Motoring 318ti
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- chevron_right

style 12 prasās no e39, būtu labs performance mods.
citadi
citadi


Diskus uzliku kas bija
veel tik cerams, ka hidreni nakamnedeł uztaisisim un 100% LSD un ta jau busim gatavi 17.01 Ledus driftam
Pagaidam var ari bez hidras un LSD pamaazhoties pa ledu :p
Sent from my iPhone using Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk

tās riepas ir pildīga hui..a
skaļas bez jēgas un tolkam neturās uz ceļa.


Tās riepas ir ideālas braukšanai pa ledu - pārējais mani maz uztrauc!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk

Tu man liekas kaut ko jauc! Kamer vinjas ir jaunas - kashaa uz urraa. Tikko izgaazu - perfekta sakjere prieksh street legal riepaam. P.s. Eriks pagajushajaa gaadaa ziemas driftaa ar shitaadaam pashaam bija pietiekami aatrs lai norautu plekji... :)BMW-Valcha rakstīja:tās riepas ir pildīga hui..askaļas bez jēgas un tolkam neturās uz ceļa.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Esmu ar tādām braucis, nav par ko sūdzēties.xtreme21 rakstīja:Tu man liekas kaut ko jauc! Kamer vinjas ir jaunas - kashaa uz urraa. Tikko izgaazu - perfekta sakjere prieksh street legal riepaam. P.s. Eriks pagajushajaa gaadaa ziemas driftaa ar shitaadaam pashaam bija pietiekami aatrs lai norautu plekji... :)BMW-Valcha rakstīja:tās riepas ir pildīga hui..askaļas bez jēgas un tolkam neturās uz ceļa.
Sent from my iPhone using Tapatalk

es pats tādas nopirku jaunas pirms 2 gadiem. price/performance nav vērts. un gaudo, liekas ka visi gultņi beigti.māriņš rakstīja:Esmu ar tādām braucis, nav par ko sūdzēties.xtreme21 rakstīja:Tu man liekas kaut ko jauc! Kamer vinjas ir jaunas - kashaa uz urraa. Tikko izgaazu - perfekta sakjere prieksh street legal riepaam. P.s. Eriks pagajushajaa gaadaa ziemas driftaa ar shitaadaam pashaam bija pietiekami aatrs lai norautu plekji... :)BMW-Valcha rakstīja:tās riepas ir pildīga hui..askaļas bez jēgas un tolkam neturās uz ceļa.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Viens rats - labi, divi - vēl labāk! 
Jamauc uz Baldoni patrenēties!
Sent from my iPhone using Tapatalk

Jamauc uz Baldoni patrenēties!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.


Bija jautri! Pamācījos "bremzītes" tehniku tandēmā aiz Ērika :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

Runajot par riepām - skaļākās riepas ar kurām esmu braucis, bet turās labi

Nesaprotu kāpēc visi vienmēr metinot reduktoru, krāmē baigos klučus un plāksnes un vēl sazin ko.
Es vienkārši uzlieku četrus punktus vienā pusē un četrus otrā pusē, nevienam nekas nav izšķīdis.
Es vienkārši uzlieku četrus punktus vienā pusē un četrus otrā pusē, nevienam nekas nav izšķīdis.

Nu man vairāki vnk sametinātie ir izšķīduši pie brutālas lietošanas sausā laikā, bet nu te vairāk jau tā - tpc, ka tā ir pierasts - drošs paliek drošsmāriņš rakstīja:Nesaprotu kāpēc visi vienmēr metinot reduktoru, krāmē baigos klučus un plāksnes un vēl sazin ko.
Es vienkārši uzlieku četrus punktus vienā pusē un četrus otrā pusē, nevienam nekas nav izšķīdis.


Kā Mārtiņš minēja, no abām pusēm pa četriem punktiem starp satelītu zobratiem!
Jo vairāk karsē jo ātrāk izšķīdīs, metāls atlaižas pēc pārkaršanas un paliek mīkstāks, trauslāks
arī sametināt ir jāmāk 
Jo vairāk karsē jo ātrāk izšķīdīs, metāls atlaižas pēc pārkaršanas un paliek mīkstāks, trauslāks



Nu jā metāls pie silšanas atlaižās.
Es arī uzskatu jo vairāk lūžņus sakrāmē reduktorā jo smagāks paliek un grūtāk iegriest, kā arī pie uzsišanas pa sajūgu lielāki sitieni mironenei, bet maybe tas ir tikai man galvā.
Es arī uzskatu jo vairāk lūžņus sakrāmē reduktorā jo smagāks paliek un grūtāk iegriest, kā arī pie uzsišanas pa sajūgu lielāki sitieni mironenei, bet maybe tas ir tikai man galvā.

Nē nu normāli... Atliek cilvēkam nopublicēt, ka sametina reduktoru - atliek noriet, ka metināt nemāk. Dimons metināt māk un pat ļoti labi! Vēlreiz atkārtoju - šādi metinam visiem auto, jo no sākta gala tā ir iegājies. Nu šāda sistēma ar sprostu turēja arī Ērika 640hp - tā kā apšaubīt sistēmu/metinājumu ir glupi
Labāk iepostējiet kko lietdderīgu... Proti tomēr izdomāju likt M50 spararatu vienmasas (Protams, pārtaisītu uz 240mm) Un pēc ieteikumiem šeit - likšu e60 3.0D kurvi, bet pasūtīšanas brīdī atklāju, ka ir variants līdz 2004g un pēc. Aiztaupiet man laiku un lūdzu pasakiet ar ko tie atšķiras, lai varu ātrāk uzsūtīt

Labāk iepostējiet kko lietdderīgu... Proti tomēr izdomāju likt M50 spararatu vienmasas (Protams, pārtaisītu uz 240mm) Un pēc ieteikumiem šeit - likšu e60 3.0D kurvi, bet pasūtīšanas brīdī atklāju, ka ir variants līdz 2004g un pēc. Aiztaupiet man laiku un lūdzu pasakiet ar ko tie atšķiras, lai varu ātrāk uzsūtīt


Neiet runa tieši par jūsu tehniku, pilns internets kas tā dara.
OK viss.
Cik fiksi paskatijos piedāvājās vienmasas komplekti un divmasus komplekti.
OK viss.
Cik fiksi paskatijos piedāvājās vienmasas komplekti un divmasus komplekti.

Kur tad norej? vienkārši iesaka kā vajag, bet Tu to nespēj novērtēt!xtreme21 rakstīja:Nē nu normāli... Atliek cilvēkam nopublicēt, ka sametina reduktoru - atliek noriet, ka metināt nemāk. Dimons metināt māk un pat ļoti labi! Vēlreiz atkārtoju - šādi metinam visiem auto, jo no sākta gala tā ir iegājies. Nu šāda sistēma ar sprostu turēja arī Ērika 640hp - tā kā apšaubīt sistēmu/metinājumu ir glupi![]()
Tev jau paskaidroja, ka nepareizi tātad visiem ir metināts nepareizi, var jau dirst stāvus un teikt, ka tā daru visu laiku un padirst var

Metinot pēc principa kā minēju, nebūs lieka disbalansa un reduktors kalpos ilgāk, bet pavisam pareizi ir elementu izņemt, sametināt, izmazgāt un tad reduktors kalpos gadus!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- chevron_right