Amish'a 330 affectus
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 19
- chevron_right
Ko dod tas 6. ja iekš Lv nav kur izmantot viņu
Es lielāko daļu km nobraucu pa šoseju un braucu es ļoti daudz km. Tu tā runā, itkā mēs būtu 1x1km sala okeāna vidū
man arī ir 6 r kārba, bet izmantoju tikai ārpus Lv, jo līdz 110 viņa nevelk, vibrē, apdzīt nevar utt. nevajadzīgs mēsls manā izpratnē priekš Lv ceļiem... sestais ir paredzēts bānim...Amish rakstīja:Es lielāko daļu km nobraucu pa šoseju un braucu es ļoti daudz km. Tu tā runā, itkā mēs būtu 1x1km sala okeāna vidū
Kapēc zāģēt ar 3k rpm, ja var ar 2490? Ja nav virtuves kombaina motors zem kapota, tad visu velk.
man ir 2002 dīzelis, viņam grieze ir no ~1400 rpmAmish rakstīja:Kapēc zāģēt ar 3k rpm, ja var ar 2490? Ja nav virtuves kombaina motors zem kapota, tad visu velk.
p.s. ar pareizu reduktoru var panākt normālus rpm- pie 100/kmh
patēriņu esmu mērijis ar 5. un 6. rezultāts graujošs 0,2-0,4 l starpība
Dīzelis jau pats par sevi ir ekonomisks. Reduktoru uzlikšu startā 2.93, paskatīšos kas notiek. 500 apgriezieni benzīna dzinējam nebūs 0.4L.
Atkārtošos, m52b25 tomāts e39, 90km/h 1600 rpm, 100km/h 1800 rpm, 110km/h 2000 rpm.
Nekas negurst, nevibrē vai kā savādāk liek par sevi manīt.
Nekas negurst, nevibrē vai kā savādāk liek par sevi manīt.
tomātam nav 6 r... tomātam darbojas kick down pamēģini strauji apdzīt ar mehāniku 6 tajā....Sancix rakstīja:Atkārtošos, m52b25 tomāts e39, 90km/h 1600 rpm, 100km/h 1800 rpm, 110km/h 2000 rpm.
Nekas negurst, nevibrē vai kā savādāk liek par sevi manīt.
Nu STRAUJI apdzenot arī mehānikai jāslēdz zemāk, fizika :)
Vienmērīgu paātrinājumu no 100 līdz 120/130km/h nav problēmu, nepārslēdzoties tomātam.
Vienmērīgu paātrinājumu no 100 līdz 120/130km/h nav problēmu, nepārslēdzoties tomātam.
te kāds dala 6robeni?
Abiem maniem ex 330ci automātiem nometa robu zemāk tikai kad reāli pedāli grīdā iedod. 3L un 2 vanosi ir pietiekoši, lai viņam būtu jauda jebkurā diapazonā.
rons varbut tavam 6tam robam attieciba ir kaukadi 1: 0.65 kaa rezultataa ir kaa saki ka isti nevelk, tikai tiri atruma uztureshanai. sijaa gadijumaa attieciba ir kaukadi ja pareizi atminos 1:0.83 kas nau tik traki.
reali 6 robu parasti liek lai paspeletos ar reduktora attiecibam, piemeram kaukadu 3.73, jutama atckiriba celienam, un sestais samazina zaagji pa sosi
reali 6 robu parasti liek lai paspeletos ar reduktora attiecibam, piemeram kaukadu 3.73, jutama atckiriba celienam, un sestais samazina zaagji pa sosi
...
no e46 aizmugurējāis beņkis ar der ja? bet ir ļoti labi
Nederot, bet man galvenais gribējās priekšējos ļoti ērtus un elektriskos. Par cik man ir bijuši divi 330ci Sport, tad zinu no pieredzes, ka tie beņķi ir vnk mega ērti, totāls komforts un stabilitāte. Un der praktiski bez modifikācijām, tikai sliedēs par pāris mm jāizurb lielāki caurumi.
vadibu ari panjemi kresliem? perfekts pirkums, es ari sapnjiju par elektrikajiem prieksejiem vaderiem, gan jau kadreiz tas pienaks
...
Bez vadības, jo atmiņas funkciju nevajag. Nekad neesmu to izmantojis, jo pie stūres braukāju tikai es, sieva nefano par BMW
Vaderi ir nērti un pacieti. Novēlu tev atrast elektriskos vaderus, ilgi meklēsi
Vaderi ir nērti un pacieti. Novēlu tev atrast elektriskos vaderus, ilgi meklēsi
man sen jau zb regulet to kreslu katru dienu vairakas reizes sievas alfai, no max augsta skolas kresla un max zemu atputas kreslu bet nu bembim jau ar domaju nevajadzetu jo vinai bus bails braukt ar manu bmw vina teica.
ps, sory pa spamoshanu
vaderi ir cieti jaa, bet tapec jau tie ir sporta kresli, un nau nemaz tik nereali vinus sameklet, ja vienreiz izdevas, izdosies ari otreiz
ps, sory pa spamoshanu
vaderi ir cieti jaa, bet tapec jau tie ir sporta kresli, un nau nemaz tik nereali vinus sameklet, ja vienreiz izdevas, izdosies ari otreiz
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 19
- chevron_right