Motoring 318ti
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- chevron_right
style 12 prasās no e39, būtu labs performance mods.
citadi
citadi
Diskus uzliku kas bija veel tik cerams, ka hidreni nakamnedeł uztaisisim un 100% LSD un ta jau busim gatavi 17.01 Ledus driftam Pagaidam var ari bez hidras un LSD pamaazhoties pa ledu :p
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
tās riepas ir pildīga hui..a skaļas bez jēgas un tolkam neturās uz ceļa.
Tās riepas ir ideālas braukšanai pa ledu - pārējais mani maz uztrauc!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tu man liekas kaut ko jauc! Kamer vinjas ir jaunas - kashaa uz urraa. Tikko izgaazu - perfekta sakjere prieksh street legal riepaam. P.s. Eriks pagajushajaa gaadaa ziemas driftaa ar shitaadaam pashaam bija pietiekami aatrs lai norautu plekji... :)BMW-Valcha rakstīja:tās riepas ir pildīga hui..a skaļas bez jēgas un tolkam neturās uz ceļa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Esmu ar tādām braucis, nav par ko sūdzēties.xtreme21 rakstīja:Tu man liekas kaut ko jauc! Kamer vinjas ir jaunas - kashaa uz urraa. Tikko izgaazu - perfekta sakjere prieksh street legal riepaam. P.s. Eriks pagajushajaa gaadaa ziemas driftaa ar shitaadaam pashaam bija pietiekami aatrs lai norautu plekji... :)BMW-Valcha rakstīja:tās riepas ir pildīga hui..a skaļas bez jēgas un tolkam neturās uz ceļa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
es pats tādas nopirku jaunas pirms 2 gadiem. price/performance nav vērts. un gaudo, liekas ka visi gultņi beigti.māriņš rakstīja:Esmu ar tādām braucis, nav par ko sūdzēties.xtreme21 rakstīja:Tu man liekas kaut ko jauc! Kamer vinjas ir jaunas - kashaa uz urraa. Tikko izgaazu - perfekta sakjere prieksh street legal riepaam. P.s. Eriks pagajushajaa gaadaa ziemas driftaa ar shitaadaam pashaam bija pietiekami aatrs lai norautu plekji... :)BMW-Valcha rakstīja:tās riepas ir pildīga hui..a skaļas bez jēgas un tolkam neturās uz ceļa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Viens rats - labi, divi - vēl labāk!
Jamauc uz Baldoni patrenēties!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jamauc uz Baldoni patrenēties!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Bija jautri! Pamācījos "bremzītes" tehniku tandēmā aiz Ērika :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Runajot par riepām - skaļākās riepas ar kurām esmu braucis, bet turās labi
Nesaprotu kāpēc visi vienmēr metinot reduktoru, krāmē baigos klučus un plāksnes un vēl sazin ko.
Es vienkārši uzlieku četrus punktus vienā pusē un četrus otrā pusē, nevienam nekas nav izšķīdis.
Es vienkārši uzlieku četrus punktus vienā pusē un četrus otrā pusē, nevienam nekas nav izšķīdis.
Nu man vairāki vnk sametinātie ir izšķīduši pie brutālas lietošanas sausā laikā, bet nu te vairāk jau tā - tpc, ka tā ir pierasts - drošs paliek drošsmāriņš rakstīja:Nesaprotu kāpēc visi vienmēr metinot reduktoru, krāmē baigos klučus un plāksnes un vēl sazin ko.
Es vienkārši uzlieku četrus punktus vienā pusē un četrus otrā pusē, nevienam nekas nav izšķīdis.
Kā Mārtiņš minēja, no abām pusēm pa četriem punktiem starp satelītu zobratiem!
Jo vairāk karsē jo ātrāk izšķīdīs, metāls atlaižas pēc pārkaršanas un paliek mīkstāks, trauslāks arī sametināt ir jāmāk
Jo vairāk karsē jo ātrāk izšķīdīs, metāls atlaižas pēc pārkaršanas un paliek mīkstāks, trauslāks arī sametināt ir jāmāk
Nu jā metāls pie silšanas atlaižās.
Es arī uzskatu jo vairāk lūžņus sakrāmē reduktorā jo smagāks paliek un grūtāk iegriest, kā arī pie uzsišanas pa sajūgu lielāki sitieni mironenei, bet maybe tas ir tikai man galvā.
Es arī uzskatu jo vairāk lūžņus sakrāmē reduktorā jo smagāks paliek un grūtāk iegriest, kā arī pie uzsišanas pa sajūgu lielāki sitieni mironenei, bet maybe tas ir tikai man galvā.
Nē nu normāli... Atliek cilvēkam nopublicēt, ka sametina reduktoru - atliek noriet, ka metināt nemāk. Dimons metināt māk un pat ļoti labi! Vēlreiz atkārtoju - šādi metinam visiem auto, jo no sākta gala tā ir iegājies. Nu šāda sistēma ar sprostu turēja arī Ērika 640hp - tā kā apšaubīt sistēmu/metinājumu ir glupi
Labāk iepostējiet kko lietdderīgu... Proti tomēr izdomāju likt M50 spararatu vienmasas (Protams, pārtaisītu uz 240mm) Un pēc ieteikumiem šeit - likšu e60 3.0D kurvi, bet pasūtīšanas brīdī atklāju, ka ir variants līdz 2004g un pēc. Aiztaupiet man laiku un lūdzu pasakiet ar ko tie atšķiras, lai varu ātrāk uzsūtīt
Labāk iepostējiet kko lietdderīgu... Proti tomēr izdomāju likt M50 spararatu vienmasas (Protams, pārtaisītu uz 240mm) Un pēc ieteikumiem šeit - likšu e60 3.0D kurvi, bet pasūtīšanas brīdī atklāju, ka ir variants līdz 2004g un pēc. Aiztaupiet man laiku un lūdzu pasakiet ar ko tie atšķiras, lai varu ātrāk uzsūtīt
Neiet runa tieši par jūsu tehniku, pilns internets kas tā dara.
OK viss.
Cik fiksi paskatijos piedāvājās vienmasas komplekti un divmasus komplekti.
OK viss.
Cik fiksi paskatijos piedāvājās vienmasas komplekti un divmasus komplekti.
Kur tad norej? vienkārši iesaka kā vajag, bet Tu to nespēj novērtēt!xtreme21 rakstīja:Nē nu normāli... Atliek cilvēkam nopublicēt, ka sametina reduktoru - atliek noriet, ka metināt nemāk. Dimons metināt māk un pat ļoti labi! Vēlreiz atkārtoju - šādi metinam visiem auto, jo no sākta gala tā ir iegājies. Nu šāda sistēma ar sprostu turēja arī Ērika 640hp - tā kā apšaubīt sistēmu/metinājumu ir glupi
Tev jau paskaidroja, ka nepareizi tātad visiem ir metināts nepareizi, var jau dirst stāvus un teikt, ka tā daru visu laiku un padirst var
Metinot pēc principa kā minēju, nebūs lieka disbalansa un reduktors kalpos ilgāk, bet pavisam pareizi ir elementu izņemt, sametināt, izmazgāt un tad reduktors kalpos gadus!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- chevron_right