Kalnux e36 Touring
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
Cikt tad braukajot ikdiena viņš tev norij ?EdgarsE rakstīja:kvēpos ir jauda.Kalnux rakstīja:Haters gonna hate
Galvenais pagriezt skaļāk.
Ja noņem to bunduli, skaņa ir vel dobjāka un patīkamāka
Bija piemeklējušas dažas dīzeļa kaites, bet nu viss ir labi.
Pie apgriezienu staigāšanas un raustīšanās braucot, vainīga bija elektriskā sprausla, jo nebija vajadzīgā pretestība. Uzliku citu, bet tā maita sāka tecēt pēc nedēļas, tad nu atkal dabūju citu un tagad viss ok.
No 6 kvēlsvecēm sildīja tikai 2, tad nu nomainīja arī tās. Auksts lec uz pus apgrieziena.
Papildus problēmu novēršanai, čoms ar savu sencīti izgatavoja labu priekšējo glāžu atsaiti. Nokrāsoju sava vecā e30 krāsā, kura bija saglabājusies.
Izņēmu visu, kas saistīs ar kondicionieri no motortelpas, jo tā pat nestrādāja un varu pilnīgi iztikt bez viņas. Toties tuvākajā laikā kondiškas ventilators aizstās termo-mufti. Māja priekš termo slēdža tiek gatavota un tad jau atlikts tikai sastellēt.
Šomēnes jāiztiek tehniskā apskate un tad izņemšu salona paklāju, jo zinu ka šis tas būs jāmetina.
Pie apgriezienu staigāšanas un raustīšanās braucot, vainīga bija elektriskā sprausla, jo nebija vajadzīgā pretestība. Uzliku citu, bet tā maita sāka tecēt pēc nedēļas, tad nu atkal dabūju citu un tagad viss ok.
No 6 kvēlsvecēm sildīja tikai 2, tad nu nomainīja arī tās. Auksts lec uz pus apgrieziena.
Papildus problēmu novēršanai, čoms ar savu sencīti izgatavoja labu priekšējo glāžu atsaiti. Nokrāsoju sava vecā e30 krāsā, kura bija saglabājusies.
Izņēmu visu, kas saistīs ar kondicionieri no motortelpas, jo tā pat nestrādāja un varu pilnīgi iztikt bez viņas. Toties tuvākajā laikā kondiškas ventilators aizstās termo-mufti. Māja priekš termo slēdža tiek gatavota un tad jau atlikts tikai sastellēt.
Šomēnes jāiztiek tehniskā apskate un tad izņemšu salona paklāju, jo zinu ka šis tas būs jāmetina.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
quattro ist für sissies
Vairāk vai mazāk, bet šis un tas ir atkal sadarīts.
Kā jau iepriekš rakstīju, tad kondiškas ventilators tagad pilda citu funkciju un termomufta ir pelnītā atpūtā.
Radiatora atplūdē ielikts divu ātrumu devējs, pretestība no VW, viss strādā baigi labi.
Ziema jau labu laiku kā beigusies un beidzot saņēmos izņemt salona paklāju. Grīdā neviena cauruma nebija, tikai virspusēja rūsa šur tur, bet lai vēlāk nebūtu problēmas, tās lūkas tika aizmetinātas.
Uz plika metāla brunox, tad gruntene un pelēkā šuvju mastika. Kamēr paklājs bija izņemts, to izmazgāju un vadi satīti ar auduma izoleni.
Sanāca arī iegādāties Āzijas priekšējo M buferi. Sakrāsots pateicoties jaunajam talantam orangeman un domāju ka ir labi. Tagad tikai jāgaida, kad atsūtīsies moldingi.
Tiku beidzot arī pie papildus STOP signāla.
Kā jau iepriekš rakstīju, tad kondiškas ventilators tagad pilda citu funkciju un termomufta ir pelnītā atpūtā.
Radiatora atplūdē ielikts divu ātrumu devējs, pretestība no VW, viss strādā baigi labi.
Ziema jau labu laiku kā beigusies un beidzot saņēmos izņemt salona paklāju. Grīdā neviena cauruma nebija, tikai virspusēja rūsa šur tur, bet lai vēlāk nebūtu problēmas, tās lūkas tika aizmetinātas.
Uz plika metāla brunox, tad gruntene un pelēkā šuvju mastika. Kamēr paklājs bija izņemts, to izmazgāju un vadi satīti ar auduma izoleni.
Sanāca arī iegādāties Āzijas priekšējo M buferi. Sakrāsots pateicoties jaunajam talantam orangeman un domāju ka ir labi. Tagad tikai jāgaida, kad atsūtīsies moldingi.
Tiku beidzot arī pie papildus STOP signāla.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
quattro ist für sissies
Afigetj!
Tāda bomba!
Tāda bomba!
Līdz bombai tur vēl ko darīt, bet nu cenšosDeiko rakstīja:Afigetj!
Tāda bomba!
quattro ist für sissies
Smuks!! Pētīju jau Talsos - pakalnu svētkos! Platos moldingus prasās, nu vismaz man!
Instagram - RWDKuldiga
Facebook - RWDKuldiga
Facebook - RWDKuldiga
Nezināju, ka ir touringi arī bez papildus stopsignāla
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Pa smuko.
Sent from my HTC One M8 using Tapatalk
Sent from my HTC One M8 using Tapatalk
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
Smuks!
Ir smuks. Vēl tik prasās baltie pagriezieni.
Un atkal gaumes jautaajums. Man piemeram liekas ka oranzie uz melna auto dod taadu forshu akcentu
Kad nopirku mašīnu, tad bija baltie pagriezieni. Pārdevu viņus un ieliku oranžos.
quattro ist für sissies
Lai paliek rižiki
Ja jau pašam patīk, un ja reiz pie tam mainīti, lai paliek. Par gaumi nav ko strīdēties.
Super darbiņi padarīti! :)
Edit - izskatās, ka Liepājā vizinās viena kopija
Edit - izskatās, ka Liepājā vizinās viena kopija
Uj, nu labs laiks pagājis kopš šeit esmu atskaitījies. Gājis ir diezgan traki un interesanti. Centīšos īsuma izstāstīt, kas un kā.
Tātad, izdomāju ka augstspiediena sūknim jāieliek 12mm plunžeris un pie viena protams arī jāsamaina blīvītes. Iedevu taisīt cilvēkam, kuram līdz šim uzticējos. Pagāja dažas dienas un saņēmu mašīnu atpakaļ. Kaut kas īsti ta ka nebija, bet visu vainu novēlu uz to ka 12mm plunžeris un tāpēc tā jocīgi purinās tukšgaitā un vēl jau tas, ka mašīna bija vajadzīga ikdienā, tāpēc nācās savākt.
Pats mājās ar viņu nebraucu, cilvēkam kurš ar viņu brauca neizdevās tikt diži tālāk par pilsētas robežu. Neesot ātrak par 60km/h gājusi un viss. Pamēģināju pats pa jaunu iedarbināt- izsita dūmu un viss. Skaidrs, velkam atpakaļ uz servisu.
Tālāk jau sekoja sūkņu mainīšanas epopeja, JO tikko sastellētais sūknis ar 12mm plunžeri bija noķīlējis, lai gan šāds iznākums ir iespējams ja saliekot palaiž pa sauso vai arī degviela ir izteikti slikta. Meistars visu vainu novēla uz to ka plunžeris ir (made in china) un tā tik pat kā esot laimes spēle, jo citiem viņš iet, bet citiem nē.
Tika mainīts sūknis pēc sūkņa un nekādas izmaiņas- grūti iedarbināms, kaut kāds klabeklis un dūmi kā no ogļu lokomotīves. Servisniekam apnika čakarēties ap manu TDSu un ieteica nodot lūžņos
Materiāls un nauda nonāca visuma melnajā caurumā
Mašīnu savācu un iedevu citam cilvēkam. Pagāja kāds laiciņš, bet pa bišķim visas vainas tika atkostas.
KAS BIJA NOTICIS?
Kaut kādā veidā, noķīlējot augstspiediena sūknim- ķēde bija aizlekusi pa vienu zobu, tāpēc arī nekādu normālu aizdedzi nevarēja dabūt.
REZULTĀTS.
Uzlikts nerings.lv restaurētais augstpiediena sūknis un tā mašīna atkal ir tik pat dzīva cik bija, pat nedaudz vairāk.
Tagad vēl turbīna bija izdomājusi uz ziemu sākt ēst eļļu, tā arī nomainīta, pret tādu kurai nav apetītes.
Paldies orangeman!!
Vai ir mācība?
JĀ! Neaiztikt to kas darbojā! Var sanākt baigi sālīti.
Tātad, izdomāju ka augstspiediena sūknim jāieliek 12mm plunžeris un pie viena protams arī jāsamaina blīvītes. Iedevu taisīt cilvēkam, kuram līdz šim uzticējos. Pagāja dažas dienas un saņēmu mašīnu atpakaļ. Kaut kas īsti ta ka nebija, bet visu vainu novēlu uz to ka 12mm plunžeris un tāpēc tā jocīgi purinās tukšgaitā un vēl jau tas, ka mašīna bija vajadzīga ikdienā, tāpēc nācās savākt.
Pats mājās ar viņu nebraucu, cilvēkam kurš ar viņu brauca neizdevās tikt diži tālāk par pilsētas robežu. Neesot ātrak par 60km/h gājusi un viss. Pamēģināju pats pa jaunu iedarbināt- izsita dūmu un viss. Skaidrs, velkam atpakaļ uz servisu.
Tālāk jau sekoja sūkņu mainīšanas epopeja, JO tikko sastellētais sūknis ar 12mm plunžeri bija noķīlējis, lai gan šāds iznākums ir iespējams ja saliekot palaiž pa sauso vai arī degviela ir izteikti slikta. Meistars visu vainu novēla uz to ka plunžeris ir (made in china) un tā tik pat kā esot laimes spēle, jo citiem viņš iet, bet citiem nē.
Tika mainīts sūknis pēc sūkņa un nekādas izmaiņas- grūti iedarbināms, kaut kāds klabeklis un dūmi kā no ogļu lokomotīves. Servisniekam apnika čakarēties ap manu TDSu un ieteica nodot lūžņos
Materiāls un nauda nonāca visuma melnajā caurumā
Mašīnu savācu un iedevu citam cilvēkam. Pagāja kāds laiciņš, bet pa bišķim visas vainas tika atkostas.
KAS BIJA NOTICIS?
Kaut kādā veidā, noķīlējot augstspiediena sūknim- ķēde bija aizlekusi pa vienu zobu, tāpēc arī nekādu normālu aizdedzi nevarēja dabūt.
REZULTĀTS.
Uzlikts nerings.lv restaurētais augstpiediena sūknis un tā mašīna atkal ir tik pat dzīva cik bija, pat nedaudz vairāk.
Tagad vēl turbīna bija izdomājusi uz ziemu sākt ēst eļļu, tā arī nomainīta, pret tādu kurai nav apetītes.
Paldies orangeman!!
Vai ir mācība?
JĀ! Neaiztikt to kas darbojā! Var sanākt baigi sālīti.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
quattro ist für sissies
stāsti, kas par meistaru???? Lai zin, kur nedrīkst braukt....
Neaizstāvu viņu, bet neviena vaina nav pierādīta.hrusts rakstīja:stāsti, kas par meistaru???? Lai zin, kur nedrīkst braukt....
quattro ist für sissies
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right