemfõrder)
-uzliktas jaunas priekšējās atsperes (lietotas) (ziemas edišen)
-saregulēta savirze un sagāzums lai nenoēd tikko jauniepirktās ziemas riepas
-uzliktas ziemas riepas
-kādu laiku atpakaļ tika izravēts paklājs, sametinātas 2 e36 slimās vietas, paklājs izmazgāts, ižžāvēts un kā jauns ielikts atpakaļ
-abi sliekšņi apstrādāti ar grubuli un nokrāsoti melni (ziemas edišen)
-likvidēti e36 domkrata vietas caurumi
Tas viss tā,nekas īpašs jau nav, bet vismaz ziemai esmu 100% gatavs.
Sorry, bet visas bildes bildētas ar opel astma klani Lielākais notikums ir tas, ka tika iepirkti pilnīgi jauni spārni un nokrāsoti un ieinstalēti + pārkrāsota brille un ieinstlētas melnās pre-facelift nāsis.
Turpmākajos plānos ietilpst pārkrāsot haubi kad būs brīvāks laiks un priekšējo bamperu. Bet tā visticamāk, ka pa ziemu jau nekas īpašs netiks darīts kā tikai slīpētas ielas!
Tātad kad ir sadarīts:
-nomainītas abas priekšējo plauktu iekšējās šaras, ieliktas pastiprinātās (delphi)
-nomainīti abi atbalsti pakaļējiem amīšiem (lemfõrder)
-nomainītas abas priekšējo plauktu pakaļējās bukses (lemfõrder)
-uzliktas jaunas priekšējās atsperes (lietotas) (ziemas edišen)
-saregulēta savirze un sagāzums lai nenoēd tikko jauniepirktās ziemas riepas
-uzliktas ziemas riepas
-kādu laiku atpakaļ tika izravēts paklājs, sametinātas 2 e36 slimās vietas, paklājs izmazgāts, ižžāvēts un kā jauns ielikts atpakaļ
-abi sliekšņi apstrādāti ar grubuli un nokrāsoti melni (ziemas edišen)
-likvidēti e36 domkrata vietas caurumi
Tas viss tā,nekas īpašs jau nav, bet vismaz ziemai esmu 100% gatavs.
Sorry, bet visas bildes bildētas ar opel astma klani Lielākais notikums ir tas, ka tika iepirkti pilnīgi jauni spārni un nokrāsoti un ieinstalēti + pārkrāsota brille un ieinstlētas melnās pre-facelift nāsis.
Turpmākajos plānos ietilpst pārkrāsot haubi kad būs brīvāks laiks un priekšējo bamperu. Bet tā visticamāk, ka pa ziemu jau nekas īpašs netiks darīts kā tikai slīpētas ielas!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Visu laiku vedā hidraulisko donkratu līdzi vai arī braukā bez zapaskas?
Cits skats, kad spārni solīdi... Labs darbs padarīts.
Cits skats, kad spārni solīdi... Labs darbs padarīts.
Starpcitu, ja nu kādam interesē mani vasaras diski iet uz tirdziņu ar ļoti labām 40 augstuma (platumu neatceros) vasaras riepām. Cena 150 ls, nav runājama, bet var piedāvāt maiņu uz citiem r17 vai r16 diskiem.!
Nē, man ir mazais donkratiņs bagažņikā, tāds tiešām ļoti foršs un maziņš, kompakts.
jā labi darbiņi sadarīti - tikai cik varu saskatīt ar toni spārnam esi aizšāvis bik garām
bet izskatās tiešām gatavs ziemai..
bet izskatās tiešām gatavs ziemai..
nu labi,ka viņš tikai spārnus aizšava garām es tikko puss mašīnu pārkrāsoju un tonis ņito
Ha ha čista izskatās, ka tas spārns ir tāds violetīgs, bet pats tgd. tikai pamanīju, jo reāli dzīvē vispār atšķirību nevar pateikt, nezinu kapēc bilde tāda...
Kādu laiku atkal nekas nav ticis papildināts, bet ir noticis paliels dzinēja remonts pa šo laiku.
Apnika, ka motoru nevar izgriezt līdz atsitienam, tāpēc līdu motorā un skatījos kas par vainu, biju 100% pārliecināts, ka vaina ir pārāk izdilušos kompensātoros, jo grabēja tas motors ar kā traks, bija jau pieriebies, tāpēc noņēmu vārstu vāku lai konstatētu stāvokli un biju šokā, sadalene vnk. lupatās, viss bija tik izdilis, ka brīnos kā rokeri nebija izlekuši no vietas un visi kompensatori, ņemot laukā sadalījās reizinātājos.
Vajadzēja visu jaunu, tāpēc tika iepirkts M40B16 motrīts no e30 kā donors un tika pārkrauti visi kompensatori,rokeri,sadalene un sadalenes eļļošanas trubiņa, kura tika perfekti iztīrīta, tai skaitā zobene ar ruļļiem.
Par rezultātu esmu šokā, kad pielaidu, motors murrā kā mazs kaķēniņš! :) Motors griežas redlainā un viss ir perfekti, klusiņš, vēlāk salikšu arī bildes, viticamāk, ka 2dien..
Varu droši teikt, ka man ir viens no retajiem m40b16, kurš neklab un negrab, kuru tik pat kā nevar dzirdēt.. :)
Apnika, ka motoru nevar izgriezt līdz atsitienam, tāpēc līdu motorā un skatījos kas par vainu, biju 100% pārliecināts, ka vaina ir pārāk izdilušos kompensātoros, jo grabēja tas motors ar kā traks, bija jau pieriebies, tāpēc noņēmu vārstu vāku lai konstatētu stāvokli un biju šokā, sadalene vnk. lupatās, viss bija tik izdilis, ka brīnos kā rokeri nebija izlekuši no vietas un visi kompensatori, ņemot laukā sadalījās reizinātājos.
Vajadzēja visu jaunu, tāpēc tika iepirkts M40B16 motrīts no e30 kā donors un tika pārkrauti visi kompensatori,rokeri,sadalene un sadalenes eļļošanas trubiņa, kura tika perfekti iztīrīta, tai skaitā zobene ar ruļļiem.
Par rezultātu esmu šokā, kad pielaidu, motors murrā kā mazs kaķēniņš! :) Motors griežas redlainā un viss ir perfekti, klusiņš, vēlāk salikšu arī bildes, viticamāk, ka 2dien..
Varu droši teikt, ka man ir viens no retajiem m40b16, kurš neklab un negrab, kuru tik pat kā nevar dzirdēt.. :)
Kā tas ir ''nevarēja izgriezt līdz atsitienam''? Ķipa līdz ierobežotājam?
Tieši tā, sadalene un rokeri bija tik izdiluši, ka neizspieda vārstus līdz galam..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right