Dzheja cabrio stāsts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
Vel ne. Es pie taa straadaju.Jānis.P rakstīja:Te ekanometrs iet?
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Kko sajāju, sorry
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Auto šomēnes var iegādāties ar svaigu TA.
Kuram katram nojāšanai pārdot nevēlos, jo esmu ieguldījis tur daudz darba.
Ja kāds vēlas jau gatavu variantu, kur atlicis pabeigt tikai salonu un šādus tādus sīkumus - ideāls variants. Visa info redzama topikā, vajadzības gadījumā varu pircējam atsevišķi visu izstāstīt UZ VIETAS. Cena: 5k eiro. Nav jēgas pat diskutēt, zemāk nebūs.
Parādīsi naudu, iedošu arī izbraukt.
Kuram katram nojāšanai pārdot nevēlos, jo esmu ieguldījis tur daudz darba.
Ja kāds vēlas jau gatavu variantu, kur atlicis pabeigt tikai salonu un šādus tādus sīkumus - ideāls variants. Visa info redzama topikā, vajadzības gadījumā varu pircējam atsevišķi visu izstāstīt UZ VIETAS. Cena: 5k eiro. Nav jēgas pat diskutēt, zemāk nebūs.
Parādīsi naudu, iedošu arī izbraukt.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Ekanometru izdevās dabūt ejošu?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Apstājos pie tā ka nav pieejams sakarīgs oscilogrāfs.Jānis.P rakstīja:Ekanometru izdevās dabūt ejošu?
Šobrīd tam vienkārši vairs nav laika.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Dikti sen nekas nav rakstīts, bet nekas diži darīts arī nav.
Tiku galā ar "nīkuļošanu", lielos vilcienos tas viss.
Sāku ar sveču nomaiņu - iegādājos BERU sveces (esot tikpat labas kā OEM)
Kompis uzrādija ka 1-2 spoles mēdz nogļukot. Nomainīju visas spoles. Sākumā mainīju tikai tās, kuras rādija kompis, pēc tam sapratu, ka tas ir bullšits, un nomainīju visas, lai ir miers un toč zin ka iet (kā pārbaudīt mājas apstākļos es gan tā arī neuzzināju).
Viss itkā nostājās savās vietās. Patēriņš nokritās no 16l/100km uz ~10litriem. Bet braukājot uz darbu un baudot sauli, likās ka kaut kas vēl tomēr nav. Izdomāju ka pieķeršos ieplūdes kolektoram. Vai nu es izdomāju, vai tā bija, bet man likās ka ir jocīga skaņa - ka kaut kur piesūc gaisu.
Domāts darīts. Noārdiju kolektoru nost, pirms tam jau sagatavojoties ar kodiem vajadzīgajiem, lai zinātu kuras detaļas jāpasūta. Atradu divas šaubīgas trubiņas, tās pasūtiju, atradu šaubīgas blīvītes, nomainīju. Izlēmu arī izmazgāt visu, smuki sakārtot. Sāku skatīties pašu kolektoru un uzmanību pievērsa hermētiņis. Izrādās kāds jau tur ir bijis iekšā un atpakaļ saliekot salīmējis ar hermētiņi. Ko tur meklēt iekšā - hvz. Sapratu ka tādu kolektoru atpakaļ nelikšu. Sazinājos ar z-street, aizbraucu pēc cita kolektora. Kas interesanti - nebija laika skrūvēt apkari tam kolektoram nost, paņēmu ar visu, apsolīju aizvest atpakaļ garām braucot (vēl nav sanācis laiks, bet maisiņš ir sagatavots un braukā līdz ). Skrūvējot nost apkarināmo, uzskrēju vakuma trubiņai, kas bija pilnīgi šķērsgriezumā pārplīsusi. Taču kolektors noņemts no ejoša motora Ilgi vēl domāju kā tad tas autiņš gājis ar beigtām trubām, bet man ar tikai šaubīgām trubiņām likās ka kkas nav kārtībā
Sakrāmēju visu virsū uz jaunā kolektora, pirms tam, protams, samazgāju visu un liku atpakaļ.
Pirms likšanas atpakaļ, ievēroju ka zem kolektora viena tosola truba neeeedaudz pil. Diemžēl jaunas blīves pie rokas nebija un autiņu vajadzēja ejošu. Nolēmu ka tās ir tikai dažas pilītes nedēļā un atstāju kā ir, ar domu ka vēlāk nomainīšu.
Saskrūvēju visu atpakaļ un priecājos, jo autiņš beidzot gāja kā vajag. Tikai tajā vakarā man kāds ņēma un nospēra lielo tirkšķa atslēgu. Privāta teritorija, bet laikam kamēr biju prom kādam vairāk vajadzēja Pa vidu vēl bija Jāņi - nosvinēju. Piebraucu pļaviņā pie pirtiņas, viss smuki, neko neaizķēru. Vienīgi zemes ceļš ~5km līdz mājai bija tāds, ka daudz ķērās vēders. Un, protams, lija kā pa Jāņiem un izbraucamais ceļš pārvērtās par riktīgiem dubļiem Paspēju izkustēties 5cm un nolauzu spliteri. Tā jau kļūst par Jāņu tradīciju! Pēc tam laipnais traktors mūs izpestija un dubļaini devāmies mājās. Pēc Jāņiem pāris dienas vēlāk bija jābrauc uz TA. Tā kā nauda Jāņos nodzerta un alga mēneša beigās, izdomāju ka braukšu tāpat un līdīšu apakšā tikai pēc tam. Vienīgi aizbraucu pie paziņas noregulēt gaismas stendā, jo pēc motora likšanas purnu biju salicis un saregulējis tikai uz aci.
Darba, protams, daudz. Pēdējā TA dienā biju nolēmis vakarpusē braukt. Vēl tikai bija jāsamaina, jāuzliek citi diski, kas nelien ārpus arkām, lai nepiekasās. Noliktavā stāvēja vecie R16 no E46, ar ļoti labām ziemenēm - tiek izmantoti rezerves gadījumos. Tā biju izdomājis arī šoreiz.
Ha!
Pavisam aizmirsu ka priekšā dēļ lielajiem supportiem mazāku disku par 17 nevar uzlikt. Nu neko, braukt pēc citiem jau bija par vēlu (nepaspēšu uz TA) un bez apskates braukt arī negribas nākošajā dienā uz darbu. Apdomāju un izlēmu ka braukšu ar tādiem kādi ir. Lai vismaz iedod slimības lapu.
Gāja interesanti. Tik patīkamas emocijas (lai arī skati neizgāju) man tajā iestādē nebija bijušas.
Gadījās inspektors - bembists. Zinošs un normāls, nevis kašķīgs. Atverot kapotu viņam uzreiz bija redzams, ka tas nav tas motors kam tur būtu jābūt - ar diviem vanosiem, kas e36 nenāca. Sāku jau nervozēt, jo čalis ilgi pētija visu motortelpu.
Galu galā neizturēju spriedzi un ierunājos, ka "centos visu darīt solīdi", uz ko saņēmu atbildi, ka tiešām smuki padarīts darbiņš Sīkums, bet patīkami.
Solīdi pajautāju, vai varam sarunāt ka ar bremžu stendu prātīgi, čalis arī atbildēja - neuztraucies, iebraukšu mierīgi. Un tā arī izdarīja. Autiņš pat nenošūpojās, pilnīgi neko neaizķēra, bij prieks skatīties
Un tad kad pacēla uz pacēlāja, tad gan man palika kauns
Tas zemes ceļš, kuru biju nogreiderējis braucot uz/no Jāņiem, šķiet vēl bija zem mašīnas. Smiltis un akmeņi sakrājušies, vēders noskrāpēts. Skats briesmīgs. Kā lūznim no laukiem.
+ nepatīkami, viss motors bija pārlasīts un sauss, bet vot tās antifrīza pilītes bija sakrājušās apakšā uz balkas un radīja iespaidu ka tur kāds vnk ir atgriezis krānu. Tā zaļā krāsa cirtās acīs
Par diskiem tā arī pateicu - sajājos meistarībā. Čalis izstāstija man arī to ka ar bremzēm īsti tā darīt nevar, bet beigu beigās ar maiņas vecākā svētību tomēr tika atzītas par OEM veidojumu (garš stāsts).
Par ko biju pārsteigts - viens lodbalsts bija izdomājis izbeigties un viens aizmugurējais amotrizators iztecējis (lētās TA technix koilas - izturēja 1,5 sezonu (ziemā nebraucu). Drošvien ka arī pārējie drīz būs pagalam, būs jāliek kaut kas normālāks. Vienīgi Bilstein ar īso štoku maksā ~90eur gabalā
Parunājāmies arī par citām lietām, pastāstija man kā pats ar čomiem E30 emku skrūvējis utt. Vispār pa foršo.
Kopumā saņēmu vērtējumu ka
Tagad tik jānomaina, kas maināms, amortizatori, lodbalsti un blīve tosola trubai. Jāsatīra un jāsakopj auto apakša - jāapstrādā saskrāpētās vietas. Jāuzliek no čoma diski ar normālu ET, lai nav ārpus arkām un jādodas pēc uzlīmes uz gadu
Vēl no patīkamiem sīkumiem - iegādāts bloķis. 3,15. To gan vispirms vedīšu pāršaibot, samainīt visas blīves, nostrūklot, nokrāsot utt. Lai pa solīdo. Tas pats ar iegādātajām lielajām pusasīm. Tā kā visticamāk ka šosezon nemaz virsū nepaspēs.
Motortelpa tagad izskatās šādi, diemžēl tā kā apakšā nav nekādas panniņas, tad diezgan regulāri jātīra, jo pieput un neglīti izskatās: Čoms savu auto skrūvē šitā: Un līdz šim, ar problēmām ka kabrī kaut ko nevar ielikt, saskāries neesmu. Ok, varbūt vajadzīgi divi kabrioleti lai atvestu vajadzīgo daudzumu, bet citādi problēmu nav. Paldies!
P.s. piedāvājums par auto iegādi ar svaigu TA joprojām spēkā.
Tiku galā ar "nīkuļošanu", lielos vilcienos tas viss.
Sāku ar sveču nomaiņu - iegādājos BERU sveces (esot tikpat labas kā OEM)
Kompis uzrādija ka 1-2 spoles mēdz nogļukot. Nomainīju visas spoles. Sākumā mainīju tikai tās, kuras rādija kompis, pēc tam sapratu, ka tas ir bullšits, un nomainīju visas, lai ir miers un toč zin ka iet (kā pārbaudīt mājas apstākļos es gan tā arī neuzzināju).
Viss itkā nostājās savās vietās. Patēriņš nokritās no 16l/100km uz ~10litriem. Bet braukājot uz darbu un baudot sauli, likās ka kaut kas vēl tomēr nav. Izdomāju ka pieķeršos ieplūdes kolektoram. Vai nu es izdomāju, vai tā bija, bet man likās ka ir jocīga skaņa - ka kaut kur piesūc gaisu.
Domāts darīts. Noārdiju kolektoru nost, pirms tam jau sagatavojoties ar kodiem vajadzīgajiem, lai zinātu kuras detaļas jāpasūta. Atradu divas šaubīgas trubiņas, tās pasūtiju, atradu šaubīgas blīvītes, nomainīju. Izlēmu arī izmazgāt visu, smuki sakārtot. Sāku skatīties pašu kolektoru un uzmanību pievērsa hermētiņis. Izrādās kāds jau tur ir bijis iekšā un atpakaļ saliekot salīmējis ar hermētiņi. Ko tur meklēt iekšā - hvz. Sapratu ka tādu kolektoru atpakaļ nelikšu. Sazinājos ar z-street, aizbraucu pēc cita kolektora. Kas interesanti - nebija laika skrūvēt apkari tam kolektoram nost, paņēmu ar visu, apsolīju aizvest atpakaļ garām braucot (vēl nav sanācis laiks, bet maisiņš ir sagatavots un braukā līdz ). Skrūvējot nost apkarināmo, uzskrēju vakuma trubiņai, kas bija pilnīgi šķērsgriezumā pārplīsusi. Taču kolektors noņemts no ejoša motora Ilgi vēl domāju kā tad tas autiņš gājis ar beigtām trubām, bet man ar tikai šaubīgām trubiņām likās ka kkas nav kārtībā
Sakrāmēju visu virsū uz jaunā kolektora, pirms tam, protams, samazgāju visu un liku atpakaļ.
Pirms likšanas atpakaļ, ievēroju ka zem kolektora viena tosola truba neeeedaudz pil. Diemžēl jaunas blīves pie rokas nebija un autiņu vajadzēja ejošu. Nolēmu ka tās ir tikai dažas pilītes nedēļā un atstāju kā ir, ar domu ka vēlāk nomainīšu.
Saskrūvēju visu atpakaļ un priecājos, jo autiņš beidzot gāja kā vajag. Tikai tajā vakarā man kāds ņēma un nospēra lielo tirkšķa atslēgu. Privāta teritorija, bet laikam kamēr biju prom kādam vairāk vajadzēja Pa vidu vēl bija Jāņi - nosvinēju. Piebraucu pļaviņā pie pirtiņas, viss smuki, neko neaizķēru. Vienīgi zemes ceļš ~5km līdz mājai bija tāds, ka daudz ķērās vēders. Un, protams, lija kā pa Jāņiem un izbraucamais ceļš pārvērtās par riktīgiem dubļiem Paspēju izkustēties 5cm un nolauzu spliteri. Tā jau kļūst par Jāņu tradīciju! Pēc tam laipnais traktors mūs izpestija un dubļaini devāmies mājās. Pēc Jāņiem pāris dienas vēlāk bija jābrauc uz TA. Tā kā nauda Jāņos nodzerta un alga mēneša beigās, izdomāju ka braukšu tāpat un līdīšu apakšā tikai pēc tam. Vienīgi aizbraucu pie paziņas noregulēt gaismas stendā, jo pēc motora likšanas purnu biju salicis un saregulējis tikai uz aci.
Darba, protams, daudz. Pēdējā TA dienā biju nolēmis vakarpusē braukt. Vēl tikai bija jāsamaina, jāuzliek citi diski, kas nelien ārpus arkām, lai nepiekasās. Noliktavā stāvēja vecie R16 no E46, ar ļoti labām ziemenēm - tiek izmantoti rezerves gadījumos. Tā biju izdomājis arī šoreiz.
Ha!
Pavisam aizmirsu ka priekšā dēļ lielajiem supportiem mazāku disku par 17 nevar uzlikt. Nu neko, braukt pēc citiem jau bija par vēlu (nepaspēšu uz TA) un bez apskates braukt arī negribas nākošajā dienā uz darbu. Apdomāju un izlēmu ka braukšu ar tādiem kādi ir. Lai vismaz iedod slimības lapu.
Gāja interesanti. Tik patīkamas emocijas (lai arī skati neizgāju) man tajā iestādē nebija bijušas.
Gadījās inspektors - bembists. Zinošs un normāls, nevis kašķīgs. Atverot kapotu viņam uzreiz bija redzams, ka tas nav tas motors kam tur būtu jābūt - ar diviem vanosiem, kas e36 nenāca. Sāku jau nervozēt, jo čalis ilgi pētija visu motortelpu.
Galu galā neizturēju spriedzi un ierunājos, ka "centos visu darīt solīdi", uz ko saņēmu atbildi, ka tiešām smuki padarīts darbiņš Sīkums, bet patīkami.
Solīdi pajautāju, vai varam sarunāt ka ar bremžu stendu prātīgi, čalis arī atbildēja - neuztraucies, iebraukšu mierīgi. Un tā arī izdarīja. Autiņš pat nenošūpojās, pilnīgi neko neaizķēra, bij prieks skatīties
Un tad kad pacēla uz pacēlāja, tad gan man palika kauns
Tas zemes ceļš, kuru biju nogreiderējis braucot uz/no Jāņiem, šķiet vēl bija zem mašīnas. Smiltis un akmeņi sakrājušies, vēders noskrāpēts. Skats briesmīgs. Kā lūznim no laukiem.
+ nepatīkami, viss motors bija pārlasīts un sauss, bet vot tās antifrīza pilītes bija sakrājušās apakšā uz balkas un radīja iespaidu ka tur kāds vnk ir atgriezis krānu. Tā zaļā krāsa cirtās acīs
Par diskiem tā arī pateicu - sajājos meistarībā. Čalis izstāstija man arī to ka ar bremzēm īsti tā darīt nevar, bet beigu beigās ar maiņas vecākā svētību tomēr tika atzītas par OEM veidojumu (garš stāsts).
Par ko biju pārsteigts - viens lodbalsts bija izdomājis izbeigties un viens aizmugurējais amotrizators iztecējis (lētās TA technix koilas - izturēja 1,5 sezonu (ziemā nebraucu). Drošvien ka arī pārējie drīz būs pagalam, būs jāliek kaut kas normālāks. Vienīgi Bilstein ar īso štoku maksā ~90eur gabalā
Parunājāmies arī par citām lietām, pastāstija man kā pats ar čomiem E30 emku skrūvējis utt. Vispār pa foršo.
Kopumā saņēmu vērtējumu ka
Tagad tik jānomaina, kas maināms, amortizatori, lodbalsti un blīve tosola trubai. Jāsatīra un jāsakopj auto apakša - jāapstrādā saskrāpētās vietas. Jāuzliek no čoma diski ar normālu ET, lai nav ārpus arkām un jādodas pēc uzlīmes uz gadu
Vēl no patīkamiem sīkumiem - iegādāts bloķis. 3,15. To gan vispirms vedīšu pāršaibot, samainīt visas blīves, nostrūklot, nokrāsot utt. Lai pa solīdo. Tas pats ar iegādātajām lielajām pusasīm. Tā kā visticamāk ka šosezon nemaz virsū nepaspēs.
Motortelpa tagad izskatās šādi, diemžēl tā kā apakšā nav nekādas panniņas, tad diezgan regulāri jātīra, jo pieput un neglīti izskatās: Čoms savu auto skrūvē šitā: Un līdz šim, ar problēmām ka kabrī kaut ko nevar ielikt, saskāries neesmu. Ok, varbūt vajadzīgi divi kabrioleti lai atvestu vajadzīgo daudzumu, bet citādi problēmu nav. Paldies!
P.s. piedāvājums par auto iegādi ar svaigu TA joprojām spēkā.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Varbūt kādam ir interese iegādāties šo auto par ziemas cenu?
Limonāde nebūs, bet kamēr noskatītais auto pārdošanā, varētu būt atsaucīgāks ar runāšanu.
Limonāde nebūs, bet kamēr noskatītais auto pārdošanā, varētu būt atsaucīgāks ar runāšanu.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Pa 4 biju gatavs vasarā atdot. Tas, protams, ir par daudz.
Šobrīd viss atkarīgs no tā, cik kāds varēs atbraukt un uzreiz nolikt galdā.
Šobrīd viss atkarīgs no tā, cik kāds varēs atbraukt un uzreiz nolikt galdā.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
par latviešu karodziņu priekšējā stikā un patriotiskajiem numuru palikņiem, daudz ++++
labākais interneta warriors
Ja kāds ir gatavs pirmdien atbraukt un nolocīt 3k naļikā + pārrakstīšana, atdošu kabri.
Tiem kam nauda jāprasa mammai vai mogo - netērējiet nevienam laiku.
Piedāvājums spēkā tikai pirmdien, ir noskatīts E91.
Tiem kam nauda jāprasa mammai vai mogo - netērējiet nevienam laiku.
Piedāvājums spēkā tikai pirmdien, ir noskatīts E91.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
djošāks!
Cena uzskatu ka ļoti salda priekš tā kas ir sadarīts un kāds tas kabris ir.
+++aarchijs rakstīja:Cena uzskatu ka ļoti salda priekš tā kas ir sadarīts un kāds tas kabris ir.
Vismaz 4k tam kabrim ir cena...
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
ja kāds vēlas tiešām kabri - tad par šādu cenu šis noteikti ir tā vērts!
Labrīt.
Itkā nebūtu jātaisnojas, bet man laikam jāatvainojas cilvēkiem, ka esmu nedaudz pārsteidzies. Nebiju gaidijis tādu interesi. Likās ka varbūt kāds uzrakstīs un pajautās pāris stulbus jautājumus un ar to arī viss beigsies.
Izrādās ka te tomēr ir cilvēki kam ir nauda
Marihuans pateica pāris stingrākus vārdus un nolika mani pie vietas - lai nedaru stulbības un nepārdodu labu auto pa kapeikām tikai dēļ kkā jaunāka.
Tā kā paldies visiem interesentiem! Turpināšu sarunu ar cilvēku kas par auto interesējās jau vasarā un ja vienosimies par cenu, labi, ja nē, arī labi.
Pa 3000 nē - sanāk ka smagi apjāju pats sevi.
Lūdzu piedošanu, ceru ka netiesāsiet pārāk bargi
Itkā nebūtu jātaisnojas, bet man laikam jāatvainojas cilvēkiem, ka esmu nedaudz pārsteidzies. Nebiju gaidijis tādu interesi. Likās ka varbūt kāds uzrakstīs un pajautās pāris stulbus jautājumus un ar to arī viss beigsies.
Izrādās ka te tomēr ir cilvēki kam ir nauda
Marihuans pateica pāris stingrākus vārdus un nolika mani pie vietas - lai nedaru stulbības un nepārdodu labu auto pa kapeikām tikai dēļ kkā jaunāka.
Tā kā paldies visiem interesentiem! Turpināšu sarunu ar cilvēku kas par auto interesējās jau vasarā un ja vienosimies par cenu, labi, ja nē, arī labi.
Pa 3000 nē - sanāk ka smagi apjāju pats sevi.
Lūdzu piedošanu, ceru ka netiesāsiet pārāk bargi
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Vismaz laicīgi saprati, PIRMS izdarīji muļķību
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Nepārdod kabri. Atstāj labāk, kautvai noliec malā un piekrāj to naudu, turklat vnm var dabut citus e91, bet tadu kabri gan nevaresi dabut.
Kur un pa cik toreiz pirki jaunus m moldingus?
Kur un pa cik toreiz pirki jaunus m moldingus?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right